home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 907 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 884 885 [886] 887 888 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1441763 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13275: 03 Nov 2011, 14:17 »

Jeg syntes Jan Mølby er super nice. Han er nemlig også pisse kritisk omkring Liverpool, så der er ingen forskels behandling der. Jeg syntes det er dejligt han tør sige hans mening  Smiley

Men hensyn til kampen i går, så var det noget kedeligt skidt. Men det er det på den anden side ofte når vi spiller i CL, så det er fint med mig. De tre point er det eneste der betyder noget.
Nu har vi Sunderland og Swansea i de næste par kampe, og det skulle da gerne give 6 point  Smiley
Helt forkert.

Når ens spilmæssige formåen går drastisk nedad, så er pointene slet ikke det eneste vigtige, da vi ikke kan hente point mod bare lidt bedre modstandere med det spil vi udviste i går, og det er bestemt noget man skal tage alvorligt, og jeg håber virkelig at Fergi kan få skabt noget struktur ind på holdet igen.

Jeg er ikke rystende nervøs for de næste præstationer, men jeg er bekymret hvis det fortsætter i en længere periode. Dog er jeg relativt fortrøstningsfuld, da jeg mener vi har verdens bedste mandskabsbehandler i form af Sir Alex, og han oven i købet har et helt fantastisk spilmateriale til rådighed, og at truppen samtidig blomstrede tidligere, hvis vi bare går en måned eller to tilbage. 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13276: 03 Nov 2011, 16:17 »

Helt forkert.

Når ens spilmæssige formåen går drastisk nedad, så er pointene slet ikke det eneste vigtige, da vi ikke kan hente point mod bare lidt bedre modstandere med det spil vi udviste i går, og det er bestemt noget man skal tage alvorligt, og jeg håber virkelig at Fergi kan få skabt noget struktur ind på holdet igen.

Jeg er ikke rystende nervøs for de næste præstationer, men jeg er bekymret hvis det fortsætter i en længere periode. Dog er jeg relativt fortrøstningsfuld, da jeg mener vi har verdens bedste mandskabsbehandler i form af Sir Alex, og han oven i købet har et helt fantastisk spilmateriale til rådighed, og at truppen samtidig blomstrede tidligere, hvis vi bare går en måned eller to tilbage. 
Man kan godt være bekymret, og alt mulig andet, men Thore har jo egentlig ret.

Problemet er der først, den dag I ikke vinder. Og så kan man snakke om det. Så længe I spiller dårligt men vinder, er det vel reelt fint nok. Hvis det dårlige spil, så giver pointtab, kan man tale om et problem.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #13277: 03 Nov 2011, 16:37 »

Det er korrekt at problemet først opstår den dag, vi ikke får de tre point. Men når man ser på den indsats der blev leveret i går, så ville den ikke have resulteret i 3 point mod eksempelvis Sunderland, som vi møder i weekenden. Dérfor vores frustration. Ser man udelukkende på kampen i går så kan man jo sige "3 point uden godt spil - ok, videre i teksten". Men når man sætter det lidt i perspektiv og tager vores nuværende kampform in mente, så er det vel klart at en præstation som den i går skaber en vis bekymring? Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13278: 03 Nov 2011, 16:38 »

Man kan godt være bekymret, og alt mulig andet, men Thore har jo egentlig ret.

Problemet er der først, den dag I ikke vinder. Og så kan man snakke om det. Så længe I spiller dårligt men vinder, er det vel reelt fint nok. Hvis det dårlige spil, så giver pointtab, kan man tale om et problem.
Lodret uenig!

Hvis man gentagende gange har præsteret dårligt ude på grønsværen, så går det også galt på et tidspunkt, og Otelul skulle egentlig bare bruge en anelse mere held i går, og så havde vi stået tilbage med et sølle point.

Man skal handle og reagere på det dårlige, inden det giver bagslag, og derfor skal man også reagere som fan, da vi ikke præstere på et acceptabelt niveau, taget vores klub og spilmateriale i betragtning, så selvfølgelig er der et problem nu, også selvom vi har fået nogle vigtige point.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13279: 03 Nov 2011, 16:45 »

Selvfølgelig skal det vække bekymring, men hvem siger, at I ikke ødelægger Sunderland i weekenden? Der skal da helt sikkert arbejdes med de ting, der kan gøres bedre, men så længe I vinder, synes jeg ikke problemet er voldsomt stort. Igen vil jeg sige, at det først opstår, den dag I smider point på det.

