home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  2 Brugere, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 929 930 [931] 932 933 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1932499 gange)
150797
Juniorspiller
**

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13950: 26 Aug 2012, 17:34 »

YES!!!!

-LFC-
Manager

« Svar #13951: 26 Aug 2012, 17:52 »

Jeg er vild med Joe Allen! Opstemt Fuck hvor har han været god, MEGET boldsikker ift. vores andre midtbanespillere, Shelvey har overrasket positivt, Skrtel har været bundsolid og bærer vores defensiv, mens det vel er umuligt andet end at elske Sterling og Johnson. Jeg er dog stadig ikke fan af idéen om Borini på kanten!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #13952: 26 Aug 2012, 18:00 »

Joe Allen er vild, 100 % pass accuracy, 2 interceptions, 1 chance created

Newton Heath
Manager

« Svar #13953: 26 Aug 2012, 18:04 »

Joe Allen er virkelig en nydelse at se på. Iskold med bolden, hurtigt handlende og arbejdsom. Ligner et rigtig godt køb i har gjort jer der, og så kan jeg godt lide ham der Sterling? Og hvem fanden er det? Flot kanin at hive op af hatten.

Med hensyn til Borini synes jeg ikke han ser specielt god ud, men han skal selvfølgelig, som alle andre udlændinge der skal vende sig til tempoet og intensiteten, have en chance. Dog virker han en smule panisk når han er på bolden, og har lavet et par underlige ting i første halvleg.

Men held og lykke med anden halvleg, det må være første gang i meget meget lang tid jeg holder med Liverpool.

bøvle
Manager

« Svar #13954: 26 Aug 2012, 18:07 »

Sterling er vild nok i dag, han har dog ikke SKYGGEN af fysik, det er jo helt vildt !! Smiley

Suarez skal på kanten  NU !!!!!!

Han ska IKKE være vores forreste mand !

SirToby
Manager

« Svar #13955: 26 Aug 2012, 18:08 »

Joe Allen er virkelig en nydelse at se på. Iskold med bolden, hurtigt handlende og arbejdsom. Ligner et rigtig godt køb i har gjort jer der, og så kan jeg godt lide ham der Sterling? Og hvem fanden er det? Flot kanin at hive op af hatten.

Med hensyn til Borini synes jeg ikke han ser specielt god ud, men han skal selvfølgelig, som alle andre udlændinge der skal vende sig til tempoet og intensiteten, have en chance. Dog virker han en smule panisk når han er på bolden, og har lavet et par underlige ting i første halvleg.

Men held og lykke med anden halvleg, det må være første gang i meget meget lang tid jeg holder med Liverpool.

Han virker meget lovende, Sterling, ja. På tide han kommer i aktion i ligaen. Han skulle vist også have smadret Hearts i midtugen. Burde være fast fra nu af. Han burde blive en stjerne.

verdenskrig
Manager

« Svar #13956: 26 Aug 2012, 18:09 »

Bedømt ud fra hans præstation i dag, ligner han sgu mere et røverkøb, end en man har betalt overpris for crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #13957: 26 Aug 2012, 18:53 »

Dagens kamp var positiv - Joe Allen var IMO super. Sterling, har de ikke givet den knægt noget mad ?
Damm han gjorde det flot og jeg tror BR kan udvikle ham til en kommende topspiller.

Forsvaret dumper - de laver alt for mange fejl og Skrtels fadæse er en skændsel.

Resultatet tja... vel egentlig godkendt.. men vi kunne sgu have vundet den her kamp også var vores sæson lige pludselig på sporet igen... damm.

2-2 vi har fået vores første point og spillet viser at vi nok skal komme igen..der er håb.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #13958: 26 Aug 2012, 18:54 »

Flot og ekstremt opmuntrende kamp af os.. Hjernedødt at vi ikke vinder.. Vi har så meget godt spil så mange gode chancer, og city har absolut ingenting andet end hva vi selv laver for dem.. Man skulle ikke tro at det var sidste sæsons mestre vi spillede mod i dag..

Horribelt og idiotisk af Skrtel men det er desværre hva der kan ske, og udover det var han hamrende vild i dag.. Synes bare det er helt forrykt at City laver to mål i dag?

Hvornår bliver Pepe Reina skiftet ud af det mål? Jeg er næsten villig til at tage hva som helst derind i stedet...

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Swizz CataR
Manager

« Svar #13959: 26 Aug 2012, 19:00 »

Jeg er så enig VK. Skrtels fejl er naturligvis for ringe, men jeg synes dog at fejlen er mindre end den af Pepe Reina ved deres første kasse. Det begrunder jeg med, at ser man situationen med Skrtel ved mål nr. 2, så laver City et rigtig godt højt pres, hvorfor han bliver presset meget. Reina ser bare dum ud ved det første mål, og det må være hans drop nr. #VILDT-MANGE indenfor det seneste år..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager

« Svar #13960: 26 Aug 2012, 19:03 »

Jamen seriøst.. Det er jo fuldkommen sindsygt.. Har manden uendelig lang snor? Enhver spiller som laver tilpas mange fejl bliver sat af holdet til fordel for en anden.. Jeg er ligeglad med om det er Brad Jones eller Doni, det er lige så meget for at sende et signal..

Han er nok den mest ustabile målmand i hele PL, og med Reina ved du aldrig om der kommer en vild refleks ( Dem ser man ekstremt sjældent efterhånden) eller en kæmpe blunder...

Kan ikke fordrage Reina, og hvis det stod til mig solgte vi ham i dag til højest bydende og købte noget andet..

Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13961: 26 Aug 2012, 19:04 »

Ærgeligt at personlige fejl ødelægger det her. Vi havde fortjent at vinde, uden tvivl, men så vælger Reina at lave et drop, og derefter Skrtel en af de største fejl nogensinde i en fodboldkamp. Helt forrykt at han kan gøre sådan noget. Udover det så dømte Clattenburg nok en kamp til -3. Sikke en elendig præstation af ham, hvor han snyder os for et klart straffe ved Johnson, og laver den mest farvede kendelse jeg længe har set, da Kolo Toure river Sterling ned, men alligevel får han frisparket. I det hele taget en kamp hvor alt går i mod os. Vi spiller en nærmest perfekt kamp, men hvor kæmpe personlige fejl og en blå dommer ødelægger en fremragende Anfield debut for os i dette års PRL. Er helt oppe i det røde felt over det!

Liverpool F.C

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13962: 26 Aug 2012, 19:15 »

Ærgeligt at personlige fejl ødelægger det her. Vi havde fortjent at vinde, uden tvivl, men så vælger Reina at lave et drop, og derefter Skrtel en af de største fejl nogensinde i en fodboldkamp. Helt forrykt at han kan gøre sådan noget. Udover det så dømte Clattenburg nok en kamp til -3. Sikke en elendig præstation af ham, hvor han snyder os for et klart straffe ved Johnson, og laver den mest farvede kendelse jeg længe har set, da Kolo Toure river Sterling ned, men alligevel får han frisparket. I det hele taget en kamp hvor alt går i mod os. Vi spiller en nærmest perfekt kamp, men hvor kæmpe personlige fejl og en blå dommer ødelægger en fremragende Anfield debut for os i dette års PRL. Er helt oppe i det røde felt over det!

Aaaaarh... Rigtigt nok at der godt kunne dømmes straffe til Johnson, men det lignede klart et frispark til Kolo. Han rører knapt nok Sterling, der så begynder at læne sig ind i Kolo indtil han får overbalance og falder ind foran ham og dermed vælter Kolo over ham. Synes det var et klokkeklart frispark til Kolo.

Jeg troede i øvrigt at Pepe var i top 3 over de bedste keepere i PL? Wink Et punkt hvor der er plads til klar forbedring. Hvorfor bruges Doni ikke? Han har da været ganske sikker i de få kampe jeg har set ham...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #13963: 26 Aug 2012, 19:16 »

Doni er da klasser over Reina pt!

Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13964: 26 Aug 2012, 19:18 »

Aaaaarh... Rigtigt nok at der godt kunne dømmes straffe til Johnson, men det lignede klart et frispark til Kolo. Han rører knapt nok Sterling, der så begynder at læne sig ind i Kolo indtil han får overbalance og falder ind foran ham og dermed vælter Kolo over ham. Synes det var et klokkeklart frispark til Kolo.

Jeg troede i øvrigt at Pepe var i top 3 over de bedste keepere i PL? Wink Et punkt hvor der er plads til klar forbedring. Hvorfor bruges Doni ikke? Han har da været ganske sikker i de få kampe jeg har set ham...
Haha, ja ikke lige i dag i hvert fald Smiley. Skidt af ham i luftspillet. Synes nu at der var frispark til Sterling, han kommer ind foran han, og bliver så løbet ned Smiley. Måske jeg overdrev lidt, men var virkelig oppe og køre.

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 929 930 [931] 932 933 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010