home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 890 891 [892] 893 894 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954277 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13365: 14 Jul 2012, 11:52 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1791880.ece

Tak for alt Maxi !
Synes sgu det en trist måde du omtaler ham Hansen, det kan godt være han ikke er nogen Messi, men han har sgu leveret varen for os overordnet set, scoret en del kasser, og samlet set gjort det godt. Han har ikke brokket sig over manglende spilletid, og er bare gået ind og leveret en prof indsats hver gang..

Som en af mine venner så fint sagde det.. " Hvorfor bruger i ikke Maxi noget mere, hver gang i bruger ham scorer han jo ? "
Held og lykke i hjemlandet Thumbs Up

En af dine venner må se ufattelig lidt Liverpool, ellers har Maxi da en fuldstændig vanvittig statistik.

Han har ikke niveau og har alderen imod sig, om han brokker sig eller ej. Vi betaler hans løn, en mand uden fremtid i klubben, kan ligeså godt forsvinde.

Det eneste jeg kommer til at savne ved ham, det er hans sang! 

verdenskrig
Manager

« Svar #13366: 14 Jul 2012, 12:00 »

Maxi må da være den Liverpool spiller som har brugt færrest minutter på at score sine 17 mål som en skribent fra nationen også skriver..
Du skrev tidligere at han scorer mål som bare skal trilles over stregen. Er det en dårlig egenskab ? Det er da netop noget af de gode ved ham. Han har næse for at være på rette sted, og det kræver spilforståelse, og timning at score den slags mål. Det er ikke noget man bare gør, og din kære Andy Carroll kunne for eksempel godt lære lidt her Wink..

Et perfekt eksempel på hva jeg elskede Maxi for er hans kamp mod Blackburn. Nej egentlig var han ikke fantastisk rent spillemæssigt, men to gange står han bare der hvor bolden dumper ned og så gør han kort proces. Den slags spillere kan man som jeg ser det altid bruge, og jeg er sgu trist over at han smutter..

Han var ingen nøglespiller nej, men en rigtig fin spiller til bredden, og en spiller man kunne forvente en 100 % indats af både arbejdsmæssigt og med hensyn til at være farlig i feltet Smiley

Hans sang var btw mega nice ja Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #13367: 14 Jul 2012, 12:08 »

Færreste minutter eller ej, rør ikke på at det er den fuldstændige rigtige løsning at sende ham afsted.

Manden havde hjemve, familien havde hjemve og han havde ikke i udsigt at skulle spille en rolle. Vi har mange unge spillere som holder ham langt tilbage i køen.
Hans mål er jo ikke scoret mod nogen store hold, men så laver han lige et hattrick mod de mindre hold, som består af de mål som jeg siger bare skal trilles ind. Det ser selvfølgelig fint ud at have scoret 17 mål, bestemt. Men jeg er også af den overbevisning at en anden ligeså nemt kunne sparke dem i kassen.

Ser man som helhed på det hele, er det godt vi sender ham afsted. Hjemve, ingen spilletid og alderen, så er jeg ligeglad med manglede brok osv.

Jeg er glad for det manden har udført, ingen tvivl. Men han havde ingen fremtid!

Held og lykke Maxi!!

verdenskrig
Manager

« Svar #13368: 14 Jul 2012, 12:18 »

Det egentlig ikke fordi jeg tuder voldsomt over at vi har solgt ham, du har ret i at vi har talenter som står på spring, og det kan måske være med til at bane vejen for Sterling. Jeg må dog indrømme at vi med bitter erfaring må konstatere vigtigheden af at have en bred trup. Det er vigtigt at selv ens 3.valg kan gå ind og præstere..

Og nej det kunne en anden ikke have gjort. Der var en grund til at han stod der, og det er fordi han kunne og havde en forståelse for tingene som andre ikke havde Wink

Må sgu indrømme at jeg er splittet over salget, men du har ret i at der også er fornuftigt perspektiv i det, så helt dumt er det ikke nej Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #13369: 14 Jul 2012, 15:05 »

Maxi var en rigtig god spiller og præsterede i min optik stort set hver gang han fik chancen, dog skal det siges, at med alderen og de personlige forhold, så er det nok det rigtige tidspunkt for ham at vende tilbage til Newells på. Angående Borini er det et rigtig spændende indkøb! Jeg satser på at en mand der kom med til EM for Italien, godt nok som yderste mand, ikke kan være helt ringe. Fra flere sider af lyder det dog også som om, at han faktisk har været god for Roma. Når det dertil lægges at vi manglede alternativer i front samt at Brendan kender ham og hans potentiale fra tidligere, så er det i min verden absolut et godkendt køb, så må vi så bare vente og se om spillet berettiger til min optimisme.

