home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 718 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1974081 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2775: 18 Jan 2009, 19:29 »

United vandt desværre igen (til sidst!) og er nu foran med 1 enkelt point inden vores næste hjemmekamp mandag mod Everton. Hold kæft, hvor jeg hader det hold. Opstemt

Nå, førstepladsen kommer tilbage sådan midlertidligt ihvertfald på mandag. Vi plejer ihvertfald at være gode i lokalopgørene! Thumbs Up

Plejer er død! Jeg fygter i hvert fald det væreste, der er stort set ikke andet en uro i og omkringe klubben og holdet pt, og det kan desværre forplante sig til holdet da der ni vil komme et nærmest umenneskeligt pres på holdet til kampen mod Everton...
Men det kan selvfølgeligt også være det ender med en trods reaktion og holdet går på banen og smadre dem totalt, jeg tvivler desværre bare på det...

Jeg tror efter de seneste dages meldinger fra bla Benitez heller ikke at Ager forlader os, i hvert fald ikke før til sommer. Alle de rygter der har været fremme har jo gået på at de ville ske i løbet af et døgn og det er så 2-3 dage siden efterhånden... Det ville også være tåbeligt at skille sig af med ham midt i en sæson, lige meget hvor meget eller lidt han kommer til at spille...

JKJ
Gæst

« Svar #2776: 19 Jan 2009, 10:15 »

Så er Benitez efter klubben pga de ikke har fået taget sig sammen til at give Agger en ny kontrakt...

Jeg er personligt ved at være møg træt af at alt skal diskuteres offenligt... Vi har indtil nu haft en sæson der er langt over middel, en lille succes indtil nu vil jeg påstå, men alligevel skal alt og alle diskuteres i pressen og skabe en masse uro... Det kan simpelthen ikke passe at man ikke kan åbne et et medie uden der står  noget fnidder fnadder om klubben...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=94797&rss=true

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #2777: 19 Jan 2009, 11:43 »

Så er Benitez efter klubben pga de ikke har fået taget sig sammen til at give Agger en ny kontrakt...

Jeg er personligt ved at være møg træt af at alt skal diskuteres offenligt... Vi har indtil nu haft en sæson der er langt over middel, en lille succes indtil nu vil jeg påstå, men alligevel skal alt og alle diskuteres i pressen og skabe en masse uro... Det kan simpelthen ikke passe at man ikke kan åbne et et medie uden der står  noget fnidder fnadder om klubben...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=94797&rss=true

Nej, det er trættende at læse om. I denne situation ser det dog ud til, at Benitez forsøger at lave damage control i forhold til skriverierne om Agger. Samtidig sender han dog en lille hilsen af sted mod ledelsen. For Benitez er kommunikation gennem medierne formodentlig sidste udvej. Jeg forestiller mig, at Benitez allerede internt har fremført sin kritik til ledelsen. Det har åbenbart ikke haft nogen effekt, og derfor forsøger han at presse dem til at tage stilling ved at bruge medierne.

Jeg er så træt af de to amerikanske tosser, og om ikke andet så kan mediepostyret øge presset på dem, så de forhåbentlig snart pakker deres ting og fiser af.

JKJ
Gæst

« Svar #2778: 19 Jan 2009, 18:57 »

Læs her Beitez og Steven Gerrards oplæg til kampen mod de der blå fra Liverpool...

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N162904090119-1720.htm

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #2779: 19 Jan 2009, 20:31 »

Torres tilbage i startopstillingen.
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N162911090119-1902.htm

Er det ikke fantastisk ? Opstemt Opstemt

Pepe
Gæst

« Svar #2780: 19 Jan 2009, 20:52 »

Det bliver rigtig vigtigt at vinde over Everton i aften. Hvis vi taber denne her kamp, er vi fire point efter United, og så kan de allerede være smuttet. Vi skal bevare fokus og skrabe tre point hjem. Jeg er ligeglad med, hvordan spillet er så længe vi tager hjem med tre point!

alek9000
Manager

« Svar #2781: 19 Jan 2009, 21:01 »

Den kommer ikke i tv, gør den?

Jonem
Førsteholdsspiller

« Svar #2782: 19 Jan 2009, 21:04 »

Spiller de på Anfield?

Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller

« Svar #2783: 19 Jan 2009, 21:04 »

Den kommer ikke i tv, gør den?
,
Nej men den kan ses ulovligt på nettet, men må jo ikke vise dig hvor.

Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #2784: 19 Jan 2009, 21:26 »

Nogen der kan sige mig hvad det står?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Newton Heath
Manager

« Svar #2785: 19 Jan 2009, 21:28 »

Nogen der kan sige mig hvad det står?

Det står i øjeblikket 0-0. Der er spillet en lille halv time.

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #2786: 19 Jan 2009, 21:50 »

Så er første halveg færdig.. stadig 0-0..

verdenskrig
Manager

« Svar #2787: 19 Jan 2009, 21:56 »

Hmmmmmmmmmmmmm!!!!!

Ja ved sku egentlig ik rigtigt hvad jeg skal sige Grin.. Vi kunne have været foran, og bagud så 0-0 er vel til at leve med Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #2788: 19 Jan 2009, 21:57 »

0-0 i en temmelig lige og intens kamp. Torres skulle have scoret på sin friløber, mens Everton havde to gode forsøg som Reina måtte strække sig langt for at parere.

Keane har været dejlig anonym.

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #2789: 19 Jan 2009, 21:59 »

synes torres kunne have fået meget mere ud af den chance.. Riera havde da også et udemærket forsøg Smiley

Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010