home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jan 2025, 22:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23485
  0 Brugere, 510 Gæster Online.

Nyeste Bruger: realestateeg
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 903 904 [905] 906 907 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1934288 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13560: 09 Aug 2012, 14:30 »

Så det skal stå på den officielle hjemmeside før at der er hold i det? Det må du sørme undskylde. Men hvis du ikke synes, at man skal fremme sin karriere, så er det fint. Så er vi bare uenige.

Du lyder godt nok pigesur. HAHAH.

Har jeg sagt det SKAL stå der? Lad være at proppe ord i min mund jeg ikke bruger. Men er Hulk skiftet til Chelsea? Er Torres solgt til Juventus eller Anzhi? Er Marseille-backen købt? Er Sturridge skiftet til Tottenham? Er Cavani skiftet til Chelsea? Hvad med Moses og Luiz til Barca? Hvad med det med Cristiano Ronaldo skulle købes til Chelsea? Walcott var også nævnt som en mulig Chelsea-spiller? Maicon lige så. Skulle Lukaku ikke til FCK eller Stoke? Ashley Cole til Real Madrid? Har du forstået den.

RYGTER, RYGTER, RYGTER. Hvorfor er det så sikkert at City er ude efter Agger fordi medierne skriver det?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13561: 09 Aug 2012, 14:35 »

Har jeg sagt det SKAL stå der? Lad være at proppe ord i min mund jeg ikke bruger. Men er Hulk skiftet til Chelsea? Er Torres solgt til Juventus eller Anzhi? Er Marseille-backen købt? Er Sturridge skiftet til Tottenham? Er Cavani skiftet til Chelsea? Hvad med Moses og Luiz til Barca? Hvad med det med Cristiano Ronaldo skulle købes til Chelsea? Walcott var også nævnt som en mulig Chelsea-spiller? Maicon lige så. Skulle Lukaku ikke til FCK eller Stoke? Ashley Cole til Real Madrid? Har du forstået den.

RYGTER, RYGTER, RYGTER. Hvorfor er det så sikkert at City er ude efter Agger fordi medierne skriver det?
Du er meget dårlig til at forstå ironi. Der står ALDRIG rygter på den officielle hjemmeside. Det var det, jeg prøvede at sige, men som du så ikke forstod.

Men nu er nogle af de rygter, du nævner der noget der ligner mere end en god gang silly season. Det er Agger-rygtet bestemt ikke. Du kan ikke bare kalde alle rygter for rygter. Der er også hold i nogle af dem. Det er der med Agger-rygtet, og det burde du vide, hvis du har fulgt med.

bøvle
Manager

« Svar #13562: 09 Aug 2012, 14:40 »

Vil dog lige tage Jakob i forsvar her, det er rimelig sikkert fordi BR ikke ligger skjult på det og fortæller City har budt på ham (Agger) og liverpool har afvist osv osv. Så det er ret sikkert at de er ude efter ham ! Smiley
« Seneste Redigering: 09 Aug 2012, 14:41 af bøvle » Logged

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #13563: 09 Aug 2012, 14:46 »

Du er meget dårlig til at forstå ironi. Der står ALDRIG rygter på den officielle hjemmeside. Det var det, jeg prøvede at sige, men som du så ikke forstod.

Men nu er nogle af de rygter, du nævner der noget der ligner mere end en god gang silly season. Det er Agger-rygtet bestemt ikke. Du kan ikke bare kalde alle rygter for rygter. Der er også hold i nogle af dem. Det er der med Agger-rygtet, og det burde du vide, hvis du har fulgt med.

Så må du enten sætte en smiley eller noget, jeg kan ikke se dit ansigt udtryk gennem skrift.

Vil dog lige tage Jakob i forsvar her, det er rimelig sikkert fordi BR ikke ligger skjult på det og fortæller City har budt på ham (Agger) og liverpool har afvist osv osv. Så det er ret sikkert at de er ude efter ham ! Smiley

Jamen kan I stole på at han har udtalt det? Er der et filmklip, hvor han siger det? Jeg er også blevet interviewet før til Horsens Folkeblad, der stod sgu' mange ting jeg ikke sagde. Sagde åbenbart at Del Piero var min yndlingsspiller - men det har altid været Thierry Henry. Havde bare nævnt jeg godt kunne li' Del Piero og har meget respekt for ham. Nævnte intet om han var min favorit.

