Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23488
0 Brugere, 1030 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatavarnam
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
892
893
[
894
]
895
896
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1441423 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #13395:
07 Dec 2011, 23:54 »
Jeg vil ikke kommentere på kampen i aften, det har folk gjort nok. Og nu har jeg lige set nogle Lille højdepunkter, og jeg savler virkelig over tanken ved at se en som Hazard i United.. Han virker til at have noget kreativitet og noget gå på mod. Men kan også være at jeg bare søger en undskyldning for nederlaget... For ved ikke rigtig hvad jeg skal sige..
Manchester United
Thore
Manager
«
Svar #13396:
08 Dec 2011, 00:00 »
@fraize
Når du siger holdet ikke er godt nok, så er det da meget flot at vi stadig ligger nummer to i PL
Altså ting tager tid, og Ferguson er ved og lave et generations skifte, og det syntes jeg vi skal give ham ro til. Vi kan ikke vinde PL hvert år, og da slet ikke nu hvor City endelig er ved og få valuta for alle de millioner de har brugt.
Vi så i starten af sæson, hvor fantastisk holdet kan spille, og hvem ved, måske spiller de lige så godt når vi kommer til april?
Men alså:
De Gea, Jones, Smalling, Rafeal, Fabio, Jones, Cleverly, Welbeck, samt spillere som Nani, Hernandez, Rooney og Valencia der stadig har mange gode år i sig. Ja så syntes jeg nu nok fremtiden ser fin ud.
Jeg syntes Evans, Carrick og Park er nogle fine spillere og have i truppen som backup, men Owen, Berbatov, Gibson og Macheda kunne måske godt snart søge nye omgivelser. Men så kan det være vi mangler en angriber lige pludselig?
Ja, der har ikke været nok fokus på CL, og koster selvfølgelig. Men som jeg ser det, er det ikke fordi United er inde i en kæmpe krise. Det er jo ikke fordi Basel er et bedre hold end os, men de har selvfølgelig haft fuld fokus på CL og kæmpet røven ud af bukserne. Det har vi ikke, og det koster.
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
SirToby
Manager
«
Svar #13397:
08 Dec 2011, 00:04 »
Citat af: Thore 08 Dec 2011, 00:00
@fraize
Når du siger holdet ikke er godt nok, så er det da meget flot at vi stadig ligger nummer to i PL
Altså ting tager tid, og Ferguson er ved og lave et generations skifte, og det syntes jeg vi skal give ham ro til. Vi kan ikke vinde PL hvert år, og da slet ikke nu hvor City endelig er ved og få valuta for alle de millioner de har brugt.
Vi så i starten af sæson, hvor fantastisk holdet kan spille, og hvem ved, måske spiller de lige så godt når vi kommer til april?
Men alså:
De Gea, Jones, Smalling, Rafeal, Fabio, Jones, Cleverly, Welbeck, samt spillere som Nani, Hernandez, Rooney og Valencia der stadig har mange gode år i sig. Ja så syntes jeg nu nok fremtiden ser fin ud.
Jeg syntes Evans, Carrick og Park er nogle fine spillere og have i truppen som backup, men Owen, Berbatov, Gibson og Macheda kunne måske godt snart søge nye omgivelser. Men så kan det være vi mangler en angriber lige pludselig?
Ja, der har ikke været nok fokus på CL, og koster selvfølgelig. Men som jeg ser det, er det ikke fordi United er inde i en kæmpe krise. Det er jo ikke fordi Basel er et bedre hold end os, men de har selvfølgelig haft fuld fokus på CL og kæmpet røven ud af bukserne. Det har vi ikke, og det koster.
Bum. Der har vi en rigtig United-fan med øjne i hovedet.
At Evans, Park, Carrick og Berbatov ønskes væk er lige til at brække sig over. Føj for helvede.
Vi rejser os. Som altid. Selvfølgelig.
