home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1106 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 979 980 [981] 982 983 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1789675 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14700: 08 Okt 2012, 07:55 »

Sløjt!?
Det indeholder både trusler, Bandeord og en vittig joke.
Det er sådan noget man scorer damer på.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14701: 08 Okt 2012, 07:55 »

Jeg elsker Liverpool-tråden.
Logged



PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14702: 08 Okt 2012, 08:00 »

Sløjt!?
Det indeholder både trusler, Bandeord og en vittig joke.
Det er sådan noget man scorer damer på.

Tempted?  Cool

Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14703: 08 Okt 2012, 08:45 »

Sløjt!?
Det indeholder både trusler, Bandeord og en vittig joke.
Det er sådan noget man scorer damer på.

Skuffende TheX, du burde om nogen vide at sgu ikke er et bandeord mere.

http://politiken.dk/kultur/nyheder/ECE1282161/nu-er-sgu-ikke-laengere-et-bandeord/

Jeg er lidt ambivalent med Suarez vs. Stoke. Det er fedt at Suarez slet ikke får noget dømt fordi han diver så sindssygt meget som han gør, men samtidig skal samtlige Stoke spillere udvises i hver kamp fordi de er så svinske.

Og hvorfor er det lige at Suarez ikke får flere gule kort end han gør? Enhver ved at han diver noget så frygteligt, dommerne undlader at dømme på det - hvorfor får han så ikke gult? Episoden fra i går er da om noget et gult kort. Og hvorfor tager en af de mange Liverpool managers der har stået i spidsen for klubben ikke en snak med ham og siger at det simpelthen skal stoppes? Man kan vel ikke være tilfreds med at en spiller får sådan et rygte for klubben?

Det samme kan i øvrigt siges om Bale:

Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14704: 08 Okt 2012, 08:48 »

Det er omvendt også for sindsygt at Suarez INTET får når han faktisk bliver slagtet. Det Huth gør i går er til RENT rødt og det er så hamrende bevidst og ulækkert..

Kan godt være Suarez spiller på at få frispark og straffespark, men det kan heller ikke passe at dommerne ikke giver ham det når han skal have det. Det er uproffessionelt og en dommer må ikke på forhånd have en mening om en spiller.

For eksempel bliver Suarez mod Norwich tromlet ned bagfra i feltet, men får intet for det? Der er så meget to sider i den her sag, og de engelske dommeres behandling af ham er en komplet joke !

edit: I øvrigt er det pladderromantisk ikke at spille på et straffespark hvis du føler at der er kontakt i feltet. Dommeren giver jo aldrig noget til en som bliver stående selvom han bliver ramt. Så er det jo klart at man lægger sig. Havde jeg også gjort til enhver tid, hvis det kunne skaffe mit hold 3 point.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14705: 08 Okt 2012, 08:51 »

Det er omvendt også for sindsygt at Suarez INTET får når han faktisk bliver slagtet. Det Huth gør i går er til RENT rødt og det er så hamrende bevidst og ulækkert..

Kan godt være Suarez spiller på at få frispark og straffespark, men det kan heller ikke passe at dommerne ikke giver ham det når han skal have det. Det er uproffessionelt og en dommer må ikke på forhånd have en mening om en spiller.

For eksempel bliver Suarez mod Norwich tromlet ned bagfra i feltet, men får intet for det? Der er så meget to sider i den her sag, og de engelske dommeres behandling af ham er en komplet joke !

edit: I øvrigt er det pladderromantisk ikke at spille på et straffespark hvis du føler at der er kontakt i feltet. Dommeren giver jo aldrig noget til en som bliver stående selvom han bliver ramt. Så er det jo klart at man lægger sig. Havde jeg også gjort til enhver tid, hvis det kunne skaffe mit hold 3 point.

+1 Spot on!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14706: 08 Okt 2012, 08:59 »

Det er omvendt også for sindsygt at Suarez INTET får når han faktisk bliver slagtet. Det Huth gør i går er til RENT rødt og det er så hamrende bevidst og ulækkert..

