home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 787 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 888 889 [890] 891 892 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954267 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13335: 11 Jul 2012, 15:00 »

http://www.footy.dk/2012/07/10/liverpool-midtbane-underskriver-ny-kontrakt/

Lækkert for Jonjo, og ikke mindst for os.. Shelvey bliver intet mindre end fantastisk i fremtiden, og jeg tror sagtens han kan ende som manden som tager over for Gerrard når han engang ikke kan mere.. Dejlig nyhed Thumbs Up

En god fremtidsinvistering, helt enig  Thumbs Up

Hvad er folkets mening om at Carroll måske forlader os?

Jeg vil i den grad være skuffet. Han var en af de bedste angribere i PL i de sidste mdr af sidste sæson og han var imo langt bedre til EM end de 2 Scum spidser.
Nu har man sukket over han ikke var i form, så kommer han i form og så vil man af med ham! Det forstår jeg simpelthen ikke.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #13336: 11 Jul 2012, 15:05 »

En god fremtidsinvistering, helt enig  Thumbs Up

Hvad er folkets mening om at Carroll måske forlader os?

Jeg vil i den grad være skuffet. Han var en af de bedste angribere i PL i de sidste mdr af sidste sæson og han var imo langt bedre til EM end de 2 Scum spidser.
Nu har man sukket over han ikke var i form, så kommer han i form og så vil man af med ham! Det forstår jeg simpelthen ikke.

Ser gerne at vi beholder Carroll og giver ham en chance i den kommende sæson. For som du selv siger, så ligner han en mand der er begyndt at ramme formen.

Synes dog også at vi bør sælge, hvis der kommer et rigtig godt bud. Tvivler dog på at der vil komme et så højt bud.

Risom
Manager

« Svar #13337: 11 Jul 2012, 15:27 »

Han skal have lov til at vise noget i denne sæson, men hvis han ikke griber chancen, skal han sælges.

Men jeg tror på, at han kommer i gang nu  Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #13338: 11 Jul 2012, 20:05 »

Det er idioti hvis vi sælger Carroll.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HansenLFC
Gæst

« Svar #13339: 11 Jul 2012, 20:35 »

Det er idioti hvis vi sælger Carroll.

Smukt sagt, jeg er mere end enig!

verdenskrig
Manager

« Svar #13340: 12 Jul 2012, 11:04 »

Uanset om Carroll passer i konceptet eller ej, er han en god type at have og giver os nogle andre dimenssioner i spillet.. Synes vi skal beholde ham medmindre der kommer et bud på +200 Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #13341: 12 Jul 2012, 14:25 »

Det ender  sikkert med vi sælger ham for  under 100 hvis vi sælger ham - det er simpelthen for dumt. Han bliver en stjerne for os.

Derudover må der gerne snart ske noget fra vores side af på det transfermarked, vi har en del pladser vi skal forbedre os på.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #13342: 12 Jul 2012, 14:31 »

Der er en måneds tid til sæsonstarten ? Tag det nu med ro Wink

Jeg vil personligt hellere have at vi venter til sidste dag, hvis bare de indkøb vi foretager os er gennemtænkt, både taktisk og økonomisk.. Thumbs Up

Henter vi Sturridge eller Adam Johnson og en type som Ramirez til at være kreativ centralt, så er jeg tilfreds Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #13343: 12 Jul 2012, 14:38 »

Uanset om Carroll passer i konceptet eller ej, er han en god type at have og giver os nogle andre dimenssioner i spillet.. Synes vi skal beholde ham medmindre der kommer et bud på +200 Wink

Carroll kommer aldrig til at indbringe 200 mill.kr  og ganske få klubber har den slags penge at handle for.

Skal vi af med ham så skal det være fordi han kan indgå i en bytte handel hvor vi henter en eller anden stjerne spiller.. og den tror jeg ikke på nu hvor vi ikke kan tilbyde CL fodbold.

Liverpool skal have forstærkninger, men det hjælper ikke vi går ud og klatter 100 mill. kr væk på spillere som ikke kan løfte holdet - IMO så skal vi hente spillere som kan toppe om 2-3 år og vi skal finde en der kan gå ind og løfte Steven Gerrards rolle om et par sæsoner..... det bliver ikke nemt

YNWA

Szczesny
Manager

« Svar #13344: 12 Jul 2012, 14:53 »

Synes jeg læste noget om at Newcastle kiggede på at hente Carroll tilbage. Kan man ikke lave et nummer med Demba Ba der? Han har jo åbenbart verdens klogeste agent, så det virker ikke helt umuligt. Det forudsætter dog at Ba selv vil til Liverpool.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #13345: 12 Jul 2012, 17:05 »

Synes man bør beholde Carrol og give ham et halvt til et helt år. En god spiller at kunne smække bolde ind i panden på.
Hvis man formår at udnytte det, så er det helt kanon. Giv ham noget tro på sig selv.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

JKJ
Gæst

« Svar #13346: 13 Jul 2012, 10:14 »

Borini skulle eftersigende være done deal, ilfg masser af troværdige kilder.
Kender ham ikke ikke rigtig men han er ung og der er udviklings muligheder med ham. Desuden passer han nok meget godt på den hylde vi kan helte folk på.

