home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 885 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 891 892 [893] 894 895 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1441500 gange)
ptrN
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13380: 07 Dec 2011, 22:43 »

Schmeichel havde spottet United ville ryge, derfor gad han ikke være vært når knockout-fasen begynder :-DDDDD

welbz is dat guy

Metsu1
Manager

« Svar #13381: 07 Dec 2011, 22:48 »

Schmeichel havde spottet United ville ryge, derfor gad han ikke være vært når knockout-fasen begynder :-DDDDD

Godt set, ptrN, det er selvfølgelig derfor....

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #13382: 07 Dec 2011, 22:49 »

Det er pisse pinligt og skuffende det her, men jeg tager United trøje på imorgen, united i medgang & modgang, Glory United!

JesperMuller
Ynglingespiller

« Svar #13383: 07 Dec 2011, 22:49 »

Det skete bare ikke...... Hvad er det for en indstilling af spillerne, de kæmpede ikke for det. Som vi plejer at se United.
Hold kæft hvor er jeg skuffet og helt ude af den!
ARRRRRGH!!!!! Skuffet Skuffet

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13384: 07 Dec 2011, 22:52 »

Hold kæft hvor er det flovt.. Ufatteligt, at vi ikke kan bare få 1 point mod ******* Basel.
Det værste af det hele er, at vi skal spille EL. Forhåbentligt laver vi en Tottenham, og lader reserverne spille den tunering.

Håber ikke, at Fergie går ud og siger, at det var uheld og pga. dommeren vi ikke gik videre.. Nej, en fuldstændig hovedløs arrogant tilgang til de tidligere kampe koster os nu, vi har bare været møg elendig, og det er det.

Det er satme ikke United, det her...

JesperMuller
Ynglingespiller

« Svar #13385: 07 Dec 2011, 22:54 »

Hold kæft hvor er det flovt.. Ufatteligt, at vi ikke kan bare få 1 point mod ******* Basel.
Det værste af det hele er, at vi skal spille EL. Forhåbentligt laver vi en Tottenham, og lader reserverne spille den tunering.

Håber ikke, at Fergie går ud og siger, at det var uheld og pga. dommeren vi ikke gik videre.. Nej, en fuldstændig hovedløs arrogant tilgang til de tidligere kampe koster os nu, vi har bare været møg elendig, og det er det.

Også selvom vi har et hav af skader.. Skal det heller ikke være en dårlig undskyldning, pinligt og flovt.
Det er ganske enkelt ikke godt nok.

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

Metsu1
Manager

« Svar #13386: 07 Dec 2011, 22:55 »

Fuldstændig enig, SeRuX

Jeg håber godt nok heller ikke, at vi skal høre nogen dårlige undskyldninger og så håber jeg også, at Sir Alex revurderer sin tankegang omkring CL.

Vi skal være bedre til at sætte tingene på plads og ikke forsøge at fedtspille os gennem gruppen  Skuffet

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13387: 07 Dec 2011, 22:58 »

Jeg kan slet ikke beskrive, hvor skuffet jeg er lige nu! Vi spiller en elendig omgang fodbold i dag, og jeg håber virkelig at Fergi laver en opsang der runger helt til Manchester. Det er ekstremt frustrerende.

Nu skal vi virkelig sparke røv i PL, og vende den lille krise til noget positivt!

Vidic skade så iøvrigt heller ikke for god ud. Har en dårlig fornemmelse af, at det er rigtig slemt.

Underet venligst lige, hvis I hører noget yderligere.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13388: 07 Dec 2011, 23:01 »

Nu da vi er røget ud af Carling Cup, må Europa League være det nye sted for reserverne!
Men for helvede hvor er det komplet latterligt at vi ikke går videre i denne her gruppe, som burde være en sten sikker gruppe! Prikken over i'et er fandme at Vidic er skadet nu. Forstærkninger til det her hold til januar, det er simpelthen ikke godt nok.

Newton Heath
Manager

« Svar #13389: 07 Dec 2011, 23:01 »

Kan ikke helt fatte det her. Vi får den stort set nemmest tænkelige pulje og ender på den værste plads, nemlig 3. pladsen, der betyder at vi nu skal deltage i verdens mest ligegyldige turnering, skarpt efterfulgt af Mickey Mouse-cup. Jeg gider simpelthen ikke Europa League, og med lidt held deler Fergie min holdning, og lader de unge spille os ud af turneringen hurtigst muligt. Føj for helvede.

