home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 989 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 876 877 [878] 879 880 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955599 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13155: 03 Jun 2012, 21:02 »

jeg synes egentlig også at du er ligelovlig hård. nej vi har ikke alonso og co. men det er jo ikke fordi vi er bundhold. Synes bestemt jeg ser kvaliteter i en mand som Hendo og Caroll begyndte også at vise lidt af det vi har efterlyst hen mod sæsonafslutningen. Gerrard er heller ikke i topform, men det behøver han sandelig heller ikke at være for at være en vital spiller for liverpool. Spearing er også kommet fint ind på holdet og når vi så får Lucas tilbage synes jeg at vi ligeså stille begynder at få et slagkraftigt hold.

Der er jeg bare ikke enig. Henderson har virkelig ikke været god synes jeg, og det har Carroll så sandelig heller ikke. Altså nej Liverpool er ikke noget bundhold, men et midterhold. De slutter nr. 8, med samme pointantal som Fulham. Det er virkelig elendigt Smiley

Manchester United

HansenLFC
Gæst

« Svar #13156: 03 Jun 2012, 21:05 »

Da vi vandt CL havde vi et hold som var langt ringere spiller for spiller end det hold vi har idag.

Alt kan ske, når bolden er rund.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13157: 03 Jun 2012, 21:06 »

ja selvfølgelig har united klasse, men slet ikke på samme niveau som de har haft tidligere.
Hvilke årstal skulle vi have været bedre i, end vi er nu? Fra år 2000 og frem. Måske det skal være i United tråden, men at vi slet ikke er på samme niveau som tidligere, er da noget af en udmelding, da det på et tidspunkt så ud til, at vi ville sætte ny point rekord i ligaen.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13158: 03 Jun 2012, 21:07 »

Da vi vandt CL havde vi et hold som var langt ringere spiller for spiller end det hold vi har idag.

Alt kan ske, når bolden er rund.

Tja, det er vel også subjektivt om man synes det. Synes nu at i havde et ok hold den gang, og så havde i også en rigtig god træner Smiley

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13159: 03 Jun 2012, 21:07 »

Hvilke årstal skulle vi have været bedre i, end vi er nu? Fra år 2000 og frem. Måske det skal være i United tråden, men at vi slet ikke er på samme niveau som tidligere, er da noget af en udmelding, da det på et tidspunkt så ud til, at vi ville sætte ny point rekord i ligaen.

Jeg tror at han mener, at vi ikke spiller lige så god fodbold, som da vi havde Ronaldo Smiley

Manchester United

Anfield Road
Manager

« Svar #13160: 03 Jun 2012, 21:12 »

Der er jeg bare ikke enig. Henderson har virkelig ikke været god synes jeg, og det har Carroll så sandelig heller ikke. Altså nej Liverpool er ikke noget bundhold, men et midterhold. De slutter nr. 8, med samme pointantal som Fulham. Det er virkelig elendigt Smiley

at placeringen er elendig betyder jo ikke at holdet er elendigt. vi kan godt blive enig om at det ikke har set for godt ud i denne sæson, men jeg synes bare at vi har underpræsteret helt vildt. spillerne kan jo godt noget hvilket to finaler jo vidner om. og det er jo ikke fordi har slået hvem som helst ud. i carling cuppen slog vi både manchester city og chelsea. I FA Cuppen slog vi united og everton ud. det er alle hold der ligger over os i tabellen, men som vi i alle fire kampe fortjent nok slog. så vores spillere er ikke så dårlige som du antyder.

Jeg forstår slet ikke hvad du mener når du ikke synes at Henderson har været god. når han har fået lov at spille sin favorit position på den centrale midtbane har han for det meste dikteret tempoet og spillet godt. på kanten har han måske ikke imponeret, men i midten har han udført et godt stykke arbejde.

