home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  1 Bruger, 738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 837 838 [839] 840 841 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954606 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12570: 22 Mar 2012, 17:47 »

Ja det er rigtig nok, Chelsea var nok klassen højere end City. Men det ændrer ikke på at de penge der er puttet i klubberne gør dem til tophold i en længere periode. Smiley

Bliver godt når vi så får afkast af vores efteraben Wink

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #12571: 22 Mar 2012, 18:31 »

Hsr kun læst til side 835, så ved ikke hvad i diskuterer nu.

Jeg mener dog at der er meget præstige i at spille i EL, nu hvor vi ikke engang er med i det i år. Det er jo en forbedring i forhold til sidste år.

Kolo Abib Touré

Yessir
Manager

« Svar #12572: 22 Mar 2012, 20:05 »

Hsr kun læst til side 835, så ved ikke hvad i diskuterer nu.

Jeg mener dog at der er meget præstige i at spille i EL, nu hvor vi ikke engang er med i det i år. Det er jo en forbedring i forhold til sidste år.

Det der er sket er at Liverpool fans har negligeret vigtigheden af at kvalificere sig til Champions League, og Arsenal fans har negligeret det at vinde trofæer...

Det der skete før sæsonen var at Liverpool fans understregede vigtigheden af top-4 og dermed Champions League, og Arsenal fans understregede vigtigheden af at der kom et trofæ i hus denne sæson, et hvilket som helst trofæ...

Det man kan tage med fra debatten er at et givent holds fans mange gange vil gå på kompromis med tidligere ambitionsniveau for at nedgøre et konkurrerende holds resultater...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12573: 22 Mar 2012, 20:11 »

Har du også tjekket chatten? Jeg kan da tydeligt huske ( Ja nu skrev jeg det igen Djævel) at der var mange af jer som skrev under kampen, og de udbrud som kom da RVP udlignede var da til at tage at føle på.

Om i også skrev i Arsenal tråden ved jeg ikke, men mit generelle indtryk af de steder jeg læste på nettet, så var det et trofæ som i var ærgelige over at misse. Mest selvfølgelig pga jeres lange titeltørke.. Det samme gør sig naturligvis gældende for Liverpool. Havde vi vundet trofæer år efter år, så kunne man sige at Carling Cuppen ikke var det største. Men når man så sjældent vinder noget, så skal man i den grad være glad og lykkelig når man endelig ser holdet hæve et trofæ Smiley

Det ligner ikke spillere som lige har tabt et "ligegyldigt" trofæ Peace

Selvfølgelig har jeg ikke tjekket chatten, men alene det at trådens tilstand var en helt anden end tilfældet med jeres i år, siger en del. Og selvfølgelig havde vi da været glade for at vinde den, det havde da været mærkeligt andet. Og selvfølgelig er spillerne skuffede over at tabe sådan en kamp, især på den måde.

Jeg ville også bare sætte dit postulat lidt i relief Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #12574: 22 Mar 2012, 20:20 »

Jeg føler lidt denne debat kører på at alle andre har langt større forventninger til Liverpool end størstedelen af os andre herinde som faktisk holder med klubben.

Jeg vil som tidligere nævnt i tråden langt hellere have at vi stiller med de bænken og nogle unge fremfor at køre med de faste resten af sæsonen. Vi har tabt slaget om at komme i CL i denne sæson og nok også de næste sæsoner. For mig handler alt ikke om succes her og nu. Jeg vil langt hellere have succes på den lange bane. Hvordan mange kan være skuffet over vi er sat af i kampen om top 4 forstår jeg faktisk ikke rigtig. Vi har udspillet vores chance ganske enkelt fordi vi har været for ustabile. Vi har brugt en del på spillerindkøb, men det er forholdsvis unge spillere vi har brugt de større beløb på, som skal forstærke fremtiden.

