Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23488
0 Brugere, 706 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatavarnam
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
893
894
[
895
]
896
897
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1441392 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #13410:
08 Dec 2011, 12:23 »
Citat af: Swizz CataR 08 Dec 2011, 12:15
@Fraize:
Men hverken Barca eller Arsenal har jo satset 100 % på unge spillere? Jeg ved godt, at de gerne vil have at det skal hedde sig sådan, men det er jo reelt set ikke sandt. Nu må du rette mig hvis jeg tager fejl, men bruger de reelt set flere unge spillere end andre hold? Barca spiller vel normalt med Valdes, Alves, Puyol, Pique og Abidal nede bagved. Af dem er det vel kun Pique der er bare forholdsvis ung? (bliver 25 til februar). Som reserver der benytter de Mascerano (27), Busquets (23) eller Adriano (27). På midtbanen regerer især Xavi (31), Iniesta (27) samt Busquets, Fabregas (24) eller Seydou Keita (31). I angrebet bruger de Pedro (24), Messi (24), Alexis Sanchez (22) og David Villa (30). Derudover kan nævnes spillere som Maxwell (30) og Afellay (25). Altså har de 2 spillere især omkring førsteholdstruppen der er under 24.
Når det er sagt ved jeg godt at de ofte smider et enkelt talent eller flere op omkring førsteholdet fra tid til anden (fx Cuesta(?) i øjeblikket) samt Thiago der nok bliver hængende. Men alt i alt mener jeg ikke at man kan sige at de baserer deres hold 100 % på talenter. Det er ikke spor mere talentagtigt end fx Liverpool i foråret, der brugte spillere som Spering, Robinson, Flanigan m.fl.
Jeg vil tro at Arsenal vil vise sig noget af det samme.
Det er rigtigt at de ikke hver sommer præsenterer 11 nye spillere som er klar på førsteholdet. Men de unge får chancen for at bide sig fast, og hvis det lykkedes får de lov til at spille. Da Guardiola kom sendte han Pedro og Busquets op som bed sig på. Sidste sæson var der ikke rigtig nogen der var gode nok (så vidt jeg husker), mens denne sæson har budt på Thiago og Cuenca*, hvor især Thiago har vist at han "sagtens" kan erstatte Xavi og Iniesta fra tid til anden. Cuenca har også gjort det godt, og er måske den nye Pedro i den forstand at ingen kender ham, men han ser ud til at blive vigtig. Dog skal man lige bruge mere end til december for at se om han er kommende stjerne. Når det så er sagt er det rigtigt at det kniber mere forsvarsmæssigt at finde nogen der fx kunne erstatte Puyol og Abidal. Alligevel er det ikke der, som der bliver invisteret i vores sommerpauser hvilket enten betyder at den nuværnede forsvarskæde (Puyol, Abidal, Pique, Mascherano, Busquets og Alves) er bred nok til en hel sæson, eller også har Guardiola nogle i tankerne som han mener kan begå sig på førsteholdet næste år måske? Jeg tvivler dog. De unge får hvert fald chancen for at bide sig på hvis de har gjort det godt nok på træningsbanen eller for b-holdet - det er min erfaring. Vi så bl.a. Bojan (har næsten glemt ham) som ikke fik særligt meget spilletid, hvilket nok tydede på at han ikke viste nok på træningsbanen, og i kampene blev det bare endnu tydligere hvor "dårlig" han var. Han var i hvert fald ikke brugbar.
Men nok om Barcelona...
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #13411:
08 Dec 2011, 12:27 »
Citat af: Swizz CataR 08 Dec 2011, 12:18
Men er det ikke nøjagtigt det samme i United? Bortset fra den utrolig skuffende præstation i CL i år, så bliver det jo også primært gjort opmærksom på Uniteds fadæser i PL fordi at City vinder samtlige kampe? Det er jo samme situation der.
