home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jan 2025, 22:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23485
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Nyeste Bruger: realestateeg
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 902 903 [904] 905 906 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1934304 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13545: 09 Aug 2012, 13:31 »

Nu tror jeg godt, at vi kan være ret sikre på, at City vil have Agger. Liverpool siger selv, at de afviser bud på ham. Desuden tror jeg ikke på, at Liverpool bliver en legende i Liverpool. Legende er et ord, der bliver misbrugt på det groveste, og er der en klub, der er svær at blive en legende i, så er det Liverpool. Han er for meget skadet. Men det kan man selvfølgelig altid diskutere. Han burde bare vide, at det er en chance, han måske kun får en gang i livet, og at der er tusindvis af mennesker, der ville gøre alt for sådan en chance.

Har der stået noget på Liverpools officielle hjemmeside? City er blevet rygtet med over 100 spillere i dette vindue. De har ikke hentet nogen af dem.

Hvorfor skal andre mennesker blandes ind i Aggers valg? Det er da fuldstændig ligemeget med andre mennesker vil gøre alt for sådan en chance. At have en mentalitet der siger, at man burde gøre det fordi andre ville gøre det er jeg helt uforstående overfor. Han følger sin egen vej, og det har jeg fuld respekt for. Det er fedt at se en mand med lidt klubfølelse og respekt for sin arbejdsgiver.

Anfield Road
Manager

« Svar #13546: 09 Aug 2012, 13:31 »

Ej nu må det simpelthen stoppe.

med det han lige gjorde der. det har jeg ikke set før. okay legende er han ikke endnu, indrømmet, men han vil da være en af dem jeg vil huske når han engang takker af. Desuden så har jeg ikke oplevet andre Liverpool legender end Gerrard så jeg er måske ikke den rette til at udtale mig om det. men alligevel er har han i mange år været en af de mest solide spillere vi har haft. når han da ellers har været klar  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ZhotLog
Gæst

« Svar #13547: 09 Aug 2012, 13:41 »

med det han lige gjorde der. det har jeg ikke set før. okay legende er han ikke endnu, indrømmet, men han vil da være en af dem jeg vil huske når han engang takker af. Desuden så har jeg ikke oplevet andre Liverpool legender end Gerrard så jeg er måske ikke den rette til at udtale mig om det. men alligevel er har han i mange år været en af de mest solide spillere vi har haft. når han da ellers har været klar  Smiley
En bestemt forsvarsspiller spillede ellers sin 700. kamp for Liverpool forleden. Men ham har du måske ikke set?

Re Agger:
Han er uden tvivl en fremragende fodboldspiller, og hvis loyaliteten er så stor som det pt. ser ud, så er det da beundringsværdigt.
Når det så er sagt, synes jeg der er en tendens til at glemme, hvor meget Agger har været skadet. Sidste sæson var det ikke så slemt, men i de fleste af de 6 foregående har han knap spillet halvdelen af kampene.
Hvis vi får et bud på 25 mio pund eller over, synes jeg ikke man kan bebrejde BR, hvis han ønsker at sælge.

Men tror nu stadig han forlænger, og at både BR og Aggers agents udtalelser er et udtryk for at bruge medierne i forbindelse med forhandlinger om en ny kontrakt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13548: 09 Aug 2012, 13:46 »

Har der stået noget på Liverpools officielle hjemmeside? City er blevet rygtet med over 100 spillere i dette vindue. De har ikke hentet nogen af dem.

Hvorfor skal andre mennesker blandes ind i Aggers valg? Det er da fuldstændig ligemeget med andre mennesker vil gøre alt for sådan en chance. At have en mentalitet der siger, at man burde gøre det fordi andre ville gøre det er jeg helt uforstående overfor. Han følger sin egen vej, og det har jeg fuld respekt for. Det er fedt at se en mand med lidt klubfølelse og respekt for sin arbejdsgiver.
Så det skal stå på den officielle hjemmeside før at der er hold i det? Det må du sørme undskylde. Men hvis du ikke synes, at man skal fremme sin karriere, så er det fint. Så er vi bare uenige.

Agger er ikke en legende, og der skal satme meget til, at han bliver det. Han er hamrende god, men han er for meget skadet.

Anfield Road
Manager

« Svar #13549: 09 Aug 2012, 13:46 »

En bestemt forsvarsspiller spillede ellers sin 700. kamp for Liverpool forleden. Men ham har du måske ikke set?

Re Agger:
Han er uden tvivl en fremragende fodboldspiller, og hvis loyaliteten er så stor som det pt. ser ud, så er det da beundringsværdigt.
Når det så er sagt, synes jeg der er en tendens til at glemme, hvor meget Agger har været skadet. Sidste sæson var det ikke så slemt, men i de fleste af de 6 foregående har han knap spillet halvdelen af kampene.
Hvis vi får et bud på 25 mio pund eller over, synes jeg ikke man kan bebrejde BR, hvis han ønsker at sælge.

Men tror nu stadig han forlænger, og at både BR og Aggers agents udtalelser er et udtryk for at bruge medierne i forbindelse med forhandlinger om en ny kontrakt.

haha jo ham jeg da set. eller måske har jeg bare været særdeles blind. men det seneste års tid har han jo ikke fået noget der minder om fast spilletid, så måske jeg næsten havde glemt ham.  Grin

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #13550: 09 Aug 2012, 13:47 »

Så det skal stå på den officielle hjemmeside før at der er hold i det? Det må du sørme undskylde. Men hvis du ikke synes, at man skal fremme sin karriere, så er det fint. Så er vi bare uenige.
Agger er ikke en legende, og der skal satme meget til, at han bliver det. Han er hamrende god, men han er for meget skadet.

okay der kan vi da være enige så  Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #13551: 09 Aug 2012, 13:49 »

Forresten helt enig med Jakob i, at Agger ikke er en legende i Liverpool, i hvert fald ikke endnu.
Men han steg nu en del i anseelse efter denne situtiation:

bøvle
Manager

« Svar #13552: 09 Aug 2012, 13:51 »

Jakob E:

Vil gerne lige høre hvad du mener med at udnytte sit potentiale eller talent maksimalt.
Er det at vinde flest mulige titler, eller at det at spille bedst muligt på den position man nu engang spiller?

I givet fald vil Agger jo i 9 ud af 10 kampe blive matchet op imod nøjagtig de samme spillere omend han spiller i Shitty eller i LFC. Alle de kampe mod de engelske hold jeg her tænker på. Dog er der forskel på de modstandere de møder internationalt, klart. Desuden kan du jo sige at så længe han spiller i Liverpool, så møder han citys offensiv, som du selv nævner som en af verdens bedste, og det er vel netop der han har mulighed for at udnytte sit talent, snarere end at spille for City og så vinde en hovedstødsduel eller to over Suarez i de kampe hvor City og liverpool står overfor hinanden.

Hvis udnyttelse af talent udelukkende måles i titler, så må Pinto i Barcas mål ha' fået maksimalt ud af hans talent ! Grin

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13553: 09 Aug 2012, 14:02 »

Jakob E:

Vil gerne lige høre hvad du mener med at udnytte sit potentiale eller talent maksimalt.
Er det at vinde flest mulige titler, eller at det at spille bedst muligt på den position man nu engang spiller?

I givet fald vil Agger jo i 9 ud af 10 kampe blive matchet op imod nøjagtig de samme spillere omend han spiller i Shitty eller i LFC. Alle de kampe mod de engelske hold jeg her tænker på. Dog er der forskel på de modstandere de møder internationalt, klart. Desuden kan du jo sige at så længe han spiller i Liverpool, så møder han citys offensiv, som du selv nævner som en af verdens bedste, og det er vel netop der han har mulighed for at udnytte sit talent, snarere end at spille for City og så vinde en hovedstødsduel eller to over Suarez i de kampe hvor City og liverpool står overfor hinanden.

Hvis udnyttelse af talent udelukkende måles i titler, så må Pinto i Barcas mål ha' fået maksimalt ud af hans talent ! Grin
Det giver sig selv, at man har fået mere end af sit talent, hvis man skifter til en klub, der er bedre, end den man er i. City er langt bedre end Liverpool. Derfor kommer Agger til at at spille mod bedre spillere i Premier League.  Og mon ikke også at han får nogle dueller med Citys angribere til træning. Faktisk giver det nok en del mere end 2x90 minutter per sæson. Desuden møder han måske også Barcelonas, Bayern Münchens, PSG's og Real Madrids  offensiv i Champions League. Det kan han ikke med Liverpool. Og potentiale måles ikke kun i trofæer, og Agger vil i City nok have en del mere andel i de trofæer, han vil vinde der, end Pinto har i Barcelona.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13554: 09 Aug 2012, 14:05 »

City er langt bedre end Liverpool. Derfor kommer Agger til at at spille mod bedre spillere i Premier League.

Den forstår jeg ikke. Hvis han skifter til en langt bedre klub, kommer han vel alt andet lige til at spille mod dårligere spillere i Premier League end han gjorde før?

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #13555: 09 Aug 2012, 14:06 »

Hvad mener folk om at Agger er ved at forlade klubben? Skal det være City eller Barca? Selv mener jeg Barca, selvfølgelig er City også en god klub... Meen tror ikke Agger går med til sådan et skifte, overfor Anfield...

Læste her tidligere at han har fået en ny tatovering... "Ynwa" Skal man ligge noget i det?

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

bøvle
Manager

« Svar #13556: 09 Aug 2012, 14:10 »

Det giver sig selv, at man har fået mere end af sit talent, hvis man skifter til en klub, der er bedre, end den man er i. City er langt bedre end Liverpool. Derfor kommer Agger til at at spille mod bedre spillere i Premier League.  Og mon ikke også at han får nogle dueller med Citys angribere til træning. Faktisk giver det nok en del mere end 2x90 minutter per sæson. Desuden møder han måske også Barcelonas, Bayern Münchens, PSG's og Real Madrids  offensiv i Champions League. Det kan han ikke med Liverpool. Og potentiale måles ikke kun i trofæer, og Agger vil i City nok have en del mere andel i de trofæer, han vil vinde der, end Pinto har i Barcelona.

Uddybning ønskes Smiley

Selvfølgelig kommer han til at møde andre modstandere med City, det giver sig selv på den korte bane. Dog tror jeg også Agger er af en sådan støbning, at det vil være meget større for ham at vinde et trofæ eller spille sig i CL med et Liverpool-hold, for hvem det er en udfordring og en mission der lykkedes, i stedet for med et City-hold, der næsten ikke kan undgå det. Med en god sæson og en potion held, så spiller liverpool også med i CL næste år, og så vil en væsentlig del af hans incitament da i mine øjne i hvert fald forsvinde Smiley

Men det er jo en subjektiv sag.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13557: 09 Aug 2012, 14:11 »

Den forstår jeg ikke. Hvis han skifter til en langt bedre klub, kommer han vel alt andet lige til at spille mod dårligere spillere i Premier League end han gjorde før?
Men han kommer til at træne med de bedste. Det giver mere end 2x90 minutter mod Manchester City.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13558: 09 Aug 2012, 14:12 »

Men han kommer til at træne med de bedste. Det giver mere end 2x90 minutter mod Manchester City.

OK, det var bare ikke det du skrev.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13559: 09 Aug 2012, 14:22 »

Jeg er også ret sikker på, at det 'mod' skulle være et 'med'.
« Seneste Redigering: 09 Aug 2012, 14:24 af Jakob E » Logged

Sider: 1 ... 902 903 [904] 905 906 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010