home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 780 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 927 928 [929] 930 931 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1933074 gange)
Risom
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13920: 25 Aug 2012, 00:14 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/sunderland-har-kobt-liverpool-emne-hos-city

Ingen Adam Johnson til os Skuffet

Ærgerligt at en klub som Sunderland tager ham foran os, men City ville nok ikke sælge ham til os, når de ikke fik Agger.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager

« Svar #13921: 25 Aug 2012, 09:10 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/sunderland-har-kobt-liverpool-emne-hos-city

Ingen Adam Johnson til os Skuffet

Ærgerligt at en klub som Sunderland tager ham foran os, men City ville nok ikke sælge ham til os, når de ikke fik Agger.

Sunderland laver indimellem store handler og har som regel penge på kistebunden - denne handel er et godt eksempel på det.

Personligt havde jeg håbet at Liverpool hentede ham - men ok hvis Agger skulle være en del af en handel så er det bedre at vi beholder Agger.

De næste 3 runder med Liverpool bliver interessant - kan Rodgers få sat spillerne op og få dem til at fungere i hans system... drømmer stadig om at Henderson og Downing bliver en gevinst og kan han få dem til det så er vi kommet langt.

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #13922: 25 Aug 2012, 09:26 »

Sådan. Jeg har fødselsdag i dag og jeg har netop fået billetter til Anfield  Opstemt Jeg glæder mig vildt meget  Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #13923: 25 Aug 2012, 10:05 »

Sådan. Jeg har fødselsdag i dag og jeg har netop fået billetter til Anfield  Opstemt Jeg glæder mig vildt meget  Opstemt

hip hurra... det er da den ultimative gave til en Liverpool fan Thumbs Up

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #13924: 25 Aug 2012, 10:07 »

hip hurra... det er da den ultimative gave til en Liverpool fan Thumbs Up
¨

Ja det er det  i hvert fald. især når man ikke har prøvet det før  Thumbs Up

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

MichaelPaw
Gæst

« Svar #13925: 25 Aug 2012, 10:11 »

DeBuur
Manager

« Svar #13926: 25 Aug 2012, 10:14 »

Spændende spiller.... men betyder det ikke at vi stiller op i en 2-7-1 formation  Wink

Jeg er glad for at vi ikke har brugt 150 millioner på at købe ham...IMO er han god men reelt har han ikke slået helt igennem internationalt.

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #13927: 25 Aug 2012, 10:17 »

Spændende spiller.... men betyder det ikke at vi stiller op i en 2-7-1 formation  Wink

Jeg er glad for at vi ikke har brugt 150 millioner på at købe ham...IMO er han god men reelt har han ikke slået helt igennem internationalt.

jo 2-7-1 lyder bestemt ikke dumt.  Wink Nu SKAL Adam ud. Ikke fordi han er dårlig, for jeg synes egentlig ikke at han var så dårlig som nogen antydede sidste sæson, men vi har ikke råd til at give ham løn, for at sidde og varme bænken. Ikke fordi vi mangler penge, for dem har vi masser af, men fordi vi kan bruge pengene meget bedre andre steder. Vores midtbane er jo latterligt bred nu  Skuffet

Skipper
Gæst

« Svar #13928: 25 Aug 2012, 11:12 »

jo 2-7-1 lyder bestemt ikke dumt.  Wink Nu SKAL Adam ud. Ikke fordi han er dårlig, for jeg synes egentlig ikke at han var så dårlig som nogen antydede sidste sæson, men vi har ikke råd til at give ham løn, for at sidde og varme bænken. Ikke fordi vi mangler penge, for dem har vi masser af, men fordi vi kan bruge pengene meget bedre andre steder. Vores midtbane er jo latterligt bred nu  Skuffet

Bortset fra på kanterne Tunge

Korzika
Gæst

« Svar #13929: 25 Aug 2012, 12:17 »

I har lige brugt et lignende beløb på Joe Allen, som vel heller ikke har slået igennem internationalt? Jeg syntes Sahin er en fantastisk spiller, som virkelig var god i 10/11. Meget bedre end eksempelvis Joe Allen sidste sæson.

