home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jan 2025, 09:20 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 955 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1968829 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1950: 13 Sep 2008, 16:01 »

Heh, nok lidt naivt at lade være med at frygte Premier League- og Champions League-mestrene. Men okay, efter en enkelt kamp er I, der ikke har vundet mesterskabet i din livstid, naturligvis en mere seriøs guldaspirant end verdens bedste hold i sidste sæson og Englands bedste siden Premier Leagues indførsel.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #1951: 13 Sep 2008, 16:04 »

Tillykke med en fortjent sejr. Dog frygter jeg jer stadig overhovedet ikke i mesterskabskampen.

Kun en tåbe frygter ej Liverpool...
Riera har vist incitament til at være en virkelig klassespiller på den kant, og i veksel med Babel bliver det de to der rokerer på den position.
Jeg er stadig nervøs for højrekanten. Benayoun taber alt for mange bolde, og Kuyt.. tja er jo ikke højrekant, men brænder desuden for mange chancer oppe foran. Tilgengæld elsker jeg hans arbejdsraseri.

Ellers syns jeg det ser fornuftigt ud..

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

-LFC-
Manager

« Svar #1952: 13 Sep 2008, 16:05 »

Jeg siger blot (eller jeg mener blot), at i ikke er ligeså gode uden Christinas tilstedeværelse på banen og hvis han får en lortesæson såå...synes jeg ikke United er ligeså farlige. Men omvendt så kan Berbatov jo også blive god, hvilket jeg ikke håber, men heller ikke ser som umuligt. Peace

United-styrer
Gæst

« Svar #1953: 13 Sep 2008, 16:07 »

Kun en tåbe frygter ej Liverpool...

Siden I ikke har været i top to siden 2001/2002 synes jeg nu godt, jeg kan tillade mig det.

Jeg siger blot (eller jeg mener blot), at i ikke er ligeså gode uden Christinas tilstedeværelse på banen og hvis han får en lortesæson såå...

Øh, ja, vi er bedre med vores bedste spiller på banen end uden. I er også bedre med Gerrard på banen end uden, så jeg forstår ikke, hvor du vil hen.

BenMusalho
Gæst

« Svar #1954: 13 Sep 2008, 16:08 »

Jeg kan sige at jeg så det ved at google det... Men det passer ikke. Fandt en blog(!), hvilket jo ikke er troværdigt...

Men hørte det fra en af mine studiekammerater som også er Lpool fan... Sååe det er selvf ikke rart. Det skulle have været i forbindelse med en 2 holds kamp i Marts måned.

Men som sagt, det må da ku forklare lidt af hvorfor han end ikke er med i truppen til dagens kamp når Hyypia er?
Men tilgengæld er han jo så registeret til CHL...

Det er et rygte. Jeg påstår ikke at jeg ved noget om det Smiley
Har også set den blog. Den blev postet i Brøndby tråden på et tidspunkt. Tvivler dog på det. Men det sætter altså nogen tanker i gang, den måde han pludselig kom frem på. Han var jo som skudt ud af en raket. Men tror stadig ikke på det.

ZhotLog
Gæst

« Svar #1955: 13 Sep 2008, 16:15 »

BenM: Kokain er ikke præstationsfremmend e Wink

Fantastisk sejr i dag, hvor vi offensivt fungerede overraskende godt, set i lyset af Torres' og Gerrards fravær. Arbeloa imponerede mig også i dag, han spillede faktisk rigtig fornuftigt begge veje, men MoM er sku alligevel Mascherano, den mands engagement og løbevillighed er da helt fantastisk.
Generelt set skal vi dog nok lige få armene ned igen, det her er første vi for alvor spiller fornuftigt i år. Selvfølgelig er Man Utd en større kandidat til mesterskabet end Liverpool pt. At påstå andet er naivt, men dermed ikke sagt, at vi ikke kan blande os i toppen. Sandsynligheden for at Man Utd når helt til tops er bare ret mange gange større..

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #1956: 13 Sep 2008, 16:16 »

Tillykke til Liverpool-fans'ne.

Flot kamp af jeres helte, og helt igennem elendig kamp af United.

Øv bøv!  Græder

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #1957: 13 Sep 2008, 16:19 »

Har også set den blog. Den blev postet i Brøndby tråden på et tidspunkt. Tvivler dog på det. Men det sætter altså nogen tanker i gang, den måde han pludselig kom frem på. Han var jo som skudt ud af en raket. Men tror stadig ikke på det.

Tror bestemt ikke Kokain har noget at gøre med hans udvikling at gøre. Der blev, ifølge rygtet, taget en intern kontrol til en 2 holds kamp i Marts 08, og har intet at gøre med BIF

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

-LFC-
Manager

« Svar #1958: 13 Sep 2008, 16:20 »

BenM: Kokain er ikke præstationsfremmend e Wink

Fantastisk sejr i dag, hvor vi offensivt fungerede overraskende godt, set i lyset af Torres' og Gerrards fravær. Arbeloa imponerede mig også i dag, han spillede faktisk rigtig fornuftigt begge veje, men MoM er sku alligevel Mascherano, den mands engagement og løbevillighed er da helt fantastisk.
Generelt set skal vi dog nok lige få armene ned igen, det her er første vi for alvor spiller fornuftigt i år. Selvfølgelig er Man Utd en større kandidat til mesterskabet end Liverpool pt. At påstå andet er naivt, men dermed ikke sagt, at vi ikke kan blande os i toppen. Sandsynligheden for at Man Utd når helt til tops er bare ret mange gange større..
Sandsynligheden for United vinder PL er større, men ikke så meget større. Hvis det er spillernes sande niveau det vi så idag, så kan vi sagtens få medaljer og blande os og måske vinde! Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #1959: 13 Sep 2008, 16:22 »

Sandsynligheden for United vinder PL er større, men ikke så meget større. Hvis det er spillernes sande niveau det vi så idag, så kan vi sagtens få medaljer og blande os og måske vinde! Thumbs Up

Nøgternt set er den en hel del større. Vi har vundet Premier League to år i træk, mens I ikke har spillet med om mesterskabet i mange år. Og så er der altså ikke nogen tvivl om, at United og Chelsea på papiret har de absolut bedste truppe i Premier League.

Tror bestemt ikke Kokain har noget at gøre med hans udvikling at gøre. Der blev, ifølge rygtet, taget en intern kontrol til en 2 holds kamp i Marts 08, og har intet at gøre med BIF

Og ud fra, hvad jeg lige har kunnet opsnuse (tihi), så er der ikke tale om et engangstilfælde, men et generelt problem. Kedelige rygter, som jeg ikke havde hørt om før i dag. Der må jo være en årsag til, at man vælger Hypiia frem for Agger (og det er i hvert fald ikke fordi Hypiia er en bedre spiller), så man ved sgu aldrig. Forhåbentlig er det en and.

-LFC-
Manager

« Svar #1960: 14 Sep 2008, 15:11 »

Omfg så rapporterer Indkast.dk via. News Off The World, at vi er intresseret i at hente Emily Heskey tilbage fra Wigan. Tror ikke der er stor sandsynlighed for, at det er sandt, men hvis det er så fristes man til at spørge, hvor fanden ambitionerne er? Rullende Øjne funny

Yessir
Manager

« Svar #1961: 14 Sep 2008, 16:09 »

Og ud fra, hvad jeg lige har kunnet opsnuse (tihi), så er der ikke tale om et engangstilfælde, men et generelt problem. Kedelige rygter, som jeg ikke havde hørt om før i dag. Der må jo være en årsag til, at man vælger Hypiia frem for Agger (og det er i hvert fald ikke fordi Hypiia er en bedre spiller), så man ved sgu aldrig. Forhåbentlig er det en and.

Det er nogen langvarige rygter så. Kan huske de også huserede i det uofficielle miljø, tilbage da han spillede i bif.  Huh

JKJ
Gæst

« Svar #1962: 14 Sep 2008, 16:27 »

Indlæg som "KLASSE LIVERPOOL", "Smuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuukt", "so fucking incredible" osv., hører til i chatskakten, og ikke i debatforummet.

Ahhr er det ikke at gå i små sko?? Liverpool vinder for første gang i flere år en kamp mod MAn U, og bør da have lov til at komme med glædesudbrud.

Den er jo på ingen måde krænkende mod nogen som helst, plus at det er skrevet i den tråd der omhandler Liverpool, det kan jeg helt ærligt ikke se det store problem med...

Men ellers må man da sige at efter 5 min i gårdagens kamp frygtede jeg godt nok det væreste, vi var slet ikke med, og svigerfar førte sig frem og mente det kun var et spørgsnål om vi tabte med 3-4 eller 5 mål... Jeg måtte desværre give ham ret... Han blev dog ret stille efter udligningen og krøp da også til korset og indrømmede det var det bedste hold der vandt, så kan han lære det Wink

Efter 15-20 min kom vi virkelig til fadet og Mascha fik vist at han er vores defensive mand nr 1, kanon kamp af ham og imo slet ingen tvivl om at han er MOM...

Vi lagde et formidabelt presspil på Man U over næsten hele banen og de fik aldrig ro på spillet...
Fortjent var udligningen da også, lidt heldigt men det tæller også... Nu har jeg kigget lidt i Man U tråden, og set at nogle mener det er WB mål, men hvad dælen skal han gøre, han er da totalt uden skyld i det mål bortset fra at det er hans knæ der skubber bolden i mål...

I anden halvleg var der im o kun 1 hold på banen, ser det jo nok med farvede briller Cool , men vi fik vrikelig presset dem i bund, de helt store chancer fik vi da ikke, men der blev fightet om hver mm over hele banen og vi vandt langt de fleste af de kampe... Flot figthet af Mascha ved målet og stort overblik fra Kuyt gav Babel den store chance som han da heldigvis ikke misbrugte...
Men Kuyt, du skylder vist stadig 1-2 mål i den kamp og det er bare ikke godt nok at du skal bruge så mange chancer til at score så få mål...

Flot sejr og fight og fortjent sejr...

Men men men, hvad dælen laver en Benayoun på holdet, magen til ringe spiller skal man dog lede længer efter, mon ikke Babel snart er klar til at starte og derfra overtage hans plads, evt gerne smide ham helt op på tribunen...
Aurelio var bestemt heller ikke overbevisende, han ramte vel ikke noget som helst i de første 60-65 min, ikke engang et frispark kunne ham ramme korrekt, og der lå bolden da trods alt stille!!

Reira fik en godkendt start, så godt han blev svinet lidt i Man U tråden, men det er den første kamp og han udfordrede en del, dog uden at han vandt så meget, men han prøvede plus det vigtigste, han spillede fløj og blev derude, noget Benayoun kunne lære en del af...
Arbeloa spillede n rigtig flot kamp, og imo overstrølede han langt WB som højreback, en debat vi har haft i en anden tråd Wink

Mascha var dog som skrevet før, kampens store oplevelse imo, ingen over, ingen ved siden af men masser nedenunder i niveau, han kæmpede helt fantastisk og hvis han ikke havde troet på det til sidste havde han aldrig nået bolden nede ved baglinien og fået den skubbet hen til Kuyt som så spillede en fri Babel fri til sikker scoring...

Nu udgik han devsærre til sidst og håber bestemt ikke et var noget alvorligt, ham kan vi ikke undvære mod Marseille på tirsdag...

Men generelt en flot kamp af begge hold, med de helt fortjente vindere... Thumbs Up

ManUtd83
Manager

« Svar #1963: 14 Sep 2008, 16:33 »

Nu vil jeg lige spørge jer pool-fans hvad i synes om Riera i går, for jeg hører deciderede modsætninger rundt omkring, hvor nogen synes han var verdensklasse, mens andre synes han var pubes.

Selv synes jeg han var virkelig dårlig. Alle hans driblingsforsøg i første halveg blev pillet fuldstædnig af Wes Brown, og han havde ret mange dårlige indlæg som jeg husker det.

Hvad synes i? Har lagt mærke til enkelte, som virkelig har rost ham.

-LFC-
Manager

« Svar #1964: 14 Sep 2008, 16:37 »

Synes han var lidt middelmådig. Han havde flere gode ting, men også nogle dårlige driblinger. Smiley

Sider: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010