Men ja, det kan da være bekymrende, og ikke specielt underholdende, men jeg sætter sejren over alt. Dårligt spil, kan koste point, og det sker også sådan oftest. Men det er ikke et problem, før det er en realitet, og der er ingen der siger, at United ikke er tilbage i vanlig stil i weekenden.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #13280: 03 Nov 2011, 16:48 »

Det er vel det man kalder at prøve at undgå problemet ved at tage det i opløbet inden det bliver et reelt problem? Wink
Dét vi ser, er vel at et problem er ved at opstå, og vi vil gerne tage hånd om det inden det bliver til et reelt problem.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13281: 03 Nov 2011, 16:50 »

Det er vel det man kalder at prøve at undgå problemet ved at tage det i opløbet inden det bliver et reelt problem? Wink
Dét vi ser, er vel at et problem er ved at opstå, og vi vil gerne tage hånd om det inden det bliver til et reelt problem.
Ja, men vi er lidt uenige om, hvornår et problem opstår.

Jeg mener at så længe I vinder, er der intet problem. Det kan ikke ses på tabellen, hvordan man har vundet kampene.  Derimod mener du, at det er for sent at handle, når man først har smidt point. Wink

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13282: 03 Nov 2011, 16:55 »

Jeg mener at så længe I vinder, er der intet problem. Det kan ikke ses på tabellen, hvordan man har vundet kampene.  Derimod mener du, at det er for sent at handle, når man først har smidt point. Wink

Man kan så også lige tage i mente, at United rent faktisk tabte 6-1 på hjemmebane for 10 dage siden, så at sige at der ikke er et problem, er jo egentligt bare lodret forkert, da det resultat viser, at den dag United kommer op imod mere kvalificeret modstand, får de de svært.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #13283: 03 Nov 2011, 16:59 »

Jeg mener at så længe I vinder, er der intet problem. Det kan ikke ses på tabellen, hvordan man har vundet kampene. Derimod mener du, at det er for sent at handle, når man først har smidt point. Wink

Vi er nu egentlig ikke uenige om, hvornår problemet opstår. Det opstår netop, som du siger, når man smider point. Vi smed ikke point i går, men det spil vi leverede, gjorde os bekymrede for om vi vil smide point i de kommende kampe. Problemet er dermed ikke opstået endnu, men vi ser at et problem er ved at opstå. Og vi vil så gerne tage hånd om problemet i opløbet, inden det bliver til et reelt problem (= resulterer i pointtab).

Det er ikke for sent at handle når problemet ér opstået, men på det tidspunkt har problemet haft en konsekvens - nemlig pointtab. Det vil vi naturligvis gerne undgå, hvorfor vi vil gøre noget ved situationen inden problemet opstår.

Det er vel meget simpelt Smiley

EDIT: I øvrigt smed vi jo point i PL mod både Liverpool og City, hvor spillet ikke hang sammen. Og så var der Basel-kampen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13284: 03 Nov 2011, 17:02 »

Man kan så også lige tage i mente, at United rent faktisk tabte 6-1 på hjemmebane for 10 dage siden, så at sige at der ikke er et problem, er jo egentligt bare lodret forkert, da det resultat viser, at den dag United kommer op imod mere kvalificeret modstand, får de de svært.

Det er rigtigt, men det var jo et sandt kollaps. Derefter har man slået Everton og Otelul. Ikke med imponerende spil, men man har vundet. Uniteds kollaps mod City, var for mig, meget underligt. Jeg har aldrig dem falde sådan samme før. Jeg vil kalde det lidt udenfor kategori. Og jeg synes ikke, at United har det så svært mod de store f.eks. Man har banket Arsenal 8-2, slået Chelsea 3-1 og spillede 1-1 på Anfield. Jeg kan ikke rigtig se problemet. Man vinder jo langt størstedelen af sine kampe.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13285: 03 Nov 2011, 17:11 »

Det er rigtigt, men det var jo et sandt kollaps. Derefter har man slået Everton og Otelul. Ikke med imponerende spil, men man har vundet. Uniteds kollaps mod City, var for mig, meget underligt. Jeg har aldrig dem falde sådan samme før. Jeg vil kalde det lidt udenfor kategori. Og jeg synes ikke, at United har det så svært mod de store f.eks. Man har banket Arsenal 8-2, slået Chelsea 3-1 og spillede 1-1 på Anfield. Jeg kan ikke rigtig se problemet. Man vinder jo langt størstedelen af sine kampe.

Arsenal og Chelsea vandt de over, da de var inde i deres 'gode' periode, hvor de spille fantastisk offensiv fodbold. Det er ikke det, som vi snakker om. De var, i min optik, decideret heldige med at slippe fra Anfield med 1 point, så det mener jeg nu nok, at man kan sige.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13286: 03 Nov 2011, 17:16 »

Arsenal og Chelsea vandt de over, da de var inde i deres 'gode' periode, hvor de spille fantastisk offensiv fodbold. Det er ikke det, som vi snakker om. De var, i min optik, decideret heldige med at slippe fra Anfield med 1 point, så det mener jeg nu nok, at man kan sige.
Hvis vi går ud fra det, aner vi jo heller ikke om, United får det svært, mod bedre modstandere, med deres nuværende form. Vi har en kamp mod City at gå ud fra. Man får en udvisning, og alt går galt. Det synes ikke rigtig man kan basere noget på. Desværre. Men generelt set, synes jeg ikke, at der er et problem i Manchester United. Man har vundet 3 ud af 3 kampe, siden City-kampen.

verdenskrig
Manager

« Svar #13287: 03 Nov 2011, 17:23 »

Men at spille flot og sprudlende fodbold i de store kampe, har jo ikke kendetegnet United længe.. Der har været undtagelser, men de seneste år synes jeg mere United har fået point mod de andre store ved hjælp af taktisk snilde og et stort løbearbejde, samt enorm kynisme, frem for hæl og tå med bande og tjups..

Uniteds mesterskaber bliver i langt højere grad vundet, ved at man konstant slår de små hold, især på hjemmebane.. Det er her det gode spil oftest kommer til sin ret..

De sidste 3 opgør mellem United og Liverpool på Anfield, har Liverpool i øvrigt domineret klart, så intet nyt her.. Bortset fra at United denne gang fik skrabet et point med hjem, så det er da fremgang  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13288: 03 Nov 2011, 17:31 »

Hvis vi går ud fra det, aner vi jo heller ikke om, United får det svært, mod bedre modstandere, med deres nuværende form. Vi har en kamp mod City at gå ud fra. Man får en udvisning, og alt går galt. Det synes ikke rigtig man kan basere noget på. Desværre. Men generelt set, synes jeg ikke, at der er et problem i Manchester United. Man har vundet 3 ud af 3 kampe, siden City-kampen.

Well, det er vi nok bare uenige om. Men det er korte af det lange er, at, som jeg skriver før, man som United-fan må være nervøs for pointhøsten de næste par uger.  Nej, det er måske ikke problem nu, da man trods alt skraber point sammen, men det kan det sagtens gå hen og blive. Helt ærligt, Peter Schmeichel erkendte selv, at der var ved at hobe sig et problem op i United - så må det altså være galt.

VK: Nej, det er helt rigtigt. Men det er jo altså ikke kun været mod City og til dels Liverpool, hvor de har underpræsteret - kig på CL-kampene mod Basel og Otelul, som trods alt ikke var spillet i bedste opstilling, hvor man har spillet elendigt.

verdenskrig
Manager

« Svar #13289: 03 Nov 2011, 17:35 »

Jeg er enig med dig omkring City.. Basel kampen troede de at de kunne køre hjem på Cruise Control, men dertil var Basel for effektive.. Mod Otelul var de elendige ja, men synes ikke de faldt igennem på noget måde.. De mødte en svag modstander hjemme, og vandt en relativt sikker 2-0 sejr uden de store anstrengelser..

Mod Liverpool var det bare samme sang.. Synes ikke United i sig selv var dårlige, men vi gjorde dem dårlige.. For mig er det opløftende at Ferguson har så kollosal respekt for Liverpool ude Opstemt.. Det er tæt på værende det eneste sted i verden, hvor han ikke tør lægge en taktik der går ud på at spille på egen styrke.

Men kampen mod City er den eneste hvor man har set decideret opløsningstendenser, og hvor alt sejler.. Sådan en kamp har alle hold en eller to af i løbet af en sæson.. Jeg tror desværre at United vinder de kommende kampe, ganske sikkert.. Håber jeg tager fejl Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 884 885 [886] 887 888 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010