home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 1093 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1972780 gange)
gerre
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2160: 26 Okt 2008, 17:21 »

Super sejr Thumbs Up

Men hensyn til mesterskabet, så er troen da større end den var da sæsonen startede selv om jeg stadig er lidt skeptisk om det kan holde.

Vi havde jo det samme scenario sidste sæson med Arsenal, og jeg var blandt dem der tvivlede på dem og de faldt også sammen til sidst, og det samme kunne nemt ske med os i år, så det er bare at tage en kamp ad gangen. For positivt ser det sgu ud i øjeblikket  Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #2161: 26 Okt 2008, 17:36 »

Forskellen på Arsenal og Liverpool er at Liverpool er et fysisk stærkere mandskab som kan holde til mere. Wink Thumbs Up

ManUtd83
Manager

« Svar #2162: 26 Okt 2008, 17:57 »

Tillykke med det til at starte med Smiley lækkert for os alle at den rekord er blevet brudt.

Så ikke kampen, så vil ikke kommentere på, hvorvidt det var fortjent, men det er da en kæmpe skalp for Liverpool. For mig er det et godt resultat fordi jeg stadig tror på, at Chelsea bliver den største konkurrent i år.

Newton Heath
Manager

« Svar #2163: 26 Okt 2008, 18:05 »

Rigtig flot indsats og fight at Liverpool idag. Jeg takker og bukker, for jeres sejr over Chelsea, men Pl-mestre bliver i sku ikke. I hvert fald ikke i år. Som United-styrer, vil jeg påpeje at jeres trup er fyldt ud med middelmådige spillere, og hvis i mister de største profiler til skader, mener jeg ikke i har styrken. Samtidig tror jeg ærlig talt heller ikke i har styrken til at lægge i toppen, hele året igennem, og som i så mange gange før har vist er i alt for ustabile, når sæsonen når den sidste tredjedel.
Men det er da forståeligt at alle Pool-fans er helt oppe og køre, efter denne fantastiske sejr, og lad dem da nyde det lidt.
De kommer snart ned på jorden igen!  Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #2164: 26 Okt 2008, 18:07 »

Typisk jer United-fans at tale Liverpool ned. I skulle tage og kigge på jer selv skulle i, for mens i bliver ved med at tale Liverpool ned så ryger i selv længere og længere bagud. 8 point er det nu.. For mig er mesterskabet en kamp mellem Chelsea og Liverpool. Tror ikk' på United. Rullende Øjne

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2165: 26 Okt 2008, 18:11 »

Typisk jer United-fans at tale Liverpool ned. I skulle tage og kigge på jer selv skulle i, for mens i bliver ved med at tale Liverpool ned så ryger i selv længere og længere bagud. 8 point er det nu.. For mig er mesterskabet en kamp mellem Chelsea og Liverpool. Tror ikk' på United. Rullende Øjne

8 point eller ej, så tror jeg langt mere på United end på Liverpool. Smiley
Ret skal dog være ret.. sidst jeg afskrev et hold, var for et år siden.. og ja, AaB endte alligevel med at blive mestre Opstemt
« Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 18:14 af JosepGuardiola » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #2166: 26 Okt 2008, 18:14 »

Ved ikke om det var dig LFC, der skrev at United spillede en dårlig kamp igår. Hvis det var, vil jeg da gerne spørge om du overhovedet så kampen?!
Vi spillede da Everton baglæns ud af banen, især i første halvleg og det var da nok noget af det mest heldige jeg længe har set, at Everton slap væk med et enkelt point.
Men vi får vel at se, hvem der i sidste ende står med trofæet, og kan håne!
Mit bud på top 4:

1. Manchester United/Chelsea
2. Chelsea/Manchester United
3. Arsenal
4. Hull City Tunge

ManUtd83
Manager

« Svar #2167: 26 Okt 2008, 18:15 »

Det var bestemt ikke min mening at tale Liverpool ned, og er da ked af, hvis du synes det virkede sådan. Min mening er bare stadigvæk, at United og Chelsea begge er stærkere.

I øvrigt er det med 8 point en skrøne. United skal spille mod Fulham for at komme op på samme antal kampe som Liverpool, og samtidig gøre forspringt til 5 point. Derudover mangler Liverpool at besøge Old Trafford, mens United har været på Anfield - også her forventer jeg at 3 point bliver skrabet af forspringet (hvis der er et til den tid).

Men grunden til, at jeg er forsigtig med at udråbe Liverpool til mestre er, at jeg ikke stoler særlig meget på Benitez. Det er klart, at Liverpool er inde i en fantastisk periode pt., men man står med følelsen af, at det kan ende brat. Det Liverpool også manglede sidste år var stabilitet. Kun tiden vil vise, hvor langt Liverpool-holdet kan gå. Lige nu ser det dog godt ud for dem.

