home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 289 290 [291] 292 293 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2172108 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4350: 22 Jun 2009, 20:15 »

Det er rigtigt nok, men vi giver jo stadig de mange millioner, for vi havde jo fået de £ 7 mio alligevel. Den eneste forskel er jo bare, at vi ikke skal ligge alle pengene her og nu ...

ManUtd83
Manager

« Svar #4351: 22 Jun 2009, 20:25 »

Det skulle vidst være 18 mio. £ for Glen Johnson. En spiller der i mine øjne kun er lidt bedre en Arbeloa. Ikke helt den rigtige måde at bruge Liverpools angiveligt smalle transferbudget på.

Næste køb.. Stewart Downing tak!

Det ville godt nok være et lortekøb. Stewart Downing kan ingenting som Riera ikke kan. Liverpool har brug for en udfordrende, eksplosiv dribler såsom Aaron Lennon.

Napoli
Gæst

« Svar #4352: 22 Jun 2009, 20:27 »

Hehe lidt bedre?

Det er da vist med Unitedbriller på man ser det sån , Glen Johnson har været den bedste back i PL sidste sæson, og det er størstedelen nok enige i.

Så købet er vist godkendt.

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #4353: 22 Jun 2009, 20:33 »

Det ville godt nok være et lortekøb. Stewart Downing kan ingenting som Riera ikke kan. Liverpool har brug for en udfordrende, eksplosiv dribler såsom Aaron Lennon.

Lennon ville også være god... men han er højre kant og der gør Kuyt det faktisk udemærket....

Jeg synes Riera er pisse ringe så der bliver vi aldrig enige... vil til hver en tid hellere have Downing end Riera.
men spørgsmålet er hvor meget der nu er råd til efter dette køb... forhåbentlig får vi 80-90 mil for Arbeloa. Så der kan blive råd til noget offensivt. 

ManUtd83
Manager

« Svar #4354: 22 Jun 2009, 20:34 »

Jeg synes også han har været ligaens bedste back, men Arbeloa er da også god. Det er da helt klart Liverpools venstrebacks der stinker mest, så jeg fatter ikke at der ikke er blevet købt en ny. Så kunne Dossena smutte tilbage til Italien for han har da været pinlig.

Lennon ville også være god... men han er højre kant og der gør Kuyt det faktisk udemærket....

Jeg synes Riera er pisse ringe så der bliver vi aldrig enige... vil til hver en tid hellere have Downing end Riera.
men spørgsmålet er hvor meget der nu er råd til efter dette køb... forhåbentlig får vi 80-90 mil for Arbeloa. Så der kan blive råd til noget offensivt.

Riera er ikke lige god hver gang nej, men det er Downing langt fra heller ikke. Der er i øvrigt enorm forskel på at være stjerne på et nedrykker-hold og så spille for en af de 3 bedste klubber i England. Som jeg ser det kan Riera og Downing præcis det samme: De er ikke lynhurtige, men de kan slå et indlæg og har et ok spark.

Mht. prisen på Arbeloa bliver den nok presset i bund af, at han kun har et år tilbage af kontrakten. 80-90 mio. ville være en super handel for Liverpool.
« Seneste Redigering: 22 Jun 2009, 20:37 af ManUtd83 » Logged

Napoli
Gæst

« Svar #4355: 22 Jun 2009, 20:37 »

Dossena har været ringe ja , men købet af ham gav nu mening.

Pepe
Gæst

« Svar #4356: 22 Jun 2009, 20:48 »

Jeg synes også han har været ligaens bedste back, men Arbeloa er da også god. Det er da helt klart Liverpools venstrebacks der stinker mest, så jeg fatter ikke at der ikke er blevet købt en ny.

Håber virkelig Benitez giver Insua chancen som førstemand til næste sæson. Hvis det er hans plan, er jeg fint tilfreds med, at vi ikke henter en ny venstreback, men hvis planen er at bruge Fabio Glasben, er jeg enig med dig Tunge

Købet af Johnson er jeg fint tilfreds med. Arbeloa ryger formentlig til Real Madrid, og så har vi en højreback, der er en del bedre end den forhenværende. Fast mand på det engelske landshold, samt ligaens måske bedste højreback! Dejligt Smiley

Hvordan? Manden var fuldstændig elendig og kostede 60 millioner kroner.  Huh

Napoli
Gæst

« Svar #4357: 22 Jun 2009, 20:50 »

Var ?

