home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 920 921 [922] 923 924 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1932234 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13815: 20 Aug 2012, 22:34 »

Det er jo ikke kun Carroll, det er også Downing, Henderson, Adams og nu Allen som I har givet mange millioner for.

Jeg har bare svært ved at se hvor disse spiller skulle være middelmådige? Jeg er godt klar over at Adam i særdeleshed ikke slog til, men han spillede altså en kongesæson for Blackpool, og Ferguson udtalte at hans dødbolde alene var 10 millioner pund værd ( Mener jeg det var crazy ).

Downing har i lang tid været en rigtig god kant i PL som året inden vi hentede ham blev kåret til årets spiller i Villa og som var landsholdspiller.. Allen middelmådig? Amen det jo ganske enkelt ikke sandt og det beviser hans sæson i Swansea jo til fulde. En sæson hvor han havde samme træner som han har nu i Liverpool..
Henderson er bestemt heller ikke middelmådig, men igen en U/21 landsholdspiller da vi købte ham, og nu har han også fået debut på A landsholdet.. En spiller med et enormt potientiale som man i perioder så i første sæson, men som led under at blive rykket meget rundt og aldrig fandt kontinuitet på en plads.. Hans alsidighed er både en styrke og svaghed..

Carroll er igen en spiller med et stort potientiale men skal man snakke middelmådig er han den eneste hvor jeg vil give dig ret.. Han viste dog ekstremt lovende takter sidst på sæsonen.

Jeg kan som fan ikke brokke mig over andre køb end Carroll, for jeg jublede og hujede over både Downing, Adam, Henderson, samt Allen..

Jeg synes denne debat skriger af at nogle fans gerne vil føre sig frem i bagklogskabens lys. Det vi led under sidste sæson var i langt højere grad en træværk som konsekvent var i mod os, målmænd som hev deres livs kamp op mod os, en træner som skiftede for meget rundt rent taktisk sådan at holdet aldrig fandt en fast rytme ( Der hvor han skiftede mindst rundt var i efteråret og der var vi i den grad rigtig god spillende), og så at nogle spillere bare ikke ramte det niveau man ved de har.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13816: 20 Aug 2012, 22:35 »

Materialet er der jo ikke til en højere placering, og det har den ikke været i mange, mange år. Agger, Skrtel og Suarez er vel de eneste tre spillere i jeres startopstilling som ville kunne begå sig på et top 4 hold, og så længe der ikke sker en revolution i jeres transferpolitik, kommer det ikke til at ændre sig. Så er det lige meget hvem manageren er, han skal jo også have materialet til rådighed.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13817: 20 Aug 2012, 22:36 »

Hvordan endte I? Det er da ikke så underligt at påstå - med mindre du mener at samtlige andre hold også hævede deres niveau og det var derfor i endte, hvor I gjorde... Synes ikke det er gode indkøb i forhold til, hvad I mangler. Borini er for eksempel ikke udpræget kantspiller.
Hvad er det du mener med hvor vi endte? Vi endte som sekser, men efter Dalglish tog til var vi den klub som hentede anden flest point, med 41 i 19 kampe. Før det havde vi under Hodgson hentet noget med 17 point i 19 kampe. Så jo, Dalglish satte et KÆMPE indtryk den første halve sæson. Hele sidste sæson var hans indkøb forfærdelige og hans evner som manager var meget begrænsede, og resultaterne var dårligere, spillet var dårligt og alt i den sæson gik dårligt, bortset fra de to cup tuneringer.

Liverpool F.C

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13818: 20 Aug 2012, 22:37 »

Jeg gider ikke lige at citere dit indlæg VK, men her er lige mit svar til det:

1. Jeg pointerede mere at de mange millioner som I havde brugt på de britiske spillere, sagtens kunne have givet jer en bedre spiller andetsteds. Det var ikke så meget deres middelmådighed jeg talte om, selvom jeg ærligt kan sige at jeg stadig finder dem middelmådige.
2. Ja, bagklogskabens lys er godt, men jeg har nu dømt alle de nævnte indkøb som middelmådige da de tikkede ind Smiley.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13819: 20 Aug 2012, 22:39 »

Materialet er der jo ikke til en højere placering, og det har den ikke været i mange, mange år. Agger, Skrtel og Suarez er vel de eneste tre spillere i jeres startopstilling som ville kunne begå sig på et top 4 hold, og så længe der ikke sker en revolution i jeres transferpolitik, kommer det ikke til at ændre sig. Så er det lige meget hvem manageren er, han skal jo også have materialet til rådighed.
Så ligaens bedste højreback Johnson kan ikke gøre sig i en top-4 klub, og Reina, som i hvert fald er bedre end De Gea, Szchesny, Friedel, Krul og resten undtagen Cech og Hart muligvis. Gerrard som næsten hele tiden er skadet, men er endelig inde i en periode uden skader. Hvis du så EM kunne du se at han var Englands bedste spiller.

