home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 824 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 861 862 [863] 864 865 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1957669 gange)
Risom
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12930: 14 Maj 2012, 17:16 »

Lad os glemme denne sæson nu.

Vi kan da diskutere et par realistiske indkøbsmuligheder hen over sommeren Wink

En spiller som Lucas Barrios fra Dortmund kunne være en reserve i angrebet, som flere også har været inde på at klubben mangler. Han har ikke fået meget spilletid i år og vil sikkert gerne væk. Desuden burde han ikke koste alverden.

Hvad ville I sige til det? Og kom gerne med flere forslag til spillerkøb  Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager

« Svar #12931: 14 Maj 2012, 17:46 »

Lad os glemme denne sæson nu.

Vi kan da diskutere et par realistiske indkøbsmuligheder hen over sommeren Wink

En spiller som Lucas Barrios fra Dortmund kunne være en reserve i angrebet, som flere også har været inde på at klubben mangler. Han har ikke fået meget spilletid i år og vil sikkert gerne væk. Desuden burde han ikke koste alverden.

Hvad ville I sige til det? Og kom gerne med flere forslag til spillerkøb  Smiley

Liverpool kommer til at mangle en DC - Agger og Skrtel er naturligvis stam spillere, mens Carragher IMO er færdig på top plan.

Liverpool skal vurdere om de unge i truppen er parate og her er det især Coates og Kelly jeg tænker på... er de gode nok og hvad er alternativet ? Findes de for lette så må vi ud og hente forstærkning.

På back pladsen håber jeg stadig på at Van der wiel fra Ajax finder lyst til at komme til Liverpool og han må gerne tage en Siem De Jong med også.

Man City sælger ud af overskudslageret og der vil være spillere som klart ville kunne forstærke Liverpool ikke mindst en Dzeko som rygtes til salg.

Men mest af alt så mangler vi offensive midtbane spillere som kan fodre vores angribere og her handler det IMO om tekniske stærke og gerne målfarlige midtbane folk.

YNWA

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #12932: 14 Maj 2012, 17:49 »

Lucas Barrios er skiftet til Kina. Smiley Hvis der skal hentes en ny angriber, skal han være en rigtig skarpretter, men samtidig finde sig i at være backup. Håber, og tror på Luuk De Jong.

DeBuur
Manager

« Svar #12933: 14 Maj 2012, 17:57 »

Lucas Barrios er skiftet til Kina. Smiley Hvis der skal hentes en ny angriber, skal han være en rigtig skarpretter, men samtidig finde sig i at være backup. Håber, og tror på Luuk De Jong.

Bas Dost fra heerenveen kunne også være et realistisk køb  Thumbs Up

Luuk De Jong kunne være et godt bud - Jeg drømmer dog stadig om at se Fernando Llorente frs Athletic Bilbao i en Liverpool trøje.. ikke sikkert det er realistisk, men Spanske klubber mangler penge og derfor kan der måske gøres nogle gode handler i syd  Wink

Eller hvad med en angrebs duo med Édinson Cavani og Suarez  Thumbs Up vi skal op og hente de store spillere ellers kommer vi ikke til at spille med om CL igen så hvorfor ikke ?

YNWA

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #12934: 14 Maj 2012, 18:05 »

Der vil blive satset på Carroll-Suarez næsten sæson, så at bruge over 200 mio på en angriber skal vi ikke, men han skal stadig have kvalitet til at presse Suarez/Carroll. Både Cavani og LLorente er formentligt 250+. Desuden for vi også Aquilani tilbage, og hvis han er i topform er han en brugbar spiller. De steder der skal handles ind er på kanterne, hvis både Maxi og Kuyt skifter står vi med en middelmådig  Downing, og en Henderson der kun er god som central. Vi for nok mere at se til Sterling næste sæson, men der skal stadig hentes mindst to kantspillere.

Risom
Manager

« Svar #12935: 14 Maj 2012, 18:08 »

Vidste ikke lige det med Barrios, men tak for rettelsen.

