home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 860 861 [862] 863 864 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2167148 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12915: 11 Maj 2012, 23:00 »

Jeg regner også med at skulle have den. Er der nogen der ved om det er det stof som fodbold trøjer normalt er lavet med, eller om det er mere like stof som en polo er lavet af?

Det har jeg tidligere svaret på.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #12916: 11 Maj 2012, 23:04 »

Det har jeg tidligere svaret på.

Ja, sorry. Det fandt jeg lige ud af Wink Min fejl.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

verdenskrig
Manager

« Svar #12917: 12 Maj 2012, 09:40 »

Jeg vil gerne lægge kortene på bordet, og sige at jeg synes den nye trøje er hamrende grim. Jeg synes slet ikke der er noget fedt ved den overhoved, og kraven fuldender da bare denne gyselige trøje.

Jeg håber satme vi får en god sæson næste år, for ellers giver jeg trøjen skylden!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #12918: 12 Maj 2012, 10:55 »

Jeg bliver lige nød til at fremhæve en mand, ved navn Andy.

http://vimeo.com/41908503

Andy vs Chelsea

Jeg håber af hele hjertet ikke der bliver lavet noget lort på kontoret og vi sælger til en eller anden skod pris eller vi lejer ham ud for at modne ham. Nej, lad ham og Suarez spille alle 38 kampe fra start næste sæson og så vil de få opbygget et kanon angrebs makkerpar, hent derimod nogle kanter som kan udfordre en mod en og sende den ind i boksen.

Jeg glæder mig allerede til den nye sæson!

DeBuur
Manager

« Svar #12919: 12 Maj 2012, 11:10 »

Jeg bliver lige nød til at fremhæve en mand, ved navn Andy.

http://vimeo.com/41908503

Andy vs Chelsea

Jeg håber af hele hjertet ikke der bliver lavet noget lort på kontoret og vi sælger til en eller anden skod pris eller vi lejer ham ud for at modne ham. Nej, lad ham og Suarez spille alle 38 kampe fra start næste sæson og så vil de få opbygget et kanon angrebs makkerpar, hent derimod nogle kanter som kan udfordre en mod en og sende den ind i boksen.

Jeg glæder mig allerede til den nye sæson!

Utroligt nok er jeg helt enig - Liverpool skal gå ud og satse 100 % på det makkerpar - de burde have potentialet til at gøre noget stort sammen... at udleje Carroll er IMO ikke en option.

Liverpool skal istedet hente angrebs reserver med udviklings potentiale idet vi ikke kan forvente at 2 angribere er nok til en lang sæson.

Vores midtbane (den offensive del) skal styrkes og ikke mindst vores fløje - midtbanen skaber alt for lidt offensivt og det er utroligt forudsigeligt - derfor har vi det svært mod selv middelmådige hold i PL.

Optakten til den nye sæson er allerede ved at løbe af sporet http://sporten.tv2.dk/article.php/id-50332687:fans-vrede-over-liverpools-nye-tr%C3%B8je.html?forside

Jeg tror det er vigtigt at "nogen" fortæller den nye ledelse at LFC ikke bare er en klub der vinder titler... det er for fans en livsstil, en tro og et håb i livet... det er det der definerer en rigtig klub i England

Man skifter ikke bare en trøje og et logo i en klub som Liverpool sådan er det og sådan vil det altid være Y.N.W.A

YNWA

bøvle
Manager

« Svar #12920: 12 Maj 2012, 11:11 »

Jeg er vild med hans attitude og hans fightervilje. Dog synes jeg ikke han bør søge så meget ned i banen og modtage bolden i fødderne. Det burde i meget højere grad være Suarez, der påtog sig den opgave, mens Carrolls opgave, hvis han skal ned i banen, skal være at forlænge en høj bold, som Suarez så kan løbe i dybden på Smiley

Dog INGEN tvivl i mit sind om at vi bør beholde ham, han kan blive rigtig rigtig god ! Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #12921: 12 Maj 2012, 11:17 »

