home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 926 927 [928] 929 930 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2172554 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13905: 24 Aug 2012, 22:02 »

Hvor tænker du at Dempsey skal spille henne?

Jeg så også meget hellere Johnson i klubben må jeg ærligt indrømme, ærgeligt at se ham smutte ! :S

Han kan sagtens spille både kant eller top så det ser jeg ingen problemmer i.

Johnsons bundniveau er så skræmmende lavt et det kunne blive en hæmsko i mange kampe.
Desuden er det BR taktiske oplæg at vi senest 7 sekunder efter boldtab skal have bolden på egne fødder igen. Samtidig skal vore 2 wings hjælpe de 2 backs baglæns også.
Jeg har altså svært ved at se ham okse rundt efter en bold elelr lave noget solidt defensivt arbejde med en tackling i knæhøjde nede ved hjørneflaget Wink

bøvle
Manager

« Svar #13906: 24 Aug 2012, 22:06 »

Så skal vi køre Borini på toppen og i boksen og så Suarez og Dempsey på kanterne, ellers ser jeg det simpelthen ikke give mening. Mener ikke dempsey er god nok alene på toppen. Har set en del video osv af ham fra blandt andet sidste sæson, hvor jeg igen må sige jeg ikke er imponeret. Javis scorer han mange mål, men ikke de sværeste han scorer, og ja ved godt man også skal sparke de nemme bolde ind, men nogen af dem her var næsten for nemme ! Smiley

Men nu er johnson jo ikke længere en option, så lad os se hvad der sker med dempsey, ser dog hellere stadigvæk en typisk kantspiller såsom gaston ramirez, men knokler dempsey røven ud af bukserne, så lad ham da komme, det skal bare ikke være for dyrt !!

JKJ
Gæst

« Svar #13907: 24 Aug 2012, 22:10 »

Så skal vi køre Borini på toppen og i boksen og så Suarez og Dempsey på kanterne, ellers ser jeg det simpelthen ikke give mening. Mener ikke dempsey er god nok alene på toppen. Har set en del video osv af ham fra blandt andet sidste sæson, hvor jeg igen må sige jeg ikke er imponeret. Javis scorer han mange mål, men ikke de sværeste han scorer, og ja ved godt man også skal sparke de nemme bolde ind, men nogen af dem her var næsten for nemme ! Smiley

Men nu er johnson jo ikke længere en option, så lad os se hvad der sker med dempsey, ser dog hellere stadigvæk en typisk kantspiller såsom gaston ramirez, men knokler dempsey røven ud af bukserne, så lad ham da komme, det skal bare ikke være for dyrt !!

Gaston skulle vi efter div rygter på RAWK faktisk aldrig have budt på så det tror jeg mere det er medierne der kører den historie.

Jeg kan sagtens se den opstilling du skriver i front, og det gode ved den er jo at de samtidig kan rotere på alle 3 pladser så de bliver lidt sværer at holde styr på.

Når/hvis Sahin kommer til klubben begynder jeg bare at have svært ved at se hvor vores Nr  8 skal have plads på holdet. Så begynder det at gøre ondt.
Når så samtig vores viceanfører slet ikke burde være med i truppen så begynder det at lugte lidt af at vi snart skal have nye ledere på holdet, altså nye anfører.

JKJ
Gæst

« Svar #13908: 24 Aug 2012, 22:13 »

Nu har Chelsea jo iøvrigt endelig fået Moses fra Wigan. Kunne det lugte lidt af en Sturrigde der er kommet i overkud i klubben?
Rygterne er jo ihf kommet tilbage inden for de seneste 24 timer så måske vi kunne lave en fin afslutning på vinduet trods alt.

bøvle
Manager

« Svar #13909: 24 Aug 2012, 22:16 »

Gaston skulle vi efter div rygter på RAWK faktisk aldrig have budt på så det tror jeg mere det er medierne der kører den historie.

Jeg kan sagtens se den opstilling du skriver i front, og det gode ved den er jo at de samtidig kan rotere på alle 3 pladser så de bliver lidt sværer at holde styr på.

Når/hvis Sahin kommer til klubben begynder jeg bare at have svært ved at se hvor vores Nr  8 skal have plads på holdet. Så begynder det at gøre ondt.
Når så samtig vores viceanfører slet ikke burde være med i truppen så begynder det at lugte lidt af at vi snart skal have nye ledere på holdet, altså nye anfører.

