home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 869 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1974030 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2730: 13 Jan 2009, 15:48 »

Nu stiller jeg lige dagens dumme spoergsmaal: Er det ikke muligt, at Liverpool-drengene rent faktisk ydede 110%, men bare ikke kunne faa det til at fungere mod Stoke, VK & JKJ?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

-LFC-
Manager

« Svar #2731: 13 Jan 2009, 15:48 »

Selvfølgelig er 0-0 mod Stoke ikke godt nok, men der er ingen grund til, at holdet skal erklæres fallit af den grund. Hvad er Liverpool FC uden klubbens trofaste fans?

Grunden til at det gik så godt i den periode, hvor Benitez sad på tribunen, er ifølge mig ikke, at Sammy Lee er en bedre coach. Men derimod at Benitez fra den placering havde et større taktisk overblik, et overblik der gjorde, at han præcis vidste hvad der skete, og hvad der skulle ske. Sammy Lee var bare hans talerør i den periode.
Benitez sad da også på tribunen mod Stoke?

Men okay, jeg er 100% enig med VK, JKJ og hvem der ellers er enig i den holdning. Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #2732: 13 Jan 2009, 15:51 »

Nu stiller jeg lige dagens dumme spoergsmaal: Er det ikke muligt, at Liverpool-drengene rent faktisk ydede 110%, men bare ikke kunne faa det til at fungere mod Stoke, VK & JKJ?

Så vil jeg spørge... Har du set kampen ?.. For så ville du ikke stille det spørgsmål Smiley...

Men i min optik nej... Hvis de klassespillere vi har er motiveret vil de næsten altid få spillet til at fungere i en grad så vi skaber nok chancer til at vinde kampen...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst

« Svar #2733: 13 Jan 2009, 15:54 »

Nu har jeg ikke set kampen, men jeg kan besvare dit spørgsmål på et mere generelt plan.
Liverpool har så mange kreative offensive spillere, at de bør skabe nok chancer til at score de nødvendige 1-2-3 mål for at vinde en sådan kamp. Specielt mod et hold som Stoke, som er oprykkere og klasser under Liverpools hold. Hvis de spillere jeg snakker om (Gerrard, Torres, Keane, Babel osv) ikke skaber de chancer og scorer de mål, der skal til, kan jeg ikke tro, at de yder de 110%, der skal til.

verdenskrig
Manager

« Svar #2734: 13 Jan 2009, 15:55 »

Dertil vil jeg også tilføje at vi indtil 10 min før tid, vel ikke havd en reel målchance.. Udover den kuyt kun snittede langt forbi mål efter ca 10 min...

Det er simpelthen til grin!...

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst

« Svar #2735: 13 Jan 2009, 15:57 »

"Efter pausen fortsatte kampen med at bølge frem og tilbage, uden at Liverpool kunne tilkæmpe sig det nødvendige overtag i kampen." Taget fra bold.dk

Det kan man, hvis man er motiveret og kæmper for sit hold. Specielt da vores spillere er lang bedre end Stokes.

ZhotLog
Gæst

« Svar #2736: 13 Jan 2009, 16:09 »

Jeg synes stadigvæk at nogle af reaktionerne herinde er ganske usmagelige. 0-0 mod Stoke er et elendigt resultat, JA! Men det betyder altså ikke at Benitez skal hænges og Rick Parry i gabestok.

verdenskrig
Manager

« Svar #2737: 13 Jan 2009, 16:11 »

Hvem har snakket om de to.. Jeg snakker udelukkende om spillerne... At benitez taktiske oplæg IGEN var til at lukke op og sk.. i er en anden sag, men det er jeg efterhånden så vant til, at det ikke rører mig Smiley

Cool

ZhotLog
Gæst

« Svar #2738: 13 Jan 2009, 16:15 »

Det var nu mest af alt for at illustrere, at verden trods alt ikke går under efter 0-0 mod stoke.

