home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 864 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 875 876 [877] 878 879 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955712 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13140: 03 Jun 2012, 20:38 »

Hehe, jeg ser jer ikke en gang komme i top 4 de næste 5 år, medmindre der sker noget ekstraordinært Smiley.

Lige så hurtigt man kan komme ned - Lige så hurtigt kan man komme op. For tre sæsoner siden var vi snublende tæt på mesterskabet. I dag er vi ikke så gode som der, men med en ny træner, en stærk ejer, og gode spillere kan vi sagtens komme op igen.. Tror på det Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #13141: 03 Jun 2012, 20:39 »

Hvis i fortsætter tendenserne fra i år, så kommer i ikke i nærheden af noget som helst. Og mon ikke, at Agger gerne vil vinde noget større end Europa League. Men det er selvfølgelig bare gætteri fra min side Smiley

Dårligt argument .... Hvis united fortsætter tendenserne fra i år vinder i ikke mere end liverpool. Det gør da hverken os bedre end jer, eller jer ringere end os?

Man kan da ikke på baggrund af en enkel sæson konkludere at LFC ik kan komme i top 4 de næste 5 år Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13142: 03 Jun 2012, 20:39 »

Lige så hurtigt man kan komme ned - Lige så hurtigt kan man komme op. For tre sæsoner siden var vi snublende tæt på mesterskabet. I dag er vi ikke så gode som der, men med en ny træner, en stærk ejer, og gode spillere kan vi sagtens komme op igen.. Tror på det Smiley

Men dengang havde i også en Gerrard i topform, Carragher var god, Reina var klasse. I havde vel også Xabi Alonso, Mascherano og Fernando Torres som var fantastiske. De spillere har i bare ikke mere, og i skal godt nok være heldige hvis i kan finde nogle, som bliver i nærheden af deres niveau Smiley.

Manchester United

Anfield Road
Manager

« Svar #13143: 03 Jun 2012, 20:40 »

Hvis i fortsætter tendenserne fra i år, så kommer i ikke i nærheden af noget som helst. Og mon ikke, at Agger gerne vil vinde noget større end Europa League. Men det er selvfølgelig bare gætteri fra min side Smiley

det er jo ikke fordi det er champions league vi taler om her. dem der plejer at komme langt i EL er jo hold som Shaktar, Ajax, Shcalke, Leverkusen, Udinese og sådan nogen hold. dem kan vi godt spille op med  Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13144: 03 Jun 2012, 20:40 »

Dårligt argument .... Hvis united fortsætter tendenserne fra i år vinder i ikke mere end liverpool. Det gør da hverken os bedre end jer, eller jer ringere end os?

Man kan da ikke på baggrund af en enkel sæson konkludere at LFC ik kan komme i top 4 de næste 5 år Smiley

Nu spillede United jo faktisk aldeles fremragende i Premier League, og hvis jeg kunne vælge nu, ville jeg gerne ende på 89 point næste år. De var dårlige i Europa, men gode i Premier League Smiley

Manchester United

Anfield Road
Manager

« Svar #13145: 03 Jun 2012, 20:43 »

Nu spillede United jo faktisk aldeles fremragende i Premier League, og hvis jeg kunne vælge nu, ville jeg gerne ende på 89 point næste år. De var dårlige i Europa, men gode i Premier League Smiley

spillede united aldeles fremragende? måske er jeg farvet, men jeg synes bestemt ikke at jeg så noget fremragende fra uniteds side i år. jovist de fik mange point osv. men de var slet ikke ligeså dominerende og spilstyrende som de har været i mange år...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13146: 03 Jun 2012, 20:44 »

spillede united aldeles fremragende? måske er jeg farvet, men jeg synes bestemt ikke at jeg så noget fremragende fra uniteds side i år. jovist de fik mange point osv. men de var slet ikke ligeså dominerende og spilstyrende som de har været i mange år...

Måske spiller de ikke lige så godt som Barcelona, men synes ikke at spillet var så dårligt Smiley. Og de var hvad - 30 sekunder fra at blive mestre, mod et City hold, som er fantastisk og vel køber spillere for flere milliarder Smiley

Manchester United

MichaelPaw
Gæst

« Svar #13147: 03 Jun 2012, 20:45 »

Blev i nummer 1?Huh?? tabte i ikke første pladsen, var i ikke meget forand??? hvordan kan du så sige i spillede godt Huh ja i blev nummer 2 men i lå til at vinde PL i lang tid.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13148: 03 Jun 2012, 20:46 »

Blev i nummer 1?Huh?? tabte i ikke første pladsen, var i ikke meget forand??? hvordan kan du så sige i spillede godt Huh ja i blev nummer 2 men i lå til at vinde PL i lang tid.

Jo vi var langt bagud, men vi hentede jo også 8 point på City på et tidspunkt i sæsonen, og sådan går det jo for alle hold. Synes at ende på 89 point vidner om klasse Smiley

Manchester United

Anfield Road
Manager

« Svar #13149: 03 Jun 2012, 20:47 »

ja selvfølgelig har united klasse, men slet ikke på samme niveau som de har haft tidligere.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13150: 03 Jun 2012, 20:48 »

ja selvfølgelig har united klasse, men slet ikke på samme niveau som de har haft tidligere.

Nej nej, det er også svært at leve op til det hold de havde i 2008 Smiley. Synes nu stadig at det er et godt hold, og med et par gode indkøb nu, bliver det bare endnu bedre jo Smiley

Manchester United

Szczesny
Manager

« Svar #13151: 03 Jun 2012, 20:53 »

Hehe, jeg ser jer ikke en gang komme i top 4 de næste 5 år, medmindre der sker noget ekstraordinært Smiley.

Arrogant (og ignorant) melding!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #13152: 03 Jun 2012, 20:55 »

Egentlig også min holdning, men man har jo ret til at mene hva man vil. Synes bare ligesom dig også det er noget underligt noget at skrive  Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13153: 03 Jun 2012, 20:57 »

Hvorfor det? Synes jeg har givet udtryk for at jeg synes Liverpools hold er elendigt? Jeg kan virkelig ikke se det her hold vinde noget. Og jeg tror bare ikke Liverpool kan finde spillere som Alonso, Torres, Mascherano, Gerrard i topform, Reina i topform igen Smiley

Manchester United

Anfield Road
Manager

« Svar #13154: 03 Jun 2012, 21:00 »

jeg synes egentlig også at du er ligelovlig hård. nej vi har ikke alonso og co. men det er jo ikke fordi vi er bundhold. Synes bestemt jeg ser kvaliteter i en mand som Hendo og Caroll begyndte også at vise lidt af det vi har efterlyst hen mod sæsonafslutningen. Gerrard er heller ikke i topform, men det behøver han sandelig heller ikke at være for at være en vital spiller for liverpool. Spearing er også kommet fint ind på holdet og når vi så får Lucas tilbage synes jeg at vi ligeså stille begynder at få et slagkraftigt hold.

Sider: 1 ... 875 876 [877] 878 879 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010