Cavani ville være for fedt, og det er faktisk en mulighed, da Napoli lige akkurat ikke kom i CL. Men det er klart; vi skal bruge mange penge for at hente ham. Og da vi har brugt 500.000.000 DKK for Suarez og Carroll tror jeg ejerne vil vente lidt med at hente endnu en dyr angriber, for at se om Suarez og Carroll skulle få gang i målscoringen.

EDIT: To late Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Swizz CataR
Manager

« Svar #12936: 14 Maj 2012, 18:15 »

Nu hvor I diskuterer transfers kunne det være, at nogle af jer er interesseret i at vide mere om klubbens økonomi i detaljer. Jeg kan anbefale http://swissramble.blogspot.com/, der i den seneste rapport kigger nærmere på netop Liverpool Smiley Det er god og spændende læsning.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #12937: 15 Maj 2012, 09:05 »

Jeg synes at vi skal beholde KK i endnu en sæson. Spillet har været udemærket i store dele af sæsonen, vi kan bare ikke få den skide kugle over stregen. Som jeg ser det, er det ikke hans skyld men manglende skarphed fra vores angribere. Andys og Suaraz' få mål fortæller jo også lidt. Hvis det ikke ændres næste sæson, må man jo så tage KK op til overvejelse, men jeg synes sgu det er lidt for nemt at smide ham for porten, når det eneste der mangler er skarphed foran kassen.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #12938: 15 Maj 2012, 13:15 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1759673.ece

Hvis det her er rigtig.

Hvis det er rigtig håber jeg stadig han bliver i Liverpool. Manden er jo GUD, Manden er jo vores King Kenny.

Så hvem synes i så der skal tage over i Liverpool??

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12939: 15 Maj 2012, 13:21 »

Det lyder meget underligt, hvis han pludselig selv skulle takke af. Så sent som i går hørte jeg et interview med ham, hvor han troede på, at ledelsen ville fortsætte med ham på trænerposten. Nu må vi se, hvad det er for noget.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12940: 15 Maj 2012, 13:44 »

Jeg tror det kan være vendepunktet for Liverpool, at komme af med ham.. Aldrig været stor fan af hans taktiske måde at spille nutidens fodbold på.. Men jeg kan tilgengæld godt lide ham for hans passion for klubben .. Men tror klart det er bedst for liverpool hvis han takker af

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12941: 15 Maj 2012, 13:45 »

Ja, der er godt nok også gennemgående rygter på twitter om at han skulle have taget sin afgang efter et møde med cheferne. Man kan vel kun forestille sig at det enten er i protest mod nogen af deres fremtidsplaner for klubben, eller at holdet simpelthen ikke har levet op til forventningerne. Det bliver i hvert fald spændende at se hvad der sker eller er sket.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12942: 15 Maj 2012, 14:26 »

Man kan sige, at hvorfor skulle han få længere snor end andre trænere bare fordi han er "King Kenny" og lavede noget godt for over 20 år siden? Han har haft 1½ sæson i klubben og hvor den første ½ sæson gik fint (kunne vel næppe andet efter RH), så er det stille og roligt gået ned af bakke i anden halvdel af sæsonen i PL.

Så har man vundet Carling Cup, og været i finalen i FA Cup, men det tæller ligesom ikke rigtig synes jeg (Kommer man overhovedet i Europa selv hvis Chelsea vinder CL?). Så kan man have ramt stolpe og overligger nok så mange gange, men det kan man altså ikke skyde skylden på held. Man beklagede sig over at så skulle Paddy Kenny lige præcis stå en god kamp på Anfield, men hov, han gjorde det også på Ettihad (og alligevel scorede City 3). Det er altså ikke (u)heldets skyld, at man ligger hvor man ligger. Og bruger man det som undskyldning, vidner det imo bare om, hvor man er på vej hen som klub...

bøvle
Manager

« Svar #12943: 15 Maj 2012, 14:30 »

Man kommer i europa fordi man vinder Carling Cuppen ...

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #12944: 15 Maj 2012, 16:33 »

Han siger ikke op, men det kan vel være for at få en fyring til at lyde lidt mere "ærefuld", at han (måske) har har sagt op. Men håber han bliver, og hvis der skal skiftes træner, skal det være fordi man allerede har en ny træner klar.

Sider: 1 ... 861 862 [863] 864 865 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010