home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 936 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 877 878 [879] 880 881 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955598 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13170: 03 Jun 2012, 21:41 »

FA Cuppen er verdens mest prestigefyldte indenrigs cupturnering. Det kan ikke diskuteres om den er hva den har været. For det vil den altid være Wink

Hvis United stiller reserver i FA Cup og League Cup, og går efter Champions League og Premier League, så er jeg tilfreds Smiley

Manchester United

Anfield Road
Manager

« Svar #13171: 03 Jun 2012, 21:44 »

men hvis de så fejler i forsøget på at nå dem kan du kun være utilfreds

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13172: 03 Jun 2012, 21:45 »

men hvis de så fejler i forsøget på at nå dem kan du kun være utilfreds

Ja bestemt - men alligevel. United var 1 minut fra at have en godkendt sæson, så jeg ser det som marginaler.

Manchester United

Anfield Road
Manager

« Svar #13173: 03 Jun 2012, 21:49 »

ja resultatmæssigt ok sæson, men spillemæssigt? for ikke så mange år siden kunne i nemt banke hold som sunderland og stoke med 5-0. det kan i ikke længere. og de hold er ikke blevet så meget bedre.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13174: 03 Jun 2012, 21:50 »

ja resultatmæssigt ok sæson, men spillemæssigt? for ikke så mange år siden kunne i nemt banke hold som sunderland og stoke med 5-0. det kan i ikke længere. og de hold er ikke blevet så meget bedre.

Igen, synes ikke spillet er så ringe som du gør det til Smiley. Og vi har da også haft nogle store sejre i år Smiley. 8-2 over Arsenal, 5-0 over Bolton, 5-0 over Fulham. Og det er bare hvad jeg lige kan huske her og nu Smiley

Manchester United

Anfield Road
Manager

« Svar #13175: 03 Jun 2012, 21:52 »

i starten må jeg indrømme at i imponerede, derfra er niveau altså faldet markant.

Anfield Road
Manager

« Svar #13176: 03 Jun 2012, 21:53 »

og desuden synes jeg også at du gør os dårligere end vi egentlig er

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13177: 03 Jun 2012, 21:56 »

Så er det da sjovt, at vi siden Ronaldo forlod os har scoret markant flere mål per sæson. :-)

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13178: 03 Jun 2012, 22:01 »

FA Cuppen er verdens mest prestigefyldte indenrigs cupturnering. Det kan ikke diskuteres om den er hva den har været. For det vil den altid være Wink
Og vil altid være en fantastisk tunering at vinde. Man kan intet tage fra den tunering, bare kig på dens historie, og selvfølgelig er det også en kanon bedrift at i kom til finalen, hvor i også slog os ud på vejen. Det ærgre mig ekstremt meget, ligesom flere United spillere også har udtalt, at vi ikke har vundet den i en del år efterhånden.

Anfield Road
Manager

« Svar #13179: 03 Jun 2012, 22:02 »

måske. men i imponerer mig ike ligeså meget som for nogen år siden.

men vi kører lidt OT så mon ikke denne debat hører til i united tråden. men jeg gider næsten ikke mere da jeg kan hører at vi aldrig bliver enige. vi stopper her  Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #13180: 04 Jun 2012, 09:30 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-unveil-new-away-strip

Igen ikke nogle trøjer jeg har tænkt mig at købe Tunge
De ser da udmærket ud, men syntes det ser dumt ud med den grå farve rundt omkring kraven....

EDIT:
Øverst står der, at det er en hyldest til sejlere, der jo udgjorde langt størstedelen af Liverpools befolkning i gamel dage, syntes dog stadig det ser dumt ud..
« Seneste Redigering: 04 Jun 2012, 09:37 af Heraklit » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13181: 04 Jun 2012, 09:45 »

Det var dog en rædselsfuld farve, på trods af at man selv får pimpet den godt op ved at kalde den en "brand new fantastic Warrior state-of-the-art away strip". Målmandstrøjen er dog fed. Men hvad sker der for knapperne i halsen? Det ser voldsomt ubehageligt ud..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Risom
Manager

« Svar #13182: 04 Jun 2012, 09:59 »

Men hvad sker der for knapperne i halsen? Det ser voldsomt ubehageligt ud..

Jeg mærker dem ikke, når jeg spiller med trøjen Smiley (har hjemmebanetrøjen)

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13183: 04 Jun 2012, 10:03 »

Jeg mærker dem ikke, når jeg spiller med trøjen Smiley (har hjemmebanetrøjen)

Okay, fint nok Smiley - Men jeg synes ikke at de hører hjemme på en fodboldtrøje - det kommer til at minde for meget om en golf polo.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Swizz CataR
Manager

« Svar #13184: 04 Jun 2012, 11:41 »

Jeg sad lige og læste lidt på transfermarkt.de (der forøvrigt også har fået en engelsk version, transfermarkt.co.uk) hvor jeg faldt over prisen I har solgt Kuyt for. 1 mio. euro? Kan det virkelig passe? Det er da latterligt lavt. Kevin Trapp er blevet solgt for 1,5 mio. Euro i Bundesligaen.. Ja ham aner I nok ikke hvem er, men bare for at sætte det i perspektiv Tunge

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 877 878 [879] 880 881 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010