home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor skal vi helst forstærkes
Målmand
- 2 (8,7%)
Forsvar
- 8 (34,8%)
Midtbane
- 4 (17,4%)
Angreb
- 4 (17,4%)
Truppen er fin nok
- 5 (21,7%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: West Ham tråden  (Læst 31265 gange)
Zone 43
Manager

Sv: West Ham tråden
« Svar #75: 21 Dec 2010, 18:39 »

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=133054,133035
To andenrangs bænkevarmere rygtes på vej i dag. To ænder, andet kan det ikke være, eftersom den centrale midtbane imo er der, vi er bedst besat. Back- og fløj positionerne er der, det er mest nødvendigt at forstærke sig, evt. en midterforsvar og en angriber, alt efter hvordan tingene ser ud om et måneds tid. Men i første omgang back og fløj - her kunne man tage et kig mod den blå del af Manchester.

Alt andet end heldige var vi i weekenden, ude mod Blackburn, der intet ville. Bundholdets 'held' så at sige.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #76: 26 Dec 2010, 19:16 »

Kønt var det sgu ikke, men for en sjælden gangs skyld ebbede det ud i tre point til vores side, og en i skrivende stund 19. plads. Green var utvivlsomt MoM. Programmet det næste måneds tid ser ganske fint ud, og pilen peger den rigtige vej, så jeg forholder mig optimistisk.

Desuden er Collison, da Costa og Hitzlsperger snart tilbage ifl. injuries.dk.

No relegation for the Claret and Blue,
Just celebration for the Claret and Blue

Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 26 Dec 2010, 19:20 »

Træls at der ikke er konkurrence i sydlondon mere Wink håber ikke i rykker ned og gør Millwall selskab.

Zone 43
Manager

« Svar #78: 28 Dec 2010, 18:17 »

Så gælder det Everton om få øjeblikke. Selvom den seneste sejr over dem ligger tilbage til april '07, tror jeg på baggrund af sejren mod Fulham og min evige naive optimisme, på de tre point.

I start 11eren er der fire ændringer ift. Fulham-opgøret; Faubert, Ilunga, Boa Morte og Obinna afløser Gabbidon, Ben Haim, Stanislas og Cole. De to sidste ændringer er jeg mest ked af.

COYI!

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #79: 28 Dec 2010, 20:39 »

1-1 mod Everton, et ganske fair resultat imo. Trætheden efter Fulham kampen var til, at se til tider, og derfor den noget defensive tilgang. Næste kamp er på lørdag, hjemme mod Wolves, og det skulle gerne resulterer i 3 point - forhåbenlig er Ilunga klar til kamp, ligesom jeg gerne ser Stanislas og Cole i start-11.

I øvrigt får jeg lange løg af Boa Morte. Han er så piv fucking elendig, at han kunne blive en profil i Liverpool.

- Daniel Agger.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #80: 28 Dec 2010, 20:41 »

I øvrigt får jeg lange løg af Boa Morte. Han er så piv fucking elendig, at han kunne blive en profil i Liverpool.

Ba bum tssch! Grin

Zone 43
Manager

« Svar #81: 05 Jan 2011, 22:33 »

Efter denne store aften - som ikke er slut endnu - vil jeg da glæde mig over, at vi trods alt ikke de er ringeste i PL. Trods den hårde konkurrence fra Liverpool og Chelsea, må den tvivlsomme ære gå til Wigan..

Jeg var ellers begyndt, at få lidt tiltro til, at Grant kunne redde sæsonen, men med resultatet i mente er den røget hurtigere end Titanic sank i sin tid. Lad ham endelig blive i Nordengland, fucking miles away fra West Ham. Det samme kan gøres med en del af de overbetalte spillere med Liverpool-klassen, Boa Morte, Dyer m.fl.

FA Cuppen og til dels Carling Cuppen kan stikkes op hvor solen ikke skinner, overlevelsen er vigtigst - uden Grant som styrmanden.

- Daniel Agger.

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #82: 05 Jan 2011, 23:00 »

Efter denne store aften - som ikke er slut endnu - vil jeg da glæde mig over, at vi trods alt ikke de er ringeste i PL. Trods den hårde konkurrence fra Liverpool og Chelsea, må den tvivlsomme ære gå til Wigan..

Jeg var ellers begyndt, at få lidt tiltro til, at Grant kunne redde sæsonen, men med resultatet i mente er den røget hurtigere end Titanic sank i sin tid. Lad ham endelig blive i Nordengland, fucking miles away fra West Ham. Det samme kan gøres med en del af de overbetalte spillere med Liverpool-klassen, Boa Morte, Dyer m.fl.

FA Cuppen og til dels Carling Cuppen kan stikkes op hvor solen ikke skinner, overlevelsen er vigtigst - uden Grant som styrmanden.
True that, bortset fra at Grant har ført os ned som de ringeste pt.