Indrømmet, jeg er led og ked af at nogle mener vi skal hente de aller største stjerner til klubben. Indse nu det er IKKE en mulighed.
Vi har ikke økonomien til det, vi er altså kun en midterklub i PL, 7-6-8 plads de sidste 3 sæsoner.

Iflg BR kommer det til at tage tid med at bygge holdet op og vi bliver ikke mestre før om tidligst 3-4 sæsoner.
Befriende at der endlig kommer og fortæller os sandheden fremfor at vi igen og igen skal høre på noget vi inderst inde godt ved ikke vil ske.
BR er og og jeg håber han får den samme tillid som en vis Rødtud fik i en anden klub da de stod i samme situation og skulle bygge holdet op igen.

verdenskrig
Manager

« Svar #13347: 13 Jul 2012, 11:38 »

Indrømmet, jeg er led og ked af at nogle mener vi skal hente de aller største stjerner til klubben. Indse nu det er IKKE en mulighed.
Vi har ikke økonomien til det, vi er altså kun en midterklub i PL, 7-6-8 plads de sidste 3 sæsoner.

Jeg mener personligt vi burde være i stand til at hente enten Adam Johnson eller Sturridge. Ingen af dem spiller fast i deres klub, og burde helt klart have interesse i at komme til Liverpool og være en del af det her projekt. Navnligt Johnson tror jeg ville blive fuldkommen hjernedød hos os Smiley Så dyre kan ingen af dem heller være.

I øvrigt fint med Borini, har læst lidt om ham hist og her og han lyder da okay spændende.. I hvert fald en spiller man kan bygge videre på Thumbs Up

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #13348: 13 Jul 2012, 12:39 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-manager-vil-beholde-Maxi

Jeg siger ja tak.. Rigtig godt set af Rodgers.
HVER gang Maxi spiller så enten scorer han eller laver en assist. Det er i hvert fald tæt på sandheden Tunge.. Synes han er ekstremt undervurderet, og tror helt klart han fortsat kan være med til at styrke bredden i truppen. Han er en rigtig god mand at have, målsøgende, kombinationsstærk, og brokker sig aldrig og er sjældent skadet.
Tror også han kunne passe godt som kant i Brendan Rodgers system Smiley

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #13349: 13 Jul 2012, 12:45 »

Jeg mener personligt vi burde være i stand til at hente enten Adam Johnson eller Sturridge. Ingen af dem spiller fast i deres klub, og burde helt klart have interesse i at komme til Liverpool og være en del af det her projekt. Navnligt Johnson tror jeg ville blive fuldkommen hjernedød hos os Smiley Så dyre kan ingen af dem heller være.

I øvrigt fint med Borini, har læst lidt om ham hist og her og han lyder da okay spændende.. I hvert fald en spiller man kan bygge videre på Thumbs Up

Jeg så også gerne de 2 til klubben, ingen tvivl om det. Men de er alt andet lige ikke andet end reserver i deres respektive klubber og jeg vil ikke kalde nogen af dem verdensstjerner.
De ja de vil da bestemt kunne gives vores hold et løft.

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-manager-vil-beholde-Maxi

Jeg siger ja tak.. Rigtig godt set af Rodgers.
HVER gang Maxi spiller så enten scorer han eller laver en assist. Det er i hvert fald tæt på sandheden Tunge.. Synes han er ekstremt undervurderet, og tror helt klart han fortsat kan være med til at styrke bredden i truppen. Han er en rigtig god mand at have, målsøgende, kombinationsstærk, og brokker sig aldrig og er sjældent skadet.
Tror også han kunne passe godt som kant i Brendan Rodgers system Smiley

100% enig her.

En spiller der yder 110% når han får chancen, altid får skabt et eller andet når han er chancen, og ikke mindst aldrig brokker sig hvis han ikke er med vil altid have en plads på mit hold Smiley

Men, hvis Maxi gerne vil hjem skal vi altså ikke holde på ham. En mand der ikke har hovedet og hjertet med gør langt mere skade end gavn og så skal han altså ikke tvinges til at blive i klubben.

Men jeg håber da BR får ham overtalt til at tage den sidste sæson med.

Sider: 1 ... 888 889 [890] 891 892 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010