Selvfølgelig skal vi satse på Carroll Og Suarez, for hvis Carroll kan fortsætte sin formkurve fra de sidste 6 kampe så er han guld værd Thumbs Up
Dog skal vi som Debuur skriver hente mindst en reserve angriber med kvalitet og potentiale til at blive ligeså god som Suarez/Carroll da vi jo også skal spille Europa League næste sæson. Godt nok har vi Bellamy men han holder ikke for evigt, allerede nu kan han kun spille hver anden kamp. Og så er jeg relativt sikker på at Kuyt ryger det her transfer vindue.
En spiller som Vaclav Kadlec kunne være spændende, har set ham spille et par gange i europa league, og han virker som en spændende spiller. Og hvis man skal tro FM er han også Liverpool fan, hvilket jo også er et plus Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #12922: 12 Maj 2012, 11:29 »

Jeg er enig. de fleste kampe de har fået fra start sammen har de gjort det fint. han har også vist med nogen vigtige mål her på det seneste at han godt kan. jeg tror på at næste sæson bliver hans gennembrud. jeg tror egentlig at han nok skal lave sine mål. bare giv ham tid og sæt ham op ved siden af suarez...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #12923: 12 Maj 2012, 19:53 »

Så går rygterne på at skrtel vil væk pga. manglende Champions League kvalifikation

http://www.goal.com/en-us/news/69/transfer-zone/2012/05/12/3097456/skrtel-to-stun-liverpool-by-asking-for-anfield-exit-this

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Skipper
Gæst

« Svar #12924: 13 Maj 2012, 15:17 »

Holdopstillingen i dag:

Doni
Kelly-Carragher-Agger-Johnson
Henderson-Shelvey-Maxi-Downing
Suarez-Carroll

Subs: Jones, Enrique, Coates, Kuyt, Spearing, Sterling, Bellamy.

Reina er syg. Og Skrtel og Gerrard har fået nogle mindre skader så de ikke kan spille.
Fin opstilling. vi skal vinde i dag, og så forhåbentlig med et Everton nederlag kan vi overtage 7. pladsen og få en moralsk sejr over Everton. Som jeg har sagt før, det ville ikke være til at bære hvis de endte over os i tabellen.

DeBuur
Manager

« Svar #12925: 13 Maj 2012, 15:43 »

Så går rygterne på at skrtel vil væk pga. manglende Champions League kvalifikation

http://www.goal.com/en-us/news/69/transfer-zone/2012/05/12/3097456/skrtel-to-stun-liverpool-by-asking-for-anfield-exit-this

Håber en stor lønforhøjelse kan ændre hans opfattelse, han og Agger har været sublime i det defensive i år, men når Agger har været væk så ses det tydeligt at Skrtel falder 20 % i niveau.

Jeg vil dog ikke blive forbavset hvis Milan smider et bud

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #12926: 13 Maj 2012, 23:01 »

Har kun enting at sige om denne sæson: DUMPET!!

Hvis træneren havde været alle andre end Kenny var han blevet fyret for flere mdr siden. Håber ejerne kan indse at han IKKE er manden der kan føre os til andet end en midterplacering.

Sæsonen er slut, det har suvernt været det mest positive der er sket denne sæson!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #12927: 13 Maj 2012, 23:12 »

Self skifter Skrtel ikke, det nægter jeg at tro på.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12928: 14 Maj 2012, 14:14 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/skrtel-named-lfc-player-of-season
Skrtel skrider ikke.
"Thank you very much to everybody who voted for me. I will try to do my best next season as well and we'll see how I go on."

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Skipper
Gæst

« Svar #12929: 14 Maj 2012, 14:18 »

Sæsonen er slut, det har suvernt været det mest positive der er sket denne sæson!

Liga cup trofæet?  Smiley
Men ja, katastrofal sæson, vi endte under Everton Græder
Eneste positive er at vi da i det mindste skal spille Europa League.
Der skal ryddes op i Liverpool, vi skal have en manager med visioner der ikke er bange for at skære igennem.
Jeg forventer at vi kommer i top 4 næste år, og en FA cup trofæ eller Europa League vil da pynte lidt på det. Dog er det hvis en drømmeverden jeg lever i, har lidt svært ved at se hvordan det skal lade sig gøre Skuffet

Sider: 1 ... 860 861 [862] 863 864 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010