home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 855 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2175529 gange)
alek9000
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3705: 15 Apr 2009, 14:14 »

Tænk at det allerede er tyve år siden, at politiet fuckede op med sikkerheden på Hillsbrough. Som tiden dog flyver. Kan huske, at jeg så en dokumentar om ulykken tidligere på foråret, og hold da kæft den var godt nok skræmmende. Ubeslutsom

Forhåbenlig kommer retfærdigheden til før eller siden, ellers er der da et eller andet helt galt!

R.I.P

EDIT: Dokumentareren er den, som Korzika nævner. Smiley
Ja, de kørte en dokumentar på tv2 sport. Det var virkelig skræmmende. Men mest af alt er det skræmmende at høre folk, der fortæller om, hvor inkonsekvente politiet var. Det manipulerer nok en smule, da man kun hører fansenes beretninger, men det giver helt klart et indtryk af, at politiet ikke vil stå ved deres fejl.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3706: 15 Apr 2009, 14:47 »

Thumbs Up vores fans er generelt geniale.. da vi førte 3-1 på OT begyndte folk udvandringen..

Da vi var bagud 3-1 mod chelsea stod vores fans og sang you'll never walk alone... Det er mentalitetsforskell en...

Nu skal vi gå benhårdt efter det mesterskab og svært DET bliver det... Jeg håber dog at man u ryger ud i aften så de kan få endnu et knæk.. det ville selvsagt være GENIALT..

dertil så skal vi have overstået vores på papiret sværeste kamp i mod Arsenal med en sejr... Noget jeg er overbevist om sker, da jeg ikke frygter arsenal mere..  I hvertfald ikke når jeg tænker på det hold de havde engang, for NØJ de havde høj klasse der Shockeret..

Det er kun sejren der tæller, og lad os nu for fandne få den, så vi kan sætte pres på united, og så jeg kan mobbe Arsenal fans til den store guldmedalje Cool

Nu skal jeg nok passe på hvad jeg siger når nu jeg er Utd-fan der skriver i en Liverpool-tråd, men du sammenligner lidt mus med elefanter. På OT er der plads til 76.000 tilskuere, på Anfield er der plads til 45.000 tilskuere, en forskel på 31.000 tilskuere (hvis du mangler en lommeregner Wink). Folk begyndte ganske vist at udvandre, men jeg vil æde min højre arm på, at det ikke var de loyale fans, men de vel omkring 15-20.000 tilskuere som kommer som turister og medløber-fans.

Dem har Liverpool ikke så mange af (endnu), og der er først og fremmest ikke plads til så mange på Anfield. Så du sammenligner den forkerte gruppe af fans og synes du hylder Liverpools fans på bekostning af Utds, hvilket ikke er fair.

Når alt dette er sagt, så er der vel få stadions i verden, der har så god stemning som Anfield. Der ER et problem med stemningen til mange kampe på OT, men det er vel ikke så underligt når op mod 1/3, måske mere, af tilskuerne er turister, medløbere og andre ikke dedikerede fans, der lige så meget er der for at nyde en god fodboldkamp.

Men kanonkamp i går, virkeligt en god reklame for fodbolden Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #3707: 15 Apr 2009, 16:32 »

http://www.guardian.co.uk/football/2009/mar/15/hillsborough-disaster-survivors

God artikel at læse, hvis man vil sætte sig ind i Hillsborough-tragedien. Det var i hvert fald noget der fangede mig, for man får historien af folk der var til stede og overlevede. Sikken tragedie!
« Seneste Redigering: 15 Apr 2009, 16:45 af ManUtd83 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #3708: 18 Apr 2009, 12:21 »

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5203250,00.html

Det var da en start.. Virkelig usmagelig opførelse fra Itandje. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #3709: 18 Apr 2009, 19:58 »

