home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:21:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 19:17:48 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 870 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1974736 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3075: 25 Feb 2009, 17:17 »

Jeg griner lidt i mit stille sind over, at Real fansene tror, at Lassana Diarra kan holde Gerrard i snor. Måske har han lige været skadet, men ingen holder Gerrard i snor, for der er fandme ikke mange der bevæger sig over så store områder som han gør. Mht. kampen tror jeg på et smalt nederlag eller én uafgjort. Real fansene tror på, at de vinder med 2-3 mål, men come on? Hvornår har Liverpool sidst lukket 3 mål ind i en international kamp? Det må næsten være finalen i Istanbul det sidst skete. Peace Og jeg er stensikker på, at vi går videre. Peace

EDIT: Havde self. lykkeligt glemt Chelsea-kampen fra foråret, men det var så også efter forlænget spilletid. Nægter at tro på, at Real Madrid scorer 3 mål uden Liverpool laver nogen. Opstemt Thumbs Up
« Seneste Redigering: 25 Feb 2009, 17:23 af -LFC- » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3076: 25 Feb 2009, 17:28 »

Jeg griner lidt i mit stille sind over, at Real fansene tror, at Lassana Diarra kan holde Gerrard i snor. Måske har han lige været skadet, men ingen holder Gerrard i snor, for der er fandme ikke mange der bevæger sig over så store områder som han gør. Mht. kampen tror jeg på et smalt nederlag eller én uafgjort. Real fansene tror på, at de vinder med 2-3 mål, men come on? Hvornår har Liverpool sidst lukket 3 mål ind i en international kamp? Det må næsten være finalen i Istanbul det sidst skete. Peace Og jeg er stensikker på, at vi går videre. Peace

EDIT: Havde self. lykkeligt glemt Chelsea-kampen fra foråret, men det var så også efter forlænget spilletid. Nægter at tro på, at Real Madrid scorer 3 mål uden Liverpool laver nogen. Opstemt Thumbs Up

30/04-08 Chelsea - Liverpool 3-2. Hævet Øjenbryn

Vuelve la ilusión

-LFC-
Manager

« Svar #3077: 25 Feb 2009, 17:35 »

Læs hvad jeg skriver under edit...

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3078: 25 Feb 2009, 17:39 »

Læs hvad jeg skriver under edit...

Kom først lige til at læse det efter jeg havde postet, men samtidigt synes jeg bare lige i skulle se det på skrift alligevel Wink
Jeg havde i øvrigt ogs glemt dette resultat under min argumentation for at vi ikke bare lige vinder med 2-3 mål over Liverpool.

Vuelve la ilusión

verdenskrig
Manager

« Svar #3079: 25 Feb 2009, 17:57 »

Der vil jeg så vælge at grine højlydt.. Jeg griner over hvor meget samtlige real fans undervurderer os...

Man sku tro det var Portsmouth der kom på besøg, på bernabeu i aften  funny.. Men kære venner det er altså liverpool.. Liverpool som er et glimrende hold europæisk uanset den hjemmelige status ( Hvor vi med eller uden kritik ligger nr 2 Rullende Øjne ) og de kampe vi er bedst i er når vi ikke skal forcere eller skabe noget, men bare slå modstandernes spil i stykker..

Altså det ville godt nok overraske mig meget hvis i vandt med 3 kasser... For leverer vi den arbejdsindsats som vi altid er garant for i cl, får real det UHYGGELIGT svært...

Tror faktisk vi er røvirriterende at spille mod, i kampe som disse Cool

Er desuden enig i alt andet LFC  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #3080: 25 Feb 2009, 18:01 »

Glæder mig meget til at se kampen og tror den ender 1-0 til Real. Nogen der har holdopstillinger? Smiley

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #3081: 25 Feb 2009, 18:06 »

Reina
Arbeloa-Skrtel-Carra-Aurellio
Kuyt-Xabi-Masch-Riera
            Gerrard
            Torres

Den tror jeg ikke du går helt galt i byen med Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Incestic
Lilleputspiller
*

« Svar #3082: 25 Feb 2009, 18:08 »

Glæder mig meget til at se kampen og tror den ender 1-0 til Real. Nogen der har holdopstillinger? Smiley

Dette er startopstillingen såfremt Gerrard er med:

Reina
Arbeloa, Skrtl, Carragher, Aurélio
   Mascherano, Xabi Alonso
Kuyt                            Riera
                Gerrard
                Torres

Hvis Gerrard ikke er med tror jeg Lucas eller Benayoun starter inde i stedet for, højst sandsynligt Benayoun Smiley

Og Bænken ser højst sandsynligt sådan her ud:

Lucas
Benayoun
Diego Cavielieri
Sami Hypiä
Emiliano Insua
Ryan Babel
Nabil El Zhar

Muligvis N'gog i stedet for Insua
« Seneste Redigering: 25 Feb 2009, 18:11 af Incestic » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #3083: 25 Feb 2009, 18:09 »

Jeg griner lidt i mit stille sind over, at Real fansene tror, at Lassana Diarra kan holde Gerrard i snor. Måske har han lige været skadet, men ingen holder Gerrard i snor, for der er fandme ikke mange der bevæger sig over så store områder som han gør.

