home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 856 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 579 580 [581] 582 583 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2175787 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8700: 09 Maj 2011, 22:41 »

Jeg er dig evig taknemmelig for at bruge et minut af dit liv, på at fortælle mig hvor dum jeg er. Stor tak til dig.

Selv tak, skulle det være en anden gang.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8701: 09 Maj 2011, 22:41 »

Jakob, Jeg synes du skulle tage en slapper herinde fra nu... Du skaber rigtig dårlig energi, og det kan vi ikke have her på forummet  Smiley
Dårlig energi? Han må selvfølgelig gerne sige, at jeg er en kæmpe idiot, uden at det gør noget som helst. Jeg siger bare min mening om, at jeg synes det er til grin, at Liverpool-fansne gør grin med en mand der gør det så godt for deres klub. Han har trods alt lavet 9 mål i de seneste 8 kampe.

verdenskrig
Manager

« Svar #8702: 09 Maj 2011, 22:42 »

Jeg håber ikke de laver dopingtest på vores spillere for hold kæft hvor har de fået ting og sager som er dybt ulovligt Opstemt Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #8703: 09 Maj 2011, 22:43 »

Dårlig energi? Han må selvfølgelig gerne sige, at jeg er en kæmpe idiot, uden at det gør noget som helst. Jeg siger bare min mening om, at jeg synes det er til grin, at Liverpool-fansne gør grin med en mand der gør det så godt for deres klub. Han har trods alt lavet 9 mål i de seneste 8 kampe.

Hvem gør grin med kuyt for tiden? Nej ingen.. Farvel Jakob det er nok at tage fat på i Chelsea tråden omkring dit eget hold..

Og er enig med flink i at du ikke bidrager med noget som helst andet end en bitter attitude over at vi har Suarez og i ikke har.. Æv bæv Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #8704: 09 Maj 2011, 22:44 »

Det spreder selvfølgelig også virkelig dårlig energi, og det vil vi ikke mere.

Hold jer til debatten og ordne jeres private holdninger om hinanden væk fra forum tak, ta dem evt i PB og vær med til at skabe et glad forum.  

Positiv energi ...  Smiley

Enged
Gæst

« Svar #8705: 09 Maj 2011, 22:44 »

Har du hørt joken om Kuyt der lugter til en våd fisk?
Jeg har ikke, please tell, det lyder nice. Det er ment uden ironi.
Jakob, Jeg synes du skulle tage en slapper herinde fra nu... Du skaber rigtig dårlig energi, og det kan vi ikke have her på forummet  Smiley
Er det selveste Arne Nougatgren vi har fået her op FmF?

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #8706: 09 Maj 2011, 22:44 »

Hold nu kæft din uduelige spade.

Nu ved jeg ikke om du bare er utrolig dårlig til at være sarkastisk, men hvad får man ud af på et debatforum, at hver gang du er uenig med Jakob, så får han lige et par grimme ord at starte på?

former zoesuckins

JKJ
Gæst

« Svar #8707: 09 Maj 2011, 22:45 »

Stop nu den diskution.

Jakob E provokere og der er desværre nogen der er dumme nok til at hoppe med på vognen.

Ignorer ham da og så kan vi glæde os over den flotte kamp og at vi virkelig har noget at bygge videre på til næste sæson.

verdenskrig
Manager

« Svar #8708: 09 Maj 2011, 22:46 »

Præcis JKJ.. Kunne ikke have sagt det bedre Wink

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8709: 09 Maj 2011, 22:46 »

Hvem gør grin med kuyt for tiden? Nej ingen.. Farvel Jakob det er nok at tage fat på i Chelsea tråden omkring dit eget hold..

Og er enig med flink i at du ikke bidrager med noget som helst andet end en bitter attitude over at vi har Suarez og i ikke har.. Æv bæv Smiley
Hvis ikke HansenLFCs indlæg i pausen, er en ironi, hvor han gør grin med Kuyt, så ved jeg sgu ikke hvad der er.

PhilipFlink
Manager

« Svar #8710: 09 Maj 2011, 22:49 »

Er det selveste Arne Nougatgren vi har fået her op FmF?

Har vi virkelig brug for sådan kommentare her på FMF? - De skader kun .. Kom med noget konstruktivt .. Og op med humøret ven.. Kan mærke du har haft en hård dag.. Du kan bare skrive en PB hvis du har noget du vil ud med Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #8711: 09 Maj 2011, 22:50 »

I skræmmer altså mange væk herinde fra. Ingen grund til sure miner, Liverpool handler tråden om de ser ud til at vinder.

Derfor. SMIL og glæd jer over vi er endnu tættere på Europa næste år.

KOM SÅ LIVERPOOL - VIND OG SMIL !!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8712: 09 Maj 2011, 22:50 »

Okay venner. Er det så slemt, at jeg nævner, at jeg ikke forstår, at man gør grin med en mand, der har lavet 9 mål i de seneste 8 kampe. Det forstår jeg bare ikke. Fordi man har den holdning, som jeg synes er ganske fair, skal man både kaldes en uduelig spade, en provokatør, og alt mulig andet. Jeg siger tingene på en pæn og ordenlig måde, og selv da -LFC-, kalder mig en uduelig spade og beder mig lukke røven, tager jeg det roligt.

Jeg må sige, at jeg ikke forstå jeres reaktioner, og stadig blot søger svar på mit spørgsmål.

verdenskrig
Manager

« Svar #8713: 09 Maj 2011, 22:52 »

Ja Jakob for at være flabet så spillede Suarez netop bolden der til din elskede Kuyt som ikke scorede.. Men ja Suarez er mega ego.. Now leave please!

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #8714: 09 Maj 2011, 22:53 »

Okay venner. Er det så slemt, at jeg nævner, at jeg ikke forstår, at man gør grin med en mand, der har lavet 9 mål i de seneste 8 kampe. Det forstår jeg bare ikke. Fordi man har den holdning, som jeg synes er ganske fair, skal man både kaldes en uduelig spade, en provokatør, og alt mulig andet. Jeg siger tingene på en pæn og ordenlig måde, og selv da -LFC-, kalder mig en uduelig spade og beder mig lukke røven, tager jeg det roligt.

Jeg må sige, at jeg ikke forstå jeres reaktioner, og stadig blot søger svar på mit spørgsmål.

Det er selvfølgelig ikke fair og ikke smart af LFC.

Men denne debat Jakob, er taget ufattelig mange gange og ender i det samme mudderkast hvergang og det behøves ikke endnu en gang.

I vil alle få nogle meget bedre dage uden alt den tilsvining af hinanden Smiley ... Kom glad, kom frisk !

Sider: 1 ... 579 580 [581] 582 583 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010