Det tvivler jeg nu stærkt på du ved noget om, ikke fordi jeg skal være bagklog. Men han havde haft sit livs sæson i Italien , hvor han stod for noget virkelig flot back arbejde , var næsten altid med fremme og slog indlæg , hans gode sæson blev ikke overset og han kom på landsholdet pga det.

Derfor gav det mening at købe ham , når man manglede en back som var klasse.

At han så ikke har kunne indstille sit til Engelsk fodbold er en helt anden snak.

Danielsen
Manager

« Svar #4358: 22 Jun 2009, 20:51 »

Har du nogensinde set en Liverpool kamp, han har scoret 2 mål, ja. men hvad fanden har han ellers bidraget med.. Huh

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Napoli
Gæst

« Svar #4359: 22 Jun 2009, 20:54 »

Jeg har set mange Liverpool kampe , og det er KÆMPE forskel på Dossena i Udinese tiden og Liverpool.

Newton Heath
Manager

« Svar #4360: 22 Jun 2009, 20:54 »

Håber virkelig Benitez giver Insua chancen som førstemand til næste sæson. Hvis det er hans plan, er jeg fint tilfreds med, at vi ikke henter en ny venstreback, men hvis planen er at bruge Fabio Glasben, er jeg enig med dig Tunge

Købet af Johnson er jeg fint tilfreds med. Arbeloa ryger formentlig til Real Madrid, og så har vi en højreback, der er en del bedre end den forhenværende. Fast mand på det engelske landshold, samt ligaens måske bedste højreback! Dejligt Smiley

Hvordan? Manden var fuldstændig elendig og kostede 60 millioner kroner.  Huh

Arh, mon ikke Bosingwa tager sig af den titel. Sagna er vel også på niveauet, når altså ikke han er skadet.  Wink

Pepe
Gæst

« Svar #4361: 22 Jun 2009, 20:56 »

Var ?

Det tvivler jeg nu stærkt på du ved noget om, ikke fordi jeg skal være bagklog. Men han havde haft sit livs sæson i Italien , hvor han stod for noget virkelig flot back arbejde , var næsten altid med fremme og slog indlæg , hans gode sæson blev ikke overset og han kom på landsholdet pga det.

Derfor gav det mening at købe ham , når man manglede en back som var klasse.

At han så ikke har kunne indstille sit til Engelsk fodbold er en helt anden snak.

Det er ikke officielt endnu, men rigtig meget tyder på, at han spiller i Juventus næste sæson. Derfor skrev jeg var Tunge

Og jeg må indrømme, at jeg misforstod dit spørgsmål  Peace Anede intet om Dossena før han kom til Liverpool, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Arh, mon ikke Bosingwa tager sig af den titel. Sagna er vel også på niveauet, når altså ikke han er skadet.  Wink

Det kan så altid diskuteres Smiley Har ikke set så meget Chelsea i denne sæson, men ud fra de 5-6-7 kampe jeg har set med henholdsvis Portsmouth og Chelsea favoriserer jeg Glen Johnson Wink

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #4362: 22 Jun 2009, 20:57 »

Håber også Insua får chancen... det vil være dejligt hvis der snart var nogle yngre spillere der fik chancen....

Mht. prisen på Arbeloa bliver den nok presset i bund af, at han kun har et år tilbage af kontrakten. 80-90 mio. ville være en super handel for Liverpool.

Har bare læst et sted det var det prisniveau der var snakket om  Wink

Napoli
Gæst

« Svar #4363: 22 Jun 2009, 20:59 »

Hehe , er det ikke lidt at skyde sig selv i foden at nævne Bosingwa når Chelsea også ville ha Johnson ?

Cesc
Gæst

« Svar #4364: 22 Jun 2009, 21:08 »

Bakary Sagna og Jose Bosingwa er bedre end Glen Johnson, men er du sindssyg, jeg synes Glen er en spændende spiller. Jeg tror virkelig Liverpool får meget gavn af hans talent, og han bliver helt sikkert meget vigtig for jer ret hurtigt. Jeg ved ikke hvad prisen er på, men det lyder til at være et godt indkøb, uanset prisen.

Johnson har jeg fulgt en del i de seneste par måneder, og jeg synes han er helt eminent. Bestemt en spiller, der kan gøre Liverpool bedre, og tilmed er han englænder.

Jeg er vild med jeres indkøb...

Sider: 1 ... 289 290 [291] 292 293 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010