home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 1063 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1972775 gange)
Anfield
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2145: 26 Okt 2008, 16:23 »

Uh ind i overtid og vi ser stadig stærke ud .

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #2146: 26 Okt 2008, 16:27 »

Der er ingen der har skrevet omkring dagens kamp?? er det fordi de var bange for at jinx'e føringen? Opstemt Opstemt Opstemt

Det er et kæmpe resultat, og det er SÅ vigtigt at vi i år har formået at slå både ManUre og Chelski...

We're Nr 1 !! Opstemt

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

patrick J
Manager

« Svar #2147: 26 Okt 2008, 16:28 »

Det er så vigtigt med en sejr!! det er så KLasse!!!!!!!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

-LFC-
Manager

« Svar #2148: 26 Okt 2008, 16:29 »

DETTE ER SÅ FUCKING VIGTIGT x 27.000

VI VINDER I ÅR NO FUCKING DOUBT ABOUT IT! 8 point til Moan United og 3 til Chelskij! Thumbs Up

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #2149: 26 Okt 2008, 16:29 »

Slutfløjtet lød og vi vandt 1-0. De første til at vinde på Stamford Bridge i en PL kamp i 86 kampe eller sådan noget Smiley Og desuden første sejr for Rafa på broen nogensinde.
Kampen idag viser virkelig hvor stærk vores bagkæde er. Chelsea kom aldrig til de helt store chancer og fik aldrig noget flow i deres spil. Virkelig en stor kamp af Aurelio,Agger, Carra og Arbeloa og som altid en hårdtarbejdende midtbane.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2150: 26 Okt 2008, 16:33 »

Slap da lige af med Caps...

Men tillyke med sejren! Det er rart at Chelsea's stime for en gangs skyld blev brudt, nu hvor vi ikke selv har kunne gøre det de sidste par gange! Det gør mig ikke så meget at Liverpool stikker lidt af, de skal nok slippe tør for held på et tidspunkt Wink Det ligner en dejligt weekend med pointtab til Untied, nederlag til Chelsea og forhåbentlig sejr til Arsenal.

Tak for det Peace

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-LFC-
Manager

« Svar #2151: 26 Okt 2008, 16:41 »

Min vurdering af dagens præstationer på den gamle 13. skala.
Reina - 10 - Havde ikke en skid at lave, men tog fra når nødvendigt. Opstemt
Arbeloa - 11 - Hvilken fight både offensivt og defensivt.
Carragher - 13 - SIMPELTHEN AMAZING. Gik forrest mod alt og alle der nærmede sig! Opstemt
Agger - 11 - Tog skidegodt fra! Thumbs Up
Aurelio - 10 - Vidunderlig fight!
Masch - 10 - Fik et dumt gult, men ellers ligeså fantastisk som normalt.
Gerrard - 11 - Her, der og alle vejne. Fantastiske lange afleveringer
Alonso - 13 - Fantastiske pasninger, solidt arbejde og meget tæt på 2 mål
Kuyt - 10 - Stenhårdt arbejde fra ham igen! Farligere end normalt som højrefløj
Riera - 11 - Virkelig farlig fra venstrefløjen i dag!
Keane - 7 - Det kører stadig ikke helt for ham, men det var bedre i PL end det har været hidtil.

Indskiftninger:
Babel - 9 - Udemærket
Lucas - UB
Hyypia - UB

Jeg er ganske vidst megasubjektiv, men jeg er ligeglad. Opstemt
Slap da lige af med Caps...

Men tillyke med sejren! Det er rart at Chelsea's stime for en gangs skyld blev brudt, nu hvor vi ikke selv har kunne gøre det de sidste par gange! Det gør mig ikke så meget at Liverpool stikker lidt af, de skal nok slippe tør for held på et tidspunkt Wink Det ligner en dejligt weekend med pointtab til Untied, nederlag til Chelsea og forhåbentlig sejr til Arsenal.

Tak for det Peace
Held? Det var godt nok det sidste dette var. Det var sgu rå fight og ualmindelig god taktik!

Og Arsenal kan jo ikke noget. Peace 1-2 hjemme mod Hull funny Opstemt
« Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 16:43 af -LFC- » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #2152: 26 Okt 2008, 16:46 »

Tillykke med en flot sejr. Jeg holdt for første gang i mands minde med jer i dag, eftersom jeg stadig anser Chelsea som Uniteds eneste mesterskabskonkurre nt. Jeg er spændt på at se, om I kan holde hele vejen. Jeg tror det ikke.

