home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 800 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 954 955 [956] 957 958 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1518651 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14325: 23 Feb 2012, 20:18 »

Iøvrigt er Phil Jones anfører til dagens kamp i en alder af kun 20 år. Helt sikkert vores fremtidige anfører, hvilket jeg bestemt er enig i.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14326: 23 Feb 2012, 20:39 »

Spændende med Jones og Smalling i midterforsvaret for engang skyld, da jeg aldrig synes, de spiller dernede, selvom jeg kan forstå hos de fleste, at det er den rolle, som de er tiltænkt - de er dog begge så gode, at de også er i stand til at dække andre pladser. Glæder mig til at se dem dernede, da det uden tvivl er et potentielt makkerpar i mange, mange år fremad både i United og på landsholdet. Som Arsenal-fan græmmer jeg mig over, at Wenger ikke bare formåede at hente en af dem.

Til Eriksen: Jeg synes, at han bliver hyped for meget. Især synes jeg, at det virker som om, at de danske medier gør ham til den nye Michael Laudrup, hvilket jeg ikke synes, at han er. Når det er sagt, er det selvfølgelig en spiller, som stort set alle topklubber i hele verden kan bruge fremadrettet. Der var en der nævnte, at han gerne så Eriksen spille 1-2 år mere i Holland, hvilket jeg er uenig i - selvom jeg ikke synes, at han er så god som han bliver gjort til, er han stadig på nuværende tidspunkt for god til at spille i Ajax og bliver overhovedet ikke matchet i den liga, som han spiller i. Jeg ser gerne som dansker at han skifter til et PL-hold eller et hold i toppen af Italien, Spanien eller måske Tyskland, hvor han er sikker på, at spille 30+ kampe i sit første år. Jeg ved ikke, om det er muligt i United - kommer vel meget til at afhænge af Cleverley - men umiddelbart ville jeg da sige, at Eriksen ville være en spiller, som sagtens ville kunne passe ind, især hvis Anderson smutter, da United er notorisk kendt for at være god til at udvikle unge spillere.

Newton Heath
Manager

« Svar #14327: 23 Feb 2012, 21:03 »

Iøvrigt er Phil Jones anfører til dagens kamp i en alder af kun 20 år. Helt sikkert vores fremtidige anfører, hvilket jeg bestemt er enig i.

Så vidt jeg kan se er det Park der er anfører. :-)

Spændende opstilling, glæder mig til at se en gang Berbalove tonight.

3-1.

UNITED!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14328: 23 Feb 2012, 21:05 »

Nå, det er da rigtigt. Det stod der bare skrevet mange steder, med blandt andet Uefa. ;-)

Plambek
Gæst

« Svar #14329: 23 Feb 2012, 23:01 »

Igen en skidt hjemmebane kamp i Europa.. Nu er det 3 gang spillerne leverer en så sløj indsats på Old Trafford, vi kommer hurtigt foran og i stedet for at sætte sig på kampen og kontrollere den, så stiller vi os tilbage og efterladre alt initiativ til Ajax.. Fik ret i mine bange anelser omkring Clverly/park, de var jo kegler i første halvleg.. Young leverede endnu en skidt indsats, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vi skulle smide 18 mio pund efter ham.. Takker De Gea for vi gik videre, sgu en flot redning han fik hevet op af hatten.. I det mindste er vi videre, men hvis spillet ikke forbedres kraftigt, så får vi altså problemer mod Bilbao, især når vi skal møde dem på udebane i sidste kamp, det ikke et sjovt sted at spille..

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #14330: 23 Feb 2012, 23:20 »

Et hold som Manchester United SKAL simpelthen slå et hold som Ajax på Old Trafford. Det er simpelthen alt alt for skidt det her. Vi burde slet ikke ha' ladet kampe blive så nervøs til sidst men bare blæst dem ud af banen.
Jeg er dybt skuffet og håber så sandelig at vi opper os snart hvis vi skal have nogen som helst chance i denne turnering.

Official member of Manchester United Football Club

JimmyGP
Manager

« Svar #14331: 23 Feb 2012, 23:28 »

Sur og skuffet.. havde forventet en sejr specielt efter åbningsmålet.. Vi bør slå et hold som Ajax selv med et å ungt hold, men vi er videre og det må være hovedsagen..

Ser frem til at Giggs snart får kamp nummer 900 Thumbs Up

EDIT: Kun mig, der synes at Cleverly så lovende ud?

- Veni, vidi, vici -

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14332: 23 Feb 2012, 23:35 »

Spændende med Jones og Smalling i midterforsvaret for engang skyld, da jeg aldrig synes, de spiller dernede, selvom jeg kan forstå hos de fleste, at det er den rolle, som de er tiltænkt - de er dog begge så gode, at de også er i stand til at dække andre pladser. Glæder mig til at se dem dernede, da det uden tvivl er et potentielt makkerpar i mange, mange år fremad både i United og på landsholdet. Som Arsenal-fan græmmer jeg mig over, at Wenger ikke bare formåede at hente en af dem.