At folk siger vi ikke kan hente kvalitets spillere med kæmpe navn rundt om i Europa er sikkert også sikkert. De største vil spille CL, og sådan er det. Men kan vi kun hente spillere fra anden hylde, som Suarez f.eks så jeg også mere end tilfreds.

De spillere som vi har hentet, synes jeg alle sammen viser glimt af deres kvalitet. Den eneste som jeg synes mangler at vise noget, det er Adam, synes ikke han har fundet hans nivaeu frem. Det handler om at blive stabile.

Jeg håber personligt vi til sommer vil skille os af mere flere af de "ældre" som består af Maxi, Kuyt, Fabio. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Downing nok skal slå igennem og det samme med Andy. Resten udover Adam synes jeg har slået igennem. Det hele handler om tid, man kan ikke forvente man kan lave så store udskiftninger så det hele bare køre på skinner fra første fløjt. Det tager tid at nå toppen og blive der!

Jeg elsker at vinde pokaler, derfor synes jeg det er tamt at mange synes CC er en ligegylding cup. Selvom den er ligegyldig, så slo den kamp ihvertfald record med Liverpool fans det sted jeg så finalen i denne sæson. Pokaler er dem som skriver historie. Jeg vil have vi satser så meget på at vinde FA Cuppen, chancerne er bestemt ikke store, men chancen skal spilles.

Nogen nævner Kenny skal trække sig. Jeg elsker at se den mand på sidelinien, man sidder og bliver hel varm omkring hjertet når man ser den mand bryder ud i den vildeste jubel efter hver scoring. Det er fucking lækkert og se. Jeg elsker at se når manager elsker deres hold og tør vise det. Kenny elsker Liverpool og gør arbejdet med hjertet. Den eneste manager til dato jeg vil ha til klubben, hvis Kenny siger stop. Det er Rafa!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #12575: 22 Mar 2012, 20:26 »

Jeg føler lidt denne debat kører på at alle andre har langt større forventninger til Liverpool end størstedelen af os andre herinde som faktisk holder med klubben.

Jeg vil som tidligere nævnt i tråden langt hellere have at vi stiller med de bænken og nogle unge fremfor at køre med de faste resten af sæsonen. Vi har tabt slaget om at komme i CL i denne sæson og nok også de næste sæsoner. For mig handler alt ikke om succes her og nu. Jeg vil langt hellere have succes på den lange bane. Hvordan mange kan være skuffet over vi er sat af i kampen om top 4 forstår jeg faktisk ikke rigtig. Vi har udspillet vores chance ganske enkelt fordi vi har været for ustabile. Vi har brugt en del på spillerindkøb, men det er forholdsvis unge spillere vi har brugt de større beløb på, som skal forstærke fremtiden.

At folk siger vi ikke kan hente kvalitets spillere med kæmpe navn rundt om i Europa er sikkert også sikkert. De største vil spille CL, og sådan er det. Men kan vi kun hente spillere fra anden hylde, som Suarez f.eks så jeg også mere end tilfreds.

De spillere som vi har hentet, synes jeg alle sammen viser glimt af deres kvalitet. Den eneste som jeg synes mangler at vise noget, det er Adam, synes ikke han har fundet hans nivaeu frem. Det handler om at blive stabile.

Jeg håber personligt vi til sommer vil skille os af mere flere af de "ældre" som består af Maxi, Kuyt, Fabio. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Downing nok skal slå igennem og det samme med Andy. Resten udover Adam synes jeg har slået igennem. Det hele handler om tid, man kan ikke forvente man kan lave så store udskiftninger så det hele bare køre på skinner fra første fløjt. Det tager tid at nå toppen og blive der!

Jeg elsker at vinde pokaler, derfor synes jeg det er tamt at mange synes CC er en ligegylding cup. Selvom den er ligegyldig, så slo den kamp ihvertfald record med Liverpool fans det sted jeg så finalen i denne sæson. Pokaler er dem som skriver historie. Jeg vil have vi satser så meget på at vinde FA Cuppen, chancerne er bestemt ikke store, men chancen skal spilles.

