home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 997 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 62 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 855 856 [857] 858 859 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956645 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12840: 05 Maj 2012, 21:19 »

Tak Wink

Men så skulle du prøve at se bold med mig irl, min mund står aldrig stille Tunge Grin.
Er bare så skuffet i dag det er helt vildt.. Jeg troede virkelig på det, og da vi kom på 1-2 var jeg så sikker på at vi også ville udligne. Men ak Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #12841: 05 Maj 2012, 21:27 »

Tak Wink

Men så skulle du prøve at se bold med mig irl, min mund står aldrig stille Tunge Grin.
Er bare så skuffet i dag det er helt vildt.. Jeg troede virkelig på det, og da vi kom på 1-2 var jeg så sikker på at vi også ville udligne. Men ak Skuffet

kan kun være enig. men sådan blev det ikke og vi kan vel egentlig ikke gøre så meget andet end at sige tillykke til Chelsea. en gedigen skuffelse.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #12842: 05 Maj 2012, 21:31 »

Har sagt tillykke til Jakob her fra siden, men jeg kunne aldrig drømme om at lykønske den russerklub med noget som helst. For at bruge et dejligt FM citat så håber jeg de visner og dør.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #12843: 05 Maj 2012, 22:22 »

En ting er at du ligefrem kalder gårsdagens nederlag for skandaløst. Der vil jeg nok mere mene at det bunder i nogle dispositioner fra Kenny som jeg sagtens kan forstå. Hellere tabe i går end på lørdag..

Men jeg falder da nærmest ned fra stolen når du siger at du ikke tror på at vi kan vinde på lørdag. Why oh why, det var da en umådelig trist indgangsvinkel at have til en pokalfinale hvor ens favorithold er deltager Skuffet ?

Det gik jo som jeg havde spået.......

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

DeBuur
Manager

« Svar #12844: 08 Maj 2012, 18:05 »

Sæsonen sidste hjemme kamp starter om ca. 3 timer, vi skal på en eller anden måde finde motivation til at gå ud og vinde kampen mod Chelsea, med den seneste tids præstationer tror jeg det bliver svært og jeg tror ikke vi får meget ud af den kamp.

Sæsonen har ikke været god, vi vandt Carling Cup... kom i finalen i FA men tabte og ja vi ender som et midter hold i PL

Havde vi spillet flot fodbold så kunne det gå an..men det har ikke været tilfældet.

Liverpool har tabt ca 450 millioner på et stadion projekt og de penge kunne have lunet i den genopbygnings fase Liverpool skal igennem.

Jeg holder meget af King Kenny og jeg mener han har gjort det han skulle, nemlig at samle et historisk ringe Liverpool mandskab.... men nu skal spørgsmålet stilles...er han den rigtige til at føre Liverpool videre ?

Var der ikke mere vision i at hente en Martinez fra Wigan eller en brendan Rodgers fra Swansea ?

YNWA

Skipper
Gæst

« Svar #12845: 08 Maj 2012, 18:43 »

Sæsonen sidste hjemme kamp starter om ca. 3 timer, vi skal på en eller anden måde finde motivation til at gå ud og vinde kampen mod Chelsea, med den seneste tids præstationer tror jeg det bliver svært og jeg tror ikke vi får meget ud af den kamp.

Sæsonen har ikke været god, vi vandt Carling Cup... kom i finalen i FA men tabte og ja vi ender som et midter hold i PL

Havde vi spillet flot fodbold så kunne det gå an..men det har ikke været tilfældet.

Liverpool har tabt ca 450 millioner på et stadion projekt og de penge kunne have lunet i den genopbygnings fase Liverpool skal igennem.

Jeg holder meget af King Kenny og jeg mener han har gjort det han skulle, nemlig at samle et historisk ringe Liverpool mandskab.... men nu skal spørgsmålet stilles...er han den rigtige til at føre Liverpool videre ?

Var der ikke mere vision i at hente en Martinez fra Wigan eller en brendan Rodgers fra Swansea ?

Så enig. Det eneste vi kan bruge den her kamp til er at prøve at spille spillerne sammen til næste sæson. Droppe Kuyt, maxi, spearing da de forhåbentlig ryger til sommer og i stedet bruge nogle unge spillere (Shelvey, Sterling, Coates)
Hvad er det med det byggeprojekt?  Huh

PS: Carroll skal starte inde!!!!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12846: 08 Maj 2012, 20:20 »

The Reds team in full is: Reina, Carragher, Agger, Skrtel, Johnson, Henderson, Maxi, Downing, Shelvey, Suarez, Carroll. Subs: Doni, Coates, Kelly, Spearing, Sterling, Bellamy, Kuyt

Vil det sige at Carragher er højreback? Virkelig underligt eftersom Kelly er på bænken?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

a-fonne
Ynglingespiller

« Svar #12847: 08 Maj 2012, 20:35 »

The Reds team in full is: Reina, Carragher, Agger, Skrtel, Johnson, Henderson, Maxi, Downing, Shelvey, Suarez, Carroll. Subs: Doni, Coates, Kelly, Spearing, Sterling, Bellamy, Kuyt

Vil det sige at Carragher er højreback? Virkelig underligt eftersom Kelly er på bænken?
Jeg tror Agger er venstreback Wink

Skipper
Gæst

« Svar #12848: 08 Maj 2012, 20:36 »

Kan også være at Agger spiller venstreback? Men det ser godt nok ud til at carragher der spiller højre back. Fuldstændigt åndssvagt da Kelly kan gøre det så meget bedre og Johnson på venstrebak plejer ikke at være prangende.
Godt at Shelvey starter inde, har en langt større fremtid end Spearing har for os.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12849: 08 Maj 2012, 20:37 »

Ja, men som du selv nævner, Heraklit ligner det at det er Carragher der skal spille det hvis man ser på rækkefølgen. Uanset hvad er det ikke en optimal defensiv! Hvad er der iøvrigt med Enrique?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #12850: 08 Maj 2012, 20:46 »

måske 3-5-2 ?  crazy

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

DeBuur
Manager

« Svar #12851: 08 Maj 2012, 20:54 »

Hvad er det med det byggeprojekt?  Huh

Den nuværende ledelse i LFC har lukket projektet omkring nyt stadion - den gamle ledelse har brugt ca 400 mill kr på projektet som nu er dødt  :'

YNWA

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12852: 08 Maj 2012, 20:58 »

Endnu en ting der undrer mig er så at Gerrard slet ikke er med, og hvorfor ikke det??? Virkelig mystisk..

Skipper
Gæst

« Svar #12853: 08 Maj 2012, 21:02 »

Den nuværende ledelse i LFC har lukket projektet omkring nyt stadion - den gamle ledelse har brugt ca 400 mill kr på projektet som nu er dødt  :'

Ah det jo f***ing surt Skuffet Men ikke så meget at gøre ved lige nu, vi må bare fokusere på at få bygget holdet op igen. Og når vi så er med i Champions league igen så fokusere på nyt stadion...

Jeg vil for resten have sejr i de sidste 2 kampe. Everton skal spille mod Newcastle i deres sidste kamp, en kamp de forhåbentligt taber og så kan vi overhale dem i tabellen.  Det vil simpelthen ikke være til at bære hvis de ender over os i tabellen...

EDIT: Hvis der er nogen der ikke ser kampen kan jeg fortælle at det er Agger der spiller venstre back og så Johnson på højre. Må indrømme at jeg helst ville have at Robinson spillede, eller at Coates spillede i stedet for Carragher. Men hva fa'en.

« Seneste Redigering: 08 Maj 2012, 21:05 af Heraklit » Logged

bøvle
Manager

« Svar #12854: 08 Maj 2012, 21:28 »

Hvad er det, der står på maven af vores trøjer i dag ?? Smiley

Sider: 1 ... 855 856 [857] 858 859 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010