Til Eriksen: Jeg synes, at han bliver hyped for meget. Især synes jeg, at det virker som om, at de danske medier gør ham til den nye Michael Laudrup, hvilket jeg ikke synes, at han er. Når det er sagt, er det selvfølgelig en spiller, som stort set alle topklubber i hele verden kan bruge fremadrettet. Der var en der nævnte, at han gerne så Eriksen spille 1-2 år mere i Holland, hvilket jeg er uenig i - selvom jeg ikke synes, at han er så god som han bliver gjort til, er han stadig på nuværende tidspunkt for god til at spille i Ajax og bliver overhovedet ikke matchet i den liga, som han spiller i. Jeg ser gerne som dansker at han skifter til et PL-hold eller et hold i toppen af Italien, Spanien eller måske Tyskland, hvor han er sikker på, at spille 30+ kampe i sit første år. Jeg ved ikke, om det er muligt i United - kommer vel meget til at afhænge af Cleverley - men umiddelbart ville jeg da sige, at Eriksen ville være en spiller, som sagtens ville kunne passe ind, især hvis Anderson smutter, da United er notorisk kendt for at være god til at udvikle unge spillere.
Enig i din betragtning omkring Jones og Smalling. Klassespillere! At de kan agere på dette tårnhøje niveau allerede nu er jo helt fantastisk, men de er samtidig fremtidens mænd, og formentlig de to som vi ser fremover i midterforsvaret i den røde trøje mange år frem, omend de også kan spille på andre positioner, grundet deres alsidighed - især førstnævnte. Jeg elsker Phil's offensive raids, og derfor synes jeg det er fantastisk, når han bliver rykket ud på backen. Samtidig kan han jo også gøre sig i maskinrummet. Fantastisk mand, intet mindre.

Omkring Eriksen, så var det mig der mente, at han bør blive en sæson eller to mere, før han skifter. En af argumentationerne for dette, er jo f.eks. at jeg ikke mener han kan agere på allerhøjeste niveau, som f.eks. Barcelona og Real Madrid, som nok er de mest sandsynlige bejlere. Det næste er jo, at en stor del af hans udviklingsproces netop har foregået i Amsterdam, og deres stab og ungdoms-fokus er fremragende. Han er en af de bedste spillere i ligaen, men han får stadigvæk konkurrence. Nu ser jeg sjældent Eresdivision, men der er andre gode spillere, og han styrer jo ikke ligaen dernede, hvorfor jeg også mener at han bør blive der lidt længere, og så efterfølgende skifte til en storklub to år efter, f.eks. Det afhænger også af hans udvikling i min optik.

Men jeg kan godt se, hvad du mener. En lidt større klub i en stærkere liga kunne også være en mulighed, og den kunne han så bruge som mellemstation evt.

Desuden mener jeg ikke, at han vil passe ind i vores spilkoncept. Han er ikke central midtbanespiller i en flad 4-4-2, men derimod offensiv midt, og med hans manglende kvaliteter den anden vej, så mener jeg ikke, at han er manden for os. Ser ham slet ikke som en Scholes, som en anden nævnte herinde. Vil som tidligere nævnt hellere se en etableret stjernespiller, og helst en tovejsspiller som f.eks. Schweinsteiger som jeg er stor beundrer af.

Men til kampen - jeg er dybt skuffet! Dejligt at vi trods alt får videre grundet vores gode resultat i Amsterdam, men vi skal simpelthen vinde en kamp som denne. Vi stiller rimelig stærkt op, og så skal vi simpelthen bare køre dem ud af banen, og det magter vi åbenbart ikke i dag. Vi kommer godt fra start og er allerede foran efter 6 minutter, og derefter falder vi alt, alt for langt tilbage i banen og lader dem styre spillet, hvilket var en taktisk fejl i min bog. Vi skal spille langt bedre, hvis vi skal kunne gå hele vejen i denne turnering, for der er altså ganske kompetente mandskaber forude, selvom vi ikke snakker om den store europæiske scene.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14333: 24 Feb 2012, 00:00 »

Som udgangspunkt ville jeg heller ikke se Eriksen spille central midtbane i et 4-4-2-system - der er jeg helt enig i, at han lacker noget defensiv kvalitet, da man i Premier League ikke kun kan spille med 1 tovejsspiller på midtbanen. Cleverley og Anderson viste dog alligevel i starten af sæsonen, at det på et eller andet stadie rent faktisk var muligt at spille uden Fletcher/Carrick-typen. Men som udgangspunkt ville han dog ikke kunne fitte derind.. i hvert fald ikke nu nuværende tidspunkt.

