home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 925 926 [927] 928 929 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1933099 gange)
MichaelPaw
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13890: 24 Aug 2012, 13:37 »

Tænkte på hvorfor så ikke få fat i Kaka??

DeBuur
Manager

« Svar #13891: 24 Aug 2012, 15:28 »

Tænkte på hvorfor så ikke få fat i Kaka??

Så kunne vi lige så godt hente Rejko Lekic også..han og Kaka er sgu lige skrøbelige.

IMO vil en Kaka ikke kunne holde til PL.

Vi har godt nok mange midtbanespillere hvis vi henter Sahin... jeg så hellere at vi fik en ekstra angriber

YNWA

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #13892: 24 Aug 2012, 15:48 »

Sahin skal nok vise sig som en god tilføjelse, hvis vi får ham. Han er meget bedre end Adam. Adam skal bare væk og det kan ikke gå for langsomt. Derudover kan Sahin også dække fløjene og kan blive en god joker der. Men jeg er enig med de fleste andre at vi skal ud og hente en angriber mere. En rigtig boksspiller.

og nej tak til Kaka af samme grund som DeBuur.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

150797
Juniorspiller
**

« Svar #13893: 24 Aug 2012, 16:50 »

Væk med Spearing synes jeg!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13894: 24 Aug 2012, 16:58 »

Sahin er en ganske god tilføjelse, han skal nok gøre det godt for jer - et step up i forhold til jeres andre centrale midtbanespillere i hvert fald.

Det er for £5mio i lånebeløb og samtidig betaler I en vis portion af hans løn, uden at have en købsoption efter sæsonen. Men han skal nok lige give jer et boost i denne sæson Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #13895: 24 Aug 2012, 17:00 »

Det er jo ligefør vi snart skal spille 3-6-1 for at få plads til alle vores midtbanespillere Grin Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #13896: 24 Aug 2012, 17:02 »

Nu vil at salg af Adam vist også være på sin plads, den mand bliver mere og mere pinlig... Sahin er et udemærket indkøb, dog ville en købsoption have været dejligt! Ikke noget scoop, men stadig en fin handel.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13897: 24 Aug 2012, 21:25 »

Nå, Adam Johnson røg til Sunderland

verdenskrig
Manager

« Svar #13898: 24 Aug 2012, 21:40 »

Hvor er det fuldkommen sindsygt latterligt.. Fuck hvor er det dog noget pis..  Hvad fanden vil den lille lort der Huh

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #13899: 24 Aug 2012, 21:47 »

Hvor er det fuldkommen sindsygt latterligt.. Fuck hvor er det dog noget pis..  Hvad fanden vil den lille lort der Huh

Hvad skal vi med ham? Vi har Sterling  Smiley

Johnson er en fantastisk spiller når han rammer hans niveau, men hans bundniveau er jo tværtimod skræmmende lavt.

Hvis det ender med vi henter Demsey har vi altså Suarez, Borini, Sterling, Assiadi, Downing, Demsey og tildels Gerrard og Hendo der kan spille på kanten. Hvad pokker skal vi så med en mere?

verdenskrig
Manager

« Svar #13900: 24 Aug 2012, 21:49 »

Johnson har bare længe været en af mine favoritter i PL Smiley Har længe gerne ville have ham til os.. I øvrigt synes jeg både han er bedre end Dempsey og har mere potientiale..

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #13901: 24 Aug 2012, 21:51 »

Væk med Spearing synes jeg!

Han ender med stor sansynlighed i Bolton i det øjeblik at Sahin handlen bliver en realitet.

De forskellige rygter er lidt uenige om det bliver et salg eller leje ophold. De fleste hælder dog til et salg.

Synd for jeg elsker at se knægten fighte 110% for holdet i vores trøje. Men han har simpelthen ikke niveau så han må desværre væk.

JKJ
Gæst

« Svar #13902: 24 Aug 2012, 21:53 »

Johnson har bare længe været en af mine favoritter i PL Smiley Har længe gerne ville have ham til os.. I øvrigt synes jeg både han er bedre end Dempsey og har mere potientiale..

Demsey kan score mål. Det er da i den grad en kvalitet vi mangler på holdet. Umiddelbart har vi jo ikke en eneste oplagt kandidat til at lave 15+ mål i PL i denne sæson.

Han har den rette alder mens Johnson vel efterhånden var det kæmpe talent der aldrig rigtigt fik det forløst for nogen.

bøvle
Manager

« Svar #13903: 24 Aug 2012, 21:57 »

Hvor tænker du at Dempsey skal spille henne?

Jeg så også meget hellere Johnson i klubben må jeg ærligt indrømme, ærgeligt at se ham smutte ! :S

Anfield Road
Manager

« Svar #13904: 24 Aug 2012, 22:00 »

Ja, det kan du sige, men jeg mener også at vi har brug for spillere der kan afgøre fodboldkampe på egen hånd. Suarez kan men ellers? Ikke rigtigt. Gerrard havde det engang, men foråret viste os at han ikke er den samme, Gerrard som inden hans skadeshelvede. Han viste os noget mod Everton, men ellers har han været tæt på anonym.

Johnson, kan meget vel være ham der skal tilføre det skud energi og fart, vi manglede sidste sæson. Sjovt var Bellamy en af de eneste der bidrog med det, men nu hvor han er væk, mangler vi sådan en spiller.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 925 926 [927] 928 929 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010