Så vidt jeg husker havde Anderson temmelig godt fat i ham på Anfield sidste sæson  Wink nok er Gerrard en fin nok spiller, men at INGEN kan holde ham i snor er vidst at overdrive.

Tror Liverpool kan overraske i aften med en smal sejr eller en uafgjort. Rafa har sikkert ikke mistet sit talent for ChL og Real Madrid har været ualmindeligt dårlige i de sidste par udgaver af turneringen. Skyder nok på en 1-1.

-LFC-
Manager

« Svar #3084: 25 Feb 2009, 18:11 »

Glæder mig totalt til, at Masch og Xabi slår Reals midtbane i stykker! Cool
Så vidt jeg husker havde Anderson temmelig godt fat i ham på Anfield sidste sæson  Wink nok er Gerrard en fin nok spiller, men at INGEN kan holde ham i snor er vidst at overdrive.

Tror Liverpool kan overraske i aften med en smal sejr eller en uafgjort. Rafa har sikkert ikke mistet sit talent for ChL og Real Madrid har været ualmindeligt dårlige i de sidste par udgaver af turneringen. Skyder nok på en 1-1.
Der må jeg erklære mig blank, jeg så ikke kampen. Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #3085: 25 Feb 2009, 18:14 »

Så vidt jeg husker havde Anderson temmelig godt fat i ham på Anfield sidste sæson  Wink nok er Gerrard en fin nok spiller, men at INGEN kan holde ham i snor er vidst at overdrive.

Nu kender jeg ikke Lassan diarra som spiller at all.. har aldrig set ham spille en kamp, så ved ik hva slags def midt han er Smiley

Har desuden heller ikke set den omtalte kamp, men ku det tænkes at anderson var så god til at holde snor i gerrard fordi han selv er god til at være overalt på banen... En spiller som er god til at bevæge sig, og løber KONSTANT, vil kunne bruge den evne til at følge med Gerrard hele tiden..

Jeg ved ikke om Lassane er en sådan spiller, men er han det ikke får han sine problemer Peace

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3086: 25 Feb 2009, 18:40 »

Og Bænken ser højst sandsynligt sådan her ud:

Lucas
Benayoun
Diego Cavielieri
Sami Hypiä
Emiliano Insua
Ryan Babel
Nabil El Zhar

Muligvis N'gog i stedet for Insua

Insue er ikke med i truppen så mon ikke det bliver Dossena der indtager en plads på bænken...
Desuden tror jeg mere på N'gog på bænken end El Zhar, ellers vil vi have en bænk helt uden angribere, men det har på den anden side haft før...

Men rart at se vi er enige, skrev først på dagen et indlæg hvor jeg også postede en opstilling og den er magen til din og VK's Wink

-LFC-
Manager

« Svar #3087: 25 Feb 2009, 18:46 »

Den opstilling er vel også den mest realistiske? Peace Selvom Benitez dog er utilregnelig på det punkt. Skuffet

Incestic
Lilleputspiller
*

« Svar #3088: 25 Feb 2009, 19:33 »

True, man kan sgu aldrig regne med Benitez.

Well N'gog har skuffet en del på reserveholdet på det seneste, og hvis han mangler en angriber sætter han Babel ind, så jeg er overbevist om at det er el Zhar Smiley

Men ja, du har nok ret i at det er Dossena. Måske er det oven i købet ham der starter inde :S

verdenskrig
Manager

« Svar #3089: 25 Feb 2009, 21:33 »

FREMRAGENDE første halvleg af os.. Vi gør lige præcis det vi skal, nemlig slår deres rytme i stykker.. Det er tydeligt at de ingen rytme har nu, og det var missionen i de første 20 min Thumbs Up.. Sådan skal det være Smiley

Jeg syntes ikke rigtigt at man har kunne se den såkaldte "klasseforskel" i første halvleg Smiley.. Syntes også mere at det er aurellio der har tørret røv i Robben end omvendt.. Manden bliver jo fjernet af masch og ham hver gang han er i nærheden af bolden Cool...

Mere af samme slags i anden halvleg Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010