-LFC-
Manager

« Svar #2153: 26 Okt 2008, 16:50 »

Se igen...United undervurderer Liverpool igen. Ligesom Chelsea gjorde i dag og blev straffet. Faktum er, at Liverpool nu har hentet 6 point mod 2 mesterskabskonkurre nter fordi de har undervurderet Liverpool. Hvis United og Chelsea fortsætter med det, ja så stikker Liverpool jo bare af, mens United og Chelsea bliver ved med at holde øjnene på hinanden. Prøv at overvej dette United fans. Havde Liverpool vundet mod Stoke, så havde Liverpool haft 10 point til jer... Rullende Øjne

Liverpool vinder PL i år!

alek9000
Manager

« Svar #2154: 26 Okt 2008, 16:53 »

... Hvis ikke Hull gør Grin

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #2155: 26 Okt 2008, 16:55 »

Se igen...United undervurderer Liverpool igen. Ligesom Chelsea gjorde i dag og blev straffet. Faktum er, at Liverpool nu har hentet 6 point mod 2 mesterskabskonkurre nter fordi de har undervurderet Liverpool. Hvis United og Chelsea fortsætter med det, ja så stikker Liverpool jo bare af, mens United og Chelsea bliver ved med at holde øjnene på hinanden. Prøv at overvej dette United fans. Havde Liverpool vundet mod Stoke, så havde Liverpool haft 10 point til jer... Rullende Øjne

Liverpool vinder PL i år!
Som United fan, må jeg squ tage hatten af for Liverpool. Synes de spiller rigtig god fodbold, og de vinder de store kampe. Dog tror jeg ikke de vinder, da de altid svinger meget i deres præstation, når vi kommer længere hen på sæsonen. Men lad os nu se, det er ved at være nogen år siden Liverpool sidst vandt PL, og nu er United også kommet i gang med at spille godt.

ZhotLog
Gæst

« Svar #2156: 26 Okt 2008, 17:00 »

Fantastisk indsats!
Riera bliver bedre og bedre for hver gang imo.
Men skal jeg være hudløst ærlig, tror jeg heller ikke vi bliver mestre i år. Desværre. Chelsea taber godt nok i dag, men deres spil hidtil, på trods af skader og lign, tyder altså på stor styrke. Omvendt er vi dog bedre end vi har været i lang tid, så måske.. Nej, den tanke tør jeg slet ikke tænke.. Wink

-LFC-
Manager

« Svar #2157: 26 Okt 2008, 17:08 »

Som United fan, må jeg squ tage hatten af for Liverpool. Synes de spiller rigtig god fodbold, og de vinder de store kampe. Dog tror jeg ikke de vinder, da de altid svinger meget i deres præstation, når vi kommer længere hen på sæsonen. Men lad os nu se, det er ved at være nogen år siden Liverpool sidst vandt PL, og nu er United også kommet i gang med at spille godt.

Jeg er ligeglad med hvad Liverpool altid har gjort. Liverpool spiller altid uafgjort hjemme mod de små hold, Taber altid til de store hold, svinger altid osv. Nu fører Liverpool PL efter at have haft 1 dumt pointtab undervejs, har vundet alle andre kampe mod de dumme små irriterende hold og har vundet begge de 2 store kampe undervejs. Den ene endda på udebane, så "altid svinger meget" kan du efterhånden ikke bruge til noget. Desuden spillede United da ikke ret godt i går. Rullende Øjne

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #2158: 26 Okt 2008, 17:18 »

Hva ka' jeg sige?

Det er sgu bare fantastisk! Tror virkelig på mesterskabet nu Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #2159: 26 Okt 2008, 17:18 »

Den enlige årsag til min skråsikkerhed er Liverpools hold. Jeg synes simpelthen ikke, truppen er stærk nok. Reina er en rimelig målmand, men så heller ikke mere. Dossena er en rimelig back, men så heller ikke mere. Degen, Arbeloa, Aurelio, Kuyt, Benayoun, Pennant, Voronin m.fl.. I har for mange middelmådige spillere. Det er Benitez' store problem: I stedet for at investere 200 mio. i én kvalitetsspiller, bruger han dem på fire mellemvarer, og når han endelig sprænger banken, henter han Robbie Keane, en udmærket angriber, men en verdensstjerne bliver han aldrig.

Skrtel og Carragher er dygtige forsvarsspillere, men ingen af dem er lige så god som Vidic, og Rio er bedre end Vidic.

Der er to spillere på Liverpools hold, hvis kvaliteter jeg gerne så i United, og det er Gerrard og Torres. Det er ikke nok.

Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010