Pepe
Gæst

« Svar #2739: 13 Jan 2009, 16:21 »

Overhovedet ikke. Men det er stadig pisse elendigt, at vi - i en så vigtig periode af sæsonen, hvor vi for første gang i 500 år ligger til et mesterskab - ikke kan vinde en kamp mod Stoke.

JKJ
Gæst

« Svar #2740: 13 Jan 2009, 16:22 »

Det var nu mest af alt for at illustrere, at verden trods alt ikke går under efter 0-0 mod stoke.

Nej det gør den ikke, men det er ski tæt på!!

Når vi nu engang til maj står med en evt 2. plads 1-2 point efter Man U så er det i en sådan kamp man havde forventet 3 point, intet mindre...

Inden sæsonen har man nogle mål, og hvis et evt mesterskab skal i hus skal kampene mod Hull, WBA og Stoke som alle er oprykkere give 18 point, intet mindre... Indtil nu har vi spillet 4 af de kampe og fået 6 point!! Er det i dine øjne godt nok i 4 kampe mod oprykkere som vi bør være min 1 klasse bedre??

verdenskrig
Manager

« Svar #2741: 13 Jan 2009, 16:40 »

Nej det gør den ikke, men det er ski tæt på!!

Når vi nu engang til maj står med en evt 2. plads 1-2 point efter Man U så er det i en sådan kamp man havde forventet 3 point, intet mindre...

Inden sæsonen har man nogle mål, og hvis et evt mesterskab skal i hus skal kampene mod Hull, WBA og Stoke som alle er oprykkere give 18 point, intet mindre... Indtil nu har vi spillet 4 af de kampe og fået 6 point!! Er det i dine øjne godt nok i 4 kampe mod oprykkere som vi bør være min 1 klasse bedre??

Nu talte du meget om at vi var meget enige... Men her må JEG godt nok erklære mig 101% enig Smiley.. Det er simpelthen lige præcist problemstillingen.. Det er ikke første gang at det er sket...

Og zhotlog... Jeg kan lige love dig for at når mit hold ikke vinder kampe som denne så er det verdens undergang for mig... Du kan eventuelt spørge personer rundt omkring hvis du ikke tror mig... Jeg er nok prototypen på en dårlig taber, og intet andet end succes er godt nok for mine favorithold Thumbs Up

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2742: 13 Jan 2009, 17:18 »

Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar Wink

Men her kan du lige læse et referat fra kampen fra Liverpools egen hjemmeside... Og bare det at de mener Hyypia er MOM viser vel alt om vores offensive indsats...

Desuden mener jeg godt man kan læse mellem linierne at man er dybt frustréret over indsatsen, men det skriver man naturligvis ikke direkte på hjemmesiden...

http://www.liverpoolfc.tv/match/last_match/match_report/
« Seneste Redigering: 13 Jan 2009, 17:20 af JKJ » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #2743: 13 Jan 2009, 20:28 »

-LFC-
Manager

« Svar #2744: 13 Jan 2009, 20:40 »

Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar Wink

Men her kan du lige læse et referat fra kampen fra Liverpools egen hjemmeside... Og bare det at de mener Hyypia er MOM viser vel alt om vores offensive indsats...

Desuden mener jeg godt man kan læse mellem linierne at man er dybt frustréret over indsatsen, men det skriver man naturligvis ikke direkte på hjemmesiden...

http://www.liverpoolfc.tv/match/last_match/match_report/
Siges det, men det er IHVERTFALD ikke sandt. Tunge

Nah, mere et bevis på, at Sami i den grad har spillet sig op på det seneste Thumbs Up, men okay, det siger også lidt om vores offensive indsats (eller manglen på samme). Smiley

Forresten er jeg helt enig med dig i den problemstilling fra dit andet indlæg. Står vi de 1-2 point bag United, Chelsea eller dem begge så er det netop verdens undergang at tænke på de point vi skulle have vundet. Vi burde have haft ihvertfald 8 point mere.

Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010