home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:09:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23485
  1 Bruger, 530 Gæster Online.

Nyeste Bruger: realestateeg
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 801 802 [803] 804 805 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1934137 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12030: 05 Feb 2012, 19:33 »

Det er jo en ren børnehave.

Ja, fordi det du mener er jo rigtig. lol.

Du har i chatten idag, sat at holdt med Scum nærmest mere end dem som faktisk er "scum" fans. Det er satme ynkeligt i min verden. De er så klamme at det halve ville være nok til at være værst! Men ej, kan slet ikke ha dem, hader dem mere end noget andet.

Kampen om 4. pladsen bliver ikke afgjort idag. Gør vi vores eget arbejde, så behøver vi ikke hjælp fra andre. Jeg er så pisse træt af at skal holde øje med alle andre end sig selv. Hvis vi nu bare tog os lidt sammen, mod de små. Så var vi Englands bedste, vi er så pisse gode mod de store og så pisse ringe mod de små.

Havde det været "os" som havde været Chelsea idag. Så kunne du jo ha slået ihjel!

verdenskrig
Manager

« Svar #12031: 05 Feb 2012, 19:37 »

Men hvorfor takke nej til hjælp fra andre.. Hader ikke Scum, FCK, Arsenal, Chelsea, City mere end at jeg sagtens kan holde med dem hvis det gavner mit eget hold.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #12032: 05 Feb 2012, 19:38 »

Men hvorfor takke nej til hjælp fra andre.. Hader ikke Scum, FCK, Arsenal, Chelsea, City mere end at jeg sagtens kan holde med dem hvis det gavner mit eget hold.

Vil aldrig takke Scum for noget som helst. 

ZhotLog
Gæst

« Svar #12033: 05 Feb 2012, 19:40 »

Jeg heppede da også på United i dag.. Er helt på linje med VK her. Liverpools chancer for at komme i CL er i mine øjne langt vigtigere end hvorvidt United vinder mesterskabet. Alt andet er da fuldstændig vanvittigt. Get a fucking grip.

Skipper
Gæst

« Svar #12034: 05 Feb 2012, 19:47 »

Må altså give Hansen ret. Jeg kunne aldrig få mig selv til at sidde og holde med United, især hvis det betyder at de kommer tættere på endnu et mesterskab Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #12035: 05 Feb 2012, 19:52 »

Må altså give Hansen ret. Jeg kunne aldrig få mig selv til at sidde og holde med United, især hvis det betyder at de kommer tættere på endnu et mesterskab Tunge

Hvad er det med jer  Huh

Ens eget favorithold må da komme i færste række.. Hvordan kan hadet til en modstander overskygge det.. Jeg magter ganske enkelt ikke at sætte mig ind i den tankegang.. Det i siger er at i stadig ikke ville holde med United hvis vi stod på sidste spillerunde, og vandt United deres kamp så ville vi vinde mesterskabet..

Simpelthen ubegribeligt, intet mindre  Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #12036: 05 Feb 2012, 19:54 »

Jeg ville ikke juble over de vandt nej.

Men ville se os selv som det bedste hold over hele sæsonen.

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #12037: 05 Feb 2012, 19:56 »

Selvom det ikke er rart, må jeg som Liverpool-fan bare indrømme at de to Manchester klubber er stukket af i PL.
Derfor vil det, som jeg ser det, for Liverpools vedkommene være det bedste, at de slår alle hold der ligger i top 6-10 (undtagen os self).
Lidt det samme med Tottenham hvis deres forspring bliver for stort, så lad dem da banke Chelsea, Arsenal, og Newcastle.

Er nødt til at holde med de hold der kan hjælpe Liverpool i CL, selv hvis det er Scums.
Så selv hvis United vinder mesterskabet, så vinder vi det bare de næste to år, og så står regnskabet lige igen Wink

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Skipper
Gæst

« Svar #12038: 05 Feb 2012, 20:22 »

I den fuldstændige usandsynlige situation, jo jeg vil glæde mig på Liverpools vegne over mesterskabet. Og bande over at vi var i en situation hvor vi blev nødt til at få hjælp fra et hold som United...

HansenLFC
Gæst

« Svar #12039: 05 Feb 2012, 21:30 »

Liverpool - Spurs - Som jeg forstiller mig kampen i billeder.

Liverpool 2 - 0 Spurs

verdenskrig
Manager

« Svar #12040: 05 Feb 2012, 21:32 »

Thumbs Up

Vi vinder den kamp... Hvad skal man med Bale når man har Bellamy Opstemt.. Glæder mig så vildt til at se Suarez igen, har sådan savnet den mand!

Cool

Newton Heath
Manager

« Svar #12041: 05 Feb 2012, 21:33 »

Grin

Ved ikke om jeg er enig, men den der fik mig sku til at grine.

Specielt billedet af Modric, hahaha.  crazy

HansenLFC
Gæst

« Svar #12042: 06 Feb 2012, 13:46 »

Sejr intet andet kan bruges!!! Angrib angrib angrib!!!!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12043: 06 Feb 2012, 14:19 »

Sejr intet andet kan bruges!!! Angrib angrib angrib!!!!
Helt enig. Vi SKAL og KAN vinde i aften. Med en sejr er vi kun TO(!!) point fra de eftertragtede Champions League-pladser. YNWA!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12044: 06 Feb 2012, 18:18 »

Flere kilder mener at vide, at Enrique sidder ude med en skade i dag. Hvis dette er tilfældet er det noget af et tab. Hvem skal så tage over? Aurelio, eller skal vi have Johnson over på venstre-backen og så en Kelly på højre-back?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 801 802 [803] 804 805 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010