Nogen nævner Kenny skal trække sig. Jeg elsker at se den mand på sidelinien, man sidder og bliver hel varm omkring hjertet når man ser den mand bryder ud i den vildeste jubel efter hver scoring. Det er fucking lækkert og se. Jeg elsker at se når manager elsker deres hold og tør vise det. Kenny elsker Liverpool og gør arbejdet med hjertet. Den eneste manager til dato jeg vil ha til klubben, hvis Kenny siger stop. Det er Rafa!

Jeg er så enig Hansen!

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

-LFC-
Manager

« Svar #12576: 22 Mar 2012, 21:01 »

Det der er sket er at Liverpool fans har negligeret vigtigheden af at kvalificere sig til Champions League, og Arsenal fans har negligeret det at vinde trofæer...

Det der skete før sæsonen var at Liverpool fans understregede vigtigheden af top-4 og dermed Champions League, og Arsenal fans understregede vigtigheden af at der kom et trofæ i hus denne sæson, et hvilket som helst trofæ...

Det man kan tage med fra debatten er at et givent holds fans mange gange vil gå på kompromis med tidligere ambitionsniveau for at nedgøre et konkurrerende holds resultater...
Hahahaha, det tvivler jeg ikke et sekund på er sandt. Moral er godt dobbeltmoral er dobbelt så godt! Grin

PhilipFlink
Manager

« Svar #12577: 22 Mar 2012, 21:38 »

Arsenal fans understregede vigtigheden af at der kom et trofæ i hus denne sæson, et hvilket som helst trofæ...

Hmm, nej? Det er altid vigtigt at vinde trofæer, bare ikke hvis det bliver på bekostninger af CL pladsen.. sådan har det altid været Smiley Om vi i Arsenal vil vinde noget?? Selvfølgelig.. Hvem vil ikke vinde noget? Om jeg både vil have CL plads og vinde noget? - Hell yea! .. men om jeg kun vil vinde trofæer  (FA Cup - Carling cup) og så ende som 8-14? Aldrig i livet..

Ved ikke om debatten var død, men var nød til at kommentere på det her, når det ikke er sandt Smiley

Yessir
Manager

« Svar #12578: 22 Mar 2012, 21:53 »

Hmm, nej? Det er altid vigtigt at vinde trofæer, bare ikke hvis det bliver på bekostninger af CL pladsen.. sådan har det altid været Smiley Om vi i Arsenal vil vinde noget?? Selvfølgelig.. Hvem vil ikke vinde noget? Om jeg både vil have CL plads og vinde noget? - Hell yea! .. men om jeg kun vil vinde trofæer  (FA Cup - Carling cup) og så ende som 8-14? Aldrig i livet..

Ved ikke om debatten var død, men var nød til at kommentere på det her, når det ikke er sandt Smiley

Nu tager du det lidt nært, det var bare en generel betragtning. Det var højest sandsynligt heller ikke dig der udtalte dig om at der skulle et trofæ i hus i år, næsten for enhver pris...

PhilipFlink
Manager

« Svar #12579: 22 Mar 2012, 21:58 »

Nu tager du det lidt nært, det var bare en generel betragtning. Det var højest sandsynligt heller ikke dig der udtalte dig om at der skulle et trofæ i hus i år, næsten for enhver pris...

Det er så iorden, ville bare lige komme med synspunktet fra en Arsenal mand.. Fordi det har hele tiden i min optik været målsætning "først at ende i top 4", også tage hvad der kommer efter den Smiley Bare min mening

Yessir
Manager

« Svar #12580: 22 Mar 2012, 22:22 »

Det er så iorden, ville bare lige komme med synspunktet fra en Arsenal mand.. Fordi det har hele tiden i min optik været målsætning "først at ende i top 4", også tage hvad der kommer efter den Smiley Bare min mening

Men det er jo netop Arsenal og Liverpool mænd/drenges synspunkter. Måske ikke lige dit (lige nu, ved ikke hvordan det så ud inden sæsonen for dig som individ), og det er jo ikke fordi det er noget jeg sidder og opdigter.

