home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 689 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176279 gange)
Derfbob
Lilleputspiller
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3540: 22 Mar 2009, 19:03 »

Liverpool må altid ligge foran United, hvert fald hvis spørger mig...

Så vælger jeg nok at spørge tabellen de sidste næsten 20 sæsoner i stedet for  Wink

-LFC-
Manager

« Svar #3541: 22 Mar 2009, 19:07 »

Så vælger jeg nok at spørge tabellen de sidste næsten 20 sæsoner i stedet for  Wink
Maj for 19 år siden, var det nu sidste gang. Men det gider jeg ikke dvæle i, for det vigtige er hvad der sker NU! Og NU! er Liverpool meget tæt på United, og har masser af selvtillid, mens United er i en minikrise med en del karantæner og to forholdsvis store nederlag i træk. Thumbs Up

Men jeg tror nu bare, at han mente efter hvad han selv synes! Thumbs Up

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #3542: 22 Mar 2009, 19:31 »

Jeg tror, vi skal håbe på, at vi vinder resten af vores kampe og United som minimum taber point mod Tottenham, Arsenal og måske City, som for mig at se er de eneste, der kan true United i de resterende kampe.

ManUtd83
Manager

« Svar #3543: 22 Mar 2009, 19:55 »

Jeg tror, vi skal håbe på, at vi vinder resten af vores kampe og United som minimum taber point mod Tottenham, Arsenal og måske City, som for mig at se er de eneste, der kan true United i de resterende kampe.

Hvis Fulham kan vinde 2-0 over United kan alle Premier League-hold true dem. Ligaen er over to weekender nu gået fra "nærmest afgjort" til "yderst spændende". Lige pludselig er det Liverpool som har fantastisk momentum, mens United snubler.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3544: 22 Mar 2009, 20:20 »

Hvis Fulham kan vinde 2-0 over United kan alle Premier League-hold true dem. Ligaen er over to weekender nu gået fra "nærmest afgjort" til "yderst spændende". Lige pludselig er det Liverpool som har fantastisk momentum, mens United snubler.

Men dog skal vi lang tid tilbage før at finde et united hold der har tabt tre gange i træk, så regner med at vi får momentum tilbage efter Aston Villa kampen!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3545: 22 Mar 2009, 20:59 »

Fuck hvor er det lamt at diskutere moralske vindere eller ej. Chelsea var moralske vindere, uanset hvor kynisk de så spillede, og Liverpool vil være moralske vindere i år, uanset om Utd spiller bedre bold. Dem der ligger nr. et efter 38. spillerunde er de RIGTIGE og MORALSKE vindere. Fodbold gælder om at vinde, færdig slut...

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #3546: 22 Mar 2009, 21:08 »

Sikke en kamp idag

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #3547: 22 Mar 2009, 22:35 »

Kan godt lide dem der siger liverpool ikke spiller flot fodbold men så tage lige og gik på hvem der har lavet flest mål i pl  Djævel

ManUtd83
Manager

« Svar #3548: 22 Mar 2009, 22:38 »

Kan godt lide dem der siger liverpool ikke spiller flot fodbold men så tage lige og gik på hvem der har lavet flest mål i pl  Djævel

Hvem siger det?

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #3549: 22 Mar 2009, 22:52 »

Alle men det er jo klart det kan i ikke husk nu vel

ManUtd83
Manager

« Svar #3550: 22 Mar 2009, 23:02 »

Alle men det er jo klart det kan i ikke husk nu vel

Jo jeg kan faktisk huske jeg synes de var kedelige dengang Gerrard Houllier var manager.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3551: 22 Mar 2009, 23:03 »

Hehe tonsborg, føler man sig trådt på? Anyways, Chelsea scorede også mange mål da de var suveræne, men spillede de "flot" fodbold? Flot fodbold er subjektivt, men vi kan vel være enige om, at de fleste mener at flot fodbold er a la Barcelona og Man Utd (Med frygt for at blive haglet ned af Liverpool-fans med mindreværd), mens det Liverpool praktiserer er effektiv fodbold. Benitez var ikke kendt for flot fodbold i Valencia, men det var satans effektivt og det samme gælder Liverpool pt.

Som jeg dog skrev tidligere: Who cares really? Hvis det hold man holder med, vinder ligaen ville jeg være 110% ligeglad og ikke have andet end medlidenhed til overs for folk der prøver at forsvare deres hold som "den moralske vinder" fordi de spiller flot fodbold, var mere uheldige, havde flere skader eller whatever Smiley

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #3552: 22 Mar 2009, 23:05 »

flot fodbold for mig er en sejr hvor nullet blir holdt, så ka selv en 1-0 være flot, men for mig handler det om 3 point og ik om man nu spiller bold som Laudrup..

Og ja jeg er udmærket godt klar over at det er hvad visse folk kalder dræbende for fodbolden men det ka jeg ik tage mig af.

-LFC-
Manager

« Svar #3553: 22 Mar 2009, 23:24 »

flot fodbold for mig er en sejr hvor nullet blir holdt, så ka selv en 1-0 være flot, men for mig handler det om 3 point og ik om man nu spiller bold som Laudrup..

Og ja jeg er udmærket godt klar over at det er hvad visse folk kalder dræbende for fodbolden men det ka jeg ik tage mig af.
Enig, men vil du ikke hellere vinde 5-0 (eller 5-1 for den sags skyld) end 1-0? Peace Thumbs Up

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #3554: 22 Mar 2009, 23:32 »

Enig, men vil du ikke hellere vinde 5-0 (eller 5-1 for den sags skyld) end 1-0? Peace Thumbs Up

Jo, klart vil jeg da hellere vinde 5-0, muligvis også 5-1 Opstemt, men jeg vil stadig hellere vinde 1-0 end f.eks 3-2, ved godt at det for nogen virker underligt men sådan er det bare.

Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010