home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 998 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 313 314 [315] 316 317 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1880556 gange)
Minitim
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4710: 23 Jul 2009, 12:18 »

Lige efterfølger Smiley

Hvis det her transfer vindue ender med et tab af både Mascherano og Xabi, glæder jeg mig til at se Benitez indkøb.
Hvis de sælger begge 2 ville Liverpools ellers stærke midtbane, være fucked rent defensivt. Der er selvfølgelig Gerrard, men han skal mindst have 2 ligeså gode erstatninger da jeg ikke ser lucas som ordentlig erstatning...
Moutinho, hamsik og Veloso kunne være nogle gode bud. Tror bare ikke Hamsik og Moutinho vil passe så godt ind Huh
Helt enig, men vi må bare håbe Benitez finder de rigtige erstatninger hvis Xabi og Masherano ryger væk...
Jeg tror da selv Alberto Aquilani og Mikel Arteta kunne være gode erstatninger

JKJ
Gæst

« Svar #4711: 23 Jul 2009, 12:21 »

Helt enig, men vi må bare håbe Benitez finder de rigtige erstatninger hvis Xabi og Masherano ryger væk...
Jeg tror da selv Alberto Aquilani og Mikel Arteta kunne være gode erstatninger

Han spiller så i Everton, så tror du skal kigge efter en anden Wink

Den handel bliver med 99,999% sikkerhed aldrig til noget Wink

Minitim
Ynglingespiller

« Svar #4712: 23 Jul 2009, 12:22 »

Nåårh nej havde lige glemt han spille for rivalerne

Minitim
Ynglingespiller

« Svar #4713: 23 Jul 2009, 12:27 »

Marcos Senna er også et godt bud?

-LFC-
Manager

« Svar #4714: 23 Jul 2009, 12:41 »

Marcos Senna er også et godt bud?
En fantastisk fodboldspiller, som jeg personligt er stor fan af, men han er for gammel til Liverpool.

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #4715: 23 Jul 2009, 13:12 »

Hvad med De Rossi som en mulig erstatning for Masch? Eller er han umulig at lokke væk fra Roma Huh

-LFC-
Manager

« Svar #4716: 23 Jul 2009, 13:14 »

Hvad med De Rossi som en mulig erstatning for Masch? Eller er han umulig at lokke væk fra Roma Huh
Det er han nok, desværre. Tror hverken de gider at sælge ham, eller han selv vil væk. Igen, så synes jeg dog lige, at vi skal tage den agents udtalelser med et gran salt... Agenter er sgu ikke de skarpeste knive i skuffen. Ihvertfald ikke når de udtaler sig om deres klienters fremtid.

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #4717: 23 Jul 2009, 13:22 »

Det er da et forsøg værd, hvis Masch forlader klubben.. En mulig nøglerolle kan altid ændre spillernes holdninger Wink

JKJ
Gæst

« Svar #4718: 23 Jul 2009, 15:10 »

SUK!!   Forlegen

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/liverpool-relent-over-pound30m-alonso-1758007.html

Håber virkelig de tager fejl, men er altså bange for det snart er slut med nr 14 i Liverpool  Græder

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #4719: 23 Jul 2009, 15:17 »

En ting der vil være til grin er hvis ham vælger Man City eller Chelsea, nu har han tudet over at han vil til Spanien, så lad ham da smutte for de £30 mill og så se at få fundet en ordentlig erstatning

JKJ
Gæst

« Svar #4720: 23 Jul 2009, 15:21 »

En ting der vil være til grin er hvis ham vælger Man City eller Chelsea, nu har han tudet over at han vil til Spanien, så lad ham da smutte for de £30 mill og så se at få fundet en ordentlig erstatning

Det vil være et kæmpe tab for os hvis både alonso og Mascha smutter...

Men på den anden side vil de også gøre mere skade end gavn hvis Vi tvinger dem til at blive imod deres vilje...

Jeg er virkelig splittet her. Jeg ser så nødigt nogen af dem smutte, men på den anden side har det heller aldrig været en god ide at holde på nogen der ikke har lyst til at spille i en klub.

Og hvis det nu skal være er det så et ok tidspunkt at sælge så vi kan nå at få fat i nogle nye inden det for alvor går igang i PL og CL.
Men det skal altså være snart, da tiden løber den forkerte vej...

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #4721: 23 Jul 2009, 15:26 »

Ja selvfølgelig vil det være et stort tab, men der er jo ik meget at gøre når først en spiller har fået en ide om at han vil til en anden klub så er en underskreven kontrakt jo blot en ligegyldig ting.

Jeg er så trætte af spillere og klubber der ignorerer kontrakter når det ik lige passer i deres kram, egentlig så jeg helst at kontrakter kun var af 1 års varighed så ka man jo altid genforhandle og på den måde have afklaring med om en spiller virkelig ønsker at være i klubben eller om en klub virkelig ønsker at bruge en spiller.

Nå det var bare et sidespring men stadig noget der pisser mig af.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #4722: 23 Jul 2009, 19:08 »

Hvad med sneijder fra RM som erstatning for Xabi? Var der ikke også på et tidspunkt snak om en byttehandel?
Hvis han kune komme op på et niveau i nærheden af EM 08 er han jo vild Opstemt

Jeg kan godt se han mangler noget defensivt i forhold til Xabi, men offensivt vil jeg nok se ham bedre Thumbs Up.

Hvad skete der for resten med Downing? Ved godt han er røget til villa (tror jeg nok det var), men hvorfor var vi ikk med i det kapløb? Vi kunne da helt sikkert godt bruge en ny kant, og han er da på landsholdet, samtidig med han kunne fås for en ok pris. Det forstår jeg altså ikk crazy.
Medmindre vi selvfølgelig henter Silva eller A. Young til kanten, for så trækker jeg mine ord tilbage Peace Grin

JKJ
Gæst

« Svar #4723: 24 Jul 2009, 10:07 »

Hvad med sneijder fra RM som erstatning for Xabi? Var der ikke også på et tidspunkt snak om en byttehandel?
Hvis han kune komme op på et niveau i nærheden af EM 08 er han jo vild Opstemt

Jeg kan godt se han mangler noget defensivt i forhold til Xabi, men offensivt vil jeg nok se ham bedre Thumbs Up.

Hvad skete der for resten med Downing? Ved godt han er røget til villa (tror jeg nok det var), men hvorfor var vi ikk med i det kapløb? Vi kunne da helt sikkert godt bruge en ny kant, og han er da på landsholdet, samtidig med han kunne fås for en ok pris. Det forstår jeg altså ikk crazy.
Medmindre vi selvfølgelig henter Silva eller A. Young til kanten, for så trækker jeg mine ord tilbage Peace Grin

Downing løb ind i en skade som gør han tidligst er klar til oktober, og så skal han jo til at genoptræne inden han er klar, tror det er derfor han ikke kom til klubben...

JKJ
Gæst

« Svar #4724: 24 Jul 2009, 12:29 »

JUHUU nu sker der endelig noget  Smiley

http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_5451029,00.html

Eller det håber jeg da  crazy

Sider: 1 ... 313 314 [315] 316 317 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010