home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2116842 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9855: 23 Aug 2011, 12:51 »

Jeg kan sagtens følge dig, JKJ.
Jeg mener så bare, at vi skal blive ved med at bruge Kelly på backpladsen. Wilson og Wisdom må være nok sammen med Agger, Skrtel og Carragher. Ville faktisk hellere foretrække en ordentlig back-up striker fremfor endnu en CB. Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #9856: 23 Aug 2011, 13:30 »

Jeg ser hverken Skrtel, eller Carra som en af de bedste centerforsvarere i PL.. De er begge dygtige, ja.. Men ingen af dem holder samme høje niveau som man ser i de klubber vi vil måle os med..

Jeg synes vi skal tænke kvalitet og ikke kvantitet.. Fordi man har mange centerforsvarere, er der intet i vejen med at hente en til, hvis han holder et højere niveau end dem man har Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9857: 23 Aug 2011, 17:02 »

Jeg ser hverken Skrtel, eller Carra som en af de bedste centerforsvarere i PL.. De er begge dygtige, ja.. Men ingen af dem holder samme høje niveau som man ser i de klubber vi vil måle os med..

Jeg synes vi skal tænke kvalitet og ikke kvantitet.. Fordi man har mange centerforsvarere, er der intet i vejen med at hente en til, hvis han holder et højere niveau end dem man har Smiley
Korrekt, det helt store spørgsmål, er selvfølgelig bare om Dann, Cahill eller Shawcross har kvaliteterne til at højne niveauet.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9858: 23 Aug 2011, 17:02 »

Cahill har jeg stor fidus til. Synes virkelig han styrede forsvaret mod City, ihvert fald hvad jeg så Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager

« Svar #9859: 23 Aug 2011, 17:39 »

Robert Huth.. tysk kvalitet

DeBuur
Manager

« Svar #9860: 23 Aug 2011, 17:52 »

Hvis Agger er fit så mener jeg han er den klasse forsvarer vi har brug for - men det kan vi ikke satse på - IMO så skal han udelukkende spille PL og undgå cup kampe og landskampe.

Jeg er dybt uenig i at Skertl er så god - han blev bedre men en klasseforsvarer er han ikke.

Carragher havde en skidt sæson sidste år - han bliver hyppigere skadet og derfor mener jeg vi skal have forstærkning - medmindre at de unge talenter lige står på spring til at få succes..men det ved KD.

Jeg er enig i at vi mere har brug for en stærk 3 angriber ikke mindst hvis vi skal spille med om en CL plads til næste år.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #9861: 23 Aug 2011, 20:32 »

Jeg mener stadig ikke at der skal satsets alt på en midterforsvar.

Lige meget om vi kan lide det eller ej så ser jeg Carra ret sikker i forsvaret. Og Agger er suverænt vores bedste forsvar.
Hvem skal en ny mand så erstatte?
Skal vi bruge mellem 50-100 mio dkr på en der bare skal sidde på bænken?

Jeg forstår ikke man så ikke heller vil satse på nogle af de unge, det har KD da bestemt ikke været bange før.
Som tingene er lige nu og hvis GJ er klar igen kunne jeg rigtig gerne tænke mig at se et forsvar bestående af Kelly og Agger.
Agger er den spillende mens Kelly er den bundsolide plus han kan altså også spille bold, det har vi set flere gange når han er på back pladsen.

Jeg ser langt heller at vi intivisere jagten på nogle offensive kræfter, både en kant men også en angriber.

ZhotLog
Gæst

« Svar #9862: 23 Aug 2011, 20:55 »

Jeg mener så absolut at vi har brug for en ny midterforsvar.
Skrtel havde et godt forår, ja, men har ellers set usikker ud i resten af hans Liverpool tid.
Carragher fylder 34 til januar. Dette bør være den sidste sæson, hvor han er i start-11'eren.
Agger kan vi altså ikke regne med. Vi drømmer alle om at han spiller 30+ PL kampe, men indtil videre er det bare ikke sket i hans Liverpool-karriere.
Wilson ville have godt af et lån til en mindre PL klub. Han er i mine øjne ikke klar til kampen om startpladserne endnu.
Wisdom er 18. Det er altså rigtig ungt for en midterforsvar, og han har masser af tid endnu.
Kelly er ikke CB. Det er ikke hans vante plads længere. Han har ikke spillet den position på senior niveau en eneste gang, og med den indsats han yder på backen er der heller ingen grund til at flytte ham ind i midterforsvaret.

United har 5 spillere (Ferdinand, Vidic, Jones, Smalling og Evans) der alle er et stykke over vores nuværende 4.valg, Wilson. Det samme gør sig mere eller mindre gældende for Chelsea og City. Hvis vi skal konkurrere med dem skal vi altså op og have mere end 3 dygtige forsvarsspillere, hvoraf den ene er aldrende, den anden skadesplaget og den sidste stadig et usikkert kort.

Til gengæld er der begyndt at komme meget voldsomme rygter frem om Sebastian Coates fra National (Uruguay), en 20-årig forsvarsspiller på 196 cm, der vandt prisen som bedste unge spiller i Copa America. Han skulle desuden være billigere end vores engelske targets. 