Du må da indrømme at det er lidt sjovt, generelt tror jeg i bund og grund bare det handler om at man revurderer sin målsætning i løbet af sæsonen, og det får det andet hold så bare lige på tuden for også at have gjort.

Spørger man mig personligt, kunne Arsenals hold have virkelig! godt af at vinde et trofæ, det giver noget ballast til fremtiden endelig at have prøvet at gå hele vejen. Også selv om det ville komme til at koste en CHL tur.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12581: 22 Mar 2012, 22:46 »

Men det er jo netop Arsenal og Liverpool mænd/drenges synspunkter. Måske ikke lige dit (lige nu, ved ikke hvordan det så ud inden sæsonen for dig som individ), og det er jo ikke fordi det er noget jeg sidder og opdigter.

Du må da indrømme at det er lidt sjovt, generelt tror jeg i bund og grund bare det handler om at man revurderer sin målsætning i løbet af sæsonen, og det får det andet hold så bare lige på tuden for også at have gjort.

Spørger man mig personligt, kunne Arsenals hold have virkelig! godt af at vinde et trofæ, det giver noget ballast til fremtiden endelig at have prøvet at gå hele vejen. Også selv om det ville komme til at koste en CHL tur.

Korrekt det med at revurdere Smiley

Der har Hansen og hvad de ellers hedder ret.. Liverpool kan ikke nå en CL placering, hvor det derfor er rigtigt det de gør, ved at prioritere at vinde Carling Cuppen og FA Cuppen.. Men man starter jo som regel(!) med at sige, målsætningen er at vinde ligaen.. Hvis man ser, okay, det kan vi ikke nå, så bliver det jo top 4 placering, osv...

Men det ville bare til hver en tid, i mit hoved, være målsætningen at komme i CL næste sæson, fordi der kommer så mange indtægter til holdet, som vi ikke ville kunne undværre.. Hvis der falder et trofæ af, så er det "cool".. Selvfølgelig går Wenger da også efter at vinde en af de 2 turneringer.. I sær FA Cuppen.. er det ikke den han har udtalt at han går meget op i?.. Og selvfølgelig vil man vinde et trofæ.. No doubt, men jeg vil bare hellere have "sikret" den CL plads.. og sådan er det fra starten af sæsonen af (selvom, det selvfølgelig er at vinde PL)  Thumbs Up Thumbs Up

HansenLFC
Gæst

« Svar #12582: 22 Mar 2012, 23:11 »

Som du er inde på Flink. Liverpool har hele tiden snakket om at top 4 er målet. Det er også fair nok at have den målsætning inden sæsonen. Men en målsætning kan ændres 100 gange i løbet af en sæson. Vil dog stadigvæk påpege at vi i den grad havde fortjent at vinde CC. Vi stillede så vidt muligt i stærkeste hele vejen igennem og besejrede Chelsea ude, Stoke ude og City over 2 kampe, så nogen nem vej var det bestemt ikke! Liverpool havde dog også fra start langt bedre muligheder for at satse ben hårdt på de to pokal titler da de jo ikke var ude i Europa denne sæson. Derfor er det jo enormt vigtig man når en af sine mål ved man fra start satsede 100% på det. Jeg ved udmærket godt, at 90% i denne tråd inden sæsonen regnede med top4 var muligt. Men som sæsonen skrider frem og målsætningen i ligaen bliver umulig gjort, så bliver man også nød til at stille sig tilfreds med de mål man trods alt når. Igen for at opnå en af de ting som kan hentes i denne sæson som er FA Cuppen så bør alt fokus være der og ikke på ligaen.