Hvis Guordiola bliver ved med at fornye sig en smule, og vinder trofæ efter trofæ, ville du så ikke også gerne se ham bibeholdt i klubben om 20 år? Ferguson er jo vel at mærke kun stadig i United fordi han har gjort det så sublimt som han nu har. Der må du for guds skyld ikke tage fejl. Han har også fornyet holdet fra tid til anden, og den spillestil der er i dag er jo ikke den samme som den altid har været?
For mig og se virker Sir Alex ikke som den rigtige til at bringe United tilbage i toppen. United hænger ved i PRL men jeg er spændt på at se hvor længe det holder. Jeg tror personligt ikke på dem. Han er gammel og nok ved han alt om fodbold, men han er en stædig type som nok har svært ved at erkende at man kan gå fra finale-plads til EL. Det virker bare ikke lovende.
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #13412:
08 Dec 2011, 13:03 »
Citat af: Ibraa 08 Dec 2011, 12:27
For mig og se virker Sir Alex ikke som den rigtige til at bringe United tilbage i toppen. United hænger ved i PRL men jeg er spændt på at se hvor længe det holder. Jeg tror personligt ikke på dem. Han er gammel og nok ved han alt om fodbold, men han er en stædig type som nok har svært ved at erkende at man kan gå fra finale-plads til EL. Det virker bare ikke lovende.
Arrrrrrrrrrh, nu skal du vidst heller ikke gøre det værre end det er. Vi har trods alt været i 3 ud af de sidste 4 CL finaler og vundert PL 4 gange de sidste 5 år. Og det er vel og mærke med den taktik han stadig køre efter, som bare failede big time i CL i år, især pga. rædselsfulde præstationer fra spillerene, hvilket de også selv har erkendt flere gange nu.
Kan vi få det hold tilbage, som startede sæsonen så fantastisk, er jeg nu ganske fortrøstningsfuld. Offensiven med Cleverley, Anderson, Young, Nani, Rooney og Welbeck/Hernandez fungerede til UG dengang, men så begyndte skaderne at komme, og alt blev straks værrer hvilket kulminerede i den forfærdelige kamp mod Shitty.
Dog dermed ikke sagt, at jeg ikke også gerne så en ny meget kreativ anlagt midtbane spiller. Omvendt vil jeg stadig have, at Cleverley får flere kampe til at bevise sig. Han gjorder det glimrende i starten, men har desværre været meget skades ramt. Super ærgeligt, at den evige idiot til Kevin Davies skulle flække ham dengang.
Det sidste jeg ville gå med til var, at Fergie skulle sige stop. Lidt mere stabilitet i start 11'eren når de skadesramte kommer tilbage er mit største ønske til jul udover det faktum, at vi forfanden snart skal have valgt en målmand. Om det skal være de Gea eller Lindegaard ved jeg ikke. Vil så gerne have, at de Gea bliver en succes, og han har da også gjort det fantastisk i de sidste kampe, men man kan bare ikke glemme de åndssvage fejl der kommer hist og her. Derudover hader jeg hypen af Lindegaard her i Danmark blot fordi han er dansker, men han har dog været ganske god i de kampe, han har fået.
SirToby
Manager
«
Svar #13413:
08 Dec 2011, 13:20 »
Det var sgu utroligt. Hvad fanden sker der for folk?
I september er ingen folk i tvivl om, at United løber af sted med guldet efter imponerende præstationer imod City, Arsenal og Tottenham.
Fire (kun fire!) måneder er det åbenbart gået så galt, at folk vil have Fergie fyret. Heldigvis er det ikke alle, der er så bindegale, men bare det, at man tvivler på det her hold, efter at have haft al tiltro i hele verden til, at det her er HOLDET for fire måneder siden, er en skændsel.
Vi skal ikke have nogle nye spillere. Det har Fergie sagt for fanden i helvede. Jeg er enig med ham.
Vær nu stolte over at være Manchester United-fan. Vi klarer på den måde, som vi altid gør. Vi gør ikke som Chelsea, Real Madrid og City. Vi gør det på vores egen måde, og det burde vi fandme være stolte af.