Vi er hamrende uheldige for tiden, og det må vi komme os over.
fraize
Førsteholdsspiller
«
Svar #13398:
08 Dec 2011, 09:02 »
Det var heller ikke ment på den måde
Jeg ser de tre spillere som en integreret del af Manchester United, og de har hjulpet os til mange triumfer
Park er en klassespiller, men hans præstation igår blev for meget for mig - det beklager jeg. Alt for mange boldtab og fejlafleveringer. Carrick synes jeg bare ikke holder niveau som han tidligere har gjort, og jeg ser hellere Fletcher på midten - og under ingen omstændigheder begge på samme tid. Berbatovs kontrakt udløber til sommer, og men henblik på hvor meget spilletid han har fået, samt indsatsen når har får chancen, er for mig grund nok til at sige, at vi burde kunne klare os uden ham. Og hvis vi så kan få en slat penge fra PSG for ham, samtidig med at de ca. 800k han hæver hver uge forsvinder, så kan det være der kunne være plads i budgettet til en Sneijder eller Hazard
Men som sagt så steg det mig lidt til hovedet igår, og det var nok mest af alt frustration jeg skulle ud med
blomvikings
Manager
«
Svar #13399:
08 Dec 2011, 09:23 »
Kun Scum United gjorde jeg tabte på mine odds. Men derudover er det virkelig imponerende at de ikke går videre fra den gruppe, og man samtidig spiller så kedeligt og organiseret fodbold. Dejligt at vi ikke længere skal have dem som hovedkamp hver gang!
Metsu1
Manager
«
Svar #13400:
08 Dec 2011, 10:43 »
Citat af: smed1977 08 Dec 2011, 09:17
Bye Bye United...det varmer mit røde Liverpool hjerte. Med den pulje de blev placeret er det da skandaløs ringe.
Vi har fattet, at det var ringe, det behøver, vi ikke at have diverse Liverpool fans til at gentage for os igen og igen og igen.
Citat af: blomvikings 08 Dec 2011, 09:23
Kun Scum United gjorde jeg tabte på mine odds. Men derudover er det virkelig imponerende at de ikke går videre fra den gruppe, og man samtidig spiller så kedeligt og organiseret fodbold. Dejligt at vi ikke længere skal have dem som hovedkamp hver gang!
Der er ligesom en grund til, at de er hovedkamp hver gang.
De er verdens største og mest populær klub, så du kan lige så godt vende dig til at slå over på TV2 Sport i fremtiden
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #13401:
08 Dec 2011, 11:08 »
Citat af: SirToby 08 Dec 2011, 00:04
Vi er hamrende
uheldige
for tiden, og det må vi komme os over.
Uheldige? Det er da mangel på selverkendelse der vil noget.. Jeg ved godt at du er brændende Utd fan, og støtter dit hold i tykt og tyndt osv, men det er da godt nok at vende det blinde øje til når du siger at I er uheldige. Jo, med skader og måske sidste kamp i PL, men at I nu skal til at spille torsdag, er ene og alene holdets egen skyld. I ingen af kampene har man set en gejst, vilje eller motivation fra spillerne. De har set at det var en svag pulje og troede at de kunne lalle sig igennem, og det blev de straffet på. Det har absolut intet med uheld at gøre.
Citat af: Metsu1 08 Dec 2011, 10:43
Der er ligesom en grund til, at de er hovedkamp hver gang.
De er verdens største og mest populær klub, så du kan lige så godt vende dig til at slå over på TV2 Sport i fremtiden
Du må vel medgive at der adskillige gange er blevet foretrukket United på Tv3+ på trods af mere spændende kampe med to profilerede hold, pga. at Schmeichel er studievært? Det kan jo være at vi mærker en ændring på den front fra næste år..
