home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:21:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 19:17:48 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  2 Brugere, 796 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1974724 gange)
patrick J
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3060: 24 Feb 2009, 11:11 »

Jeg ser desværre også Real Madrid som klare favoritter nu, for en måned siden ville jeg klart have sagt Liverpool, men de seneste resultater viser at Real har været stærkere og langt mere giftige offensivt! Desværre er det sådan at mine 2 yndlingshold i Europa skal mødes, men jeg har altid holdt mere med Liverpool så dem vælger jeg også at holde med imorgen Smiley
« Seneste Redigering: 24 Feb 2009, 11:21 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3061: 24 Feb 2009, 11:23 »

Måske, men sidst de vandt var altså i sæsonen 99/00, så det kan man jo ikke bruge til alverden idag... Vi har trods alt selv været i 2 finaler siden hvor flere af spillerne er gengangere fra i hvert fald sidste gang...

Kald mig bare pessimist, men jeg tror ikke på det... RM har fået gang i offensiven, både hjemme og ude, og vi har ikke styr på noget som helst pt... Vi kan ikke holde nullet mere og vi kan heller ikke score ret meget mere end et mål pr kamp. Stillet det op mod hinanden skal vi håbe på at RM har 2 dårlige dage mod os og vi spiller over evne rent offensivt også i de 2 kampe...

Vi er et totalt ideforladt hold i øjeblikket og er bare ikke bedre...

Nej jeg tror ikke på det, så bliver jeg heller ikke skuffet hvis det går galt, ud over det jeg nok ville blive i forvejen alligevel...

Omvendt, så er det vel sjovt nok når Liverpool har kæmpet mest i ligaen, at det er gået bedst i CL, så vidt jeg lige kan erindre, så måske man kan finde noget trøst her? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #3062: 25 Feb 2009, 10:08 »

Puha så er det i dag Peace.. Nerverne er intense, og glæden over sådan en kamp er stor!

Vi skal i dag ud på en af europas mest frygtede hjemmebaner, med et hold der har en fantastisk historie, fantastiske spillere, og fantastisk form... Samtidigt med at vi pt har set bedre dage.. Set ud fra disse elementer ser det mere end sort ud Ubeslutsom

Men nu ligger landet heldigivs sådan, at vi uanset hvor ringe og ineffektive vi har været i ligaen, så har vi altid præstere i europa Thumbs Up... Dette tror jeg gør sig gældende i aften.. Vi skal ikke forcere noget, og vi skal stå kompakt, og solidt på banen... Vi skal spille hårdt, og fysisk... Samtidigt mener jeg vi skal overlade initiativet...

Jeg har en teori om at så længe real har bolden og kontrollere det, så bliver det sjældent farligt... Mister vi den derimod i fremdrift, hvor de erobrer og slår kontra mens vi er i ubalance, kan vi lige så godt erkende at der kommer en chance ud af det... I mine øjne må vi hellere losse bolden op på øverste række en gang for meget end for lidt i dag...

Når vi så får bolden og er i fremdrift, så kræver jeg omvendt at vi kan omstille os, og true dem den anden vej.. For reals organisation samt defensiv er alt andet end sikker, og selv keeper casillias har vist usikkerhed på det seneste  Thumbs Up.. Scorer vi et udebanemål i dag, og taber med maks 2 mål, så tror jeg vi ordner dem hjemme... Men lad os da få et endnu bedre resultat med, og endnu engang vise at vi er et af europas bedste hold..

Det gør vi ved at levere en hardcore arbejdsindsats, hvor vi har hjernen med..  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3063: 25 Feb 2009, 10:21 »

Vores problem er bare at de 2 vi skal sætte vores lid til er langt fra topform...
Torres er godt nok tilbage men har ikke vist alverden siden han er kommet tilbage fra hans mange skader i foråret og Gerrard er vel knap klar og kan vi tåle at han evt spiller for halvkraft og hans skade ikke springer op igen??

