home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1237 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878514 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5715: 31 Okt 2010, 14:49 »

det var som sørens.. Så må vi ud og købe en ny.. Kunne godt tænke mig at få Warnock tilbage, men han er vel for dyr..

Hvis vi får Insúa tilbage, mener jeg at han er god nok!

Kolo Abib Touré

JKJ
Gæst

« Svar #5716: 31 Okt 2010, 14:55 »

det var som sørens.. Så må vi ud og købe en ny.. Kunne godt tænke mig at få Warnock tilbage, men han er vel for dyr..

Hvis vi får Insúa tilbage, mener jeg at han er god nok!

Warnock kunne være en mulighed, det var imo en fejl at Benitez solgte ham overhovdet.
Men "så må vi bare købe en". Altså venstrebacks er jo ikke nogen der bare lige hænger på træerne og hvis vi skal have en med et pænt højt niveau koster det. Og Selvom vi har fået nye ejere så har vi jo ikke penge som blade på træerne og må prioritere hvad vi har brug for.
Koncehsky kan bruges indtil feks Wilson er blevet lidt ældre så har vi en ung fyr der der kan bruges der i mange år. Hvis vi altså omskoler ham til helt at være venstreback.

Chril
Reserveholdsspiller

« Svar #5717: 31 Okt 2010, 15:01 »

Nogen der har starteren for i dag? eller er den ikke kommet ud endnu?
Den officielle kommer først ud om en times tid, men jeg kan med 90 % sikkerhed sige at det bliver den samme som mod Blackburn, da det er blevet bekræftet af troværdige personer ovre på RAWK.
Dvs:
             Reina
Carra, Skrtel, Soto, Konchesky
Maxi, Lucas, Meireles, Cole
            Gerrard
             Torres

@JKJ:
"Warnock kunne være en mulighed, det var imo en fejl at Benitez solgte ham overhovdet. "
Warnock nåede at spille 40 kampe for klubben og der var ikke noget der tydede på at han ville blive god nok til at være førstevalg. Set i bakspejlet er det ærgeligt han er blevet solgt, men i år 2007 gav salget mening.

Creative
Ynglingespiller

« Svar #5718: 31 Okt 2010, 15:03 »

Danny Wilson kunne sagtens blive en super mand for fremtiden.

Tjek hans stats i FM 2011.

Not bad af en 18 årige.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5719: 31 Okt 2010, 15:05 »

Hvor kunne jeg godt tænke mig Fabio Coentrao eller Taiwo... Men det sker sgu nok ikke..

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

JKJ
Gæst

« Svar #5720: 31 Okt 2010, 15:05 »

Man skulle tro at flere herinde tror vi har penge som skidt med alle de spillere der skal ind, bare fordi vi har fået nye ejere.
Det har vi altså ikke. De nye ejere er udtalt at HVIS der skal hentes nye ind skal det være velovervejet og det skal være en invistering der er fremtid i. Ikke en panikløsning som vi ahr set masser af de seneste år.

Så selvom RH plapre op til højre og venstre om nye spillere burde han måske lige smutte indenfor hos ejerne og spørge om der i det hele taget er mulighed for at invistere i spillere. Med alt det lort han lukker ud ser det ihf ikke ud til det!

Desuden skal der også sælges godt ud hvis der skal hentes massivt ind. Vi har jo som sagt ikke et lønbudget som feks City. Og med alt det økonomisk rod vi har været igennem på det seneste vil jeg faktisk være godt tilfreds med at man byggede holdet op over flere sæsoner og ikke ender i det økonomiske ufører igen.

Så ja, vi ser gerne alle Liverpool i toppen igen, men vi må også være realistiske og indse at det ikke bare sker ved at købe til højre og venstre!
Så vi må have tålmodighed og se hvad der er sket om 1-2 år.

JKJ
Gæst

« Svar #5721: 31 Okt 2010, 15:06 »

Danny Wilson kunne sagtens blive en super mand for fremtiden.

Tjek hans stats i FM 2011.

Not bad af en 18 årige.