Liverpool F.C

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13820: 20 Aug 2012, 22:41 »

Så ligaens bedste højreback Johnson kan ikke gøre sig i en top-4 klub, og Reina, som i hvert fald er bedre end De Gea, Szchesny, Friedel, Krul og resten undtagen Cech og Hart muligvis. Gerrard som næsten hele tiden er skadet, men er endelig inde i en periode uden skader. Hvis du så EM kunne du se at han var Englands bedste spiller.

Nu skal det her ikke udvikle sig alt for meget til en subjektiv spillervurdering, men beklager - ligaens med afstand bedste højre back er Sagna, og Reina er bare blevet ringere og ringere.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13821: 20 Aug 2012, 22:43 »

Reina er virkelig blevet ringe over de sidste sæsoner, det vil de fleste (knapt så hårdnakkede) Liverpool fans medgive. Han er ikke i nærheden af en top 4 klub, og slet ikke bedre end hverken Szczesny, De Gea, Cech, Hart, Krul, Friedel osv... Johnson er udemærket og kunne nok godt blive brugt i både Chelsea og United, beklager jeg lige udlod ham. Gerrard er over the hill.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13822: 20 Aug 2012, 22:43 »

Nu skal det her ikke udvikle sig alt for meget til en subjektiv spillervurdering, men beklager - ligaens med afstand bedste højre back er Sagna, og Reina er bare blevet ringere og ringere.
Med afstand Sagna?, en spiller som lige har brækket benet for andengang indenfor en kort periode. Synes at Johnson er den bedste, og det er faktisk med afstand til Walker og Richards.

Liverpool F.C

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13823: 20 Aug 2012, 22:46 »

Med afstand Sagna?, en spiller som lige har brækket benet for andengang indenfor en kort periode. Synes at Johnson er den bedste, og det er faktisk med afstand til Walker og Richards.

Jeg kan ikke lige se dit argument... Han er selvfølgelig ikke optimal at smide på banen lige i dette sekund eller når han har benet i gips, men udover det er der ingen tvivl i mine øjne da. Richards nr. 2 i min optik, Johnson/Ivanovic må slås om 3. pladsen.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13824: 20 Aug 2012, 22:46 »

Reina er virkelig blevet ringe over de sidste sæsoner, det vil de fleste (knapt så hårdnakkede) Liverpool fans medgive. Han er ikke i nærheden af en top 4 klub, og slet ikke bedre end hverken Szczesny, De Gea, Cech, Hart, Krul, Friedel osv... Johnson er udemærket og kunne nok godt blive brugt i både Chelsea og United, beklager jeg lige udlod ham. Gerrard er over the hill.
Ikke i nærheden af en top-4 klub? Ved simpelthen ikke hvem du holder med, og hvor meget du hader Liverpool, eller bare prøver at skabe opmærksomhed. Hvordan du nogensinde kan mene Szczesny, De Gea, Krul og Friedel er bedre er mig en gåde. Enig i at hans niveau er faldet meget, men det er stadig meget højt. Førhen da han var på toppen, rangerede han som en af verdens bedste keepere. Så langt oppe er hverken Szczesny, De Gea, Krul Friedel på nogen måde. Især at du mener De Gea er bedre, gør at jeg ikke kan tage dit indlæg seriøst.