1. mener godt vi kan være interesseret i en mand uden at have budt på ham Wink

2. Både og, for frygter lidt den der rotation du snakker om. Det går SIMPELTHEN ikke hvis vi ALDRIG har bare én enkel mand i boksen, som var tilfældet sidste år. For min skyld må de to kanter gerne bytte som de vil, bare vi altid har en spiller på toppen, hvis formål er at fylde i boksen. og der ser jeg ikke suarez som disciplineret eller fysik nok til det job.

Du vil have Allen - Sahin liggende foran Lucas kan jeg næsten høre? Jeg begriber simpelthen ikke at vi ikke har handlet en købsklausul ind i aftalen med sahin hvis vi henter ham - det er mig en gåde hvorfor. Tror dog ikke der er nogen der rører Gerrards anførerbind, end ikke i nærheden, men skulle det komme dertil, så giv det da endeligt til agger Wink

JKJ
Gæst

« Svar #13910: 24 Aug 2012, 22:19 »

1. mener godt vi kan være interesseret i en mand uden at have budt på ham Wink

2. Både og, for frygter lidt den der rotation du snakker om. Det går SIMPELTHEN ikke hvis vi ALDRIG har bare én enkel mand i boksen, som var tilfældet sidste år. For min skyld må de to kanter gerne bytte som de vil, bare vi altid har en spiller på toppen, hvis formål er at fylde i boksen. og der ser jeg ikke suarez som disciplineret eller fysik nok til det job.

Du vil have Allen - Sahin liggende foran Lucas kan jeg næsten høre? Jeg begriber simpelthen ikke at vi ikke har handlet en købsklausul ind i aftalen med sahin hvis vi henter ham - det er mig en gåde hvorfor. Tror dog ikke der er nogen der rører Gerrards anførerbind, end ikke i nærheden, men skulle det komme dertil, så giv det da endeligt til agger Wink

Arsenal havde jo overhalet os i Sahin handlen men de krævede en klausul og det ville Madrid ikke. Derfor vi er med igen.
Men hvis Modric ender i Madrid har jeg svært ved at se hvor de skulle kunne bruge ham nste sæson. Så kan vi vel være heldige, når man samtidig tænker på BR og Mourinhos venskab, at et salg sagtens kan blive til noget.

Og ja det er den opstilling jeg forestiller mig.
Gerrard er selvfølgelig et kæmpe navn i klubben, men han skal ikke være på holdet bare fordi han er hvem han er. Men fordi han er den bedste på hans position, og det er han bare ikke i øjeblikket.

« Seneste Redigering: 24 Aug 2012, 22:22 af JKJ » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #13911: 24 Aug 2012, 22:25 »

Hvad fanden vil den lille lort der Huh

Opnå mere popularitet hos Middelsbrough sikkert. Bare et gæt.
Mon ikke at Sunderland har været den eneste klub der har henvendt sig med henblik på en handel, ligesom AJ har fundet et sted hvor han er garanteret spilletid, så han kan også kan komme på Woy's landshold.

Hvis det ender med vi henter Demsey har vi altså Suarez, Borini, Sterling, Assiadi, Downing, Demsey og tildels Gerrard og Hendo der kan spille på kanten. Hvad pokker skal vi så med en mere?

Nu har jeg ikke fulgt så meget i og omkring Liverpool, siden sidste sæson sluttede. Men jeg formoder da at man er påbegyndt at spille 4-3-3, som Fætter BR også prakiserede i Swansea. Jeg anser Downing som værende en '4-4-2 kant', og jeg anser Gerrard og Henderson som værende centrale på midtbanen (Henderson dog også kant i en 4-4-2), og derfor ikke de mest optimale valg. Det efterlader jer med Suarez, Assiadi og Sterling - Borini er vel udset som værende angriberen i systemet?

I min optik kan i roligt sælge Downing, og hente en bedre afløser. Det bliver en lang sæson, og der skal også lidt kvalitet i bredden til. Det kunne man få i Johnson, eller endnu bedre i Dempsey (som jeg dog hellere så i West Ham af gode grunde). Så jeg kan som sådan godt forstå hvis VK og andre måtte være skuffede over Johnson er taget til Sunderland.