Desuden har vi jo ikke virket videre sikker i de bagerste rækker i de seneste kampe, så ja jeg er pessimistisk og tror ikke vi får alverden med hjem og selv med et lille nederlag tror jeg heller ikke på en videre deltaglese. Det betyder jo vi skal frem med vores 2- mands angreb hjemme og det er bare ikke nok til at gå videre...

Jeg håber men tvivler på at det kan lade sig gøre...

Reina - Arbeloa, Carra, Skrtel, Aurelio - Kuyt, Mascha, Alonso, Reira - Gerrard - Torres.  Mon ikke det bliver ca sådan vi stiller op??

verdenskrig
Manager

« Svar #3064: 25 Feb 2009, 10:28 »

Tja, men jeg har bare en ide om at de andre så må hanke op i sig selv.. Plus at jeg, som jeg i øvrigt skrev i går, mener at sådan en kamp er ideel for en type som Torres... Manden er så vanvittigt hurtig, og han vil helt sikkert få et bagrum i dag, som han normalt ik har Thumbs Up.. Det vil gavne ham meget...

Og uanset hvor ringe vores hold gennem tiden har set ud, så har vi ALTID præsteret i cl.. Jeg syntes vores hold i dag er bedre end det vi havde da vi i 05 kom i finalen Thumbs Up...

Vi er nu engang bedre når vi er underdogs og ik selv skal styre spillet.. Det håber jeg endnu engang kommer til udtryk i aften, men svært DET bliver det Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3065: 25 Feb 2009, 10:32 »

Altid præsteret i CL... VAr der ikke noget med at da vi skulle forsvare titlen fik vi den næmeste lodtrækning og skulle møde Benfica?? Jeg mindes desværre at vi blev savet over af dem i de 2 kampe, vi var i hvert fald ikke tæt på at gå videre...

Og du har også selv nævnt at man ikke kan leve på gamle resultater, det vi præsterede sidste år, forrige år osv kan vi jo ikke rigtig bruge til noget i aften Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #3066: 25 Feb 2009, 10:34 »

Ja okay true, men der var jeg ik LFC fan endnu så den smuttede Wink... Men selvfølgelig kan der være et år i ny og næ hvor det går mindre godt, men vi har trods alt været i finalen to gange på 4 år.. Det må siges at være godt klaret Peace

Nej det kan man ikke, men når alt andet ser mindre skidt ud så må man jo hæve optimismen ved at se at vi faktisk har slået hold af samme kaliber, med dårligere hold end vi har i dag Smiley

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3067: 25 Feb 2009, 10:46 »

Ja okay true, men der var jeg ik LFC fan endnu så den smuttede Wink... Men selvfølgelig kan der være et år i ny og næ hvor det går mindre godt, men vi har trods alt været i finalen to gange på 4 år.. Det må siges at være godt klaret Peace

Nej det kan man ikke, men når alt andet ser mindre skidt ud så må man jo hæve optimismen ved at se at vi faktisk har slået hold af samme kaliber, med dårligere hold end vi har i dag Smiley

Jeg tager så hatten af for dig pga din optimisme... Personligt har  jeg bare svært ved at se hvor den skal komme fra, da jeg IKKE mener vi kan slå RM over 2 kampe som holdet ser ud og spiller pt...

verdenskrig
Manager

« Svar #3068: 25 Feb 2009, 11:06 »

Nu er det heldigvis sådan, at form ikke har meget at sige i disse to kampe, da det er en helt anden slags kamp end den som vores form er bedømt ud fra Peace.. Spillerne vil om noget være endnu mere opsatte og hæve deres spil med 5-10 %..