«
Seneste Redigering: 08 Dec 2011, 11:11 af Gazlgor
»
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Metsu1
Manager
«
Svar #13402:
08 Dec 2011, 11:17 »
Citat af: Gazlgor 08 Dec 2011, 11:08
Uheldige? Det er da mangel på selverkendelse der vil noget.. Jeg ved godt at du er brændende Utd fan, og støtter dit hold i tykt og tyndt osv, men det er da godt nok at vende det blinde øje til når du siger at I er uheldige. Jo, med skader og måske sidste kamp i PL, men at I nu skal til at spille torsdag, er ene og alene holdets egen skyld. I ingen af kampene har man set en gejst, vilje eller motivation fra spillerne. De har set at det var en svag pulje og troede at de kunne lalle sig igennem, og det blev de straffet på. Det har absolut intet med uheld at gøre.
Du må vel medgive at der adskillige gange er blevet foretrukket United på Tv3+ på trods af mere spændende kampe med to profilerede hold, pga. at Schmeichel er studievært? Det kan jo være at vi mærker en ændring på den front fra næste år..
Ja, for det er jo Schmeichel alene, der bestemmer kampvalget på 3+
Det er en ommer, Hawk. De bliver vist på bekostning af andre spændende opgør, fordi klubben nok må betegnes som verdens største og dermed er der mange, der gerne vil se deres kampe uanset hvem de spiller i mod.
Vi har ikke kun været uheldige i den seneste tid, vi er blevet ramt på selvtilliden og den tro, vi tidligere har haft på, at vi kan komme tilbage fra alt, har fået et ordentlig hak med nederlaget til City, så der venter en længere periode nu, hvor vi skal have genfundet troen på os selv og det kan sagtens betyde, at vi ender med en sæson, hvor vi ikke vinder noget trofæ, men det dør vi nok ikke af at prøve
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #13403:
08 Dec 2011, 11:18 »
Citat af: Gazlgor 08 Dec 2011, 11:08
Jeg må give dig ret.
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #13404:
08 Dec 2011, 11:40 »
Selvom det er hamrende urealistisk så ville en ny træner måske gøre godt. Til af dem som nok stadig ikke har indset at holdet ikke er godt, er dette selvfølgelig helt ude i hampen. Men helt ærligt - Nok har Sir Alex skabt holdet og kender alt til United, men på trods af massevis af erfaring tog han alligevel for lidt på denne her gruppe. Sammenlignet med Barcelona's B-hold (pånær Maxwell og Pedro), var det ikke godt nok af et skadespækket United hold. Det ved i nok allerede, men min pointe er: Er Sir Alex ved at blive umotiveret? Har han glemt hvordan det føles at spille CL i foråret? Gruppen burde ikke have slået jer ud, men det gjorde den. Måske er det nyt trænerblod. En med ny energi som vil motivere United mere end før. En med en anden tilgang til spillet - en tilgang der passer til holdet. Sir Alex har vundet 8-2 og tabt 6-1 top konkurrenter. Dette vidner om total ustabilitet, og jeg ved at i har været skadesplaget, men taktikken er den samme som dengang man vandt CL og havde Ronaldo, Tevez og Rooney på samme tid. Er det ikke lidt naivt, taget midtbanen i betragtning? Anderson blev ikke den Ronaldinho han var spået til og Nani blev ikke Ronaldos arvetager. Det sidste gode er en Rooney som har været rygtet på vej væk. For mig og se ser det ikke så ud som om at Sir Alex har haft dette hold siden? Hvad? midten af 80erne? Det er ikke godt nok.
Når det så er sagt så håber jeg vi mødes i supercuppen 2012.