Der er mange rygter om hvad forskellige mennesker har sagt. Villanova sagde den anden dag han aldrig har snakket om Neymar. For to uger siden, skulle han til Barca.

Silly season hele lortet. Vi ved ingen ting, da medierne ikke laver dybdegående journalistik men bare finder historier og ikke er kildekritisk.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13564: 09 Aug 2012, 14:50 »

Nu bliver det simpelthen bare for dumt.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #13565: 09 Aug 2012, 14:51 »

Nu bliver det simpelthen bare for dumt.

Ja, det indlæg her siger ikke ret meget gavnligt til debatten.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #13566: 09 Aug 2012, 14:55 »

Et rygte er vel et rygte så længe der ikke ligger en officiel afgørelse fra klubberne selv. Ingen af os har nogen reel chance for at vide hvad der sker mellem de to klubber, og nu er den engelske og spanske presse vidst heller ikke kendt for at være de mest troværdige.
Selvfølgelig er der hold i rygterne en gang i mellem, men hvordan skal vi kunne vide det så længe der ikke er en officiel aftale mellem spilleren og de to klubber?

Medierne gør jo alt hvad de kan for at sælge historier, og hvis de pludselig ser en god mulighed for at blæse en historie op, så kan jeg sagtens foretille mig at noget af det Brendan Rodgers og Liverpool har udtalt er blevet fordrejet. Dermed ikke sagt at det er det, men det er en mulighed.

Uanset hvad er der jo ikke andet at gøre end at vente og se hvad det hele ender ud med.  

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13567: 09 Aug 2012, 14:55 »

Ja, det indlæg her siger ikke ret meget gavnligt til debatten.
Amen jeg kan ikke diskutere med en, som ikke kan tænke selv. Fordi du er blevet fejlciteret en gang af noget så vildt som Horsens Folkeblad, så er det sgu ikke ensbetydende med at det sker hver evigt eneste gang.

Rodgers har selv sagt, at City er interesseret, og at de afviser bud fra Manchester City. Det er åbenbart ikke beviser nok.

bøvle
Manager

« Svar #13568: 09 Aug 2012, 14:56 »

Jamen kan I stole på at han har udtalt det? Er der et filmklip, hvor han siger det? Jeg er også blevet interviewet før til Horsens Folkeblad, der stod sgu' mange ting jeg ikke sagde. Sagde åbenbart at Del Piero var min yndlingsspiller - men det har altid været Thierry Henry. Havde bare nævnt jeg godt kunne li' Del Piero og har meget respekt for ham. Nævnte intet om han var min favorit.

Der er mange rygter om hvad forskellige mennesker har sagt. Villanova sagde den anden dag han aldrig har snakket om Neymar. For to uger siden, skulle han til Barca.

Silly season hele lortet. Vi ved ingen ting, da medierne ikke laver dybdegående journalistik men bare finder historier og ikke er kildekritisk.
Nu er det jo nu engang sådan at vi lever i 2012 hvor medierne er dem der bringer nyhederne, hvis vi nægter at tro på en managers klokkeklare udtalelser vedrørende en af holdets bedste spillere, fordi det er bragt af medierne, og ikke blot et medie, men samme budskab og citater går igen i mange mange forskellige medier, så kræver det jo at du personligt snakker med med manden mens han siger det, for videoklip er jo også bragt af medierne og kan manipuleres på samme måde som udtalelser, hvis det endelig kommer dertil.

Og med al ære og respekt for såvel dig som for Horsens folkeblad, så er de sq nok ikke nær så professionelle som de medier vi her snakker om, plus de ikke går ret højt op i hvad du præcis siger og ikke siger, da de vel kun skulle bruge dig denne ene gang. Moderne fodbold idag er så vigtigt for diverse medier, at de ikke kan leve af at fejlcitere managere på et så vigtigt punkt, så får de simplethen ikke de samme interviews i fremtiden, så vil mene det er ret blåøjet at nægte at tro på BRs udtalelser blot fordi han ik har overbragt nyheden og udtalelsen personligt...