« Seneste Redigering: 25 Aug 2012, 12:19 af Korzika » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #13930: 25 Aug 2012, 12:30 »

I har lige brugt 150 mio. på Joe Allen, som vel heller ikke har slået igennem internationalt? Jeg syntes Sahin er en fantastisk spiller, som virkelig var god i 10/11. Meget bedre end eksempelvis Joe Allen sidste sæson.

Korrekt at Sahin havde en fantastisk sæson i det tyske - jeg tror også han bliver en succes... men jeg forstår ikke helt hvorfor Liverpool så har brugt 150 millioner på Joe Allen... men vi kan da ikke påstå at vi mangler spillere på midten.

Vi har Lucas, Gerrard, Adam, Henderson, Allen og nu Sahin som alle er bedt på midten... de ligner at vi har et setup til cup kampene og et andet i PL... men vi er tynde i angrebet.. her har vi kun 3 reelle angribere jeg så gerne vi havde hentet en angriber mere.

Vores Fløj spil er omvendt problematisk.. og her er der plads til forbedringer.

Største udfordring bliver dog at få ændret systemet og at få spillerne til at spille som et hold - Liverpool har IMO haft perioder i sidste sæson hvor enkelte spillere var suveræne..mens andre i samme kamp faldt helt ud... det vindes der ikke kampe ved... her ligger opgaven i denne sæson og derfor ligger vi ikke i top 4 når sæsonen er forbi.

YNWA

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #13931: 25 Aug 2012, 12:31 »

er der nogle der ved hvordan man selv kan rette transfer så jeg kan få sahin over til liverpool?

bøvle
Manager

« Svar #13932: 25 Aug 2012, 16:29 »

Har vi ??
Vi har da i hvert fald brugt mange, men tvivler faktisk lidt på vi har så mange som det ku lyde til på den udtalelse, men har du noget at ha det i, for så kunne man da blive helt glad ? Opstemt

Har vi i øvrigt en købsoption eller ej, sys medierne er meget delte i dette spørgsmål ??

Nogen, der ved noget? Smiley

bøvle
Manager

« Svar #13933: 26 Aug 2012, 00:18 »

Det gode ved vi har fået Sahin udover alt det vi allerede har været inde på er jo naturligvis, at det bliver endnu federe at spille med vores klub i det kommende FM !! Wink

Risom
Manager

« Svar #13934: 26 Aug 2012, 09:02 »

Jeg ved ikke om jeg synes, at der er for mange spillere på midtbanen.

Gerrard er begyndt at få mange skader og vi kan ikke forvente, han spiller + 30 kampe.
Lucas er lige kommet tilbage fra en langtidskade.
Og så er der Joe Allen og Sahin, der holder et højere niveau end Henderson(som også vil få en del spilletid trods alt), Adam, Jonjo og Spearing. 2 af de 3 sidste ser jeg gerne væk fra klubben og der er Adam i blandt. En af de to sidste skal lejes ud IMO.

Håber stadig på, vi henter Dempsey. Han kan tilføre noget som jeg synes, der mangler på holdet. Målscorere har vi ikke mange af på midtbanen og på kanterne, og Suarez spiller bedst i en mere fri rolle, hvor han kan lave lidt løjer. Håber på, at Borini kan score en del kasser. Både A.Johnson og V.Moses kom ikke til LFC, så håber på Dempsey. Gerne i en byttehandel med Adam. Et alternativ kunne være Daniel Sturridge, som er langt fra spilletid i Chelsea.

Angående kampen i dag ved jeg ikke helt, hvad jeg forventer mig af drengene, bare en god præstation. Er optimistisk fordi City IMO ikke er helt i topform endnu grundet den lange sæson og EM og derved længere ferie til et par af deres nøglespillere.

C´mon Reds!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 927 928 [929] 930 931 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010