Føj for helvede!!!!!!
Metsu1
Manager
«
Svar #13414:
08 Dec 2011, 13:51 »
Citat af: SirToby 08 Dec 2011, 13:20
I september er ingen folk i tvivl om, at United løber af sted med guldet efter imponerende præstationer imod City, Arsenal og Tottenham.
Fire (kun fire!) måneder er det åbenbart gået så galt, at folk vil have Fergie fyret. Heldigvis er det ikke alle, der er så bindegale, men bare det, at man tvivler på det her hold, efter at have haft al tiltro i hele verden til, at det her er HOLDET for fire måneder siden, er en skændsel.
Vi skal ikke have nogle nye spillere. Det har Fergie sagt for fanden i helvede. Jeg er enig med ham.
Vær nu stolte over at være Manchester United-fan. Vi klarer på den måde, som vi altid gør. Vi gør ikke som Chelsea, Real Madrid og City. Vi gør det på vores egen måde, og det burde vi fandme være stolte af.
Føj for helvede!!!!!!
Jeg er STOLT over at være United fan og jeg er stolt over den måde, som vi opfører os over for andre fans, når deres hold fejler, hvilket mange andre kunne lære lidt af.
Derudover er jeg sikker på, at vi nok skal komme tilbage, men jeg tvivler på, at det kommer til at ske, uden vi investere i en enkelt eller to nye ansigter. Jeg er stadig ikke overbevist omkring vores centrale midtbane og ja, hvis Cleverley ikke var skadet, var det måske en anden sag, men han er nu en gang meget skadet og en ung gut, derfor kunne jeg godt tænke mig en kreativ, erfaren herre (Læs: Sneijder) til vores midtbane, hvis vi altså har pengene til ham
«
Seneste Redigering: 08 Dec 2011, 13:54 af Metsu1
»
Anders-G
Reserveholdsspiller
«
Svar #13415:
08 Dec 2011, 13:54 »
Føj for helvede!!!!!!
Nu er jeg godt nok ikke fan af utd men af et andet engelsk hold..
Jeg forstå heller ikke de "plastic" fans der "skaber" sig som en i helvede (undskyld sproget) ja i er røget ud af chl og selvfølgelig er det skændsel.. Ligaen skulle ikke undre mig at i vinder for på en eller anden måde formår (undskyld sproget igen) whisky bumsen at vendt skuden efter nytår som han plejer..
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
SirToby
Manager
«
Svar #13416:
08 Dec 2011, 13:58 »
Citat af: Metsu1 08 Dec 2011, 13:51
Jeg er STOLT er at være United fan og jeg er stlt over den måde, som vi opfører os over for andre fans, når deres hold fejler.
Derudover er jeg sikker på, at vi nok skal komme tilbage, men jeg tvivler på, at det kommer til at ske, uden vi investere i en enkelt eller to nye ansigter. Jeg er stadig ikke overbevist omkring vores centrale midtbane og ja, hvis Cleverley ikke var skadet, var det måske en anden sag, men han er nu en gang meget skadet og en ung gut, derfor kunne jeg godt tænke mig en kreativ, erfaren herre (Læs: Sneijder) til vores midtbane, hvis vi altså har pengene til ham
Hvis der nu ikke er nogen værdi, som Fergie siger, skal vi så stadig gøre det? Gøre ligesom Chelsea, som kastede 400.000.000 kr. efter en Torres, som ikke har imponeret? Ferguson ved heldigvis bedre end det.
Vi har været i den her situation før. På et eller andet tidspunkt i hver sæson, skal vi høre på, at vi mangler en eller to eller tre eller fire spillere, men hver gang klarer vi os glimrende uden.
Vi har en fantastisk central midtbane i Cleverley - Carrick, og så har vi Giggs, Anderson og Fletcher udover det. Jeg er tilfreds, og når Fergie siger, at der ikke er noget, der er værd at hente, hvorfor lytter vi så ikke til ham? Jeg fatter det ikke.
