home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  1 Bruger, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 157 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 900 901 [902] 903 904 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1947508 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13515: 07 Aug 2012, 15:46 »

Var lige ved at smide samme billede op - ganske enkelt lækkert at se på !! Smiley

Og har de seneste par timer stenet lidt og researchet lidt på en lang række spillere, og gud hvor jeg dog efterhånden håber på vi kan få lukket en handel med Joe Allen og Gaston Ramirez, det kunne i min verden være helt ideelt. Dog kræver det en pæn slat penge, da de begge må forventes at koste lige i underkanten af de 150 mio. Så gerne vi sendte såvel spearing som Jonjo ud af truppen for lidt penge (måske vi også ku nøjes med at leje jonjo ud)

Dog står vi måske og mangler lidt penge, hvis de skal skaffes, hvordan ser i så helst vi fremskaffer dem, hvem sys i andre bedst vi kan undvære ? Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #13516: 07 Aug 2012, 15:56 »

Var lige ved at smide samme billede op - ganske enkelt lækkert at se på !! Smiley

Og har de seneste par timer stenet lidt og researchet lidt på en lang række spillere, og gud hvor jeg dog efterhånden håber på vi kan få lukket en handel med Joe Allen og Gaston Ramirez, det kunne i min verden være helt ideelt. Dog kræver det en pæn slat penge, da de begge må forventes at koste lige i underkanten af de 150 mio. Så gerne vi sendte såvel spearing som Jonjo ud af truppen for lidt penge (måske vi også ku nøjes med at leje jonjo ud)

Dog står vi måske og mangler lidt penge, hvis de skal skaffes, hvordan ser i så helst vi fremskaffer dem, hvem sys i andre bedst vi kan undvære ? Smiley
Jonjo? Hvorfor i al verden vil du have ham ud? Han har da overrasket utroligt meget og har været virkelig god siden han kom tilbage fra hans lejeophold i Blackpool. Han ender med at få mange timer på førsteholdet i den kommende sæson og skal efter min mening stå foran Henderson og Adam i køen!!

EDIT: Skal nogen ud, så er det Adam. Spearing er fin at have som back-up til Lucas om end han ikke er helt optimal at have.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #13517: 07 Aug 2012, 16:00 »

Kilder siger suarez har skrevet under på en lang kontrakt..

bøvle
Manager

« Svar #13518: 07 Aug 2012, 17:50 »

Jonjo? Hvorfor i al verden vil du have ham ud? Han har da overrasket utroligt meget og har været virkelig god siden han kom tilbage fra hans lejeophold i Blackpool. Han ender med at få mange timer på førsteholdet i den kommende sæson og skal efter min mening stå foran Henderson og Adam i køen!!

EDIT: Skal nogen ud, så er det Adam. Spearing er fin at have som back-up til Lucas om end han ikke er helt optimal at have.

Enig i at Jonjo bliver rigtig god når han får noget spilletid, netop derfor jeg vil foreslå vi lejer ham ud, da jeg frygter/mener han ikke får ret meget spilletid i år. Vil meget gerne have ham i klubben, men så skal det også være fordi han skal spille, og mener ganske enkelt ikke han er foran Henderson - langt langt fra endda hvis du spørger mig.

Kan skam sagtens se hvilke rolle Spearing og Jonjo skal udfylde i truppen hvis de er der, men hvis vi går ud og henter endnu en midtbanespiller til den centrale midt, så mener jeg simpelthen vi har alt for mange til pladsen til at alle kan få i nærheden af den spilletid de selv forventer og vi som klub er nødt til at give dem for at holde dem på et acceptabelt og brugbart niveau.
Mht Spearing mener jeg ikke han er voldsomt god (skriver du heller ikke) men mener slet ikke han bidrager med noget som helst offensivt og så synes jeg faktisk ikke han er god nok defensivt til at vi skal holde på ham, hvis man ser hvad vi kan få for ham af penge, hvilket nok er vores største mangelvare.. Smiley

Hvem der så skal ind og dække af for lucas? Tjah, i visse kampe vil jeg mene vi kan smide en mand som Adam derned, hvis ikke det er en kamp hvor det er de unikke defensive kvaliteter vi efterspørger, hvis det dermed er nødvendigt med en mand ala lucas, så vil jeg vove pelsen og foreslå at vi smider enten en carra eller en kelly derop og ser hvordan de klarer det. Personligt kan jeg sagtens se kelly gøre det fantastisk på den position, og Carra vidste en enkelt eller to gange i sidste sæson han faktisk godt kan spille den.

Ellers kan Allen også bruges der, hvis det ellers er ham, der hentes ! Smiley

Håber lidt du forstår mine argumenter, og ik sys jeg er helt håbløs  Thumbs Up

DeBuur
Manager

« Svar #13519: 07 Aug 2012, 21:34 »

http://sporten.tv2.dk/2012-08-07-liverpool-holder-p%C3%A5-stjernen-suarez?forside

Vigtigt signal så mangler vi bare en Agger forlængelse  Thumbs Up

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #13520: 07 Aug 2012, 22:02 »

SÅDAN!!! Tak Suarez.. Ikke et nyindkøb men en fantastisk vigtig nyhed. Jeg håber han bliver os os mange år frem, og får gjort det her projekt bæredygtigt i selskab med Rodgers og holdkammeraterne..

Suarez Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

150797
Juniorspiller
**

« Svar #13521: 07 Aug 2012, 23:09 »

Liverpool inde i kampen om Sahin! Wink

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #13522: 07 Aug 2012, 23:15 »

kilde??

150797
Juniorspiller
**

« Svar #13523: 08 Aug 2012, 00:20 »

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #13524: 08 Aug 2012, 00:59 »

Tror virkelig at Sahin kunne blive vild i Liverpool. Lige sådan en spiller vi mangler, efter min mening  Opstemt

Risom
Manager

« Svar #13525: 09 Aug 2012, 11:10 »

Jeg ser også Sahin, som den perfekte løsning på det problem, vi har på den centrale midtbane, da Aquilani er smuttet. Han kan være den playmaker, vi søger, og han har også et højt niveau. Ihf, da han spillede i Dortmund. Samtidigt tror jeg ikke han vil være så dyr, hvis han bliver hentet. En lejeaftale tror jeg også, er en mulighed.

Hent ham nu  Thumbs Up

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #13526: 09 Aug 2012, 11:13 »

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #13527: 09 Aug 2012, 11:15 »

Han er SÅÅÅÅÅ fucking sej ham Daniel Agger!!!

Klart en af mine favoritspillere.

blomvikings
Manager

« Svar #13528: 09 Aug 2012, 11:26 »

Jeg ser også Sahin, som den perfekte løsning på det problem, vi har på den centrale midtbane, da Aquilani er smuttet. Han kan være den playmaker, vi søger, og han har også et højt niveau. Ihf, da han spillede i Dortmund. Samtidigt tror jeg ikke han vil være så dyr, hvis han bliver hentet. En lejeaftale tror jeg også, er en mulighed.

Hent ham nu  Thumbs Up

Mener at have læst, at Mourinho ikke vil af med Sahin. Desværre, det ville ellers have været den fedeste spiller at få ind på den centrale! Smiley

Risom
Manager

« Svar #13529: 09 Aug 2012, 11:31 »

Mener at have læst, at Mourinho ikke vil af med Sahin. Desværre, det ville ellers have været den fedeste spiller at få ind på den centrale! Smiley

Har han ikke udtalt, at Sahin gerne må tage videre?

http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/mourinho-sahin-fri-til-at-smutte

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 900 901 [902] 903 904 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010