Liverpool F.C

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #13825: 20 Aug 2012, 22:47 »

Hold kæft hvor er I snæversynede. magter ikke at alt lige pludselig er fryd og gammen. I har de perfekte spiller, foretager de gode indkøb og har måske PRL´s bedste trup - ifølge jer pludselig.
Indledningen til diskussionen var at i sutter - det gør i heldigvis stadigvæk, og håber da at ledelsen og trænerne er lige så optagede af ideen om, at dette projekt nok skal lykkes, hvis i fortsætter som I gør. magter ikke at diskutere med jer, når I ikke engang tager vores kritik til jer, men bare angriber og går i tunnelmode. Møjn - håber i rykker ned.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13826: 20 Aug 2012, 22:49 »

Jeg kan ikke lige se dit argument... Han er selvfølgelig ikke optimal at smide på banen lige i dette sekund eller når han har benet i gips, men udover det er der ingen tvivl i mine øjne da. Richards nr. 2 i min optik, Johnson/Ivanovic må slås om 3. pladsen.
Fint nok at du har den mening, men det har jeg ikke. Mener at Johnson er en top morderne back, som er lynhurtig, har en god teknik og en fremragende flair. Han kan nærmest sætte hvem som helst, når han har bolden i et af hans rush. Hans defensive kvaliteter er også imponerende. Det eneste jeg synes han mangler meget er hans indlæg, som efter flyver bag baglinjen eller for langt.

Liverpool F.C

verdenskrig
Manager

« Svar #13827: 20 Aug 2012, 22:50 »

Du er også i din ret til at mene at de er middelmådige, for deres seneste sæson bar ikke just præg af det modsatte.. At du måske mente de var middelmådige inden vi hentede dem er fair nok, men jeg læste meget lidt kritik af vores indkøb da de kom til sidste sommer..

Personligt var jeg henrykt over specielt Downing og Adam som jeg stadig den dag i dag mener har nogle ting man sagtens kan bruge konstruktivt endnu, spillerne skal bare sættes i de rette roller Smiley

Downing er jeg stadig sikker på nok skal blive en god spiller for os !

Johnson og Sagna synes jeg er ret lige.. Richards er bedre end begge defensivt, men markant dårligere offensivt.. Synes han er nr.3,.

Hallihallo@

Fedt at du kalder os snæversynet og så selv præsterer præcis det samme.. Pas nu bare din ynkelige russerklub som kun er i toppen fordi i har en syg russer som skider hul i bregebet økonomi og bare rækker ned i sin pengetank når behovet er der..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13828: 20 Aug 2012, 22:53 »

Hold kæft hvor er I snæversynede. magter ikke at alt lige pludselig er fryd og gammen. I har de perfekte spiller, foretager de gode indkøb og har måske PRL´s bedste trup - ifølge jer pludselig.
Indledningen til diskussionen var at i sutter - det gør i heldigvis stadigvæk, og håber da at ledelsen og trænerne er lige så optagede af ideen om, at dette projekt nok skal lykkes, hvis i fortsætter som I gør. magter ikke at diskutere med jer, når I ikke engang tager vores kritik til jer, men bare angriber og går i tunnelmode. Møjn - håber i rykker ned.
Nej, nej, nej. Ved ikke hvem du holder med, men man skal da tro du holder med United, og er så sur fordi de er ved at tabe. Fatter ikke hvordan du kan få dig selv til at skrive det du gør, når jeg åbenlyst har indrømmet at ALLE Dalglish' indkøb har været til latterlige høje priser, og at vi mangler MEGET for at komme til tops, men samtidig at vi ikke har pengene til at gøre det i løbet af en sæson, efter at Dalglish brugte en milliard på LORT i frhold til deres pris. Nu er Rodgers kommet til, og efter bare 1 kamp, sviner i alle hans indkøb. Og YES. Everton vandt.

Liverpool F.C

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13829: 20 Aug 2012, 22:53 »

anders100: Som du burde kunne gætte på mit avatar, er jeg Arsenal fan. Jeg har faktisk ret stor sympati for Liverpool, og synes det er sørgeligt at I gang på gang røvrender jer selv med indkøbene. Men jeg er så også realistisk omkring jeres klub, hvilket du åbenbart ikke er siden du stadig sidder og venter på at Liverpool vender tilbage til toppen med et ikke-eksisterende potentiale. Reina var rigtig, rigtig god for 3-4 sæsoner siden, det er jeg enig i, ja. Men han er droppet langt ned af listen siden da.

VK: Dejligt med en saglig mening.. Wink. Jeg argumenterede ikke for eller imod Adams, men var da skeptisk da jeg selv har set de bedste spillere blive købt af en oprykkerklub der gjorde det godt i første sæson, og derefter floppede (Jeffers & Wright).

Downing har altid været håbløst et-benet, hvilket simpelthen ikke er godt nok i PL. Han har gjort det ok for Villa, men har i mine øjne altid været overvurderet, og det har hans første sæson i Liverpool bare vist.

Sider: 1 ... 920 921 [922] 923 924 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010