Fuldstændig katastrofalt nederlag. Har aldrig set magen til elendig alibifodbold. Hold kæft hvor var det dog ynkeligt at se på, og ikke en eneste mand kan være sin indsats bekendt. Vi spiller uden den mindste smule kreativtet, og begrebet "pass and move" var overhovedet ikke til stede. Vi kommer frem til lige knap hundrede indlæg, men når 95% af dem er af pinligt lav kvalitet, så hjælper det ikke rigtig en skid. Rooney var en SKÆNDSEL at se på, fandeme en latterlig attitude han lægger for dagen. Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at vi kunne spille så ringe, for Basel var jo ikke engang specielt gode. Bevares, de kæmpede for det og forsvarede sig heroisk, men under normale omstændigheder er det her jo et hold vi går ud og slår sikkert. Der var masser af plads og masser af muligheder, men mængden af kreativitet, variation og opfindsomhed var simpelthen pinligt lav. Det er fuldt fortjent at vi ryger ud i aften, uanset hvor bittert det er. Tillykke til Basel, der udnyttede vores elendighed.

For lige at toppe vores forfærdelige præstation bliver vores suverænt bedste forsvarsspiller alvorligt skadet, og jeg forventer en lang pause til Vidic. Det så bestemt ikke behageligt ud. Det er vigtigt at han ikke er ude i alt for lang tid, for han er en vital del af det her forsvar, det har vi tydeligt set i de sidste mange kampe.

Selvom det er svært lige nu så er det op på hesten igen, og så skal vi ud og have tre point lørdag mod Wolverhampton. Hvis den her sæson skal reddes så SKAL vi vinde Premier League, og vi har ingen undskyldninger for ikke at gå og give den en fuld skalle i ligaen nu. Derudover nærer jeg et lille spinkelt håb om at dette uforklarlige nederlag giver Fergie et wake up-call og får hentet en midtbanespiller der kan spille fodbold. Uanset om han vil det eller ej så står vi desperat og mangler noget nyt blod på midtbanen, og selvom det er blevet demonstreret mange gange før, så synes jeg det bliver så udstillet klart og tydeligt i aften, at han simpelthen ikke kan tillade sig at overse det. Vi skal simpelthen ud og investere i en central midtbanemand med noget kreativitet i benene, for ellers kommer vi ikke videre med den her klub.

På med trøjen imorgen drenge, og så op på hesten igen! Der er en ny kamp lørdag og Manchester United vil altid rejse sig.

JKJ
Gæst

« Svar #13390: 07 Dec 2011, 23:13 »

Fuldstændig katastrofalt nederlag. Har aldrig set magen til elendig alibifodbold. Hold kæft hvor var det dog ynkeligt at se på, og ikke en eneste mand kan være sin indsats bekendt. Vi spiller uden den mindste smule kreativtet, og begrebet "pass and move" var overhovedet ikke til stede. Vi kommer frem til lige knap hundrede indlæg, men når 95% af dem er af pinligt lav kvalitet, så hjælper det ikke rigtig en skid. Rooney var en SKÆNDSEL at se på, fandeme en latterlig attitude han lægger for dagen. Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at vi kunne spille så ringe, for Basel var jo ikke engang specielt gode. Bevares, de kæmpede for det og forsvarede sig heroisk, men under normale omstændigheder er det her jo et hold vi går ud og slår sikkert. Der var masser af plads og masser af muligheder, men mængden af kreativitet, variation og opfindsomhed var simpelthen pinligt lav. Det er fuldt fortjent at vi ryger ud i aften, uanset hvor bittert det er. Tillykke til Basel, der udnyttede vores elendighed.

Men var det ikke det der var forskellen mellem de 2 hold. Basel kæmpede over de 2 kampe vel mest mens i vel nærmest troede det kom af sig selv og der som minimum var 4 sikre point på kontoen.

Hvis i havde haft og vist den samme gejst er jeg altså ret sikker på i havde vundet mindst en af kampene.  Peace

Erzael
Manager

« Svar #13391: 07 Dec 2011, 23:17 »

Kan ikke helt fatte det her. Vi får den stort set nemmest tænkelige pulje og ender på den værste plads, nemlig 3. pladsen, der betyder at vi nu skal deltage i verdens mest ligegyldige turnering, skarpt efterfulgt af Mickey Mouse-cup. Jeg gider simpelthen ikke Europa League, og med lidt held deler Fergie min holdning, og lader de unge spille os ud af turneringen hurtigst muligt. Føj for helvede.

For lige at toppe vores forfærdelige præstation bliver vores suverænt bedste forsvarsspiller alvorligt skadet, og jeg forventer en lang pause til Vidic. Det så bestemt ikke behageligt ud. Det er vigtigt at han ikke er ude i alt for lang tid, for han er en vital del af det her forsvar, det har vi tydeligt set i de sidste mange kampe.

Selvom det er svært lige nu så er det op på hesten igen, og så skal vi ud og have tre point lørdag mod Wolverhampton. Hvis den her sæson skal reddes så SKAL vi vinde Premier League, og vi har ingen undskyldninger for ikke at gå og give den en fuld skalle i ligaen nu. Derudover nærer jeg et lille spinkelt håb om at dette uforklarlige nederlag giver Fergie et wake up-call og får hentet en midtbanespiller der kan spille fodbold. Uanset om han vil det eller ej så står vi desperat og mangler noget nyt blod på midtbanen, og selvom det er blevet demonstreret mange gange før, så synes jeg det bliver så udstillet klart og tydeligt i aften, at han simpelthen ikke kan tillade sig at overse det. Vi skal simpelthen ud og investere i en central midtbanemand med noget kreativitet i benene, for ellers kommer vi ikke videre med den her klub.

