home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  1 Bruger, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 893 894 [895] 896 897 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1953635 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13410: 19 Jul 2012, 10:54 »

WTF FM?HuhHuh  crazy

FM ER OG BLIVER KUN ET SPIL.

Du squ nok heller ikke så gammel  Thumbs Up

Forklar mig lige hvorfor Ole Gunnar Solskjær bruger det ivrigt som en af sine trænermetoder så Rullende Øjne ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13411: 19 Jul 2012, 11:05 »

Forklar mig lige hvorfor Ole Gunnar Solskjær bruger det ivrigt som en af sine trænermetoder så Rullende Øjne ?

På hvilken måde bruger Solskjær "ivrigt" FM som en af sine trænermetoder?

verdenskrig
Manager

« Svar #13412: 19 Jul 2012, 11:13 »

My bad jeg huskede forkert.. Det er fifa 12 han bruger.
Ses her et sted kan ik huske præcis http://www.youtube.com/v/1Xuectryumc

Men det kan jo stadig komme ud på et. Både fifa og fm er jo lavet så realistisk og gennem så meget scouting at man rammer ret præcist med diverse tal på spillerne. I hvertfald nok til at man kan få en fornemmelse af hvem der er bedre end andre Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13413: 19 Jul 2012, 11:17 »

Hvad siger han i den video? Er på arbejde og har ingen lyd på.

Det eneste jeg har hørt/læst, er at han da han blev manager for Molde indrømmede at han havde "øvet" sig på managerjobbet ved at spille CM/FM - ikke noget med at han efterfølgende har brugt spillene ivrigt som en del af trænergerningen.

verdenskrig
Manager

« Svar #13414: 19 Jul 2012, 11:19 »

Han bruger Fifa som en del af sit taktiske oplæg sådan at spillerne "live" kan se hvem de skal møde og hva de kan af specielle ting.
Som han siger så er det godt at få en fornemmelse af at se sin direkte modspiller i en slags levende tilstand inden en kamp.

Min overordnede pointe med det, er naturligvis er modsvar på det JKJ og MP siger. For fifa og FM i dag er så realistisk lavet at man sagtens kan bedømme en spiller man ikke rigtig kender ud fra det. Det er i hvertfald ikke noget at gøre nar af Smiley

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13415: 19 Jul 2012, 11:33 »

Ooookay. Jeg ville have troet at hvis man ville se hvad spillere kan af forskellige ting, så kunne man tjekke videooptagelser af modstanderne i stedet for at se på FIFA. Jeg spiller det ikke selv, man er da egentlig ret skeptisk overfor om et spil som FIFA vil give en realistisk reflektion af hvad specifikke modspillere kan og ikke kan.

I øvrigt er jeg da overrasket over din holdning til det. Spillere bliver i FM bedømt på en absolut 1-20 skala i forskellige kategorier, og det kan aldrig undgås at det bliver subjektivt. Jeg ville i hvert fald aldrig bygge en argumentation om at købe en spiller på at han "ser god ud i FM", og selv om det da muligvis kan bruges som en 'rough guide' vil der altid være alt for mange usikkerheder forbundet med om en spiller som er god i FM også er det i virkeligheden. Jeg ville såmænd nok, lige som andre, ignorere et sådant argument. Tunge

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #13416: 19 Jul 2012, 11:47 »

Nej, han bruger spillet til at se taktikker af :-)

verdenskrig
Manager

« Svar #13417: 19 Jul 2012, 12:23 »

Indrømmet så er det heller ikke lige mit mest brugte argument, og ja du har ret i at 1-20 skalaen giver en subjektiv vurdering af spillere.. Ikke desto mindre mener jeg og åbenbart også ham at man kan få et nogenlunde billede af hva der er bedst og værst ud fra spillet Smiley

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #13418: 19 Jul 2012, 12:26 »

http://www.footy.dk/2012/07/18/liverpool-naermer-sig-allen/

Hmm hva så med Aquilani, Adam, samt Shelvey? Synes egentlig vi er meget godt dækket ind der, så hellere at vi får hentet en kant og en angriber.

Cool

Skipper
Gæst

« Svar #13419: 19 Jul 2012, 13:10 »

Hmm hva så med Aquilani, Adam, samt Shelvey? Synes egentlig vi er meget godt dækket ind der, så hellere at vi får hentet en kant og en angriber.

Var der ikke en klausul i Rodgers konkrakt om at han ikke måtte købe spillere fra Swansea i et år? Huh
Og sorry det med Borini og EM, var ret overbevidst om at det var ham der var blevet brugt, må have forvekslet ham med en anden Forlegen

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #13420: 19 Jul 2012, 14:54 »

Var der ikke en klausul i Rodgers konkrakt om at han ikke måtte købe spillere fra Swansea i et år? Huh
Og sorry det med Borini og EM, var ret overbevidst om at det var ham der var blevet brugt, må have forvekslet ham med en anden Forlegen

"Trods megen snak i medierne om at Rodgers ikke må købe spillere fra Swansea i dette vindue, ser det nu ud til at finansielle omstændigheder, kan tvinge Swansea ud i et salg af styrmanden."

JKJ
Gæst

« Svar #13421: 20 Jul 2012, 11:21 »

Hvis det nu betyder at feks Adam og Spearing bliver solgt kan jeg sagtens se en handel gå igennem. Samtidig er han kun 22 år så der er masser af fremtid og muligheder i ham.

Men enig, hvis han bliver købt og vi ikke sælger nogen bliver vores midtbane da i den grad overbefolket og som du skriver vil nogle kanter og angribere være bedre at gå efter så.

verdenskrig
Manager

« Svar #13422: 21 Jul 2012, 12:32 »

Ja og jeg hører til dem som ikke mener at hverken Downing eller Adam bør sælges. Jeg synes begge er gode spillere.. Downing tror jeg stadig bliver KLASSE for os, og om ikke andet så er Adam en aldeles fin backup at have til midten. Han har også været i Liverpool i en sæson nu og vændet sig til det..

Jeg må jo indrømme at jeg godt kan lide Charlie Adam, og jeg håber og tror stadig at vi kan få Blackpool Adamen op i ham Smiley

Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #13423: 21 Jul 2012, 14:17 »

Ja og jeg hører til dem som ikke mener at hverken Downing eller Adam bør sælges. Jeg synes begge er gode spillere.. Downing tror jeg stadig bliver KLASSE for os, og om ikke andet så er Adam en aldeles fin backup at have til midten. Han har også været i Liverpool i en sæson nu og vændet sig til det..

Jeg må jo indrømme at jeg godt kan lide Charlie Adam, og jeg håber og tror stadig at vi kan få Blackpool Adamen op i ham Smiley

Enig med hensyn til Downing. Har altid godt kunne lide ham. Min tålmodighed med Adam er dog ved at være godt opbrugt, og jeg vil være godt tilfreds hvis vi sælger ham i dette vindue.

Anfield Road
Manager

« Svar #13424: 21 Jul 2012, 14:18 »

som sædvanligt er det kloge ord du kommer med der  Thumbs Up er helt enig.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 893 894 [895] 896 897 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010