---
Advarsel - mens du skrev, er der oprettet 8 nye indlæg. Du vil muligvis gerne ændre dit indlæg.
Så lad da være. Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

bøvle
Manager

« Svar #13912: 24 Aug 2012, 22:29 »

Arsenal havde jo overhalet os i Sahin handlen men de krævede en klausul og det ville Madrid ikke. Derfor vi er med igen.
Men hvis Modric ender i Madrid har jeg svært ved at se hvor de skulle kunne bruge ham nste sæson. Så kan vi vel være heldige, når man samtidig tænker på BR og Mourinhos venskab, at et salg sagtens kan blive til noget.

Og ja det er den opstilling jeg forestiller mig.
Gerrard er selvfølgelig et kæmpe navn i klubben, men han skal ikke være på holdet bare fordi han er hvem han er. Men fordi han er den bedste på hans position, og det er han bare ikke i øjeblikket.

Er helt helt enig i at ingen skal være på holdet blot pga navnet, men er nu stadig af den overbevisning, at gerrard pt er god nok til at spille på den tremands midtbane, det jeg dog er i tvivl om er om vi skal spille med 1 mand bagved to, eller med 1 mand foran to. gerrard er jo bedst hvis han ligger foran to andre, mens lucas er bedst i det modsatte. Derfor kan jeg godt på sigt se Sahin og Henderson tage over for gerrard og så spille med 1 mand bagved de to andre,

JKJ
Gæst

« Svar #13913: 24 Aug 2012, 22:30 »

Opnå mere popularitet hos Middelsbrough sikkert. Bare et gæt.
Mon ikke at Sunderland har været den eneste klub der har henvendt sig med henblik på en handel, ligesom AJ har fundet et sted hvor han er garanteret spilletid, så han kan også kan komme på Woy's landshold.

Nu har jeg ikke fulgt så meget i og omkring Liverpool, siden sidste sæson sluttede. Men jeg formoder da at man er påbegyndt at spille 4-3-3, som Fætter BR også prakiserede i Swansea. Jeg anser Downing som værende en '4-4-2 kant', og jeg anser Gerrard og Henderson som værende centrale på midtbanen (Henderson dog også kant i en 4-4-2), og derfor ikke de mest optimale valg. Det efterlader jer med Suarez, Assiadi og Sterling - Borini er vel udset som værende angriberen i systemet?

I min optik kan i roligt sælge Downing, og hente en bedre afløser. Det bliver en lang sæson, og der skal også lidt kvalitet i bredden til. Det kunne man få i Johnson, eller endnu bedre i Dempsey (som jeg dog hellere så i West Ham af gode grunde). Så jeg kan som sådan godt forstå hvis VK og andre måtte være skuffede over Johnson er taget til Sunderland.

---
Advarsel - mens du skrev, er der oprettet 8 nye indlæg. Du vil muligvis gerne ændre dit indlæg.
Så lad da være. Grin

Helt enig at både Gerrard og Hendo kun skal bruges på kanten som sidste udvej, men sådan hårdt sat op så mangle vi jo ikke en kant men en angriber.

Downing skal ikke sælges hvis BR kan omskole ham til back. De blev jo prøvet igår og efter hvad jeg har hørt og læst mig til var den med en rimelig succes. Han kan jo altid bruges som et alternativ til Enrique  Peace

bøvle
Manager

« Svar #13914: 24 Aug 2012, 22:32 »

Downing skal ikke sælges hvis BR kan omskole ham til back. De blev jo prøvet igår og efter hvad jeg har hørt og læst mig til var den med en rimelig succes. Han kan jo altid bruges som et alternativ til Enrique  Peace

Hvad med vores talenter som Robinson ?? :O

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #13915: 24 Aug 2012, 22:33 »

Hvor kunne det være fedt at få DEmpsey og Sturridge til klubben.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #13916: 24 Aug 2012, 22:34 »

Ja, det kan du sige, men jeg mener også at vi har brug for spillere der kan afgøre fodboldkampe på egen hånd. Suarez kan men ellers?