Jeg syntes at man som fan altid skal tro på det, så længe der er en chance Smiley.. Og fodbold er heldigvis tilfældighedernes spil, så lad os nu se Wink

Edit: Og jeg er spændt på at se hvor gode real egentlig er.. En ting er at slå betis og gijon.. Jeg vil mene vi har bedre spillerene end som så, og vi vil kunne true reals i forvejen usikre organisation endnu mere, og med et helt andet tempo end spanske hold praktisere Smiley... Vi skal bare have det udebane mål Thumbs Up
« Seneste Redigering: 25 Feb 2009, 11:09 af verdenskrig » Logged

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3069: 25 Feb 2009, 11:16 »

"...og hæve deres spil med 5-10 %.. " <- Kan ikke lade være med at studse over den sætning. Hvis det er sådan det forholder sig i Liverpool, har man jo en ganske god forklaring på problemerne med at holde en hel sæson i PL Smiley Selvfølgelig er der en anden tænding på i CL, men det må ikke være muligt for at et hold at hæve sig 5-10% i forhold til den hjemlige liga, med mindre man spiller i en liga hvor 90-95% er nok og det er det ikke i PL Smiley

Jeg forstår så udemærket JKJs pessimisme, men hvis det var Utd der mødte Liverpool i CL, ville de seneste 4-5 års resultater i den turnering gøre mig mere nervøs end ellers, når vi møder Liverpool i PL. Der er noget med Benitez og europæiske turneringer, som han ikke formår at bringe videre i PL.

Liverpools forsvar kommer på prøve i aften, men kender jeg Benitez ret, ligger der ikke mange man foran bolden på Bernabeu når Real har bolden, formentligt kun Torres, resten vil ligge indenfor 15 meter foran feltet. Og det vil være nøglen i den her kamp. Skal Liverpool lukke Reals angreb ned, kræver det mange man bag bolden, ellers bliver rummene for store.

verdenskrig
Manager

« Svar #3070: 25 Feb 2009, 11:42 »

"...og hæve deres spil med 5-10 %.. " <- Kan ikke lade være med at studse over den sætning. Hvis det er sådan det forholder sig i Liverpool, har man jo en ganske god forklaring på problemerne med at holde en hel sæson i PL Smiley Selvfølgelig er der en anden tænding på i CL, men det må ikke være muligt for at et hold at hæve sig 5-10% i forhold til den hjemlige liga, med mindre man spiller i en liga hvor 90-95% er nok og det er det ikke i PL Smiley

Jeg forstår så udemærket JKJs pessimisme, men hvis det var Utd der mødte Liverpool i CL, ville de seneste 4-5 års resultater i den turnering gøre mig mere nervøs end ellers, når vi møder Liverpool i PL. Der er noget med Benitez og europæiske turneringer, som han ikke formår at bringe videre i PL.

Liverpools forsvar kommer på prøve i aften, men kender jeg Benitez ret, ligger der ikke mange man foran bolden på Bernabeu når Real har bolden, formentligt kun Torres, resten vil ligge indenfor 15 meter foran feltet. Og det vil være nøglen i den her kamp. Skal Liverpool lukke Reals angreb ned, kræver det mange man bag bolden, ellers bliver rummene for store.

Hvordan vil du ellers forkalre at vi har været i en cl finale 2 gange, og en semifinale inden for de seneste 4-5 år? Rullende Øjne...

Det er bare en meget naturlig ting at et hold hæver sig når de spiller store kampe.. det kan ikke undgås at være mere motiverende at skulle spille på bernabeu end reebok stadium Opstemt... Vi har så i modsætning til andre hold som f.eks inter der ikke har præsteret noget vildt i cl hidtil, nogle spillere som er rigtig gode når det VIRKELIG gælder, men så slækker mere på det når vi møder mindre hold..

Disse spillere skal selvfølgelig erstattes af spillere med mere stabilitet, men de må for alt i verden ikke miste evnen til at være gode når det gælder i europa Thumbs Up

Er ret enig i det sidste du skriver, men vi bør også forsøge en smule den anden vej Peace

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3071: 25 Feb 2009, 12:31 »

Hvordan vil du ellers forkalre at vi har været i en cl finale 2 gange, og en semifinale inden for de seneste 4-5 år? Rullende Øjne...