Carroll, har ikke lavet nok mål, men som sagt synes jeg at han begyndte at vise lidt hen mod afslutningen. Han lavede da i hvert fald nogle vigtige mål  Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13161: 03 Jun 2012, 21:14 »

at placeringen er elendig betyder jo ikke at holdet er elendigt. vi kan godt blive enig om at det ikke har set for godt ud i denne sæson, men jeg synes bare at vi har underpræsteret helt vildt. spillerne kan jo godt noget hvilket to finaler jo vidner om. og det er jo ikke fordi har slået hvem som helst ud. i carling cuppen slog vi både manchester city og chelsea. I FA Cuppen slog vi united og everton ud. det er alle hold der ligger over os i tabellen, men som vi i alle fire kampe fortjent nok slog. så vores spillere er ikke så dårlige som du antyder.

Jeg forstår slet ikke hvad du mener når du ikke synes at Henderson har været god. når han har fået lov at spille sin favorit position på den centrale midtbane har han for det meste dikteret tempoet og spillet godt. på kanten har han måske ikke imponeret, men i midten har han udført et godt stykke arbejde.

Carroll, har ikke lavet nok mål, men som sagt synes jeg at han begyndte at vise lidt hen mod afslutningen. Han lavede da i hvert fald nogle vigtige mål  Opstemt

Jeg synes kun at Henderson kan spille den til side manden, men kan være at jeg skal se mere Liverpool, det kommer dog nok ikke til at ske. Men igen, jeg synes virkelig ikke holdet er for godt. Men jeg håber for Liverpool at de snart kommer i gang, for jeg har mange venner, som er store fans af Liverpool, og de kampe er bare specielle Smiley

Manchester United

Anfield Road
Manager

« Svar #13162: 03 Jun 2012, 21:15 »

specielt den i FA cuppen var speciel  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #13163: 03 Jun 2012, 21:18 »

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #13164: 03 Jun 2012, 21:30 »

I United fans har da godt nok travlt. I (næsten) samtlige kampe vi spillede mod tophold, dominerede vi kampen. Liverpools trup er måske ikke perfekt sammensat, men tænk over at KK havde en vision han ikke nåede at fuldføre. Vi har til tider spillet fremragende fodbold, men har været alt for svingende i ligaen. Jeg synes ikke man kan bedømme truppen udfra forrige sæson, da vores spil var alt for svingende og at nogle spillere spillede ikke på deres favorit positioner. Vi kan dog hurtigt blive enig i at vores sidste skanse, Reina, har været alt for ringe.

verdenskrig
Manager

« Svar #13165: 03 Jun 2012, 21:30 »

MS hva er dit budskab egentlig? At du synes vi er elendige? Det selvfølgelig fair nok, men synes da det er imponerende at et elendigt hold kan komme i to cupfinaler på en sæson.

Word, Ajes Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13166: 03 Jun 2012, 21:35 »

MS hva er dit budskab egentlig? At du synes vi er elendige? Det selvfølgelig fair nok, men synes da det er imponerende at et elendigt hold kan komme i to cupfinaler på en sæson.

Word, Ajes Thumbs Up

Ja, at jeg synes Liverpool er dårlige, og jeg ikke tror de er i top 4 i de næste maaange år. Og så er jeg også af den overbevisning, at cup turneringerne ikke er hvad de har været Smiley

Manchester United

verdenskrig
Manager

« Svar #13167: 03 Jun 2012, 21:35 »

Nej sådan er det jo altid når ens eget hold ikke er med i dem særlig længe! Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13168: 03 Jun 2012, 21:37 »

Nej sådan er det jo altid når ens eget hold ikke er med i dem særlig længe! Smiley

Hehe Smiley. Nu har jeg ment det i nogle år, og synes da stadig at Champions League og Europa League er store, selvom United heller ikke var med i dem særlig lang tid Smiley

Manchester United

verdenskrig
Manager

« Svar #13169: 03 Jun 2012, 21:38 »

FA Cuppen er verdens mest prestigefyldte indenrigs cupturnering. Det kan ikke diskuteres om den er hva den har været. For det vil den altid være Wink

Cool

Sider: 1 ... 876 877 [878] 879 880 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010