home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Critérium du Dauphiné
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Critérium du Dauphiné  (Læst 4333 gange)
Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Critérium du Dauphiné
« : 09 Jun 2010, 12:23 »

En tråd til Dauphine Liberre


Lige pt. er Contador i gult, han udtaler selv at han langt fra er i form, men alligevel smadrede han igennem i prologen.  crazy Bliver spændende at se lørdagens etape op af Alpe D'Huez.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2010, 14:52 af Dimma » Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dauphine Liberre 2010
« Svar #1: 09 Jun 2010, 12:49 »

Det har ændret navn, så det nu hedder Critérium du Dauphiné. Wink

Vidste sgu ikke at Alpe d'Huez var med i år, så det bliver man jo næsten nødt til at se, selvom der er fodbold. Tunge Saxo Bank har dog ikke ligefrem noget stærkt hold med, så man skal nok ikke forvente så meget derfra.

Dog fantastisk kørt af Haedo i går, og så fik han også vidst at han bestemt er en hurtig herre. Thumbs Up
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dauphine Liberre 2010
« Svar #2: 09 Jun 2010, 13:12 »

Det vil undre mig meget, hvis ikke Contador tager den gule trøje. Jeg kan ikke se hvem der for alvor skal kunne true ham, og når han allerede så tidligt i løbet har trøjen er der nok ikke så meget at gøre for de andre bejlere til trøjen. Dennis Menchov og Samuel Sanchez er allerede sat et stykke tilbage i forhold til Contador, og jeg tror ikke de henter ham på hverken enkeltstarten og bestemt heller ikke i bjergene.

Lad os bare håbe at Contador, modsat hans eget udsagn, er i topform nu, for jeg vil nødig se ham i en stærkere udgave i touren.
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Critérium du Dauphiné
« Svar #3: 09 Jun 2010, 14:57 »

Tak, navnet er hermed ændret.  Peace

Jeg fik også lige set genudsendelse af afslutningen af gårsdagens etape, og hold da op hvor havde Haedo fart på. Han kom fra en elendig position og fløj forbi kort før målstregen, imponerende. Selvom det ikke var de største sprinternavne han var oppe imod, var det stadig utrolig godt kørt, han havde MEGET mere fart på en de andre.

Ja du har helt ret T1de, men tror desværre ikke at Contador har ramt topformen endnu. Vi må håbe at de kan slå ham sammen de andre hold under dette års tour.
Logged


MarcA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Critérium du Dauphiné
« Svar #4: 09 Jun 2010, 14:59 »

Tak, navnet er hermed ændret.  Peace

Jeg fik også lige set genudsendelse af afslutningen af gårsdagens etape, og hold da op hvor havde Haedo fart på. Han kom fra en elendig position og fløj forbi kort før målstregen, imponerende. Selvom det ikke var de største sprinternavne han var oppe imod, var det stadig utrolig godt kørt, han havde MEGET mere fart på en de andre.

Ja du har helt ret T1de, men tror desværre ikke at Contador har ramt topformen endnu. Vi må håbe at de kan slå ham sammen de andre hold under dette års tour.
- Contador er helt sikkert ikke i topform endnu, men han ved hvor han skal være når Touren starter og han skal nok vinde TdF igen i år Wink
Logged

MINE STRIBER ER RØDE OG HVIDE !

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Critérium du Dauphiné
« Svar #5: 09 Jun 2010, 15:17 »

Er hellere ikke i tvivl om at Contador vinder touren. Han kører en god enkeltstart, som er bedre end Andi´s. Han følger med alle op ad bjergene, samt han har det afsindig giftige hug, hvor jeg hellere ikke tror Andi kan være med på. Schleck mangler også det ryk, der gør at han kan splitte alt og alle.
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Critérium du Dauphiné
« Svar #6: 09 Jun 2010, 16:11 »

Det ser vist ud til at Contador IKKE er i topform. Hans enkeltstarter ser ikke speciel god ud indtil nu.  Smiley
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Critérium du Dauphiné
« Svar #7: 09 Jun 2010, 16:22 »

Er hellere ikke i tvivl om at Contador vinder touren. Han kører en god enkeltstart, som er bedre end Andi´s. Han følger med alle op ad bjergene, samt han har det afsindig giftige hug, hvor jeg hellere ikke tror Andi kan være med på. Schleck mangler også det ryk, der gør at han kan splitte alt og alle.

Contador kører ikke længere bare en god enkeltstart - desværre kører han en enkeltstart, der i tredje uge af Tour de France er bedre end Cancellaras, skønt sidstnævnte brugte etapen inden på at restituere Smiley

Tak, navnet er hermed ændret.  Peace

Jeg fik også lige set genudsendelse af afslutningen af gårsdagens etape, og hold da op hvor havde Haedo fart på. Han kom fra en elendig position og fløj forbi kort før målstregen, imponerende. Selvom det ikke var de største sprinternavne han var oppe imod, var det stadig utrolig godt kørt, han havde MEGET mere fart på en de andre.

Det har taget ham mange år at nå den her klasse dog. Haedo har godt nok gennemgået en langsom udvikling, og jeg tillader mig stadig at tvivle lidt på ham. Men sprintere passer generelt ikke ind på  Saxo Bank.

Contador ser ikke ud til at nyde sin nye position på cyklen - i hvert fald er resultatet ikke videre imponerende, og selv i halvdårlig form burde han have været med i toppen i dag. Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010