Det er bare en meget naturlig ting at et hold hæver sig når de spiller store kampe.. det kan ikke undgås at være mere motiverende at skulle spille på bernabeu end reebok stadium Opstemt... Vi har så i modsætning til andre hold som f.eks inter der ikke har præsteret noget vildt i cl hidtil, nogle spillere som er rigtig gode når det VIRKELIG gælder, men så slækker mere på det når vi møder mindre hold..

Disse spillere skal selvfølgelig erstattes af spillere med mere stabilitet, men de må for alt i verden ikke miste evnen til at være gode når det gælder i europa Thumbs Up

Er ret enig i det sidste du skriver, men vi bør også forsøge en smule den anden vej Peace

Det kan vi bare ikke bruge til alverden i feks PL. Hvis de ikke kan sætte sig op til en kamp mod Stoke, Hull,  Fulham osv så bør de finde sig en anden klub...  For det er altså sejre i disse såkaldte nemme kampe der giver adgang til CL.
Jeg vil langt hellere have at man finder nogle spillere som er sultne hvergang de går på banen fremfor dem der bare præstere når der står en CL kamp på programmet.

Som jeg ser det pt skal der min 5-6 mand ud til sommer og min det tilsvarende ind, bare i en klasse bedre hvis vi vil noget i PL, CL osv...
Med det hold vi har pt har  vi ikke klassen til andet end at drille de helt store engang imellem, og selv om jeg er ked af at indrømme det så er et hold som Man U bare bedre end os pt...
De viser jo klassen ved at vinde de tætte kampe mens vi skal kæmpe for bare at få uafgjort, hvilet jo bliver bevist med at vi har dobbelt så mange uafgort som dem... Hvis vi havde vundet disse kampe havde vi haft 10 point mere og dermed ført med 3 i forhold til netop Man U og 14 foran Av som indtager 4. pladsen i PL og den eftertragtede CL plads, så havde vi jo "næsten" være sikret en plads også næste år...

Men jeg håber jeg bliver positivt overrasket i aften, men frygter desværre det modsatte...

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3072: 25 Feb 2009, 12:43 »

Jeg tror ikke så meget, at det er et spørgsmål om motivation. Som jeg ser det, så er Liverpool bare bedre egnet til den her type opgør.

I opgør mod storhold handler det i høj grad om at slå modstandernes spil i stykker. Det er Rafa god til, og truppen er også særdeles velegnet til lige netop det. En masse løbestærke og disciplinerede folk. Når Liverpool har mødt stærke hold i PL i denne sæson, så har selvsamme tilgang også fungeret fint. Liverpools nedtur i PL skyldes dårlige resultater mod de svagere modstandere i opgør, hvor man ikke kan nøjes med at obstruere modstandernes spil, men selv skal skabe spillet og forholde sig til modstandernes betondefensiv. Det kan Rafas taktik/spillermateriale tilsyneladende ikke rumme. Det kan man så sidde og bande over under PL-kampe, men i opgør som dem i aften, så gør det os til en ret farlig modstander.

Real er supergodt kørende i ligaen, og de er naturligvis blevet en langt mere skræmmende modstander, end de var for blot et par måneder siden. Men samtidig har Liverpool mulighed for at spille netop det spil, som de er bedst til. Afventende med et defensivt fokus, lurende på en kontramulighed. Umiddelbart har vi en 50-50-chance for at gå videre.

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #3073: 25 Feb 2009, 12:49 »

Hey det er Cl kamp så spiller vi bare skide godt fodbold og vinder og madrid skræmmer mig ikke

Plus Torres er klar til at slå madrid

verdenskrig
Manager

« Svar #3074: 25 Feb 2009, 13:55 »

Prøv at undervurder real lidt mere Peace

Cool

Sider: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010