home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 809 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 977 978 [979] 980 981 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1638755 gange)
Korzika
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14670: 07 Okt 2012, 19:02 »

Det så også sort ud for Chelseas fremtid i slutningen af sidste sæson, men så vandt de CL og brugte omkring en milliard kroner. Nu er fremtiden lys. Ja det ændrer sig hurtigt.

Liverpool skal nok blive til noget. Tålmodighed er dog vigtigt, når man ikke har en sugar-daddy.
Nu lå det jo i luften, at sidste sæson var en enlig svale og at Chelsea nok skulle klatre op af det sorte hul. Ikke blot i kraft af Romans penge, men også af det potentiale i truppen, der ikke blev fuldt udnyttet sidste sæson. I hvert fald i ligaen.

Problemet med Liverpool er, at de bliver mindre og mindre konkurrencedygtige. Liverpool er på vej et sted hen, hvor de er blevet overhalet af 4-5 andre engelske klubber, og så bliver det svært at tiltrække de profiler, der ganske enkelt er nødvendige at få fat i for at forblive konkurrencedygtige. Liverpool kan sagtens satse på egen avl, men jeg tror ikke på, at det er nok. Der er også behov for de dyre indkøb af de store profiler. Men har Liverpool pengene og er de stadig attraktive nok?
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14671: 07 Okt 2012, 19:15 »

Well, han pludselig døde .. Mistede sin formue .. Eller bare miste interesse i fodbold .. Hvad gør Chelsea så? . Så for de det satme svært ..
Chelsea uden Roman bliver en udfordring. Økonomien er naturligvis en hurdle, men klubben har pre-Roman og post-Roman bygget et super fundament op. Ungdomsarbejdet er af international klasse, og FA Youth Cup sejren er et tegn på, at der er massere af dygtige ungdomsspillere tilknyttet klubben. At integrere dem på førsteholdet er naturligvis en større udfordring, men jeg er overbevist om, at der kommer til at være flere og flere af egen avl på vores hold. McEachran, Chalobah, Bertrand m.fl. er alle spillere, som jeg er overbevist om vil være en del af vores førstehold de kommende sæsoner.  De vil erstatte løntunge spillere, og allerede der er det gjort mere bæredygtigt.

Personligt tror jeg dog, at et stadionbyggeri er nødvendigt for at få det hele til at løbe rundt. Hvis Roman betaler hele det gilde og forlader klubben i morgen, så vil jeg stadig være optimistisk.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14672: 07 Okt 2012, 19:22 »

Han er Stoke fan.
Han har skam stadigvæk ret. Der kommer til at gå mange år før vi kommer til at konkurrere om top 4. :-D
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14673: 07 Okt 2012, 20:30 »

Tungt resultat for Liverpool. Stoke er aldrig nemme at spille i mod, men 3 point er nødvendige for at leve op til jeres ambitioner. BR har udtalt, at han går efter top 4. Det ser allerede svært ud. Ikke blot i denne sæson, men også i fremtiden. Smiley

Resultatet i dagens kamp viste at vi mangler noget..vi kan ikke blive ved med at sige vi er uheldige.. men damm dejligt at vi stadig kan spille smukt fodbold..men vi mangler sgu AC og det hader jeg mig selv for at sige højt...
Vi må hente en ny angriber i Januar vinduet... om vi så skal hente Bendtner så skal der ske noget,,men nok bedre at hente AC tilbage..hvis han ellers er sin skade kvit...
Logged

YNWA

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14674: 07 Okt 2012, 20:32 »

.hvis han ellers er sin skade kvit...

Han spillede igår mod Arsenal .. Så, det er han vel Smiley?
Logged


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14675: 07 Okt 2012, 20:39 »

Andy Carroll er 100% klar. Desuden burde I heller ikke kunne hente ham tilbage.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14676: 07 Okt 2012, 20:44 »

Andy Carroll er 100% klar. Desuden burde I heller ikke kunne hente ham tilbage.

Kommer heller ikke til at ske idet BR så ville skulle indrømme at have taget så meget fejl...

Suso, Sterling og Suarez gør det fint..men damm vi mangler en angriber der er lidt højere end 165 cm..

Logged

YNWA

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14677: 07 Okt 2012, 20:46 »

Vi må vel bare håbe at BR er mand nok til at hive AC tilbage!
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14678: 07 Okt 2012, 20:50 »

Spørgsmålet er vel om Carroll overhovedet har lyst til at spille for BR. Efter han var blevet lejet ud til West Ham læste jeg meget om, at han var blevet decideret presset ud af BR. Det skulle være derfor han sagde ja til at blive lejet ud efter først at have afvist det.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14679: 07 Okt 2012, 20:56 »

Spørgsmålet er vel om Carroll overhovedet har lyst til at spille for BR. Efter han var blevet lejet ud til West Ham læste jeg meget om, at han var blevet decideret presset ud af BR. Det skulle være derfor han sagde ja til at blive lejet ud efter først at have afvist det.

Ikke fordi vi er uenige som sådan. Men vi ejer ham jo nu engang og hvis BR siger han skal spille hos os så kan han jo ikke sige nej.
Men det er jo på den anden side heller ikke meget ved at have en spiller som ikke har lyst til at spille hos os.

Men hvor håber jeg dog vi henter ham tilbage til januar og giver ham den chance som han så meget fortjener.
Så ham mod Arsenak igår, og bortset fra de sidste 10-15 min hvor han vel gik død, så vandt han vel stort set alle de nærkampe ham var involveret i plus han havde et par forsøg på mål også.

Men alt det boldkontrol vi har i de kampe vi spiller mangler vi bare så meget en rigtig angriber der er i boksen. Suarez kan jo knap gøre en flue fortræd inde i feltet.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14680: 07 Okt 2012, 21:09 »

Ikke fordi vi er uenige som sådan. Men vi ejer ham jo nu engang og hvis BR siger han skal spille hos os så kan han jo ikke sige nej.
Men det er jo på den anden side heller ikke meget ved at have en spiller som ikke har lyst til at spille hos os.

Men hvor håber jeg dog vi henter ham tilbage til januar og giver ham den chance som han så meget fortjener.
Så ham mod Arsenak igår, og bortset fra de sidste 10-15 min hvor han vel gik død, så vandt han vel stort set alle de nærkampe ham var involveret i plus han havde et par forsøg på mål også.

Men alt det boldkontrol vi har i de kampe vi spiller mangler vi bare så meget en rigtig angriber der er i boksen. Suarez kan jo knap gøre en flue fortræd inde i feltet.
Men det virker til at en flue kan gøre Suarez fortræd i feltet.
Løsningen skal vel nødvendigvis ikke være Carroll. Skal vel bare være en angriber som er i boksen og ikke bevæger sig for meget ud på kanten og ned på midten af banen, som Suarez. Og BR udtalte også i forbindelse med transfervinduets lukning at hvis han vidste at han ikke fik en erstatning ind så var Carroll ikke blevet lejet ud.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14681: 07 Okt 2012, 21:45 »



Man bliver helt træt.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14682: 07 Okt 2012, 21:52 »



Man bliver helt træt.

Du har ret.

Citat
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14683: 07 Okt 2012, 22:10 »

Så pga Huth gik hårdt til ham i starten af kampen, så faldt han "let" senere i kampen?

Hvor nævner jeg det? Den ene er klart til rødt, den anden er til gult. Længere er den ikke!

Man bliver helt træt.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14684: 07 Okt 2012, 22:13 »

Du nævner ikke rigtig noget, derfor jeg spørger.
Logged

Sider: 1 ... 977 978 [979] 980 981 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010