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
Swizz CataR
Manager
«
Svar #13405:
08 Dec 2011, 11:59 »
Citat af: Ibraa 08 Dec 2011, 11:40
Selvom det er hamrende urealistisk så ville en ny træner måske gøre godt. Til af dem som nok stadig ikke har indset at holdet ikke er godt, er dette selvfølgelig helt ude i hampen. Men helt ærligt - Nok har Sir Alex skabt holdet og kender alt til United, men på trods af massevis af erfaring tog han alligevel for lidt på denne her gruppe. Sammenlignet med Barcelona's B-hold (pånær Maxwell og Pedro), var det ikke godt nok af et skadespækket United hold. Det ved i nok allerede, men min pointe er: Er Sir Alex ved at blive umotiveret? Har han glemt hvordan det føles at spille CL i foråret? Gruppen burde ikke have slået jer ud, men det gjorde den. Måske er det nyt trænerblod. En med ny energi som vil motivere United mere end før. En med en anden tilgang til spillet - en tilgang der passer til holdet. Sir Alex har vundet 8-2 og tabt 6-1 top konkurrenter. Dette vidner om total ustabilitet, og jeg ved at i har været skadesplaget, men taktikken er den samme som dengang man vandt CL og havde Ronaldo, Tevez og Rooney på samme tid. Er det ikke lidt naivt, taget midtbanen i betragtning? Anderson blev ikke den Ronaldinho han var spået til og Nani blev ikke Ronaldos arvetager. Det sidste gode er en Rooney som har været rygtet på vej væk. For mig og se ser det ikke så ud som om at Sir Alex har haft dette hold siden? Hvad? midten af 80erne? Det er ikke godt nok.
Jeg synes at en sådan reaktion ville være fuldstændig ude af proportioner. Set ud fra alt det Ferguson har udrettet, så lever vi gerne med ét enkelt hak i tuden. Det du kalder enorm ustabilitet er taget i den helt forkerte sammenhæng, idet at du sammenligner holdet på to tidspunkter hvor situationen og formkurven generelt var meget forskellig. Mod Arsenal var holdet i forvejen inde i en fantastisk kurve med en fænomenal sæsonstart. Mod City var det ikke godt nok og det har knækket holdet, men allerede forud for kampen var man ikke længere i samme form. Jeg vil selv mene, at formkurvens usikkerhed skyldes de mange unge spillere, uheldige skader osv., men det er jo også normalt ikke at præstere på samme niveau over hele sæsonen.
Jeg nægter at høre på, at Ferguson skulle være umotiveret. At holdet ikke længere råder over spillere som Ronaldo, Tevez m.fl. er sandt nok, men de spillere blev jo også købt som unge, og siden udviklet i klubben. Spillere som Anderson har floppet ja, men det er både Ferguson og fansene jo klar over. Det har jo været den store debat igennem lang tid, så at du kan finde et enkelt flop (jeg siger hermed ikke, at der ikke er flere, blot at du kun nævner ham), betyder jo ikke at en manager er uinspireret. Nani har et topniveau blandt de bedste, og når han er på toppen er han guld værd for alle hold. Desværre er hans form langt fra så stabil som Ronaldos, men nu er vi vel også enige om, at Ronaldo på mange måder er exceptionel? Hvem skulle vi lige have hentet, for at få samme spiller som arvtager?
Holdet er i modgang, og skyd du blot på os. Det nemmeste i verden er jo også at støtte Barcelona, og respekt for deres præstationer herfra. Men sig ikke, at de ikke også svinger, men det får vel næppe Guardiola til at være uinspireret, blot fordi at man ikke vinder ude over Getafe...
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #13406:
08 Dec 2011, 12:04 »
Citat af: Swizz CataR 08 Dec 2011, 11:59
Holdet er i modgang, og skyd du blot på os. Det nemmeste i verden er jo også at støtte Barcelona, og respekt for deres præstationer herfra. Men sig ikke, at de ikke også svinger, men det får vel næppe Guardiola til at være uinspireret, blot fordi at man ikke vinder ude over Getafe...
Nu har Guardiola heller ikke været træner i 20 år jo. Selvfølgelig svinger vi også i Barcelona, men det er jo naturlige svingniger og vandt Real Madrid ikke alle deres kampe, var det sikkert gået alles næser forbi.
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
Metsu1
Manager
«
Svar #13407:
08 Dec 2011, 12:04 »
Citat af: Ibraa 08 Dec 2011, 11:40
Jeg ved ikke, om der er behov for en ny manager, men der er i hvert fald behov for en holdningsændring fra Sir Alexs side, men det bliver nok svært, da han er en stædig rad, som stoler blindt på det mandskab, han har sammensat.