Stod det til mig, så var målsætningen næste sæson at komme i EL via sin placering i ligaen som så er 5-6 pladsen. I denne sæson kan vi ikke bruge 6 pladsen til noget og som vi ikke kan bruge 10 pladsen til. Derfor fuld fokus på FA Cuppen.

Der er også mange som virker tøsefornærmet efter en kamp som igår. Det må selvfølgelig ikke ske, selv i denne periode. Men at tabe til Sunderland ude, er nu slet ikke så skidt igen som det blev gjort til. Vi er ikke det hold som for få år tilbage blev nummer 2 i ligaen, vi er i en ny tid, hvor det kræver tid. Det må folk snart lære at indse.

verdenskrig
Manager

« Svar #12583: 23 Mar 2012, 11:05 »

Der er også mange som virker tøsefornærmet efter en kamp som igår. Det må selvfølgelig ikke ske, selv i denne periode. Men at tabe til Sunderland ude, er nu slet ikke så skidt igen som det blev gjort til. Vi er ikke det hold som for få år tilbage blev nummer 2 i ligaen, vi er i en ny tid, hvor det kræver tid. Det må folk snart lære at indse.

Ja det kan sgu være svært at være uenig i det her statement Smiley.. Selvom det kan være svært at slå koldt vand i blodet, så er det jo sådan her man skal se på det.. Må indrømme at selvom Kenny har vist sine svagheder som manager i denne sæson, mener jeg stadig ikke han skal fyres. For det første har han vundet en titel til os, hvilket ikke er sket i 100 år. Derudover så har han altså vundet mit hjerte med sin enorme passion og glæde når det går os godt..

Der er ikke noget jeg hellere vil, end se os genvinde vores plads i toppen af engelsk fodbold med Kenny ved roret.

Men for alligevel at være lidt kritisk, så har jeg siddet og undret mig lidt over hvor mange gange Reina skal passeres gennem benene før han vælger at lukke dem??! Da jeg så highlights fra kampen, og så angriberen komme fri til sidst vidste jeg at han ville lægge den mellem benene på Reina. Jeg er efterhånden ved at være så pisse træt af Pepe Reina, og jeg synes han er så himmelråbende overvurderet. Han har sine kampe og sine redninger hvor man tænker WOW. Men manden ejer jo ikke noge form for stabilitet, og man kan efterhånden ikke vide om det er en kostbar fejl eller et sikkert indgreb der kommer fra ham..

Jeg savner SÅ MEGET en målmand som kan finde ud af at dominere sit felt ved indlæg. Og jeg begynder så småt at fundere over om jeg ikke snart vil have en udskiftning på målmandsposten. For Reina er de senere år blevet dårligere og dårligere Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #12584: 23 Mar 2012, 21:25 »

Hvilken målsætning Arsenal har og om deres fan bliver ved med at tro på at en eksistens uden pokaler er "lykken" det må de om - men der hvor de har fat i noget det er at deltagelse i CL er en nødvendighed hvis en klub skal forblive en top klub.

Arsenal har midlerne, Arsenal har manageren, Arsenal har et moderne stadion og så spiller de flot fodbold... men en ting mangler og det er succes og pokaler.. ingen husker klubber som ikke vinder - herregud "gu" er Carling cup en lille turnering sammenlignet med CL og FA cuppen ...... men spørg i England og opdag at den betyder noget...

Liverpools ledelse burde kigge på hvordan Arsenal har styret forretningen... det er vejen frem.

Liverpool er på vej frem, de tilhører ikke top 4 i England og det vil der gå flere år før vi kommer til det igen... men vi vinder pokaler alligevel og det siger noget om bundniveauet. Y.N.W.A

Jeg er ikke altid enig i King Kennys taktik... men at fyre ham fører intet til andet end dårlig moral....

YNWA

Sider: 1 ... 837 838 [839] 840 841 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010