home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1958742 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1080: 14 Apr 2008, 16:31 »

Helt enig i begge dele JMJ. Torres og Gerrard har sgu været gode i år, men går prisen ikke til CR7 kan alle se, at der er noget der ikke var som det skulle være. Også en dejlig sejr i går. Vi har 5. point til Everton nu, så mon ikke 4. pladsen bliver vores Smiley. Og Gillett og Hicks skal bare ud, har fået nok af dem... ticked off

JKJ
Gæst

« Svar #1081: 16 Apr 2008, 10:19 »

Om klubben er helt til rotterne som en af de gamle legender her udtaler ved jeg ikke men ledelsen er det i hvert flad...

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=37254

Hold kæft jeg håber vi snart får ro i direktionen!!!

notorious
Lilleputspiller
*

« Svar #1082: 16 Apr 2008, 17:45 »

har i hørt at gerado bruna har skrevet under på en 4årig profesionel kontrakt med liverpool glæder mig til at se ham spillle den nye messi heheh

liverpool fc is hard as hell united , tottenham , arsenal watch my way couse i will spell that thay dont just play but thay can rap as well .

LIVERPOOL forever

JKJ
Gæst

« Svar #1083: 17 Apr 2008, 10:31 »

har i hørt at gerado bruna har skrevet under på en 4årig profesionel kontrakt med liverpool glæder mig til at se ham spillle den nye messi heheh

Den nye Messi?? Såvidt jeg ved er der kun en Messi og han spiller i Barca...

Og inden Bruna kommer til at spille på 1. holdet så går der altså nogen tid...  hvis han nogensinde får chancen som alle de andre "talenter" vi har haft ikke har fået...

JKJ
Gæst

« Svar #1084: 17 Apr 2008, 10:38 »

Om klubben er helt til rotterne som en af de gamle legender her udtaler ved jeg ikke men ledelsen er det i hvert flad...

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=37254

Hold kæft jeg håber vi snart får ro i direktionen!!!

Og de bliver ved med at slås i medierne... er der dog ingen der kan få dem til og holde deres kæft!!
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3434293,00.html

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1085: 17 Apr 2008, 10:58 »

Og de bliver ved med at slås i medierne... er der dog ingen der kan få dem til og holde deres kæft!!
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3434293,00.html

Det er en farce. Og problemet lader sig ikke løse lige med det samme. Jeg frygter, at det kommer til at fortsætte i lang tid.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1086: 18 Apr 2008, 11:23 »

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=514359
Liverpool ER virkelig helt til rotterne Opstemt

19-18!

-LFC-
Manager

« Svar #1087: 18 Apr 2008, 15:52 »

Hvis det er sandt, vil jeg ligge mig ned og tude så længe indtil jeg ikke har flere tårer tilbage i tårekanalerne, men det der nægter jeg at tro på! Peace Græder

Grønthandleren
Gæst

« Svar #1088: 18 Apr 2008, 15:53 »

Det ville være et stort tab for Liverpool, men også den engelske Premier League.

ZhotLog
Gæst

« Svar #1089: 18 Apr 2008, 15:55 »

Alle disse medierygter om Liverpool.. Er jeg den eneste der fortryder amerikanernes indtog bittert? Sælg hele molivitten til Dubai... :b

RCD
Gæst

« Svar #1090: 18 Apr 2008, 15:57 »

Alle disse medierygter om Liverpool.. Er jeg den eneste der fortryder amerikanernes indtog bittert? Sælg hele molivitten til Dubai... :b
Thumbs Up

Vi skal fandme ikk af Babel og Torres <3333

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #1091: 18 Apr 2008, 16:08 »

Kan kun være enig. De skal bare ud af klubben, inden der kommer for meget gæld. Græder

JKJ
Gæst

« Svar #1092: 18 Apr 2008, 20:16 »

Nu skal man jo ikke tro på alt hvad der står i aviserne, og når nu Liverpool har slået Man U i fianlen i årets CL så har vi jo nok råd til at beholde dem begge 2 Wink

Nej du er ikke den eneste... de 2 klovne fra staterne er i hvert fald ikke de rette, men hvis det ikke kan blive anderledes så håber jeg da i hvert fald at Hicks forsvinder, det er især ham der imo er problemmet, men ja ser dem gerne begge 2 ud...

JKJ
Gæst

« Svar #1093: 19 Apr 2008, 11:26 »

Rygterne om at Gareth Barry, fra Aston Villa, er på vej til klubben tager til igen og igen...

Ingen tvivl om at han er en god spiller, men hvis han kommer til klubben så står vi imo i den samme situation som da Sissoko var i klubben, 5 centrale midtbane folk til 2 pladser hvoraf den ene helt sikkert går til Gerrard...
Dvs at Mascha, Alonso, Lucas og Barry skal slås om den sidste plads... det kan da kun komme til og skabe en masse uro, og helt ærlig, det er ikke det vi behøver endnu mere af lige pt...

Og netop på den centrale midtbane er jo nok der hvor vi er aller bedst besat, burde man ikke finde nogle til de 2 backs hvor vi i denne sæson har været særdeles dårligt kørende, feks med Carra som højreback, han hører altså hjemme i centerforsvaret og ikke som enten højre eller venstre back...

United-styrer
Gæst

« Svar #1094: 19 Apr 2008, 11:33 »

Rygterne om at Gareth Barry, fra Aston Villa, er på vej til klubben tager til igen og igen...

Ingen tvivl om at han er en god spiller, men hvis han kommer til klubben så står vi imo i den samme situation som da Sissoko var i klubben, 5 centrale midtbane folk til 2 pladser hvoraf den ene helt sikkert går til Gerrard...
Dvs at Mascha, Alonso, Lucas og Barry skal slås om den sidste plads... det kan da kun komme til og skabe en masse uro, og helt ærlig, det er ikke det vi behøver endnu mere af lige pt...

Og netop på den centrale midtbane er jo nok der hvor vi er aller bedst besat, burde man ikke finde nogle til de 2 backs hvor vi i denne sæson har været særdeles dårligt kørende, feks med Carra som højreback, han hører altså hjemme i centerforsvaret og ikke som enten højre eller venstre back...

Personligt synes jeg, at Barry ville være et glimrende køb fra jeres side. Han er en fremragende spiller, hvorfor jeg naturligvis ikke håber, at I får ham, men jeg tror, det ville være godt for jer.

Det er klart, at Gerrard er selvskrevet til den ene plads, men jeg tror, at jeres midtbane ville være farligere, hvis I spillede med Barry ved siden af, da han er mere dynamisk og har flere offensive kvaliteter end Mascherano (som har spillet godt, javist). Med Gerrard og Barry på midtbanen kunne i måske blive lidt mindre ynkelige i PL, end I er nu ( crazy) - navnlig mod mindre hold.

Samtidig kunne man afskibe Alonso, hvilket ifølge rygterne nemt kan ske, og så kunne I ellers nøjes med at give Lucas chancen i Mickey Mouse Cup og de tidlige FA Cup-runder.

Jeg mener sågar, at Barry har niveauet til at spille i United. Det bliver dog selvsagt ikke aktuelt med den stjerneparade af centrale midtbanespillere, vi råder over.
« Seneste Redigering: 19 Apr 2008, 11:36 af United-styrer » Logged

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010