Zone 43
Manager

« Svar #83: 06 Jan 2011, 19:31 »

Dagens rygter:

Behrami til Fiorentina for £4 mio, Sidwell til Wolves, McCarthy på vej til QPR på en lejeaftale sæsonen ud, Gabriel Milito på vej til os eller Blackburn, Grant (samt Hodgson, Ancelotti og Houllier) er 'dead man walking' og Grant kan meget vel været fyret inden Barnsleys-opgøret i weekenden.

Ray Wilkins nævnes på KUMBs forum som en mulig kommende træner.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #84: 09 Jan 2011, 17:20 »

2-0 sejr over Barnsley i går - Nottingham Forest gæster os i den næste runde i FA Cuppen. Fin lodtrækning.

I øvrigt mener NotW, at mene, at Karen Brady er årsagen til, vi ikke hentede Sidwell, i og med Noble snart er klar igen. Noget Grant skulle være ret så sur over - men han er forhåbenlig væk inden længe, så det finder jeg kun positivt. End videre skulle Abramovich hente ham tilbage Chelsea. Win-win. Thumbs Up

Demba Ba skulle have været i London de sidste par dage, angiveligt omkring et skifte til os. Desuden skulle vi også være i kamp mod Fulham omkring Robbie Keane.
Big Sam menes at blive den kommende træner sæsonen, når Grant får sparket. O'Neill skulle lurer i kulissen.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #85: 12 Jan 2011, 20:16 »

Og så er januars første handel på plads, Wayne Bridge er lejet hos City sæsonen ud. End videre siges det, at Ben Haim meget vel ryger tilbage til Portsmouth, nu hvor Bridge er hentet til. Win-win. Thumbs Up

Den første af fire City spillere, der for et måneds tid siden blev rygtet til. Spændende om planen holder stik. :-)
http://www.footballtransfertavern.com/2010/12/premiership/manchester-city/hammers-to-raid-man-city-in-crazy-15m-masterplan

Af øvrige rygter, har Stoke angiveligt bud på Noble - forhåbenlig en no deal, han skal ingen steder. Kovac til Brescia samt Upson til Arsenal, da han ikke vil forlænge hans kontrakt som udløber til sommer. Sælg gerne dem begge.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #86: 17 Jan 2011, 18:49 »

Det forlyder, at 2xDavid fortsat har tiltro til, at lade Grant blive på posten - gad vide om der skal en nedrykning til, før de finder ud af, at han ikke er den rette? Skuffet

Endvidere har de også kig på en angriber, dog uden at nævne navne. Bent fra Sunderland har samtidig bedt om, at ryge på transferlisten - forhåbenlig kan vi få ham til i London, men tvivler dog. Robbie Keane og Jay Bothroyd kunne også være muligheder.

- Daniel Agger.

Chamberlain15
Manager

« Svar #87: 17 Jan 2011, 18:57 »

Det forlyder, at 2xDavid fortsat har tiltro til, at lade Grant blive på posten - gad vide om der skal en nedrykning til, før de finder ud af, at han ikke er den rette? Skuffet

Endvidere har de også kig på en angriber, dog uden at nævne navne. Bent fra Sunderland har samtidig bedt om, at ryge på transferlisten - forhåbenlig kan vi få ham til i London, men tvivler dog. Robbie Keane og Jay Bothroyd kunne også være muligheder.

Du skal ikke regne med at i får Bent. Han er nemlig på vej til Villa.

http://www.7500toholte.com/2011/1/17/1939749/darren-bent-to-aston-villa-sunderland-striker-hands-in-transfer

Handlen er mere eller mindre gået igennem. Selv Steve Bruce har udtalt hans skuffelse over tabet af Darren Bent til Aston Villa. Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

JKJ
Gæst

« Svar #88: 17 Jan 2011, 18:59 »

Den fyring har ligget i kortene længe.

Er helt enig i at det virker underligt den ikke er kommet for længe siden.

Grant virker ikke til at være manden der kan redde jer i hvert fald. Hvis der ikke sker noget meget drastisk meget hurtigt fører han jo jer direkte ned i 1. div.

Zone 43
Manager

« Svar #89: 17 Jan 2011, 20:16 »

Du skal ikke regne med at i får Bent. Han er nemlig på vej til Villa.

http://www.7500toholte.com/2011/1/17/1939749/darren-bent-to-aston-villa-sunderland-striker-hands-in-transfer

Handlen er mere eller mindre gået igennem. Selv Steve Bruce har udtalt hans skuffelse over tabet af Darren Bent til Aston Villa. Smiley

Jep, ved det godt, men håber nu stadig, at han springer fra Villa i 11. time, og kommer til os. Cool

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010