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #13569: 09 Aug 2012, 15:17 »

Et rygte er vel et rygte så længe der ikke ligger en officiel afgørelse fra klubberne selv. Ingen af os har nogen reel chance for at vide hvad der sker mellem de to klubber, og nu er den engelske og spanske presse vidst heller ikke kendt for at være de mest troværdige.
Selvfølgelig er der hold i rygterne en gang i mellem, men hvordan skal vi kunne vide det så længe der ikke er en officiel aftale mellem spilleren og de to klubber?

Medierne gør jo alt hvad de kan for at sælge historier, og hvis de pludselig ser en god mulighed for at blæse en historie op, så kan jeg sagtens foretille mig at noget af det Brendan Rodgers og Liverpool har udtalt er blevet fordrejet. Dermed ikke sagt at det er det, men det er en mulighed.

Uanset hvad er der jo ikke andet at gøre end at vente og se hvad det hele ender ud med.  

Bum, her er pointen af det hele.

@ Bøvle
 Pointen var, hvis de kan sælge historien om mig lidt bedre ved at redigere i et par ting. Hvad kan de så ikke redigere ved store navne som Brendan og Agger og City? Og Bøvle, hvad symboliserer professionalisme i medie-verden? Er det at hedde Sky Sports? Hvorfor er de mere professionelle?

Sidste sæson blev min klub, Arsenal, rygtet sammen med 100 spillere. Hvor mange gange har man ikke set at Wenger har udtalt sig om ham og ham? Uden der er sket noget?

@ Jakob E
Jamen, du er bare bedre end alle andre. Tillykke.
 Du må læse hvad jeg skriver. Har intet sagt med hver gang. Hver eneste gang man diskuterer med dig skriver du ting den anden debattør ikke siger. Daniel sagde præcis det samme i FCK-tråden.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13570: 09 Aug 2012, 15:24 »

@ Jakob E
Jamen, du er bare bedre end alle andre. Tillykke.
 Du må læse hvad jeg skriver. Har intet sagt med hver gang. Hver eneste gang man diskuterer med dig skriver du ting den anden debattør ikke siger. Daniel sagde præcis det samme i FCK-tråden.
Jeg tager dette som en sejr. Tak for det.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #13571: 09 Aug 2012, 15:34 »

Ancelotti sagde at PSG var færdige på transfermarkedet. Hov, Lucas Moura kom da lige?

Mourinho sagde han ville beholde Sahin - nogen steder siger han noget andet. Har manden været så dum at sige to ting til pressen?

Real Madrid var sikre på Modric. Spiller han ikke stadig i Tottenham?

Swansea sagde at Liverpool IKKE havde spurgt til Rodgers. Er han ikke træner i Liverpool nu?

Mancini ville SÅ gerne have RvP. Nu siger han at han ikke ender i City. Hvad pokker?

Vær lidt kildekritisk og som -RVM- siger, så skriver pressen for at tjene penge.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #13572: 09 Aug 2012, 15:37 »

Mancini ville SÅ gerne have RvP. Nu siger han at han ikke ender i City. Hvad pokker?
Han sagde også mesterskabet var tabt. Hvor står det henne nu? [blinkende smiley]

Men stop da jeres pjat. Det ødelægger den fine Liverpool-tråd.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #13573: 09 Aug 2012, 15:48 »

Rygter er en del af fodbold, og selvfølgelig skal de da diskuteres, men det at se sig sikker på at noget sker på baggrund af et rygte forstår jeg ikke. Som sagt kan alt jo ske, og før der ligger noget officielt ved vi jo intet. Smiley

Men for at bringe tråden tilbage på rette spor:

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-aktiverer-Allen-klausul

RYGTET ( Wink ) går på at Liverpool eftersigende vil/har udløse/udløst Joe Allens frikøbsklausul. Er det bare mig der ikke har fulgt ordneligt med, eller indgik Brendan Rodgers og Liverpool ikke en aftale om at Liverpool ikke måtte købe Swansea spillere i denne sæson?

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #13574: 09 Aug 2012, 16:15 »

To gode ting her

Aggers nye tattoo, hvis det ikke er fake altså  Tunge
Og Carroll øver sig på at score mål  Tunge

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 903 904 [905] 906 907 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010