-LFC-
Manager

« Svar #2168: 26 Okt 2008, 18:20 »

Ved ikke om det var dig LFC, der skrev at United spillede en dårlig kamp igår. Hvis det var, vil jeg da gerne spørge om du overhovedet så kampen?!
Vi spillede da Everton baglæns ud af banen, især i første halvleg og det var da nok noget af det mest heldige jeg længe har set, at Everton slap væk med et enkelt point.
Men vi får vel at se, hvem der i sidste ende står med trofæet, og kan håne!
Mit bud på top 4:

1. Manchester United/Chelsea
2. Chelsea/Manchester United
3. Arsenal
4. Hull City Tunge
Så ikke ret meget, men omvendt det er måske fordi jeg så der da Yakubu var tæt på, at jeg siger det. Tunge Jamen det er jo noget så røvligegyldigt om hvor meget man udspiller nogen, når man ikke kan lukke kampen...nåårh ja, det er også svært med 3 angribere der alle er dygtige oplæggere, men mere ineffektive angribere end Robbie Keane. Opstemt Og når Cristiana Ronaldina ikke kan ramme målet, så går det jo skidegodt for Moan United. Opstemt
Mit eget bud på top 4:
1. Liverpool/Chelsea
2. Chelsea/Liverpool
3. Arsenal
4. Moan United eller Hull

Tunge

Ovenstående skal naturligvis ikke tage 100% seriøst. Wink

JKJ
Gæst

« Svar #2169: 26 Okt 2008, 18:26 »

Den enlige årsag til min skråsikkerhed er Liverpools hold. Jeg synes simpelthen ikke, truppen er stærk nok. Reina er en rimelig målmand, men så heller ikke mere. Dossena er en rimelig back, men så heller ikke mere. Degen, Arbeloa, Aurelio, Kuyt, Benayoun, Pennant, Voronin m.fl.. I har for mange middelmådige spillere. Det er Benitez' store problem: I stedet for at investere 200 mio. i én kvalitetsspiller, bruger han dem på fire mellemvarer, og når han endelig sprænger banken, henter han Robbie Keane, en udmærket angriber, men en verdensstjerne bliver han aldrig.

Skrtel og Carragher er dygtige forsvarsspillere, men ingen af dem er lige så god som Vidic, og Rio er bedre end Vidic.

Der er to spillere på Liverpools hold, hvis kvaliteter jeg gerne så i United, og det er Gerrard og Torres. Det er ikke nok.

Det må være træls at have et så godt hold som jeres når i lige kan klare at få uafgjort mod både Chelsea og Everton ude, 2 svære udekampe som vi så har fået 6 point i...

Det er ikke altid stjernerne der vinder mesterskabet men et hold der kan kæmpe og fighte som et team... I har jo ikke ligefrem været overbevisende siden Carrick og Owen H har været skadet og med den kæmpe og brede trup i har må det da være dejligt at have nogle så gode reserver at de bare går ind og spiller som nogle kæmpestjerner... Desuden spillede i jo næsten en hel kamp mod Liverpool som ikke havde deres 2 bedste med og derfor kun havde et middelmådigt hold og tabte!!

Hvorfor kan i ikke bare indse at vorees hold ikke er så dårligt som i gerne vil gøre dem til, jeres hold er i hvert fald ikke et hak bedre på nuværende tidspunkt, de viser det i hvert fald ikke, og så er jeg totalt ligeglad med hvad de hedder!!

Newton Heath
Manager

« Svar #2170: 26 Okt 2008, 18:28 »

Det skulle mit top 4 bud selvfølgelig heller ikke Wink
Det var meget skidt at vi ikke vandt, og det er selvfølgelig fuldstændig rigtigt at man skal kunne lukke en kamp, men det kan jeg finde mange eksempler på hold der ikke kan, med Liverpool i hovedrollen!
Derudover kan du ikke have set mange at United's kampe, når du siger at Berba, Apache og Shrek (går ud fra du hentyder til dem), er ineffektive. Det beviser Shrek's scoringstime vel ganske glimrende, og det faktum at United í de sidste kampe har scoret rigtig mange mål.
Jeg er som du, overhovedet ikke tilhænger at Ronaldo og hvis det stod til mig skulle han bare sparkes til Madrid, hvor han og sit store ego, kan passe fint ind.
btw, det er umuligt at finde angribere der er mere ineffektiv en Keane! Wink

-LFC-
Manager

« Svar #2171: 26 Okt 2008, 18:29 »

Det var bestemt ikke min mening at tale Liverpool ned, og er da ked af, hvis du synes det virkede sådan. Min mening er bare stadigvæk, at United og Chelsea begge er stærkere.

I øvrigt er det med 8 point en skrøne. United skal spille mod Fulham for at komme op på samme antal kampe som Liverpool, og samtidig gøre forspringt til 5 point. Derudover mangler Liverpool at besøge Old Trafford, mens United har været på Anfield - også her forventer jeg at 3 point bliver skrabet af forspringet (hvis der er et til den tid).