Rollen han uden tvivl er bedst i er lige bagved en angriber, men det er nok ikke den rolle, som han ville kunne få i United, hvis han ville blive købt - på kort sigt. Det er næsten utænkeligt. Jeg tror dog, at han kunne være en fremragende tilføjelse at have, hvis man enten valgte at skille sig af med Young, Valencia eller Nani (hvilket måske heller ikke er så sandsynligt)  og hovedsageligt bruger ham som midtbanespiller med udgangspunkt i venstre side i 4-4-2-opstillingen med en høj grad af kreativitet og med muligheden for at trække ind i banen, da man på den måde både sørger for, at den defensive arbejdsbyrde ikke bliver ligeså stor, som hvis han ligger på midten, men samtidig også gør, at han ville være fri til at trække ind i de rum, hvor han er bedst og åbne op for eventuelle overlap.

Umiddelbart ville jeg heller ikke sige, at han passer ind i Uniteds startopstillingen - hvilket ingen rene offensive midtbanespillere gør, hvis man ikke ændrer system - men jeg mener, at jo længe at man har et så stort talent med mulighed for at udfolde det, er det på grænsende til det ligegyldige, hvor godt man passer. Når det er sagt, så ville jeg alligevel som Ferguson foretrække spillere som Hazard og Gotze, hvis man er interesseret i at tilføje kreativitet til holdet fremfor Eriksen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14334: 24 Feb 2012, 00:11 »

Som udgangspunkt ville jeg heller ikke se Eriksen spille central midtbane i et 4-4-2-system - der er jeg helt enig i, at han lacker noget defensiv kvalitet, da man i Premier League ikke kun kan spille med 1 tovejsspiller på midtbanen. Cleverley og Anderson viste dog alligevel i starten af sæsonen, at det på et eller andet stadie rent faktisk var muligt at spille uden Fletcher/Carrick-typen. Men som udgangspunkt ville han dog ikke kunne fitte derind.. i hvert fald ikke nu nuværende tidspunkt.

Rollen han uden tvivl er bedst i er lige bagved en angriber, men det er nok ikke den rolle, som han ville kunne få i United, hvis han ville blive købt - på kort sigt. Det er næsten utænkeligt. Jeg tror dog, at han kunne være en fremragende tilføjelse at have, hvis man enten valgte at skille sig af med Young, Valencia eller Nani (hvilket måske heller ikke er så sandsynligt)  og hovedsageligt bruger ham som midtbanespiller med udgangspunkt i venstre side i 4-4-2-opstillingen med en høj grad af kreativitet og med muligheden for at trække ind i banen, da man på den måde både sørger for, at den defensive arbejdsbyrde ikke bliver ligeså stor, som hvis han ligger på midten, men samtidig også gør, at han ville være fri til at trække ind i de rum, hvor han er bedst og åbne op for eventuelle overlap.

Umiddelbart ville jeg heller ikke sige, at han passer ind i Uniteds startopstillingen - hvilket ingen rene offensive midtbanespillere gør, hvis man ikke ændrer system - men jeg mener, at jo længe at man har et så stort talent med mulighed for at udfolde det, er det på grænsende til det ligegyldige, hvor godt man passer. Når det er sagt, så ville jeg alligevel som Ferguson foretrække spillere som Hazard og Gotze, hvis man er interesseret i at tilføje kreativitet til holdet fremfor Eriksen.
Enig i meget af det. Han kunne sikkert godt gøre sig som kantspiller og have en lidt fri rolle, men jeg vil bestemt ikke skille mig af med vores nuværende kantspillere som er fremragende når de er i topform, men som du selv også påpeger, er det ret usandsynligt.

Han er bedst lige bag det forreste angreb, altså som en hængende eller offensiv midtbanespiller, og derfor tror jeg ganske enkelt ikke, at han kan tilpasse sig vores koncept. Selvfølgelig kan man justere og foretage ændringer osv., men det er vigtigt at bevare kontinuiteten og holde den røde tråd igennem vores spilsystem, hvor jeg mener at de to balancespillere i maskinrummet er uhyre vigtige, og nogle som skal kunne noget begge veje, både med og uden bold.

Du har også helt ret i det med Anderson og Cleverley. Det kørte jo på skinner for os i opstarten, men noget som mange beskuere ikke så, var jo at vi faktisk manglede den kraft i maskinrummet, og det gjorde at modstanderen kom til et hav af chancer, som jo ikke sker, når vi f.eks. har Carrick på den centrale. Jeg synes at han er undervurderet, og en helt igennem fantastisk klassepiller. Han er en sand klasse balancespiller, og en mand der også kan begge veje. Han er meget klog, og kan bryde spillet og fordele boldene rigtig fint. Ham ved siden af en lidt mere fremadrettet spiller (Modric eksempelvis) kunne være meget spændende. Allerhelst så jeg Bastian Schweinsteiger, da jeg jo elsker manden, men samtidig er jeg bevidst om, at det nok er rimelig usandsynligt, at han bliver en red devil - desværre, i min optik.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #14335: 24 Feb 2012, 02:13 »

Det prøvede Arsenal også de bød det samme som Man Utd på Smalling men han valgte Utd og med Jones så bød Arsenal 10 mil £ på ham sidste vinter men der ville Blackburn ikke sælge og de gav sammme bud som Man Utd i sommers men det var først efter at Utd havde budt og var i forhandlinger med Jones

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14336: 24 Feb 2012, 03:06 »

Ja præcis, derfor jeg skrev, at jeg er ærgerlig over det Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #14337: 26 Feb 2012, 13:08 »

Mens der spilles et fuldstændigt ligegyldigt London-derby mellem Arsenal og Spurs idag og en gabende kedelig Carling Cup-finale på Wembley, så finder dagens eneste vigtige kamp sted på Carrow Road i det østlige England, hvor vi står overfor en vital kamp i mesterskabsræset mod det stærke hjemmehold Norwich. City vandt en sikker 3-0 sejr over Blackburn igår, og derfor er forskellen nu på fem point, hvilket vi meget gerne skal have reduceret til to efter dagens kamp. Det er svært ikke at være imponeret af de præstationer som Paul Lamberts drenge har leveret i denne sæson, og deres blandt andet blot tre hjemmebanenederlag gør, at de indtager en ottendeplads, blot fire point efter Liverpool.

Der er ingen tvivl om at vi skal ud og levere en god præstation hvis vi skal have tre point med tilbage til Manchester, og dette skal vi gøre uden Anders Lindegaard, Anderson, Antonio Valencia, Michael Owen, Nemanja Vidic og Darren Fletcher, mens både Tom Cleverley og Wayne Rooney er tvivlsomme. Med disse skader in mente håber jeg på en opstilling noget nær denne:

De Gea
Jones-Evans-Ferdinand-Evra
Nani-Carrick-Giggs-Young
Rooney-Welbeck

Både Smalling og Rafael kan få en rolle i defensiven, men jeg tror efter torsdagens kamp at Fergie går i hvert fald med Evans og Rio i midten, mens Evra formentligt er tilbage i venstresiden. Carrick vender helt sikkert tilbage, mens spørgsmålet er om det bliver Giggs eller Scholes der supplerer ham på midten, eller om begge kommer i aktion frem for en af kanterne. Rooney er meldt tvivlsom, men jeg regner stærkt med at han spiller idag, og forhåbentligt sammen med Welbeck.

Som tidligere nævnt skal vi have tre point for at følge med vores bysbørn, og jeg tror også at vi vinder med 3-1 på den ellers svære udebane. Kampen kan så vidt jeg er orienteret kun ses på dansk TV, hvis man har Viasats Premier League-kanaler, hvor Viasat Premier League Xtra 1 viser den. God kamp til jer alle.

UNITED!

Newton Heath
Manager

« Svar #14338: 26 Feb 2012, 13:45 »

De Gea
Jones-Evans-Rio-Evra
Nani-Carrick-Scholes-Giggs
Hernandez-Welbeck

Amos, Smalling, Rafael, Fabio, Park, Young og Berbatov.

Rooney ikke med og den gamle garde er foretrukket idag.

Kom så!
« Seneste Redigering: 26 Feb 2012, 14:19 af Newton Heath » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #14339: 26 Feb 2012, 15:22 »

Puha, noget blandet første halvleg fra vores side.

Glimrende start, godt tempo og god pass-and-move, men efter de første tyve minutter gik vi godt nok fuldstændigt i stå. Norwich spiller rigtig god fodbold, specielt på deres hjemmebane, men vi har også givet dem alle muligheder synes jeg. Nani startede godt ud og et fremragende indlæg til 1-0 målet, men siden da har han og resten af holdet haft store problemer med at få fat i bolden. Der er ingen tvivl om at når først vi kommer frem på den sidste tredjedel har vi ikke store problemer med at spille os igennem, hvilket har givet store chancer til Hernandez og Welbeck på et par gode angreb.

Vi skal op på tæerne igen, og have mere fat i bolden, og så er jeg sikker på at vi kan sikre den her sejr i anden halvleg. Og sidst, men bestemt ikke mindst, hvor er det dog fantastisk at se De Gea som han har gjort det indtil videre idag. To fænomenale redninger og talrige gode indgreb ude i feltet. Det ser mere lovende ud med ham.

Kom så United!

Sider: 1 ... 954 955 [956] 957 958 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010