home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:09:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23485
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Nyeste Bruger: realestateeg
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 917 918 [919] 920 921 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1439364 gange)
Joerli
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13770: 22 Jan 2012, 16:45 »

Føler at Citys sejr, tvinger United til sejr i dag. Et nederlag kan koste dyrt.

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13771: 22 Jan 2012, 16:52 »

Håber at Phil Jones kommer på backen og Smalling ind i midterforsvaret.. Synes de er meget bedre sådan.

Manchester United

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #13772: 22 Jan 2012, 17:52 »

Ser ud til at vi kan komme til at undvære Jones i et par uger. Men det er også det eneste minus.
Fremragende første halvleg og hvis Nani havde været lidt mere skarp og kontant i de første 45 minutter, så kunne det godt have stået 3-0.

Det er super at se hvordan vi samler samtlige bolde op efter Arsenals forsvar får sparket dem væk.

Fortsæt drenge, fortsæt!

Newton Heath
Manager

« Svar #13773: 22 Jan 2012, 17:53 »

Ser rigtig fornuftigt ud.

Vi spiller en fin kamp indtil videre, men lukrerer også på at Arsenal er ret dårlige. Der har været rigtig mange fine optræk, specielt ude omkring Nani og Djourou, men jeg synes Nani mangler at færdiggøre tingene. Han har klart overtaget på Djourou, men hans indlæg og beslutninger i de afgørende situationer kunne have været bedre. Derfor lækkert at Giggs viser hvordan man slår et indlæg, og finder storspillende Valencia ved bagerste stolpe. Herligt!

Vi har været et klart bedre hold end Arsenal, og nu er det vigtigt at vi ikke falder tilbage og lader Arsenal styre det hele, hvilket vi tidligere har haft en ærgerlig tendens til. Der er meget mere flow i vores spil, og vi har været klart bedre end Arsenal.

Kom så United!

JimmyGP
Manager

« Svar #13774: 22 Jan 2012, 17:54 »

Fandeme ærgerligt med Jones og det gule kort til Rafael, men ellers en flot første halvleg fra vores side.. Spændende kamp samt et flot opspil tilen lækker kasse fra Valencia.. Smiley GO UNITED Opstemt

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager

« Svar #13775: 22 Jan 2012, 17:56 »

Vi har noget af et overtag og er komfortabelt i front. God første halvleg. Carrick har været helt, helt forrygende, og hvis bare Nani havde været lidt mere effektiv i sine aktioner, var Arsenal kørt over.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13776: 22 Jan 2012, 18:05 »

Fin første halvleg, selvom det ville have været lækkert med lidt mere kynisme foran kassen, men det skal nok komme i anden halvleg.

Nani vil gerne være utrolig udfordrende, hvilket er godt, og Djourou har haft sit at se til! Men hvis bare portugiseren kunne være lidt mere effektiv og beslutsom, så ville vi kunne omsætte mange situationer til mål, og så ville vi bare kunne kører den stille og roligt hjem her i anden halvleg.

Vi skal gå fokuseret ud til anden halvleg, og så skal arbejdet fortsættes på midtbanen og kanterne, og så skal en spiller som Evra være opmærksom på hans placering, da en Chamberlain eller Theo W. sagtens kan stikke af, hvis vi står højt oppe og forsøger at kontrollere kampen de sidste tre kvarter.

GO UNITED!

Newton Heath
Manager

« Svar #13777: 22 Jan 2012, 19:00 »

JAAAAAAAAAAAAA

Tre vigtige vigtige point. Væmmelige Arsenal slået på egen bane, og sikke et mål at afgøre kampen på. Ærgerligt med et par nye skader, håber ikke det er for alvorligt. Kommer med et mere nuanceret blik på kampen senere eller imorgen, når jeg er faldet ned. Valencia <3

GLORY GLORY MAN UNITED

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #13778: 22 Jan 2012, 19:02 »

Middelmådig anden halvleg. Lidt skuffende at vi kommer ud på den måde, vi lukker jo totalt Arsenal ind i kampen. Jeg så gerne at Scholes var blevet skiftet ind lidt tidligere, da vi var dårlige til at holde i bolden. Men så længe vi vandt kampen, så har jeg det fint.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13779: 22 Jan 2012, 19:58 »

Så går det snart løs på Emirates, og jeg forudser en rimelig sikker sejr.

Jeg mener ikke, at Arsenal har den nødvendige pondus og kvalitet til at slå os i dag, og derfor tror jeg også at vi vinder 0-3. Vi skal være meget fremadrettet og direkte i vores spil, og vi skal ikke lade Arsenal styre tempoet, og så skal vi have en masse fokus på vores presspil og defensive placering, da RvP ikke skal have for meget plads - helst ikke noget, for hold kæft hvor er den mand uhyggelig dygtig! Hvis vi får lukket ned for ham, og ellers er offensivt anlagt, så tror jeg heller ikke det bliver noget problem i dag.

Vi skal have de tre point i dag, og så ser det også rigtig godt ud, hvis City ikke får fuld udbytte i mod Spurs, som står 0-0 lige nu!

Rooney skal på tavlen i dag, så han får en god portion selvtillid!
Nu er det selvfølgelig nemt at sidde her efter kampen, men det her forstår jeg simpelthen ikke. Hvorfor skulle I kunne vinde noget så sikkert som 3-0 over Arsenal på Emirates? Jeres spil er ikke prangende for tiden og det er vel egentlig gældende for alle topklubberne lige nu. I har haft problemer og især på midtbanen. Det ses tydeligt ved, at blandt andet Scholes er kommet tilbage.

Robin van Persie er helt sikkert verdensklasse, men han skal sgu ikke have kreditten alene. Jeg synes f.eks. at Koscielny, Szczesny og Song skal have stort set lige så meget kredit. Ja, van Persie laver målene, men målene er ikke alt. Jeg synes din påstand er forkert.

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #13780: 22 Jan 2012, 20:27 »

Nu er det selvfølgelig nemt at sidde her efter kampen, men det her forstår jeg simpelthen ikke. Hvorfor skulle I kunne vinde noget så sikkert som 3-0 over Arsenal på Emirates? Jeres spil er ikke prangende for tiden og det er vel egentlig gældende for alle topklubberne lige nu. I har haft problemer og især på midtbanen. Det ses tydeligt ved, at blandt andet Scholes er kommet tilbage.

Robin van Persie er helt sikkert verdensklasse, men han skal sgu ikke have kreditten alene. Jeg synes f.eks. at Koscielny, Szczesny og Song skal have stort set lige så meget kredit. Ja, van Persie laver målene, men målene er ikke alt. Jeg synes din påstand er forkert.

United kunne sagtens have vundet mere end 1-2. United havde da klart flest chancer.

Du siger at vores spil ikke er prangende. Det kan der måske være noget om, hvis vi kigger på anden halvleg, men vi kunne sagtens have ført 3-0 efter de første 45 minutter. Vi var dem totalt overlegne, både chance- og spillemæssigt.

Du må heller ikke glemme at Scholes ikke blev kaldt tilbage. Han har selv fortrudt at han lagde støvlerne på hylden.

Hvis du spørger mig, så lyder det mere som om at du har ondt i et hvis sted.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13781: 22 Jan 2012, 20:36 »

United kunne sagtens have vundet mere end 1-2. United havde da klart flest chancer.

Du siger at vores spil ikke er prangende. Det kan der måske være noget om, hvis vi kigger på anden halvleg, men vi kunne sagtens have ført 3-0 efter de første 45 minutter. Vi var dem totalt overlegne, både chance- og spillemæssigt.

Du må heller ikke glemme at Scholes ikke blev kaldt tilbage. Han har selv fortrudt at han lagde støvlerne på hylden.

Hvis du spørger mig, så lyder det mere som om at du har ondt i et hvis sted.
Først og fremmest, hvad skulle jeg have ondt over? Jeg er ikke Arsenal-fan.

Og ja, I kunne godt have været foran med mere end en ved pausen, men Arsenal kunne ligeledes have lavet et par stykker i 2. halvleg. Så det går jo op.

Og Scholes har da tydeligt kunne se problemet i United og vil da selvfølgelig gerne hjælpe sin hjerteklub. Det er da klart. Du kan ikke benægte jeres problemer på midten.

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #13782: 22 Jan 2012, 20:42 »

Og ja, I kunne godt have været foran med mere end en ved pausen, men Arsenal kunne ligeledes have lavet et par stykker i 2. halvleg. Så det går jo op.

Og Scholes har da tydeligt kunne se problemet i United og vil da selvfølgelig gerne hjælpe sin hjerteklub. Det er da klart. Du kan ikke benægte jeres problemer på midten.

Du kunne da have lidt ondt over at ingenting fungerer for Chelsea og også at mesterskaber er så langt væk. Det er bare nogle muligheder.

Jeg mener bare stadig at Arsenal ikke har én eneste chance i første halvleg. Men at United har flere gode chancer også i anden halvleg. Så nej, det går ikke lige op.

Det er muligt at Scholes har kunne se problemerne. Men han har jo trænet med reserveholdet siden sit stop, så manden har bare ikke kunne undvære fodbold.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13783: 22 Jan 2012, 20:43 »

Tror han mener at du kan have ondt i Røven over Chelsea er nr 4. Men selvfølgelig bare et gæt fra min side. Ellers er jeg enig, synes faktisk at Arsenal havde mange store chancer, eller halve chancer hvor de blev blokeret. Derudover tror jeg egentligt bare Scholes savnede fodbolden Smiley

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13784: 22 Jan 2012, 20:49 »

Du kunne da have lidt ondt over at ingenting fungerer for Chelsea og også at mesterskaber er så langt væk. Det er bare nogle muligheder.

Jeg mener bare stadig at Arsenal ikke har én eneste chance i første halvleg. Men at United har flere gode chancer også i anden halvleg. Så nej, det går ikke lige op.

Det er muligt at Scholes har kunne se problemerne. Men han har jo trænet med reserveholdet siden sit stop, så manden har bare ikke kunne undvære fodbold.
Ja manden har trænet med reserveholdet og har kunne se problemstillingen. Derfor har han stillet sig selv til rådighed. Netop fordi hans evner med en fodbold ikke var helt rustne. Arsenal kunne sagtens have lavet et par kasser mere i 2. halvleg, og jeg synes en pointdeling havde været mest fair.

Og jeg har ikke ondt over noget som helst. Hvis du mener at intet fungerer for Chelsea, så burde du måske se os spille. Vi har skaffet 10 point i 4 kampe i 2012, så helt skidt er det skam ikke.

Sider: 1 ... 917 918 [919] 920 921 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010