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9863: 23 Aug 2011, 21:18 »

Forstår simpelthen ikke hvor du får det der fra JKJ. Vi har skreget efter en midterforsvar i utrolig lang tid, og pludselig sælger vi en midterforsvar, og så kan du pludselig se en fidus i IKKE at købe en.  Huh

Selvfølgelig skal vi ud og anskaffe os en midterforsvar. Argumenterne for at vi skal er allerede nævnt, så det springer jeg let og elegant over.  Smiley

PH23
Ynglingespiller

« Svar #9864: 23 Aug 2011, 21:19 »

Mener en spiller som Mamadou Sakho ville være god at få ind venstre benet ung og talentfuld ellers kan Albiol måske hentes billigt i Real Madrid

JKJ
Gæst

« Svar #9865: 23 Aug 2011, 21:29 »

Jeg har ikke ønsket en midtforsvar som en af mine største prioriteter  Peace

Jeg ser simpelthen ingen grund til at gå ud og købe en til et sted vi er så godt garderet på.
Vi har mindst 6 spillere der kan spille på de 2 pladser.

Og igen. Vi skal IKKE spille de her 50-60 kampe i år som vi skulle have gjort hvis vi spillede europæisk.

Vi kommer vel maks op på 50 og det sker kun hvis vi går i finalerne i både FA og Liga cupperne og det tror vi vel ikke på.
Ja vi skal have en bred trup men den skal være et mix af etablerede og talenter.
Man U tør og kan spille med Smalling, Jones og Evans. 3 spillere der er unge og forholdvis nye på højeste niveau.

Hvorfor tør vi ikke? Den eneste måde vores talenter bliver til noget er at de får noget kamptræning - på 1. holdet, ikke hos reserverne.

1. prio må på nuværende tidspunkt være noget offensivt blod hvis både Aquilani, N'Gog og Cole er væk om en uge, og det siger rygterne at de er.

Så må vi tage den igen til januar om det er bydende nødvendigt med en forsvarsspiller. Jeg synes bare ikke det skal være nu.

Zone 43
Manager

« Svar #9866: 23 Aug 2011, 21:37 »

.. ellers kan Albiol måske hentes billigt i Real Madrid

Nu ved jeg ikke om det vil være billigt for Liverpool, men rygtet går på, at Albiol er på vej tilbage til Valencia for 70 mio dkr., penge de har fra Mata salget. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9867: 23 Aug 2011, 21:49 »

Jeg har ikke ønsket en midtforsvar som en af mine største prioriteter  Peace

Jeg ser simpelthen ingen grund til at gå ud og købe en til et sted vi er så godt garderet på.
Vi har mindst 6 spillere der kan spille på de 2 pladser.

Og igen. Vi skal IKKE spille de her 50-60 kampe i år som vi skulle have gjort hvis vi spillede europæisk.

Vi kommer vel maks op på 50 og det sker kun hvis vi går i finalerne i både FA og Liga cupperne og det tror vi vel ikke på.
Ja vi skal have en bred trup men den skal være et mix af etablerede og talenter.
Man U tør og kan spille med Smalling, Jones og Evans. 3 spillere der er unge og forholdvis nye på højeste niveau.

Hvorfor tør vi ikke? Den eneste måde vores talenter bliver til noget er at de får noget kamptræning - på 1. holdet, ikke hos reserverne.

1. prio må på nuværende tidspunkt være noget offensivt blod hvis både Aquilani, N'Gog og Cole er væk om en uge, og det siger rygterne at de er.

Så må vi tage den igen til januar om det er bydende nødvendigt med en forsvarsspiller. Jeg synes bare ikke det skal være nu.

Synes ikke at vi er så godt dækket ind, som du får det til at lyde som.
Kelly er højreback som jeg ser det, og som en tidligere har skrevet det, er det der han har haft alle sine senior kampe.

Det kan godt være at vi har 6 spillere der kan dække positionerne. Om så vi havde 10 er det jo ligegyldigt, hvis ikke de har niveauet. Jeg mener nemlig ikke at de har niveauet til det, og jeg mener heller ikke at det er hos os at de skal få det niveau udover de kampe de kan få i cup kampe. Disse spillere skal da lejes ud til mindre PL klubber. Nu du selv nævner Manchester United, så er det jo flot at se hvad de har fået ud af Welbeck og Cleverly som begge har været udlejet til PL klubber, og kan derefter komme tilbage og gøre en forskel på et United hold.

Vil du vente med at hente en erstatning for Carragher når han ER gået på pension? Var det så ikke bedre at hente en spiller nu, som stille og roligt kan overtage for Carragher.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9868: 23 Aug 2011, 21:52 »

Nu snakker I allesammen om Cahill, Dann eller endda Shawcross, men så vidt jeg har forstået skulle I være tæt på Sebastian Coates fra Uruguay. Aner intet om manden, men han skulle vist være billig - det forlyder at I har budt lidt over £3M på ham...

EDIT: Kan se at Zhotlog faktisk nævner det længere oppe. Så kan jeg lære at kigge ordentligt efter.

ZhotLog
Gæst

« Svar #9869: 23 Aug 2011, 22:03 »

Nu snakker I allesammen om Cahill, Dann eller endda Shawcross, men så vidt jeg har forstået skulle I være tæt på Sebastian Coates fra Uruguay. Aner intet om manden, men han skulle vist være billig - det forlyder at I har budt lidt over £3M på ham...

EDIT: Kan se at Zhotlog faktisk nævner det længere oppe. Så kan jeg lære at kigge ordentligt efter.
Damn right. Wink

Men prisen skulle nu være noget højere. Porto fik angiveligt afvist et bud på £4 mio tidligere på sæsonen, og så vidt jeg ved ligger buddet fra LFC på £5 mio nu og £3 mio i add ons.

Sider: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010