Angående Andrew Carroll så er mit håb bestemt også, at vi beholder ham. Hans evner i opspillet er virkelig gode, og burde kunne komme holdet til gode i visse situationer, også selvom spillestilen måske ikke umiddelbart er den man tænker passer Carroll bedst.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #13370: 15 Jul 2012, 13:39 »

Rygterne siger at vi nærmer os Clint Dempsey. Det ved jeg sgu ikke hvad jeg siger til.. Han havde en fantastisk sæson sidste sæson, men han er altså 29 og jeg kan virkelig ikke se hvor der skulle være plads til ham, må jeg indrømme. Han er heller ikke en spiller der er fremtid i, jeg ser hellere at vi leder andre steder.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

MartinV
Juniorspiller
**

« Svar #13371: 15 Jul 2012, 14:02 »

Er fuldstændig enig .. At hente Dempsey vil være fuldstændig tosset ..

Skipper
Gæst

« Svar #13372: 15 Jul 2012, 16:09 »

Dempsey kan jeg heller ikke se som en start 11'er så skulle Suarez flyttes ud på en af kanterne, eller som hængende angriber. Ellers en god spiller.
Hvad siger folk til rygterne om Owen tilbage, jeg må indrømme jeg er positiv. Han bliver jo reserve, men hans erfaring er guld værd plus jeg har en gammel Liverpool trøje med Owen på ryggen Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #13373: 15 Jul 2012, 17:21 »

Owen kommer ikke tilbage til Liverpool. Det tror jeg simpelthen ikke på. Han er efterhånden forhadt af de fleste Liverpool fans, men vigtigst af alt har han vist ikke niveauet længere. Men okay, han er da meget erfaren i at varme bænke...

Vedrørende Dempsey afhænger det jo af prisen. Snakker vi 6-7m £ kan jeg godt se logikken. Alt derover må siges at være overpris.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #13374: 15 Jul 2012, 18:03 »

Owen kommer ikke tilbage til Liverpool. Det tror jeg simpelthen ikke på. Han er efterhånden forhadt af de fleste Liverpool fans, men vigtigst af alt har han vist ikke niveauet længere. Men okay, han er da meget erfaren i at varme bænke...

Vedrørende Dempsey afhænger det jo af prisen. Snakker vi 6-7m £ kan jeg godt se logikken. Alt derover må siges at være overpris.
Rygterne sagde 7,5 Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #13375: 16 Jul 2012, 01:04 »

http://www.youtube.com/v/A0dfjJ4gG20&feature=related

Ham her, Suso. Han bliver en en fantastisk spiller, hans blik for spillet og hans teknik er helt eminent. Med den rette spilletid kan han blive en nøglespiller om et par år. Han har lige vundet U19 EM med Spanien og han tager alle dødbolde for dem. Han er kun 18 år og han har (af hvad jeg har hørt) skrevet på sin Twitter-profil at han skal med på førsteholdets USA Tour. Jeg håber virkelig, at vi får set ham på banen for førsteholdet lidt i den kommende sæson, for med den rette spilletid kan han blive guldværd!

Læg desuden mærke til den frække detalje ved 4 minutter i videoen. Klasse!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13376: 16 Jul 2012, 01:13 »

Han ser virkeligt smooth ud. Altid svært at bedømme noget ud fra én god kamp, men ham der bliver sgu god. Han har det touch der skal til, for at blive rigtigt god i hvert fald. Ligner for mig umiddelbart en tro kopi af Silva.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #13377: 16 Jul 2012, 01:47 »

Han ser virkeligt smooth ud. Altid svært at bedømme noget ud fra én god kamp, men ham der bliver sgu god. Han har det touch der skal til, for at blive rigtigt god i hvert fald. Ligner for mig umiddelbart en tro kopi af Silva.
Det er så langt fra han eneste gode kamp, skal det siges. Og ja, han minder meget om Silva, ham her spiller bare central midt eller offensiv midt Smiley

Tavares
Manager

« Svar #13378: 16 Jul 2012, 03:10 »

Jeg har kigget lidt mere video af ham, og hans tvær afleveringer er godt nok noget specielt. De sidder der tit og ofte, og det bliver en fantastisk ting for holdet om 2-3 år. Jeg glæder mig til han bryder ind på førsteholdet!

Bruno Caboclo. Siger det bare.

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #13379: 16 Jul 2012, 10:53 »

Walcott til Liverpool, hvad siger i? Han har pace som vi mangler, og kan ikke være alt for dyr.

Sider: 1 ... 890 891 [892] 893 894 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010