|
Ostehaps
|
|
ja det kunne være dejligt, fx sætte en babel ind i stedet for riera?
Er rimelig ligeglad bare at vi får lukket den kamp  Men det er også tid til en Beniez's 60 min.- udskifter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
Må sige I spiller godt i aften  ja det er fremragende syntes jeg .. de kører bolden flot rundt, og kommer frem til masser og chancer (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
Er rimelig ligeglad bare at vi får lukket den kamp  Men det er også tid til en Beniez's 60 min.- udskifter. den kommer snart tror jeg (: hah
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Liverpool er kommet meget stærkt ud til 2 halvleg, og har haft to skud på treværket indtil videre i 2 halvleg  Men de er ikke endt i mål og dermed fører vi stadig kun 1-0. Det havde været rart at kunne lukke kampen. Men vi spiller sgu rigtig godt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
Men de er ikke endt i mål og dermed fører vi stadig kun 1-0. Det havde været rart at kunne lukke kampen. Men vi spiller sgu rigtig godt!  ja det er så rigtig nok,men nu er babel kommet ind, og tror sgu han lukker den !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Jeg savner Torres lidt i dag, hvor effektiviteten mangler. Vi har ellers været rimeligt effektive på det seneste. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ostehaps
|
|
Jeg savner Torres lidt i dag, hvor effektiviteten mangler. Vi har ellers været rimeligt effektive på det seneste.  NU hvor det står 1-1 savner man El Ninó rigtig meget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Det er kræftedeme typisk, at vi ikke kan score når vi spiller skidegodt...Hvor er Torres?!?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ostehaps
|
|
Ahhhhh... nu har vi tabt for nu er Benayon på banen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mvh6
|
|
Problemet er torres. Vi SAVNER HAM!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Problemet er manglende ineffektivitet.  Men Torres havde nok scoret en pind i dag med de chancer vi har haft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ostehaps
|
|
Problemet er manglende ineffektivitet.  Men Torres havde nok scoret en pind i dag med de chancer vi har haft. Nej, vi har haft masser af ineffektivitet jeg vil sige alt for meget.  Men som optimist tror jeg på at Steven Gerrard napper den ind til 2-1  . Men jeg er også optimist 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mvh6
|
|
Vi fører stadig ligaen med 1 point vis vi får uafgjort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mvh6
|
|
Farvel til 1.pladsen  . Jeg må trække det jeg lige sagde tilbage.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|