På med trøjen imorgen drenge, og så op på hesten igen! Der er en ny kamp lørdag og Manchester United vil altid rejse sig.

Selvfølgelig skal trøjen på imorgen! Vi er jo ikke en omgang Barcelona medløbere  Wink

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #13392: 07 Dec 2011, 23:23 »

Selvfølgelig skal trøjen på imorgen! Vi er jo ikke en omgang Barcelona medløbere  Wink
Tror du mener City.

Kan huske jeg debaterede med en som mente at United, på trods af at have tabt til Barca i CL finalen (sidste sæson vel og mærke), mente at United var det bedste hold i verden. Jeg er ikke typen der siger "hvad sagde jeg" - mest fordi jeg ved han nok stadig er af samme holdning. Men hvis han ser det her skal han bare vide at de røde og blå atter slår til hvor det gør allermest ondt i et United hjerte!

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Thore
Manager

« Svar #13393: 07 Dec 2011, 23:41 »

Men hvis han ser det her skal han bare vide at de røde og blå atter slår til hvor det gør allermest ondt i et United hjerte!

Nej det gør de nu ikke, det kommer sku til og gøre mere ondt når City vinder PL til sommer  Skuffet

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #13394: 07 Dec 2011, 23:43 »

Nu kom den dag hvor det gik op for alle Unitedfans inklusiv mig selv, at det her hold simpelthen ikke er godt nok. Nu må i høvle kritikken ind i hovedet på mig bagefter, men jeg bliver nødt til at komme ud med det her. Nu har det her hold spillet på at klubben hedder Manchester United og at det nok skal gå alt sammen alligevel i de sidste par sæsoner. SAF er nok verdens dygtigste manager, og han har formået at få det optimale ud af middelmådige spillere og enkelte klassespillere. Det går ikke mere. Jeg har nu valgt at slutte mig til de mange rivaliserende fans(specielt Barca), der gang på gang fortæller os, at holdet ikke er godt nok. Beklager men det er det ikke, og det har det ikke været længe. Vi har levet på navnet og trukket nogle smalle resultater hjem uge efter uge.

Nu skal der ske noget! Og her snakker jeg en fodboldfilosofisk ændring og indkøb der passer. Hvis vi ser på holdet spiller for spiller, så ser jeg ikke materiale til at ligge i top 3 i verden - langtfra! Men SAF er vanvittig dygtig og fik det optimale ud af truppen i sidste sæson. Jeg ved godt at indkøbene i sommers bygger på fremtiden, samtidig med at ungdomsspillere skal integreres på førsteholdet, men stjerneindkøbet mangler. Vi kan ikke forvente at alle de spillere under 22 vi har rendende kan præstere på samme niveau som etablerede stjerner kan. Spiller for spiller er Barca, Madrid og City milevidt foran os - det er Milan for den sag også! Jeg dør en smule indeni når jeg indrømmer det, men den går sq ikke længere. Alle brodne kar skal væk, og spillere der ikke leverer må skæres fra. Og så vil en filosofisk ændring gavne gevaldigt - dog tvivler jeg på at den kommer så længe SAF er ved roret. Manden holder sig til konceptet der før har virket og respekt for det, men topfodbold idag er ikke ensbetydende med det United leverer.

Ferdinand, Vidic, Young, Nani, Rooney, og Chicharito ser jeg som de eneste i startelleveren, der har niveau til United. Evra har længe været en af mine ynglingsspillere, men han har simpelthen ikke leveret over en længere periode og med hans alder in mente, mener jeg måske at yngre kræfter bør aflaste ham oftere. Satsningen med De Gea er lavet og han skal have tid.
Vi har i Cleverly, Jones, Smalling, Fabio, Rafael, Welbeck og Pogba er ny generation af klassespillere på vej frem, og enten skal der satses på dem 100 %, eller også skal der hentes spillere til at fylde hullet mellem generationerne. De Gea og Lindegaard ser jeg som et super makkerpar, der supplerer hinanden godt, og de skal nok holde mange år frem.

Evans, Gibson, Park, Carrick, Berbatov, Owen bør skibbes afsted hurtigst muligt og erstattes med enten lovende talenter eller etablerede stjerner i svøb. Den har SAF før været dygtig til at finde. Enten skal satsningen med unge spillere gennemføres 100 % ligesom Barca og Arsenal har gjort det, med risiko for at ende som Arsenal, eller også skal spillestilen lægges om og nye spillere skal til klubben.

Undskyld alt mit vrøvl, men jeg blev nødt til at skulle af med det.

GLORY GLORY MAN UNITED! <3
« Seneste Redigering: 07 Dec 2011, 23:47 af fraize » Logged

Sider: 1 ... 891 892 [893] 894 895 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010