Nu så man Chelsea gøre det ekstreeemt meget mod Liverpool... Idag sidder jeg og ser Arsenal - Chelsea... Jeg er ved at brække mig over at hver gang en Chelsea-spiller er i boldbesiddelse og man blir presset bare det mindste... så er det to knæ i græsset og brystet mod plænen.
Det er bare ikke pænt at se på.. Især Drogba er meget slem og får syyygt meget af dommerne og jeg forstår det simpelthen ikke!!
Tror helt seriøst at hvis man så 2 halvleg fra The Bridge, at hver evig eneste gang Drogba lagde sig i græsset fik han frispark, det kostede 2-2 målet...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

verdenskrig
Manager

« Svar #3710: 21 Apr 2009, 13:08 »

Så er det arsenal i dag Smiley

Spændende kamp mellem to formstærke hold, som spiller hver deres form for fodbold.. Arsenal har hang til de små korte pasninger, og er gode til at holde den i egen rækker, mens vi spiller mere i længde retningen´.. Eller mest engelsk hvis man kan sige det sådan Peace

Jeg har naturligvis tro på at vi vinder i aften.. Vi har de seneste par gange vi har mødt arsenal været rigtig gode til at slå deres spil i stykker, og gøre kampen til en fysisk affære, hvor jeg vil mene at vi har den bedste fordel i kraft af det mere direkte spil vi præsterer...

Som hawk skriver i arsenal tråden tror jeg også på en målrig kamp Thumbs Up.. Men hvis vi vil noget alvorligt i år, må Arsenal aldrig blive en forhindring for det.. Det skal være 3 point og færdigt arbejde Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #3711: 21 Apr 2009, 16:27 »

Så er det arsenal i dag Smiley

Spændende kamp mellem to formstærke hold, som spiller hver deres form for fodbold.. Arsenal har hang til de små korte pasninger, og er gode til at holde den i egen rækker, mens vi spiller mere i længde retningen´.. Eller mest engelsk hvis man kan sige det sådan Peace

Jeg har naturligvis tro på at vi vinder i aften.. Vi har de seneste par gange vi har mødt arsenal været rigtig gode til at slå deres spil i stykker, og gøre kampen til en fysisk affære, hvor jeg vil mene at vi har den bedste fordel i kraft af det mere direkte spil vi præsterer...

Som hawk skriver i arsenal tråden tror jeg også på en målrig kamp Thumbs Up.. Men hvis vi vil noget alvorligt i år, må Arsenal aldrig blive en forhindring for det.. Det skal være 3 point og færdigt arbejde Thumbs Up
Masch og Alonso skulle gerne have et stort plus mod Cesc Fabrégas og hvem de nu bruger derinde ved siden af. Peace Det er på midtbanen de fleste fodboldkampe vindes, og får vi ikke overtaget dér, så er det skidt af Alonso og Monster-Masch.

Jeg spår en 3-0 sejr!
To fra Torres og en basse fra Alonso eller Masch. Jeg håber snart Masch får lettet røven og scoret dét mål! Peace

Pepe
Gæst

« Svar #3712: 21 Apr 2009, 16:32 »

Jeg tror helt sikkert, at vi slår Arsenal! De er formstærke, ja, men det er vi også. Arsenal burde ikke være det hold, der holder os væk fra mesterskabet! Hvis vi ikke vinder i dag, bliver det svært at erobre det mesterskab imo..
Jeg tror, at vi vinder 2-1 på mål af Torres og Riera. Sådan er det Thumbs Up

YNWA!!

JKJ
Gæst

« Svar #3713: 21 Apr 2009, 16:37 »

Det er jo ganske enkelt, hvis vi ikke vinder i dag er sæsonen ovre for vores vedkommende. Så kan vi ikke nå Man U og må takkes med 2-3 pladsen.

