home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 992 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 889 890 [891] 892 893 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1441588 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13350: 30 Nov 2011, 23:29 »

Enig. Det var langt fra godt nok idag, reserver eller ej,

Som du nævner det var Macheda uhyggeligt ringe. Tre skader oven i hatten var måske heller ikke lige hvad vi stod og mangler. Det eneste positive vi kan tage med herfra er vel at vi har et par kampe mindre at tænke på i det tætte nytårsprogram (eller i januar). Og så selvfølgelig også det faktum at det er en fuldstændigt ligegyldig turnering.

Vi skal have tre point på Villa Park lørdag. Vi skal.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13351: 30 Nov 2011, 23:53 »

Sir Alex: "I don't know where to start. My apologies to the fans... that was not a Manchester United performance."

Ja, det var sku elendigt i aften. Ærgeligt at vi røg ud, men det er trods alt kun CC, så det går nok. Det er mere præstationen som var ekstremt skuffende, hvor spillere som Diouf og Macheda virkelig skuffer..

Men vi må op på hesten igen, og få 3 point i en svær kamp på Villa Park på lørdag.

Newton Heath
Manager

« Svar #13352: 03 Dec 2011, 17:51 »

Lindegaard

Smalling - Ferdinand - Vidic - Evra

Nani - Carrick - Jones - Young

Rooney

Hernandez

Bænk:
De Gea, Evans, Giggs, Park, Welbeck, Fletcher, Valencia

Glimrende opstilling!

Vi har haft problemer med at finde den rigtige konstellation på midtbanen, og jeg er helt klart fortaler for at give Jones chancen centralt. At det er ved siden af Carrick er også helt fair, idet han har været vores klart bedste centrale midtbanemand i indeværende sæson, fraset Cleverleys i de få kampe han har medvirket i. Spændende med Anders på mål, lad os håbe han gør en god figur.

Der er pres på holdet efter sejre til Chelsea, City, Arsenal og Spurs tidligere på dagen. Vi skal simpelthen have tre point idag, og jeg tror vi sniger en 0-1 sejr hjem på en svær udebane, som vi dog har gode erfaringer med. Rooney må meget gerne komme på tavlen, det er ved at være længe siden.

UNITED!

Newton Heath
Manager

« Svar #13353: 03 Dec 2011, 19:28 »

Fin første halvleg.

Ærgerlig skade til Hernandez, lad os ikke håbe det er alvorligt. Vi har været i fuld kontrol og burde have skabt lidt flere chancer end det har været tilfældet. Aston Villa har været skræmmende ringe, og vi må simpelthen ikke sætte point idag. Skruer vi lige lidt mere op for tempoet skal vi nok få scoret flere mål, men først og fremmest handler det om at fastholde koncentrationen i det defensive spil. Dejligt at se Phil Jones lave sin første United-kasse. Fuldt fortjent.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13354: 03 Dec 2011, 22:41 »

FYI har Ferguson dømt Hernandez ude i en måneds tid. Surt for jer, nu hvor det er en afgørende kamp i CL i midtugen og vi kommer ind i en travl december måned.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #13355: 04 Dec 2011, 15:58 »

Ærgerligt med Hernandez. Vigtigt at Welbeck er tilbage, nu hvor vi må undvære ham resten af året. God bedring.

Derudover er FA Cuppens tredje runde netop blevet udtrukket og vi møder ingen ringere end de larmende naboer Manchester City på Etihad Stadium enten den 7. januar eller den 8.

Nok engang smiler lodtrækningsheldet til os. Hævnen bliver sød!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13356: 04 Dec 2011, 16:27 »

Vigtigt med de tre point i går, efter at Aston Villa bed lidt fra sig i den sidste periode af kampen. Lindegaard havde ikke meget at lave i den første time, men han fiskede en klasseredning op, endda på et ekstremt afgørende tidspunkt, klasse.

Det så rigtig slemt ud med Chicharito, men heldigvis er han kun ude i en måneds tid, selvom vi selvfølgelig skulle bruge ham i den afgørende kamp i midtugen, hvor vi gæster Basel.

Der skal selvfølgelig også lyde et stort tillykke til Jones, som har lavet sin første træffer for os, fantastisk! Jeg elsker den mand! Han har så sindssyg meget klasse, og kan agere så mange forskellige roller! En rigtig United-mand, selvom han kun har været her i et halvt års tid. Jeg anser ham som en Red Devil! Han er stærk, hurtig, intelligent, og kan noget begge veje. Hans initiativer fremad banen er virkelig beundringsværdigt, i min optik. Han var også rigtig god på midtbanen i går, og kan sagtens forstår, at Fergi overvejer at smide ham ind på den centrale i mod Basel.

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #13357: 04 Dec 2011, 16:58 »

Og så trækker vi City i FA Cuppen... Set på den lyse side kan vi da få revanche fra sidst Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #13358: 05 Dec 2011, 16:26 »

Jeg bliver ved med at læse rygter om at Ferguson vil skille sig af med Vidic Huh
Det skulle foregå som del af en foryngelses proces.
Men så gammel er Vidic da heller ikke? Er han ikke de der 29 år? Og er hans form faldet drastisk her i år? For et par år siden vil jeg da ikke have tøvet med at kalde ham en af de bedste forsvars spillere i verdenen?

SirToby
Manager

« Svar #13359: 06 Dec 2011, 21:38 »

Jeg bliver ved med at læse rygter om at Ferguson vil skille sig af med Vidic Huh
Men så gammel er Vidic da heller ikke? Er han ikke de der 29 år? Og er hans form faldet drastisk her i år? For et par år siden vil jeg da ikke have tøvet med at kalde ham en af de bedste forsvars spillere i verdenen?

Lad være med at læse rygter. Det er pisse irriterende og pisse mærkeligt, at de bare gætter. Jeg lytter kun til det, som Fergie siger. Stort set alt andet er lort.

---

http://www.youtube.com/v/_i1vxvEE3zk&feature=player_embedded

Oh, my fucking god. Pisse skægt. Haha. Fergies grin, hehe.

Newton Heath
Manager

« Svar #13360: 06 Dec 2011, 21:44 »

http://www.youtube.com/v/_i1vxvEE3zk&feature=player_embedded

Oh, my fucking god. Pisse skægt. Haha. Fergies grin, hehe.

Grin

19 titles Kenny, dont forget it, 19 titles!

Vidic er stadig en af de bedste forsvarsspillere i verden. Der er en verden til forskel på vores forsvar når han spiller og når han ikke gør. Fergie skiller sig helt sikkert ikke af med ham med mindre han selv forlanger at komme væk.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13361: 06 Dec 2011, 21:56 »

Pogba ser vidst ud til at smutte.
Han kræver angiveligt £45.000, altså godt 400.000 kr, om ugen i en alder af 18 år, og Uniteds tilbud lyder på £15.000

Newton Heath
Manager

« Svar #13362: 07 Dec 2011, 16:10 »

Så er der knap fem timer til at der er kickoff i Schweiz, hvor vores videre skæbne i Champions League, noget overraskende, skal afgøres. Et nederlag sender os ud af turneringen, så der er fuldt fokus på ikke at tabe kampen, så vi også er i bowlen når der skal lodtrækkes til forårets kampe.

Formstærke Carrick har karantæne, mens Hernandez, Cleverley, Anderson og Owen er skadet. Da Silva-brødrene og Berbatov er tvivlsomme, men jeg tror (håber) ikke at nogle af disse spiller:

De Gea
Smalling-Rio-Vidic-Evra
Nani-Fletcher-Jones-Young
              Giggs
              Rooney

Videre avancement er alt der tæller, og kan vi ikke slå Basel har vi intet at gøre videre i turneringen. Vi skal nok klare den. Mit bud er 1-0 til os på et mål af Rooney. God kamp til alle. :-)

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13363: 07 Dec 2011, 16:16 »

Så er der knap fem timer til at der er kickoff i Schweiz, hvor vores videre skæbne i Champions League, noget overraskende, skal afgøres. Et nederlag sender os ud af turneringen, så der er fuldt fokus på ikke at tabe kampen, så vi også er i bowlen når der skal lodtrækkes til forårets kampe.

Formstærke Carrick har karantæne, mens Hernandez, Cleverley, Anderson og Owen er skadet. Da Silva-brødrene og Berbatov er tvivlsomme, men jeg tror (håber) ikke at nogle af disse spiller:

De Gea
Smalling-Rio-Vidic-Evra
Nani-Fletcher-Jones-Young
              Giggs
              Rooney

Videre avancement er alt der tæller, og kan vi ikke slå Basel har vi intet at gøre videre i turneringen. Vi skal nok klare den. Mit bud er 1-0 til os på et mål af Rooney. God kamp til alle. :-)

Næsten enig i din startopstilling, tror dog bare at Welbeck spiller i stedet for Giggs/Fletcher

Har hele dagen i skolen haft en underlig fornemmelse - jeg tror selvfølgelig at vi går videre, men har bare en dårlig fornemmelse af, at det lige er os der er uheldige i aften, og det håber jeg for alt i verden ikke! Glory glory Smiley

Manchester United

Erzael
Manager

« Svar #13364: 07 Dec 2011, 17:44 »

Kunne også være muligt med en Rooney på den offensive, der hvor du placeret Giggs, og så en Welbeck helt oppe foran. Det ville være en dejligt fire back kæde samt midtbane hvis den bliver som du har spået Newton.

Men ja, denne her skal jo simpelthen bare køres hjem. Stille og roligt. 2-0 i vores favør, kom så!

Sider: 1 ... 889 890 [891] 892 893 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010