Det, jeg godt kunne tænke mig er, at vi agere som et storhold, det vil sige, at vi køber noget kvalitet frem for kun at købe unge spillere til mange penge.
Vi vidste, at vi manglede kvalitet på midtbanen, så vi skulle have sat alle sejl ind i jagten på Sneijder, men det blev ikke til noget og så satsede vi i stedet for på Anderson (igen, igen), selvom vi vidste, at han nok ikke havde kvaliteten og Cleverley, der desværre er konstant skadet, hvilket betyder, at vi nu virkelig står med kæmpe problemer på midtbanen.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #13408:
08 Dec 2011, 12:15 »
@Fraize:
Men hverken Barca eller Arsenal har jo satset 100 % på unge spillere? Jeg ved godt, at de gerne vil have at det skal hedde sig sådan, men det er jo reelt set ikke sandt. Nu må du rette mig hvis jeg tager fejl, men bruger de reelt set flere unge spillere end andre hold? Barca spiller vel normalt med Valdes, Alves, Puyol, Pique og Abidal nede bagved. Af dem er det vel kun Pique der er bare forholdsvis ung? (bliver 25 til februar). Som reserver der benytter de Mascerano (27), Busquets (23) eller Adriano (27). På midtbanen regerer især Xavi (31), Iniesta (27) samt Busquets, Fabregas (24) eller Seydou Keita (31). I angrebet bruger de Pedro (24), Messi (24), Alexis Sanchez (22) og David Villa (30). Derudover kan nævnes spillere som Maxwell (30) og Afellay (25). Altså har de 2 spillere især omkring førsteholdstruppen der er under 24.
Når det er sagt ved jeg godt at de ofte smider et enkelt talent eller flere op omkring førsteholdet fra tid til anden (fx Cuesta(?) i øjeblikket) samt Thiago der nok bliver hængende. Men alt i alt mener jeg ikke at man kan sige at de baserer deres hold 100 % på talenter. Det er ikke spor mere talentagtigt end fx Liverpool i foråret, der brugte spillere som Spering, Robinson, Flanigan m.fl.
Jeg vil tro at Arsenal vil vise sig noget af det samme.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #13409:
08 Dec 2011, 12:18 »
Citat af: Ibraa 08 Dec 2011, 12:04
Nu har Guardiola heller ikke været træner i 20 år jo. Selvfølgelig svinger vi også i Barcelona, men det er jo naturlige svingniger og vandt Real Madrid ikke alle deres kampe, var det sikkert gået alles næser forbi.
Men er det ikke nøjagtigt det samme i United? Bortset fra den utrolig skuffende præstation i CL i år, så bliver det jo også primært gjort opmærksom på Uniteds fadæser i PL fordi at City vinder samtlige kampe? Det er jo samme situation der.
Hvis Guordiola bliver ved med at fornye sig en smule, og vinder trofæ efter trofæ, ville du så ikke også gerne se ham bibeholdt i klubben om 20 år? Ferguson er jo vel at mærke kun stadig i United fordi han har gjort det så sublimt som han nu har. Der må du for guds skyld ikke tage fejl. Han har også fornyet holdet fra tid til anden, og den spillestil der er i dag er jo ikke den samme som den altid har været?
@Metsu1:
Men vi brugte jo masser af penge i sommers, alene omkring 60 mio pund/euro (ikke helt sikker) på De Gea, Jones og Young. Såfremt De Gea slår igennem, hvem af de tre skulle vi så have undværet? Jeg siger ingen, da de alle tre er topkvalitetsspiller
e, ikke mindst Jones. Vi skal nok få styr på det, og så er det rigtigt, så må alt fokus gå på den centrale midtbane - næste år. Vi kan ikke få det hele, heldigvis - så ville det jo heller ikke være spor spændende
«
Seneste Redigering: 08 Dec 2011, 12:23 af Swizz CataR
»
Sider:
1
...
892
893
[
894
]
895
896
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »