home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 734 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1958450 gange)
brotta
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1020: 03 Apr 2008, 15:30 »

helt korrekt, han skulle ikke have sagt noget, det har betaler sig sjældent at brokke sig til dommeren. Det betyder ikke jeg er enig i kendelsen som kortet udsprang af, men forhåbentlig er han blevet klogere til næste gang!

-LFC-
Manager

« Svar #1021: 03 Apr 2008, 15:32 »

Synes 2 dage er horribelt. 1 er mere passende, hvor mange dage var det lige Martin Taylor fik?

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1022: 03 Apr 2008, 15:39 »

Mon ikke han har brugt nogle gloser, der var lige en tand for grove. Det ville da ihvertfald forklare reaktionen.

JKJ
Gæst

« Svar #1023: 03 Apr 2008, 15:43 »

Det er da temmelig farvet det du siger der. Mascherano skabte sig ikke som en åndssvag. Han var ikke ude af kontrol. Har du overhovedet set hva der skete?
Torres dribler Ferdinand som fælder ham bagfra (til gult kort), Torres signalerer som alle angribere jo gør med at gestikulere med hånden som at Ferdinand skulle have et gult kort. Istedet giver dommeren Torres det gule kort,og så løber Mascherano 10m (ikke sprint) hen til frisparksstedet og spørger dommeren hvorfor Torres fik et gult. Han hverken råbte eller skabte sig, og så dommeren så jo ingen anden udvej end at give ham det 2 gule kort... Det burde ha været dommeren der skulle have karantæne..
Istedet for gult kort til Ferdinand, får både Torres & Mascherano et gult kort i en frisparkssituation til Liverpool. Det er da helt hen i vejret... Så kan man da snakke om at overreagere.. Så skulle Ronaldo jo have rødt kort i hver kamp for at gestikulere til dommeren at modstanderen skulle have et gult kort ( Det var jo det Torres fik det for) ... Tænk lidt over det.

Jamen når dommeren har givet et kort er der jo ikke mere og gøre ved det, så behøver han ikke løbe de 10 meter for dommeren ændre 110% ikke hans kændelse, så skulle han da være den første nogensinde efter at en spiller har brokket sig... Mascha har dummet sig og så er den ikke længere...

Og jo han var i det røde felt og blev holdt tilbage...

MLL
Manager

« Svar #1024: 03 Apr 2008, 15:48 »

Hva' så Liverpool fans? I er vel godt tilfredse med gårdsdagens resultat?

Ærgeligt jeg ikke må komme med til Liverpool på lørdag med min far Skuffet

Tilbage på FmF Opstemt

ManUtd83
Manager

« Svar #1025: 03 Apr 2008, 15:59 »

Det er da temmelig farvet det du siger der. Mascherano skabte sig ikke som en åndssvag. Han var ikke ude af kontrol. Har du overhovedet set hva der skete?
Torres dribler Ferdinand som fælder ham bagfra (til gult kort), Torres signalerer som alle angribere jo gør med at gestikulere med hånden som at Ferdinand skulle have et gult kort. Istedet giver dommeren Torres det gule kort, og så løber Mascherano 10m (ikke sprint) hen til frisparksstedet og spørger dommeren hvorfor Torres fik et gult. Han hverken råbte eller skabte sig, og så dommeren så jo ingen anden udvej end at give ham det 2 gule kort... Det burde ha været dommeren der skulle have karantæne..
Istedet for gult kort til Ferdinand, får både Torres & Mascherano et gult kort i en frisparkssituation til Liverpool. Det er da helt hen i vejret... Så kan man da snakke om at overreagere.. Så skulle Ronaldo jo have rødt kort i hver kamp for at gestikulere til dommeren at modstanderen skulle have et gult kort ( Det var jo det Torres fik det for) ... Tænk lidt over det.

Jeg må le. Mascherano brokker sig lige fra hans første gule kort til sin udisning. Faktisk starter han allerede med en hånlig attitude da han får det gule kort, som i øvrigt var helt ok. Tror jeg talte 5-6 hvor han grinte ad dommerens beslutning eller noget lignende. Han får flere advarsler, men vælger stadig at løbe over en halv bane for at blande sig i noget som ikke har noget med ham at gøre - så kan det sgu være lige meget, hvad der er sagt. Hverken dig eller mig ved det.

Og jo han var ude af kontrol efter udvisningen - det er vidst dig der ikke har set det. Hvorfor ikke bare gå ned i omklædningsrummet i stedet for at skulle blive holdt tilbage af holdkammerater og manager?

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #1026: 05 Apr 2008, 13:50 »

En anderledes opstilling i dag men spændende:) bla. Gerrard og Torres på bænken og Plessis fra start.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

-LFC-
Manager

« Svar #1027: 05 Apr 2008, 14:15 »

Plessis...en spiller som jeg aldrig har brugt i FM da han er pivringe der, men han virker sgu meget lovende. Egentligt går det meget godt for os lige pt. i kampen. Og lad os nu forlænge med Crouch, Benitéz må være blind, siden han ikke kan se hans kvaliteter.

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #1028: 05 Apr 2008, 14:24 »

Ja heller ikke mig,. Men de siger jo han minder meget om Sissoko,. han virker også rigtig lovende lige for øjeblikket.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #1029: 05 Apr 2008, 14:30 »

vigtigt

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #1030: 05 Apr 2008, 14:31 »

Sådan der for helved Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #1031: 05 Apr 2008, 14:36 »

Crouch får virkelig bevist, hvor dygtig en spiller han er, i dag. Han er høj og ranglet og virker hamrende uelegant, men han har faktisk en fremragende teknik, og der er næsten ikke det, den mand ikke kan. En rigtig dygtig angriber.

Tillykke med en fortjent pauseføring. Jeg håber dog, at Arsenal får udlignet.

-LFC-
Manager

« Svar #1032: 05 Apr 2008, 14:38 »

Crouch får virkelig bevist, hvor dygtig en spiller han er, i dag. Han er høj og ranglet og virker hamrende uelegant, men han har faktisk en fremragende teknik, og der er næsten ikke det, den mand ikke kan. En rigtig dygtig angriber.

Tillykke med en fortjent pauseføring. Jeg håber dog, at Arsenal får udlignet.
Ja, den mand har en fantastisk teknik. Måden han tæmmer bolden på osv. Benitez brug ham nu ffs Opstemt.

JKJ
Gæst

« Svar #1033: 06 Apr 2008, 16:57 »

1-1 ude mod Arsenal... det havde jeg gerne solgt den forinden kampstart... og det var da noget af en alternativ opstilling, men det galdt jo begge hold... der blev virkelig sparet spillere på de 2 hold inden kampen på tirsdag...

ManUtd83
Manager

« Svar #1034: 06 Apr 2008, 17:04 »

Virkelig flot mål af Crouchie ! Fatter virkelig ikke Benitez - han synes at være mentalt retarderet. Håbløse, elendige, sløve Kuyt får hver gang en plads i startopstillingen frem for Crouch som er en klassespiller. Alene hans højde gør ham brugbar men han har jo også en teknik og kan sparke til en fodbold.

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010