home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23478
  0 Brugere, 535 Gæster Online.

Nyeste Bruger: wandaluciaia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 814 815 [816] 817 818 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1933180 gange)
Trohde
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12225: 14 Feb 2012, 13:04 »

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

philips
Juniorspiller
**

« Svar #12226: 14 Feb 2012, 13:12 »

Nu syntes jeg efterhånden vi bør lade denne her sag gå i glemmebogen. Suarez var dum det var Evra også. Suarez har sagt undskyld og så er den egentlig ikke længere. Er ved at være godt træt af at høre på det
« Seneste Redigering: 14 Feb 2012, 13:34 af philips » Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #12227: 14 Feb 2012, 20:23 »

Nu syntes jeg efterhånden vi bør lade denne her sag gå i glemmebogen. Suarez var dum det var Evra også. Suarez har sagt undskyld og så er den egentlig ikke længere. Er ved at være godt træt af at høre på det

Ved gud jeg er enig.  Thumbs Up

Det eneste jeg har at tilføje her er vel at jeg ikke bare er ved at være træt af det, men er rigtig meget træt af at høre på det.

Nu må og skal fokus tilbage på grønsværen ellers ender denne sæson som sidste sæson hvor der var alt andet end fokus på det sportslige men hvor alt foregik uden for banen.

verdenskrig
Manager

« Svar #12228: 15 Feb 2012, 09:41 »

Hvis det kommer så vidt så skyder jeg mig selv. Det ville simpelthen være den mest afstumpede ide man nogensinde har set fra Liverpool. Ja Suarez er kontroversiel, men han er købt for at spille fodbold og rent offensivt er han vores farligste kort. En fantastisk spiller som kan så meget.

Hvis vores kære sponsore (Banken) ikke kan tåle at få deres navn bragt i sammenhæng med Suarez, bør de nok finde sig en balletklub at sponsorere i stedet. For Suarez bliver hos os! Er i øvrigt hamrende træt af at glo på deres grimme navn.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Risom
Manager

« Svar #12229: 19 Feb 2012, 17:24 »

Kom så med en stor sejr gutter!

I øvrigt første gang, at Gerrard, Suarez og Carroll starter inde sammen  Thumbs Up

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #12230: 19 Feb 2012, 17:26 »

Tror ikke på en stor sejr, men en sejr dog Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

bøvle
Manager

« Svar #12231: 19 Feb 2012, 17:28 »

Rigtig fornuftig opstilliing i dag ..... Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #12232: 19 Feb 2012, 17:30 »

Stærkeste opstilling! Vigtig og god prioritering. Vi har set hvordan Tottenham og Chelsea har haft deres problemer og skal ud i en ny kamp, så vi kan lige så godt stille i stærkeste og gå benhårdt efter at afgøre det i dag. Vi har nok kampe at se til, og har ikke behov for en ekstra svær udekamp.

Håber ved gud på en sejr, KOM SÅ LIVERPOOL ! Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #12233: 19 Feb 2012, 17:30 »

Stærkeste opstilling? aaargh, jeg er ikke enig!

verdenskrig
Manager

« Svar #12234: 19 Feb 2012, 17:32 »

Stærkeste opstilling? aaargh, jeg er ikke enig!

Arh okay Agger er sparet. Og det er virkelig fornuftigt. Han er jo desværre en skrøbelig spiller, som vi skal passe på. Men udover ham, synes jeg vi stiller med vores bedste hold, når nu vi ikke har Lucas Smiley

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #12235: 19 Feb 2012, 17:40 »

Mener bestemt og Bella, høre med til vores stærkeste opstilling. Selvom han ikke er fremtiden, er han klart over top 3 af de spillere der har gjort det bedst i år.

verdenskrig
Manager

« Svar #12236: 19 Feb 2012, 17:40 »

Han har jo desværre bare ikke så godt knæ, så det er jo lidt on and off om han er klar Skuffet

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #12237: 19 Feb 2012, 17:41 »

Han kan jo som sagt kun spille "en kamp" om ugen. Så det bedre han springer helt over.

Så forstår jeg udmærket godt at han spares til finalen næste søndag.

Pokalen skal hjem !!

verdenskrig
Manager

« Svar #12238: 19 Feb 2012, 18:25 »

Relativt god første halvleg.. Ærgeligt vi lukker en kasse ind, men sådan går det når man har en spiller på sit hold som kun er til besvær. Vi har generelt spillet godt, haft god bevægelse, og skabt de chancer der skulle til.. Suarez har været fantastisk og laver en perle af en assist til Glen, Carroll har været dejlig aktiv, men burde have scoret. Gerrard-Adam har været en sand fornøjelse, og forsvaret har generelt stået sikkert og højt.

Men jeg begynder langsomt men sikkert at miste tålmodigheden med Downing. Jeg har længe forsvaret ham, men hans ineffektive spillestil (forstår bedre nu hvorfor han kun har 5 i flair i fm) er simpelthen ved at gå mig på nerverne. Manden kan seriøst ikke slå et indlæg, og når han endelig gør det så kigger han ikke op og slår det derhen hvor der ingen er. I mine øjne er han også kraftigt skyld i målet, fordi han ikke ofrer sig ordentligt, og dermed skygger for Reinas udsigt.
Han har ikke gjort nogen form for gavn i denne halvleg, og han må meget gerne snart hæve det niveau.

Det kan jo seriøst ikke passe at han har glemt alt hva der hedder kvalitet i Villa?

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #12239: 19 Feb 2012, 18:57 »

Han har ikke gjort nogen form for gavn i denne halvleg, og han må meget gerne snart hæve det niveau.

Godt at Downing hører efter Grin.. Kanon indsats her i anden halvleg af alle 11 Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 814 815 [816] 817 818 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010