Metsu1
Manager
«
Svar #13417:
08 Dec 2011, 14:00 »
Citat af: Anders-G 08 Dec 2011, 13:54
Nu er jeg godt nok ikke fan af utd men af et andet engelsk hold..
Jeg forstå heller ikke de "plastic" fans der "skaber" sig som en i helvede (undskyld sproget) ja i er røget ud af chl og selvfølgelig er det skændsel.. Ligaen skulle ikke undre mig at i vinder for på en eller anden måde formår (undskyld sproget igen) whisky bumsen at vendt skuden efter nytår som han plejer..
Venligst ikke omtale vores legendariske manager ved andet end hans navn i denne tråd - Sir Alex Ferguson
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #13418:
08 Dec 2011, 14:01 »
Jeg kan slet ikke tage seriøst, at du snakker om trænerskifte, Ibraa.
Sir Alex Ferguson er verdens bedste træner! Han har en enorm erfaring, samt et fastgroet spilkoncept, som tilpasser sig United perfekt! Hans mandskabsbehandling er helt fænomenal, og hans taktiske kunnen er ligeså. Han er den bedste for United, og omvendt. Sir Alex er en rød djævle, og han skal blive nøjagtig hvor han befinder sig nu! Vi er inde i en mindre formkrise, og denne proces gennemgår
ALLE
[u][/u] klubber. Vi har havnet i en skidt situation, efter nogle dårlige resultater, og det har medført en dårlig morale hos spillerne, hvilket jo er fuldstændig naturligt.
Samtidig må jeg erklærer mig lodret uenig med dem, som mener at vores spilmateriale ikke er godt nok. Fergi har en fantastisk trup til rådighed, og vi skal simpelthen agere os i det øverste lag, også på globalt plan. Kiggede to sider tilbage og så, at der var en som mente, at Carrick, Park o.fl. ikke har nveauet til United! Lodret uenig! Park er om nogen, en spiller som kæmper røven ud af bukserne - konstant! Han er en fantastisk bolderobre. Han er ikke nogen Cristiano Ronaldo, men den rolle han udgør er ekstrem vigtig og samtidig vildt undervurderet, og bliver ikke værdsat af mange uvidende fodboldfans verden over, som tror at man kun er en dygtig fodboldspiller, hvis man har en himmelsk teknik. Carrick har været ekstrem stabil i de kampe han har ligget på vores midtbane. Han har en rolighed i særklasse, og er en klassespiller. Lindegaard har gjort det ganske glimrende i de kampe han har fået, og er også en rigtig dygtig keeper, ingen tvivl om det. Når det så er sagt, så har De Gea et langt større potentiale, og det håber jeg at alle ved. Han har helt sikkert nogle svagheder som skal rettes op på, hvis han skal agere førstekeeper i verdens største klub fremover, men jeg er ikke i tvivl om, at det blot er et spørgsmål om tid, før spanieren bliver en af verdens bedste målmænd, hvis ikke den bedste. Vores bagkæde har haft mange rotationer, bl.a. grundet skadessituationen, og det har gjort, at vores ellers altid organiseret defensiv har set lidt problematisk ud. Konstellationen på midtbanen har også været svær at finde. Vi har spillerne til det, men der har manglet en masse, både offensivt og defensivt, og hvis vi skal fungere som en helhed, så er midtbanen et magtfaktor i alle sammenhænge. Vi har vaklet defensivt, og samtidig har vi manglet vores offensive og kreative kunnen. Gårsdagens kamp var faktisk et pragteksemplar på min betragtning omkring vores midtbanesituation. Presset på boldholderen var ikke tilstede, og vores omstillinger blev ikke udrettet hurtigt og konsekvent nok, og derfor får vi intet udbytte. Når man samtidig så mangler den fornødne kreativitet mod et så defensivt Basel-hold, ja så er kampen afgjort.
Jeg har en potentiel problemløsning, og det kunne være at investere i en offensivt anlagt midtbanespiller, eksempelvis en Sneijder og så ligge en Carrick ved siden af, f.eks. Det gør at man har en farligt offensivt våben, på den centrale i form af Sneijder, som skal tage initiativerne fremad banen og agere playmaker. Sneijder har en uovertruffen kreativ evne, hvilket er noget vi virkelig mangler! Han er meget offensiv, men kan sagtens ligge på en flad midtbane, bare som en fremskudt midtbanespiller. Vi har haft diskussionen om vores midtbane rigtig mange gange her på Fmfreaks, og jeg har også nævnt Schweinsteiger før, og jeg gør det igen. Jeg er fascineret af den mand! Elsker ham for det tyske landshold, og ser også enkelte kampe i Bundesligaen af og til, hvor han også imponere mig. Han har ændret sig de seneste år, så vidt jeg har tolket hans spil korrekt. Han er blevet en mere allaround spiller, og en meget mere central type. Han er en ægte tovejsspiller, og kan fungere som den meget centrale figur, f.eks. som en playmaker. Sådan en kunne vi også bruge, selvom han jo egentlig slet ikke er den samme type som eksempelvis, Sneijder.
Nu blev det en meget lang uddybning, og egentlig vil jeg afrunde og konkludere den her - United har de fornødne spillere til at indgå på højeste niveau, men mangler den centrale figur, med kreativitet og ansvar, som skal kunne være i playmaker-rollen. Håber Fergi går ud og invistere nu! Og for alt i verden, læg alt fokus på ligaen. Fuck FA-Cuppen, fuck Europa League! Come on Devils!
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #13419:
08 Dec 2011, 14:01 »
Føj for helvede!!!!!!
Passer egentlig meget godt det du skriver her. For fire måneder siden var i oppe at køre, som aldrig før. Nu kunne i virkelig spille op mod Barca og Real, fordi i slog City 3-2, Arsenals ungdomshold 8-2 og 3-0 sejr over et skadesplaget Tottenham hold, som efterfølgende også tabte 5-1 til City og dermed slet ikke var klar til sæsonen? Det er det i begrunder at i har et fantastisk hold på? Jeg synes i på det sidste har bevidst hvor i står henne. United er langt fra Barca, Real og City, og jeg synes virkelig mange af spillerne er middelmådige. Jeg vil egentlig kun mene at der kun er fire-fem stjernespillere på holdet.
I gør det på jeres egen måde? HAHAHA. Hvad mener du lige med det. Og hvorfor nævner du Real Madrid i sammenhæng med Chelsea og City. Du mener altså også at Real har en rigmand som skyder penge ind i klubben og det altså er derfor de for succes. Forsvar endelig dit hold, men hey, find lige på noget bedre end alt det der købehold osv.
Hala Madrid!
Vinokourov
Manager
«
Svar #13420:
08 Dec 2011, 14:07 »
Citat af: Daniel Nordentoft 08 Dec 2011, 14:01
Jeg kan slet ikke tage seriøst, at du snakker om trænerskifte, Ibraa.
Sir Alex Ferguson er verdens bedste træner! Han har en enorm erfaring, samt et fastgroet spilkoncept, som tilpasser sig United perfekt! Hans mandskabsbehandling er helt fænomenal, og hans taktiske kunnen er ligeså. Han er den bedste for United, og omvendt. Sir Alex er en rød djævle, og han skal blive nøjagtig hvor han befinder sig nu! Vi er inde i en mindre formkrise, og denne proces gennemgår
ALLE
[u][/u] klubber. Vi har havnet i en skidt situation, efter nogle dårlige resultater, og det har medført en dårlig morale hos spillerne, hvilket jo er fuldstændig naturligt.
Samtidig må jeg erklærer mig lodret uenig med dem, som mener at vores spilmateriale ikke er godt nok. Fergi har en fantastisk trup til rådighed, og vi skal simpelthen agere os i det øverste lag, også på globalt plan. Kiggede to sider tilbage og så, at der var en som mente, at Carrick, Park o.fl. ikke har nveauet til United! Lodret uenig! Park er om nogen, en spiller som kæmper røven ud af bukserne - konstant! Han er en fantastisk bolderobre. Han er ikke nogen Cristiano Ronaldo, men den rolle han udgør er ekstrem vigtig og samtidig vildt undervurderet, og bliver ikke værdsat af mange uvidende fodboldfans verden over, som tror at man kun er en dygtig fodboldspiller, hvis man har en himmelsk teknik. Carrick har været ekstrem stabil i de kampe han har ligget på vores midtbane. Han har en rolighed i særklasse, og er en klassespiller. Lindegaard har gjort det ganske glimrende i de kampe han har fået, og er også en rigtig dygtig keeper, ingen tvivl om det. Når det så er sagt, så har De Gea et langt større potentiale, og det håber jeg at alle ved. Han har helt sikkert nogle svagheder som skal rettes op på, hvis han skal agere førstekeeper i verdens største klub fremover, men jeg er ikke i tvivl om, at det blot er et spørgsmål om tid, før spanieren bliver en af verdens bedste målmænd, hvis ikke den bedste. Vores bagkæde har haft mange rotationer, bl.a. grundet skadessituationen, og det har gjort, at vores ellers altid organiseret defensiv har set lidt problematisk ud. Konstellationen på midtbanen har også været svær at finde. Vi har spillerne til det, men der har manglet en masse, både offensivt og defensivt, og hvis vi skal fungere som en helhed, så er midtbanen et magtfaktor i alle sammenhænge. Vi har vaklet defensivt, og samtidig har vi manglet vores offensive og kreative kunnen. Gårsdagens kamp var faktisk et pragteksemplar på min betragtning omkring vores midtbanesituation. Presset på boldholderen var ikke tilstede, og vores omstillinger blev ikke udrettet hurtigt og konsekvent nok, og derfor får vi intet udbytte. Når man samtidig så mangler den fornødne kreativitet mod et så defensivt Basel-hold, ja så er kampen afgjort.
Jeg har en potentiel problemløsning, og det kunne være at investere i en offensivt anlagt midtbanespiller, eksempelvis en Sneijder og så ligge en Carrick ved siden af, f.eks. Det gør at man har en farligt offensivt våben, på den centrale i form af Sneijder, som skal tage initiativerne fremad banen og agere playmaker. Sneijder har en uovertruffen kreativ evne, hvilket er noget vi virkelig mangler! Han er meget offensiv, men kan sagtens ligge på en flad midtbane, bare som en fremskudt midtbanespiller. Vi har haft diskussionen om vores midtbane rigtig mange gange her på Fmfreaks, og jeg har også nævnt Schweinsteiger før, og jeg gør det igen. Jeg er fascineret af den mand! Elsker ham for det tyske landshold, og ser også enkelte kampe i Bundesligaen af og til, hvor han også imponere mig. Han har ændret sig de seneste år, så vidt jeg har tolket hans spil korrekt. Han er blevet en mere allaround spiller, og en meget mere central type. Han er en ægte tovejsspiller, og kan fungere som den meget centrale figur, f.eks. som en playmaker. Sådan en kunne vi også bruge, selvom han jo egentlig slet ikke er den samme type som eksempelvis, Sneijder.
Nu blev det en meget lang uddybning, og egentlig vil jeg afrunde og konkludere den her - United har de fornødne spillere til at indgå på højeste niveau, men mangler den centrale figur, med kreativitet og ansvar, som skal kunne være i playmaker-rollen. Håber Fergi går ud og invistere nu! Og for alt i verden, læg alt fokus på ligaen. Fuck FA-Cuppen, fuck Europa League! Come on Devils!
Uenig i det hele. Fyr whisky-bumsen
Den stolte vinder af
Tour-konkurrencen
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #13421:
08 Dec 2011, 14:07 »
Citat af: SirToby 08 Dec 2011, 13:58
Hvis der nu ikke er nogen værdi, som Fergie siger, skal vi så stadig gøre det? Gøre ligesom Chelsea, som kastede 400.000.000 kr. efter en Torres, som ikke har imponeret? Ferguson ved heldigvis bedre end det.
Vi har været i den her situation før. På et eller andet tidspunkt i hver sæson, skal vi høre på, at vi mangler en eller to eller tre eller fire spillere, men hver gang klarer vi os glimrende uden.
Vi har en fantastisk central midtbane i Cleverley - Carrick, og så har vi Giggs, Anderson og Fletcher udover det.
Jeg er tilfreds, og når Fergie siger, at der ikke er noget, der er værd at hente, hvorfor lytter vi så ikke til ham? Jeg fatter det ikke.
Sagen er jo netop den, at i stillede op med Jones og Giggs i går, som man nok ikke kan betegne som 'fuldblodscentralemi
dtbanespillere.' Ganske vidst har Giggs spillet den en del mere det sidste år, mens Jones også har prøvet det før, men det må betegnes som alt andet end optimalt, at stille med 2 relativt uprøvede centrale midtbanespillere i en så vigtig kamp, mens Ji Sung Park, ja, JI SUNG PARK, spiller den offensive midtbane. Kreatørrollen. Det hænger for mig overhovedet ikke sammen og derfor er det naturligt at snakke om nyt blod på netop den plads, som jeg er mener, har været Uniteds akilleshæl lige siden at Roy Keane forlod klubben og Scholes faldte i niveau.
Når Anderson og Cleverley er tilbage, ser den fornuftig ud, men det er ikke noget, men Carrick - Cleverley er ikke noget, man vinder Champions League-trofæer på. Derved er der simpelthen 3-4 hold, som er bedre end United.
Det er ganske naturligt, at du er uenig, men du er måske også nød til at forholde dig til det, der rent faktisk skete i går.
- desuden: Nej, Ferguson er ikke verdens bedste træner. Så havde det her ikke sket.
SirToby
Manager
«
Svar #13422:
08 Dec 2011, 14:09 »
Citat af: michaelk 08 Dec 2011, 14:01
Passer egentlig meget godt det du skriver her. For fire måneder siden var i oppe at køre, som aldrig før. Nu kunne i virkelig spille op mod Barca og Real, fordi i slog City 3-2, Arsenals ungdomshold 8-2 og 3-0 sejr over et skadesplaget Tottenham hold, som efterfølgende også tabte 5-1 til City og dermed slet ikke var klar til sæsonen? Det er det i begrunder at i har et fantastisk hold på? Jeg synes i på det sidste har bevidst hvor i står henne. United er langt fra Barca, Real og City, og jeg synes virkelig mange af spillerne er middelmådige. Jeg vil egentlig kun mene at der kun er fire-fem stjernespillere på holdet.
I gør det på jeres egen måde? HAHAHA. Hvad mener du lige med det. Og hvorfor nævner du Real Madrid i sammenhæng med Chelsea og City. Du mener altså også at Real har en rigmand som skyder penge ind i klubben og det altså er derfor de for succes. Forsvar endelig dit hold, men hey, find lige på noget bedre end alt det der købehold osv.
Hvad har Real gjort, når det ikke har kørt for dem?
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #13423:
08 Dec 2011, 14:09 »
Citat af: Vinokourov 08 Dec 2011, 14:07
Uenig i det hele. Fyr whisky-bumsen
Er du sød at uddybe dit latterlige og håbløse postulat!?
Tiltal ham venligst, Sir Alex Ferguson e.l. - Du befinder dig i United-tråden, hvis du skulle være i tvivl.
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #13424:
08 Dec 2011, 14:10 »
Citat af: michaelk 08 Dec 2011, 14:01
For 3 sæsoner siden købte de Ronaldo og Kaka til en værdi af 1,3 mia? Bare for at nævne et eksempel..
Manchester United
Sider:
1
...
893
894
[
895
]
896
897
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »