home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 913 914 [915] 916 917 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1933117 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13710: 13 Aug 2012, 11:13 »

Btw er midtbanespillere centralt nok det sidste vi mangler lige nu, så at hente ham vil være totalt blottet for fornuft.

Uden at gøre det til flueknepperi er Gaston Ramirez altså kantspiller... Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #13711: 13 Aug 2012, 11:15 »

Uden at gøre det til flueknepperi er Gaston Ramirez altså kantspiller...
Nå har det haft det indtryk at han var en 10'er / Kreatør.. Men jeg gider stadig ikke have ham. Vi husker alle hva der skete sidste gang vi købte en væver teknikker fra Italien.

Edit: I øvrigt helt enig omkring Johnson, det ville være et hjernedødt godt køb af os Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #13712: 13 Aug 2012, 11:21 »

Johnson ville være perfekt. Han kan spille begge kanter, han er hurtig, chanceskabende, teknisk stærk og forholdsvist målfarlig selv. Dertil er han jo brite, og dem har vores seneste handler vist at vi er utroligt glade for Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #13713: 13 Aug 2012, 11:26 »

Tja det jo argumenter som er svære at tale i mod.. Synes også vi byder for meget pt på spillere som endnu ikke er slået igennem..
Joe Allen er jeg dog okay tilfreds med, han har et ENORMT potientiale og har allerede nu vist sig i stand til at være en profil i PL Smiley Så at give 150 for ham er okay i min bog.

Men vi skal ALDRIG give 19 millioner pund/euro for Gaston Ramirez. Det nægter jeg simpelthen at acceptere som værende seriøst og forsvarligt. Vi har ingen araber eller russer som Chelsea og City, og hvis vores ejere skal gøre alvor af deres planer om at gøre vores økonomi stabil og selvkørende så holder det ikke at give så meget for en spiller.. En spiller jeg ikke engang er imponeret over i de youtube film jeg har set crazy 

Btw er midtbanespillere centralt nok det sidste vi mangler lige nu, så at hente ham vil være totalt blottet for fornuft.

Joe Allen er dog også den eneste jeg vil mene kan forsvares, dog stadig i overkanten i min bog.

Det skal dog siges, at Liverpool klart er det hold jeg har størst sympati for, hvis jeg skal nævne andre end Brøndby. Derfor er det også et hold jeg ønsker det bedste for, både sportsligt og økonomisk.

Jeg synes virkelig der er klubber der har lavet scoops forskellige steder, men det er som om at Liverpool gerne vil betale så hjernedødt mange penge for relativt uprøvede folk. Borini har aldrig præsteret kontinuerligt på højt niveau, Allen har haft en enkelt sæson i PL? Carroll gik også fra nogenlunde middelspiller, til kæmpestjerne for 300 mio.  funny Og sådan er det med mange spillere, som Liverpool køber.
Nogen gange er det der fungerer, en rutineret spiller, der har præsteret på højt niveau i flere sæsoner.

verdenskrig
Manager

« Svar #13714: 13 Aug 2012, 11:38 »

Joe Allen er dog også den eneste jeg vil mene kan forsvares, dog stadig i overkanten i min bog.

Det skal dog siges, at Liverpool klart er det hold jeg har størst sympati for, hvis jeg skal nævne andre end Brøndby. Derfor er det også et hold jeg ønsker det bedste for, både sportsligt og økonomisk.

Jeg synes virkelig der er klubber der har lavet scoops forskellige steder, men det er som om at Liverpool gerne vil betale så hjernedødt mange penge for relativt uprøvede folk. Borini har aldrig præsteret kontinuerligt på højt niveau, Allen har haft en enkelt sæson i PL? Carroll gik også fra nogenlunde middelspiller, til kæmpestjerne for 300 mio.  funny Og sådan er det med mange spillere, som Liverpool køber.
Nogen gange er det der fungerer, en rutineret spiller, der har præsteret på højt niveau i flere sæsoner.

Problemet (Eller et problem er det isoleret set ikke ) er at FSG helst vil hente unge spillere ind som man selv kan modne det sidste stykke til at blive stjerner.. Problemet her opstår jo i, at spillerens klub godt selv ved at han har det potientiale han har, og derfor ikke sætter prisen efter hvor god han er nu, men hvor god de mener han kan blive om 5 år. Forståeligt nok i øvrigt..

Angående Carroll så er prisen på ham jo en længere historie og man kan ikke se isoleret på prisen 300 millioner og konkludere at det er for meget, da prisen afhang af hvor meget vi solgte Torres for.. Vi kom alligevel ud med et plus på 100 millioner eller mere af de to handler..

At det så isoleret set er for meget at give 300 millioner for Carroll er jeg enig i, og jeg er i DEN GRAD enig i at han var et helt forkert køb. Men når man nu valgte at hente ham, og man gjorde det i de sidste timer af vinduet, hvor Newcastle vidste vi havde penge, ikke kunne nå at hente en erstatning osv så kunne de jo fastsætte en hvilken som helst pris. Den gik vi så med til fordi planen med at komme ud med et bestemt overskud i forhold til vores salg af Torres, stadig blev fulgt med handlerne Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #13715: 13 Aug 2012, 11:48 »

En ting er jo at vi gerne henter britiske spillere, og de koster altså lige det ekstra.

Men jeg vil gerne give dig ret i at set i forhold til de store mængder penge i har brugt, har vi fået alt, alt, ALT for lidt. Jeg nævner bare dem jeg lige kan huske lige nu, men af Downing, Charlie Adam, Hendo, Andy Caroll og Suarez er det i mine kun Suarez der har været pengene værd. Hendo har stadig tid til at udvikle sig, og ham er jeg fortræstingsfuld omkring. Men Downing, Charlie Adam og Andy Caroll har været deciderede flop. I kan ikke drømme om, hvor mange gange jeg har revet mig selv i håret, når man ser andre klubber hente spillere til det halve der leverer dobbelt så godt. Cazorla, Marin, Gylfi, Podolski osv.

I mine øjne har vi handlet utroligt naivt ind. Vi har skudt store mængder penge af på spillere der har ramt lidt god form, for middelmådige hold rundt omkring, og så stolet blindt på at de ville fortsætte sådan i Liverpool. Ikke engang hvis Carroll spillede bedre end gjorde i Newcastle resten af sit liv, ville han være 300 mio værd. For de penge ville vi kunne hente stort set hvilken som helst angriber i verden, alligevel fyrer man dem af på en spiller som Andy Caroll.

Vi bør snart vågne op og se os omkring. Mens vi betaler store summer penge for unge, forholdsvist uprøvede spillere henter vores konkurrenter den ene klassespiller efter den anden. For de penge vi gav for Carroll købte Newcastle hele det hold der endte over os i tabellen sidste sæson. Hvis vi havde ageret godt på transfermarkedet de sidste 4-5 år havde vi stadig været en af de helt store, nu lægger vi og roder rundt, men en 4. plads som et drømmescenarie.

Siden transfervinduet hvor vi solgte Xabi Alonso, har vi sejlet rundt på transfermarkedet og taget den ene dumme beslutning efter den anden. Det ser da helt klart smukkere ud at hente en unge ret ukendt britisk spiller, som går ind og udvikler sig til en verdensklassespille r. Men det er ikke FM og chancen for at ramme en sådan spiller er så lille at vi må vågne op, og komme op til overfladen igen. I mine øjne skal vi begynde at hente kvalitet i stedet for talent!

Det var mit syn på Liverpools transferstrategi de seneste år, giv endeligt jeres mening til kende også Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #13716: 13 Aug 2012, 11:50 »

Angående Carroll så er prisen på ham jo en længere historie og man kan ikke se isoleret på prisen 300 millioner og konkludere at det er for meget, da prisen afhang af hvor meget vi solgte Torres for.. Vi kom alligevel ud med et plus på 100 millioner eller mere af de to handler..

Faktisk så havde vi et overskud på 17 mio pund Smiley Vi solgte Torres for 47 mio pund og købte Carroll for omkring de 30. Overskuddet fra dette skulle eftersigende finansiere købet af Suarez der skete en måned tidligere. Så vi fik 2 ret gode spillere for Torres (Ja jeg syntes Carroll er en god spiller), det syntes jeg er god forretningssans.

Angående Johnson, har jeg en teori om City vil bruge ham som led i et eventuel køb af Agger, og tror ikke de sælger ham til os medmindre de får Agger Tunge Medmindre vi tilbyder et respektabelt millionbeløb.

verdenskrig
Manager

« Svar #13717: 13 Aug 2012, 11:56 »

Faktisk så havde vi et overskud på 17 mio pund Smiley Vi solgte Torres for 47 mio pund og købte Carroll for omkring de 30. Overskuddet fra dette skulle eftersigende finansiere købet af Suarez der skete en måned tidligere. Så vi fik 2 ret gode spillere for Torres (Ja jeg syntes Carroll er en god spiller), det syntes jeg er god forretningssans.

Angående Johnson, har jeg en teori om City vil bruge ham som led i et eventuel køb af Agger, og tror ikke de sælger ham til os medmindre de får Agger Tunge Medmindre vi tilbyder et respektabelt millionbeløb.

Det er jeg enig med dig i. Carroll er ingen dårlig spiller og har potientiale det så vi sidst på sæsonen... Men han blev købt ind uden at man havde en umidelbar plan med ham som jeg ser det, og her ligger den store fejl i min bog.

Helt ærligt mener jeg stadig vi skulle have beholdt Torres.. Ham og Suarez havde været noget af det ondeste, og Torres var faktisk begyndt at blive god igen for os lige inden han røg til Chelsea..

Cool

Skipper
Gæst

« Svar #13718: 13 Aug 2012, 12:07 »

Det er jeg enig med dig i. Carroll er ingen dårlig spiller og har potientiale det så vi sidst på sæsonen... Men han blev købt ind uden at man havde en umidelbar plan med ham som jeg ser det, og her ligger den store fejl i min bog.

Helt ærligt mener jeg stadig vi skulle have beholdt Torres.. Ham og Suarez havde været noget af det ondeste, og Torres var faktisk begyndt at blive god igen for os lige inden han røg til Chelsea..

Torres vil jo gerne væk, ingen grund til at holde på en spiller der ikke vil spille for os. Det var jo det samme med Mascherano og Xabi Alonso.
Men ja, det var forhastet med Carroll, men købet blev jo foretaget på 12 timer eller mindre, Da vi ventede til sidste øjeblik med at sælge Torres..

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #13719: 13 Aug 2012, 12:17 »

Salget af Torres var godt. Vi fik et KÆMPE beløb for en spiller der gerne ville videre, og ligeledes havde vist det bedste i mine øjne. Det er ikke der fejlen sker. Salget kom ganske enkelt for sent, ligesom da Arsenal solgte Fabregas. Deres problem blev at de ikke nåede at hente forstærkning, mens vores var at vi blev presset til at lave et impulskøb. Det blev så Carroll, og selvom det var et impulskøb, var det i mine øjne stadig uovervejet og naivt. 300 mio var for meget, men jeg tror dog stadig på at han kan forbedre sig og, finde noget af fordums styrke frem, og på den måde betale nogle af de 300 mio tilbage!

Han er et udemærket alternativ til vores hurtige tekniske angribere, og ligeledes viste han super gejst og vilje i de sidste kampe sidste sæson. Så håber og tror bestemt at der er meget godt gemt i Carroll endnu. Mener dog stadig at købet var uovervejet og at vi gav ca. 150 mio for meget Rullende Øjne

verdenskrig
Manager

« Svar #13720: 13 Aug 2012, 12:25 »

Torres vil jo gerne væk, ingen grund til at holde på en spiller der ikke vil spille for os. Det var jo det samme med Mascherano og Xabi Alonso.
Men ja, det var forhastet med Carroll, men købet blev jo foretaget på 12 timer eller mindre, Da vi ventede til sidste øjeblik med at sælge Torres..

Har bare læst rygter på liverpools danskerforum om at han fortrød sit transferrequest men alligevel blev tvunget ud af klubben.. Ved dog ikke om jeg tror det, men uanset hvad så er det en vild pris vi fik for ham ingen tvivl om det Smiley

Ville bare så gerne have set Suarez og Torres sammen.

Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #13721: 13 Aug 2012, 12:39 »

Torres og Suarez sammen ville være skræmmende. Tror dog ikke det ville fungere med de ved siden af hinanden, men at Suarez ville være nødt til at spille kant, og så med Torres på toppen. Men ikke destomindre skræmmende! Smiley

bøvle
Manager

« Svar #13722: 13 Aug 2012, 18:38 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/article1807130.ece

Spændende, skræmmende, eller hvad ??

I hvert fald interessant læsning og også det jeg vil kalde en "spændende" fremgangsmåde ...

DeBuur
Manager

« Svar #13723: 13 Aug 2012, 18:56 »

Salget af Torres var godt. Vi fik et KÆMPE beløb for en spiller der gerne ville videre, og ligeledes havde vist det bedste i mine øjne. Det er ikke der fejlen sker. Salget kom ganske enkelt for sent, ligesom da Arsenal solgte Fabregas. Deres problem blev at de ikke nåede at hente forstærkning, mens vores var at vi blev presset til at lave et impulskøb. Det blev så Carroll, og selvom det var et impulskøb, var det i mine øjne stadig uovervejet og naivt. 300 mio var for meget, men jeg tror dog stadig på at han kan forbedre sig og, finde noget af fordums styrke frem, og på den måde betale nogle af de 300 mio tilbage!

Han er et udemærket alternativ til vores hurtige tekniske angribere, og ligeledes viste han super gejst og vilje i de sidste kampe sidste sæson. Så håber og tror bestemt at der er meget godt gemt i Carroll endnu. Mener dog stadig at købet var uovervejet og at vi gav ca. 150 mio for meget Rullende Øjne

Spot on - Carroll var en nitte ikke mindst nu hvor vi planlægger at spille på en anden måde - kan vi kun få 100-50 mill for ham nu så burde vi give ham en chance i ½ sæson mere slår han ikke igennem så lej ham ud og så håbe at han tæppe bomber i en eller  anden klub..det vil øge salgs værdien.

YNWA

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #13724: 13 Aug 2012, 19:29 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/article1807130.ece

Spændende, skræmmende, eller hvad ??

I hvert fald interessant læsning og også det jeg vil kalde en "spændende" fremgangsmåde ...

Jeg mister al respekt for ejerne, hvis de tvinger ham ud. 

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 913 914 [915] 916 917 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010