home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 898 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 867 868 [869] 870 871 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956488 gange)
Risom
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13020: 17 Maj 2012, 22:46 »

Klasse Risom Thumbs Up
Hvis jeg havde haft pengene, havde det dog været en med "Carroll" på Smiley

Det var sgu også en hel månedsløn for mig (ungarbejder), men mon ikke det går  Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager

« Svar #13021: 17 Maj 2012, 22:49 »

Det var sgu også en hel månedsløn for mig (ungarbejder), men mon ikke det går  Wink

kan godt lide at du ofrer en hel måneds løn på det. ægte klubfølelse er noget jeg beundrer  Thumbs Up

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #13022: 17 Maj 2012, 22:49 »

Så er det nye homekit blevet forudbestilt.. Dalglish 7 bagpå  Smiley
Det ville varme Dalglish' røde hjerte vis han viste det. :-)

Risom
Manager

« Svar #13023: 17 Maj 2012, 22:52 »

Det ville varme Dalglish' røde hjerte vis han viste det. :-)

Han fortjener det sgu! Han er IMO den største person i Liverpools historie udover Bill Shankly og Bob Paisly  Peace

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager

« Svar #13024: 17 Maj 2012, 23:16 »

Han fortjener det sgu! Han er IMO den største person i Liverpools historie udover Bill Shankly og Bob Paisly  Peace

Tro mig det var fantastisk at se Liverpool dengang han spillede  Opstemt

YNWA

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #13025: 17 Maj 2012, 23:47 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/daily-post-wigan-give-lfc-permission-to-speak-to-martinez

Er det kun mig der bliver en anelse skuffet, hvis han er den nye mand?

-LFC-
Manager

« Svar #13026: 17 Maj 2012, 23:59 »

Jeg er meget delt. Dalglish gjorde mange ting rigtigt for os, og mange ting forkert. Der var masser af positive elementer i vores spil i flere af kampene, men omvendt er det utilgiveligt at falde sådan sammen som vi gjorde til sidst. Jeg havde dog nok givet ham en sæson mere, men sådan er det jo. Ros til FSG for i det mindste at gøre det på en meget pæn måde. En Dalglish 7-trøje er også noget jeg overvejer. Jeg har ikke set mange ting fra ham som spiller, men anekdoterne, legenderne og den historie han har, er nok til at det er det jeg overvejer.

Jeg er efter tidligere at have været meget negativt stemt, begyndt at overveje om vi skulle genansætte Rafa. Rafa ville have andre midler end tidligere, men frygter igen de mange mærkelige køb som han så lavede, men der er et eller andet ved tanken om måske, at få Rafa igen, der tiltrækker mig. Martinez er jeg dog også stor fan af, synes det er imponerende at få et hold som Wigan til at blive oppe i tre sæsoner. Jeg glæder mig ihvertfald bare til vi får foretaget os nogle handler, det trænger vi til!

HansenLFC
Gæst

« Svar #13027: 18 Maj 2012, 07:35 »

DeBuur
Manager

« Svar #13028: 18 Maj 2012, 07:46 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/daily-post-wigan-give-lfc-permission-to-speak-to-martinez

Hvis ejerne vil noget med deres fyring så er det forhåbentlig fordi de har en vision om noget helt nyt og anderledes - ellers kunne de jo lige så godt have beholdt KD.

Så en manager som Martinez overrasker ikke, han har igennem flere sæsoner vist at han kan et eller andet  Thumbs Up

Spørgsmålet er så kan han løfte Liverpool ? Det samme spørgsmål ville jeg stille til en Rodgers og til Villas-Boas !

Min personlige favorit er Frank De Boer i Ajax - han har genskabt et Ajax hold og vist at han kan skabe resultater.

YNWA

patrick J
Manager

« Svar #13029: 18 Maj 2012, 08:46 »

Jeg bliver ikke skuffet. Synes han har vist fine ting, især på det sidste. Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Skipper
Gæst

« Svar #13030: 18 Maj 2012, 08:49 »

Jeg vil også være skuffet over Martinez, ikke fordi jeg ikke vil støtte ham hvis han blev manager, men jeg har mine forbehold da han ikke rigtig er noget vidunder, men han reddede da Wigan og det er da altid noget Tunge
Min personlige favorit er (ikke til nogens overraskelse) Carlo Ancelotti, men Pellegrini kunne også være et interessant bud han kan om nogen motivere personer til at gøre deres bedste Smiley

MichaelPaw
Gæst

« Svar #13031: 18 Maj 2012, 10:21 »

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #13032: 18 Maj 2012, 10:46 »

Det kommer næppe til at ske, da Guardiola har sagt flere gange at han vil tage sig et sabbatår.
Guardiola lignede heller ikke en mand der havde den store trænerlyst i de kampe, hvor han havde offentliggjort at han stoppede som cheftræner i Barca.

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

MichaelPaw
Gæst

« Svar #13033: 18 Maj 2012, 10:49 »

Nej tror squ heller ikke på det kommer til at ske..

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #13034: 18 Maj 2012, 10:53 »

Hold da op, der bliver drømt store drømme i øjeblikket Opstemt
Nu kan jeg self., ikke kommentere på hvor mange penge FSG er gode for, i henholdsvis til Liverpool forretningen.
Dog nogen af kandidaterne fra "drømmelisten" og hvorfor det ikke bliver/bliver dem?

De urealistiske:
- "Pep" Guardiola: Selv udtalt at han skal holde fordbold-pause, Liverpool er nok ikke en klub der kan ændre ved denne holdning. Når han bliver klar igen, bliver han sikkert spansk landstræner.

- Pellegrino: Den hurtige, Han overtager Valencia næste sæson.

- Frank de Boer: Tror ikke Liverpool er "store nok" til at lokke ham fra Ajax projektet pt.

- Ancelotti: Jeg tror simpelthen ikke på, at Liverpool har midler til at købe ham fri.

De tvivlende:
- AVB: Selvom han skulle være interesseret i Liverpool, hvorfor skulle Liverpool så være interesseret i ham? Han bevidste ikke noget i Chelsea og Liverpool har lignede spillermateriale. Nej, han søger syd på.

- Capello: Han har udtalt, han ville træne i England, men spørgsmålet er om prisen skiller dem ad?

- Brendan Rodgers: God træner, som han har bevist med Swansea i denne sæson, men vil han skifte dem ud med Liverpool?

- Pellegrini: En god manager, men kan han holde til det engelske?

De realistiske:
- Martinez: Spiller flot og attraktiv fodbold. Klar til at tage næste skridt i forhold til PL. Kender ligaen og skal ikke have tilvending. Spørgsmålet er om klubben er for stort et spring.

Kaninen:
- Unai Emery: Spillet godt fodbold med Valencia, hvilket har resulteret i 3x Bronze. Er god til at hente billige spiller og få det maksimale ud af deres potientale. Desuden er han kontraktløs efter denne sæson. Smiley

Desuden er der nok mange flere navne i spil. Dog var det et lille udsnit Smiley
« Seneste Redigering: 18 Maj 2012, 11:13 af Marchang » Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 867 868 [869] 870 871 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010