Men jeg tror også på en sejr idag. Vi mangler godt nok Gerrard, men Arsenal mangler deres 2 suverænt bedste målscorer. Bendtner skal jo bruge et sted mellem 15-20 chancer for at score mål og så mange chancer tror jeg ganske enkelt han får i aften.
Jeg håber virkelig på en dansker duel i aften. Efter havd Skrtel viste i de 2 kampe mod Chelsea burde han imo højest være 3. valg i forsvaret. Agger har vist at han er langt mere boldsikker og også målfarlig end netop Skrtel.
Men jeg tvivler desværre på at Benitez mener det samme, til trods for alle de roser han smider til højre og venstre til Agger.

Jeg tror på en sejr, Arsenal bør imo satse ALT på CL nu hvor det er den enstes chance for at de kan få en pokal i år. Og det kan sætte sig lidt i baghovedet på dem...

Men igen, hvis vi ikke får de 3 point kan vi godt holde sommerferie.

-LFC-
Manager

« Svar #3714: 21 Apr 2009, 17:37 »

Det er jo ganske enkelt, hvis vi ikke vinder i dag er sæsonen ovre for vores vedkommende. Så kan vi ikke nå Man U og må takkes med 2-3 pladsen.

Men jeg tror også på en sejr idag. Vi mangler godt nok Gerrard, men Arsenal mangler deres 2 suverænt bedste målscorer. Bendtner skal jo bruge et sted mellem 15-20 chancer for at score mål og så mange chancer tror jeg ganske enkelt han får i aften.
Jeg håber virkelig på en dansker duel i aften. Efter havd Skrtel viste i de 2 kampe mod Chelsea burde han imo højest være 3. valg i forsvaret. Agger har vist at han er langt mere boldsikker og også målfarlig end netop Skrtel.
Men jeg tvivler desværre på at Benitez mener det samme, til trods for alle de roser han smider til højre og venstre til Agger.

Jeg tror på en sejr, Arsenal bør imo satse ALT på CL nu hvor det er den enstes chance for at de kan få en pokal i år. Og det kan sætte sig lidt i baghovedet på dem...

Men igen, hvis vi ikke får de 3 point kan vi godt holde sommerferie.

Enig, det er ekstremt vigtigt, at vi vinder og sommerferie, hvis vi taber point. (Vi kan jo ikke regne med, at United taber point, selvom vi stadig ville være med, hvis de skulle gøre det). Men det er vores hjemmebane og vi skal vise, at vi vil vinde det i år.

-LFC-
Manager

« Svar #3715: 21 Apr 2009, 20:44 »

Reina, Arbeloa, Aurelio, Carragher, Agger, Mascherano, Alonso, Benayoun, Riera, Kuyt, Torres. Subs: Cavalieri, Skrtel, El Zhar, Lucas, Babel, Ngog, Dossena

Sådam ser vores opstilling til kampen ud. Og dér må jeg rose Rafa meget. Mod mine personlige forventninger, tager han Skrtel velfortjent ud og sætter Agger ind. Nu håber jeg, at Agger bider sig fast ved at holde Bendtner totalt væk fra noget i aften. COME ON LIVERPOOL!

YNWA!

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #3716: 21 Apr 2009, 20:47 »

Ja det er helt suverænt at Agger starter inde, og mon ikke han også er farlig i dag ? Jeg tror på Torres i dag , vi skal simpelthen vinde. Kom så drenge, vind for jeres egen skyld og ikke mindst FANSENE Opstemt

YNWA!

verdenskrig
Manager

« Svar #3717: 21 Apr 2009, 21:52 »

Pua nu er der langt op til 3 point.. Vi har helt åbenlyst en af de dage hvor bolden ikke vil ind..

Og så laver en af vores forsvarsspillere noget der ville koste dødsstraf i mange lande... IDIOTISKE SPADE!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #3718: 21 Apr 2009, 21:54 »

Bye bye nummer 19..

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #3719: 21 Apr 2009, 21:56 »

Fandme ærgeligt, men vi skal nok score i 2. halvleg . Det er trods alt os der sidder på hele kampen. Torres og Benayon skal bare fortsætte deres samarbejde.

Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010