Men grunden til, at jeg er forsigtig med at udråbe Liverpool til mestre er, at jeg ikke stoler særlig meget på Benitez. Det er klart, at Liverpool er inde i en fantastisk periode pt., men man står med følelsen af, at det kan ende brat. Det Liverpool også manglede sidste år var stabilitet. Kun tiden vil vise, hvor langt Liverpool-holdet kan gå. Lige nu ser det dog godt ud for dem.
Hehe jeg er måske bare lidt irriteret over, at alle siger dit og dat om, at Liverpool ikke kan blive mestre pga. tidligere tiders fadæser og manglende bredde. Nu er Suppen jo noget ganske andet end PL, men AaB vandt jo relativt stort pga. god gejst og selvtillid. Og ihvertfald FCK havde en meget bedre trup end dem. Smiley

Glemte lige, at United var en kamp bagud. Wink Men Fulham kan da godt drille.. (Selvom jeg dog ikke tror på det Opstemt). Og Liverpool mangler at besøge Old Trafford, det er 100% korrekt ja, men personligt har jeg det sådan, at Stamford Bridge er Europas sværeste fodboldbane at spille på som udehold og kan Liverpool vinde dér, så kan de også vinde på Old Trafford. Jeg vil dog intet tro på før kampen nærmer sig og der er jo stadig en del måneder til. Wink

Kan godt forstå, at alle har tvivlet på Benitéz og jeg har også tvivlet voldsomt meget på ham, men det virker lidt på mig, at han har fået mere styr på det. Han har en nogenlunde fastlagt opstilling, ændrer ikke alt for meget på holdet før nogen kamp og fastholder sit system. Også er han genial taktisk. Han har modsat tidligere tider, gjort det rigtige i begge de svære kampe. Ganske vidst spillede United som en sæk lort, men det var Liverpool også en af grundende til og det samme i dag, hvor Chelsea næsten ikke kommer frem til réel chance.

Jeg tør ikke helt tro på mesterskabet endnu, men jeg tror ikke på, at Liverpool er sat af ved juletid som normalt. Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #2172: 26 Okt 2008, 19:35 »

Rigtig flot indsats og fight at Liverpool idag. Jeg takker og bukker, for jeres sejr over Chelsea, men Pl-mestre bliver i sku ikke. I hvert fald ikke i år. Som United-styrer, vil jeg påpeje at jeres trup er fyldt ud med middelmådige spillere, og hvis i mister de største profiler til skader, mener jeg ikke i har styrken. Samtidig tror jeg ærlig talt heller ikke i har styrken til at lægge i toppen, hele året igennem, og som i så mange gange før har vist er i alt for ustabile, når sæsonen når den sidste tredjedel. Men det er da forståeligt at alle Pool-fans er helt oppe og køre, efter denne fantastiske sejr, og lad dem da nyde det lidt.
De kommer snart ned på jorden igen!  Smiley

Der tager du lige præcis fejl, vi plejer faktisk at være i top 3 i den sidste tredjedel af sæsonen, sidste sæson var vi vist nr 1... Vores problem har altid været kampene indtil jul, der har vi været nærmest yhyggelig stbil i at være ustabil, med andre ord har vi spillet som en sæk kartofler i en kamp for så at spille som verdensmestre i den næste...

Men hvis vi også kan spille stabilt hen over efterårssæsonen og så forstsætte med at spiller godt som vi plejer hen over jul og foråret som vi plejer så ser det ganske fornuftigt ud... Sæsonen er dog lang endnu og meget kan ske, men ligefrem at afskrive os nu vil jeg nu ikke nu har vi jo vundet nogle af de kampe som vi plejer at tabe hvis man ser de seneste mange sæsoner...

Men igen vi plejer altså at være bedst i den sidste 3. del og dårligst i den første 3. del...

United-styrer
Gæst

« Svar #2173: 26 Okt 2008, 19:46 »

Det er ikke altid stjernerne der vinder mesterskabet men et hold der kan kæmpe og fighte som et team...

Og det kan United. Det har spillerne bevist de to seneste sæsoner.

I har jo ikke ligefrem været overbevisende siden Carrick og Owen H har været skadet og med den kæmpe og brede trup i har må det da være dejligt at have nogle så gode reserver at de bare går ind og spiller som nogle kæmpestjerner...

Vi har spillet ganske overbevisende siden den dårlige sæsonstart. Det ville du også vide, hvis du havde set vores kampe.

Hvorfor kan i ikke bare indse at vorees hold ikke er så dårligt som i gerne vil gøre dem til

Fordi I har vundet mesterskabet én gang siden murens fald. Vi har vundet det ti, heraf de to seneste år.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #2174: 26 Okt 2008, 19:57 »

Til det med at vi plejer at være bedst i anden halvdel af sæsonen tror jeg meget skal tilskrives Rafas rotationprincip.

Men nu har han nærmest fuldstændig droppet rotationen, så det bliver spændende at se om det også holder i år Smiley

Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010