Lige præcis, og vi har INGEN andre i klubben som er faste på holdet, og som kan afgøre noget på egen hånd ved i høj fart at sætte to-tre mand af og skabe en overtals situation. Sterling er stadig ung og slet ikke fysisk klar til at spille hele tiden, og Downing er ikke en 4-3-3 kant af den type som BR vil spille. Selvom jeg nu stadig tror Downing kan gøre en fornuftig figur.

Det er muligt at Dempsey har et højere bundniveau men han er en i mine øjne dårligere fodboldspiller. Adam Johnsons stabilitet eller til tider mangel på samme, kommer sig også af at han ingen tillid får i City. Derudover er kantspillere ofte nogle ustabile størrelser som den ene kamp brillierer og den næste er mere usynlige.. Men med Johnson på banen ville man altid have følelsen af at der kan ske noget på et splitsekund.. Dempsey har slet ikke samme evner, og det er Johnsons evner vi har brug for rent offensivt nu.. Holdene fandt i foråret ud af at lukke Suarez ned, og når det skete havde vi absolut ingenting at byde ind med andet end kønsløst boldflytteri. Der skal kunne spilles på flere tangenter.  

Johnson-Borini-Suarez. Ja det kan da i hvert fald godt få mig til at slikke mig om munden, men det må blive ved drømme Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #13917: 24 Aug 2012, 22:45 »

Lige præcis, og vi har INGEN andre i klubben som er faste på holdet, og som kan afgøre noget på egen hånd ved i høj fart at sætte to-tre mand af og skabe en overtals situation. Sterling er stadig ung og slet ikke fysisk klar til at spille hele tiden, og Downing er ikke en 4-3-3 kant af den type som BR vil spille. Selvom jeg nu stadig tror Downing kan gøre en fornuftig figur.

Det er muligt at Dempsey har et højere bundniveau men han er en i mine øjne dårligere fodboldspiller. Adam Johnsons stabilitet eller til tider mangel på samme, kommer sig også af at han ingen tillid får i City. Derudover er kantspillere ofte nogle ustabile størrelser som den ene kamp brillierer og den næste er mere usynlige.. Men med Johnson på banen ville man altid have følelsen af at der kan ske noget på et splitsekund.. Dempsey har slet ikke samme evner, og det er Johnsons evner vi har brug for rent offensivt nu.. Holdene fandt i foråret ud af at lukke Suarez ned, og når det skete havde vi absolut ingenting at byde ind med andet end kønsløst boldflytteri. Der skal kunne spilles på flere tangenter.  

Johnson-Borini-Suarez. Ja det kan da i hvert fald godt få mig til at slikke mig om munden, men det må blive ved drømme Smiley

Suarez bliver der lukket ned for og Johnson har endnu en af de mange dage hvor intet lykkes. Så skal vi jo stadig have en der kan et elelr andet. Så kan du jo blive ved....

Og hvorfor skal der sættes spørgsmålstegen ved Sterlig pga hans alder? Der er da masser af spillere på hans alder der har vist niveau på aller højeste plan. Hvis han er bedre på dagen og på pladsen skal han jo spille.
Det var jo det der tildels gik gslt under KK. Der kunne man jo spille aldrig så godt, hvis man havde det rette navn spillede man, også selvom man spillede som en sæk nøder i tidligere kampe.

Der skal stilles med det bedste hold, lige meget hvem de er og hvad der står på deres dåbsattest.

verdenskrig
Manager

« Svar #13918: 24 Aug 2012, 22:49 »

Sterling skal spilles mere og mere ind i år, men manden er åbenlyst ikke klar til at spille 3 gange på en uge.. Har du set mandens fysisk? Han er jo stadig en lille dreng rent fysisk, og slet ikke klar til at få en fast rolle.. Han er god, og bliver fantastisk i fremtiden, men jeg ser ham stadig som en rotationsspiller som er fantastisk at sætte ind hvis man skal åbne et forsvar men som lige mangler lidt på kroppen og noget mere skoling..

Men ja tror han får en større rolle i år end sidste, og glæder mig da til at følge ham.. Kan jo være han ender med at blive så fantastisk at jeg glemmer alt om Johnson Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #13919: 24 Aug 2012, 23:04 »

Vi glemmer da også helt Daniel Pacheco i denne debat eller er han ikke klar? så ikke nogen af Rayos kampe sidste år.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 926 927 [928] 929 930 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010