Kan godt være Suarez spiller på at få frispark og straffespark, men det kan heller ikke passe at dommerne ikke giver ham det når han skal have det. Det er uproffessionelt og en dommer må ikke på forhånd have en mening om en spiller.

For eksempel bliver Suarez mod Norwich tromlet ned bagfra i feltet, men får intet for det? Der er så meget to sider i den her sag, og de engelske dommeres behandling af ham er en komplet joke !

edit: I øvrigt er det pladderromantisk ikke at spille på et straffespark hvis du føler at der er kontakt i feltet. Dommeren giver jo aldrig noget til en som bliver stående selvom han bliver ramt. Så er det jo klart at man lægger sig. Havde jeg også gjort til enhver tid, hvis det kunne skaffe mit hold 3 point.

Det er helt rigtigt at Suarez ikke bliver tilkendt nogle frispark og måske også straffespark som han burde. Men det må også være sindssygt svært for en dommer at dømme en kamp med Suarez når man ved at 2/3 gange han ligger sig ned, er det et dive. Når man render rundt nede på banen og får den i én vinkel én gang, så må det være pisse frustrerende at man ved at en spiller notorisk smider sig hver gang han bliver rørt (ja, overdrivelse fremmer forståelsen). Det handler vel om at man ligger som man har redt.

Hvis man bliver ramt nok til at man ryger ud af balance eller til at det er 'fair nok' at man ryger ned, så er det også fint. Agüero mod Koscielny er et glimrende eksempel. Hvis han var faldet, havde han fået straffe, og så var der ingen brok over det - for så var det ikke et dive. I stedet vælger han at prøve at genvinde balancen og brænder chancen. Men hvis man lige akkurat bliver snittet - eller slet ikke rørt - så skal man under alle omstændigheder blive oppe. Intet andet kan forsvares.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14707: 08 Okt 2012, 09:02 »

Suarez får færre frispark end andre og det skyldes udelukkende hans egen adfærd... han smider sig jo som en anden tøs... det gør at dommerne pr automatik er i tvivl og så er det de undlader at dømme.

Manageren burde tage ham med ned i kælderen og lære ham et eller andet om adfærd og virkning af samme.

Suarez er IMO en super angriber.. men jeg kan ikke udstå hans attitude på banen og det samme kan siges om Bale..de burde begge idømmes et ophold i den norske 3 division bare lige en halv sæson....
Logged

YNWA

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14708: 08 Okt 2012, 09:50 »

Skuffende TheX, du burde om nogen vide at sgu ikke er et bandeord mere.

http://politiken.dk/kultur/nyheder/ECE1282161/nu-er-sgu-ikke-laengere-et-bandeord/

Well. Ingen damer til Neymar så!
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14709: 08 Okt 2012, 09:57 »

Har lige opdateret mit indlæg med et frækt bandeord!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14710: 08 Okt 2012, 10:10 »

Har lige opdateret mit indlæg med et frækt bandeord!

Rimeligt hårdt alligevel crazy
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14711: 08 Okt 2012, 10:43 »

Link du nu til det indlæg på facebook, Neymar.
Så vil du hurtigt se en stigning af kontakt fra kvindelige individer.
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14712: 08 Okt 2012, 11:19 »

Shit, har allerede fået 17 venneanmodninger!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14713: 08 Okt 2012, 11:24 »

Shit, har allerede fået 17 venneanmodninger!

TheX har styr på det med damerne, han er fmfreaks fisseminister Wink
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14714: 08 Okt 2012, 11:49 »



For eksempel bliver Suarez mod Norwich tromlet ned bagfra i feltet, men får intet for det? Der er så meget to sider i den her sag, og de engelske dommeres behandling af ham er en komplet joke !




Man bliver helt træt.
Logged

Sider: 1 ... 979 980 [981] 982 983 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010