Vi kan også lade være. De stats kan man jo ikke bruge til en skid irl!  Wink

Creative
Ynglingespiller

« Svar #5722: 31 Okt 2010, 15:09 »

Vi kan også lade være. De stats kan man jo ikke bruge til en skid irl! Wink

Hehehehe Grin

Thumbs Up

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5723: 31 Okt 2010, 15:12 »

JKJ: du har ret, men hvis vi kun tænker mange år frem, så mister vi altså nogle spillere. Torres kan jeg ikke se, vil blive ved med at være i en klubben, når der ikke bliver vundet mesterskaber/trofæer. Han skiftede fra hans barndomsklub for at vinde medaljer. Det har vi ikke gjort endnu, så hvis vi skal beholde f.eks. Torres, så skal der ske forandringer. Hvis ikke til vinter, så til sommer.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

JKJ
Gæst

« Svar #5724: 31 Okt 2010, 15:22 »

JKJ: du har ret, men hvis vi kun tænker mange år frem, så mister vi altså nogle spillere. Torres kan jeg ikke se, vil blive ved med at være i en klubben, når der ikke bliver vundet mesterskaber/trofæer. Han skiftede fra hans barndomsklub for at vinde medaljer. Det har vi ikke gjort endnu, så hvis vi skal beholde f.eks. Torres, så skal der ske forandringer. Hvis ikke til vinter, så til sommer.

Jeg ser gerne Torres smutter.
1. Han er alt for tit skadet.
2. Han kan sælges for 500+ mio dkr, hvis altså rygterne taler sandt. Og for de  penge kan der altså købes 2 gode angribere for.
3. Hans attitude er negativ på banen. Han ligner ikke en der gider at være i klubben mere, tværtimod. Og så skal han væk.

Så helt ærlig kan jeg ikke se noget galt i at han smuttede for en/to der gerne vil ofre sig for klubben.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #5725: 31 Okt 2010, 15:31 »

Jeg er bare træt af at høre om hvem LFC ska købe i FREMTIDEN, det hørte vi også fra de forrige ejere, fremtiden er NU, jeg vil se stjerner Opstemt

Creative
Ynglingespiller

« Svar #5726: 31 Okt 2010, 15:33 »

Klart nok !

Men tålmodighed er dyd for klubben. Kig på deres placering.  Huh

Creative
Ynglingespiller

« Svar #5727: 31 Okt 2010, 15:45 »

Jeg ser gerne Torres smutter.
1. Han er alt for tit skadet.
2. Han kan sælges for 500+ mio dkr, hvis altså rygterne taler sandt. Og for de  penge kan der altså købes 2 gode angribere for.
3. Hans attitude er negativ på banen. Han ligner ikke en der gider at være i klubben mere, tværtimod. Og så skal han væk.

Så helt ærlig kan jeg ikke se noget galt i at han smuttede for en/to der gerne vil ofre sig for klubben.

HMmmm ? Skuffet Det gør ondt at læse. Men der noget om det. Han udstråler for meget negativitet.

Han skal op på hesten igen, eller ta et ædsel hjem til Spanien...hehe Sorry funny

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5728: 31 Okt 2010, 16:06 »

Vrøvl
« Seneste Redigering: 31 Okt 2010, 16:13 af Elmander9 » Logged

Chril
Reserveholdsspiller

« Svar #5729: 31 Okt 2010, 16:11 »

25   Reina   
2   Johnson   
23   Carragher   
16   Kyrgiakos   
3   Konchesky   
17   Maxi   
21   Lucas   
4   Meireles   
10   J Cole   
8   Gerrard   
9   Torres

De elleve RH har valgt skal starte inde.
Johnson er skadet. Carra på backen og Skrtel ind centralt. http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-unchanged-listen-live Havde gerne set Kelly på backen, ellers er det en fin opstilling.
EDIT: Har lige bemærket Martin Hansen er med på bænken. Er rimelig sikker på det er første gang...
« Seneste Redigering: 31 Okt 2010, 16:13 af Chril » Logged

Sider: 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010